abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220548484
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder gaat een boek schrijven. Over moederschap en gezin.
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
Gaat ze dan ook schrijven dat ze zelf een snauwerige moeder is die haar kinderen voor gek zet online?
pi_220548492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Over die studie zijn ook al 100 verhalen vertelt..
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)

Maar nu heeft ze ineens diploma's 🤣👌 ze heeft zelfs in de thuiszorg gewerkt 🤣
Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn

Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
Ze stelt in elk geval niet teleur 😆
pi_220548556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja ok maar ze zegt niet dat ze naar een bts concert in bv de arena gaat.. ze gaan naar een bts concert.. dus wat ze zegt klopt wel dat de ervaring anders is klopt ook maar leuk dat ze met zijn 2en gaan 🤣 lekker los met een zaal hysterische pubers is leuker zonder ouders
Ja ik gun ze dat zo! Maar ook zonder die controle van hun moeder! Lekker met ov laten gaan
pi_220548602
Heeft Debbie afgekeken bij DBM en Sanneke? Prik in de beentjes, terwijl ze ondertussen haar neusgaten filmt?? Ik kan er niet bij dat je je telefoon neerzet om je prikje te filmen en dan zo “neutraal” probeert te zijn. Wat een sneue mensen zijn het toch die fluflu’s. En dat zeg ik allemaal vanuit jaloezie 😂.
pi_220548631
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Volgens mij vind ze het ook leuk en grappig en normaal dat dat gebeurt. Ik kreeg niet het idee dat ze er boos om is geworden. Net als vorige week met de zonnebloemolie. Dat lachte ze ook weg. Met deze leeftijd mag je ze echt wel corrigeren, want als mama lacht is het leuk en volgt er vaak een het van
pi_220548648
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:36 schreef Die_van_verderop het volgende:
Heeft Debbie afgekeken bij DBM en Sanneke? Prik in de beentjes, terwijl ze ondertussen haar neusgaten filmt?? Ik kan er niet bij dat je je telefoon neerzet om je prikje te filmen en dan zo “neutraal” probeert te zijn. Wat een sneue mensen zijn het toch die fluflu’s. En dat zeg ik allemaal vanuit jaloezie 😂.
De jaloezie druipt er vanaf.
Het komt over alsof jij ook graag een B12 spuitje wil terwijl je gefilmd wordt... 😉
pi_220548673
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij vind ze het ook leuk en grappig en normaal dat dat gebeurt. Ik kreeg niet het idee dat ze er boos om is geworden. Net als vorige week met de zonnebloemolie. Dat lachte ze ook weg. Met deze leeftijd mag je ze echt wel corrigeren, want als mama lacht is het leuk en volgt er vaak een het van
Ik gun het haar gewoon niet! Daarbij vind ik haar geen leuk content maken
pi_220548752
Wat een zooi weer in de keuken bij hvk. En dbm heeft ook weer even hier bijgelezen hoor
pi_220548756
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De jaloezie druipt er vanaf.
Het komt over alsof jij ook graag een B12 spuitje wil terwijl je gefilmd wordt... 😉
Dat afvalspuitje klinkt soms aantrekkelijk, maar nee, doe toch maar niet. Al lijkt het me wel gezellig als jij het dan komt filmen!
pi_220548769
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:00 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dat afvalspuitje klinkt soms aantrekkelijk, maar nee, doe toch maar niet. Al lijkt het me wel gezellig als jij het dan komt filmen!
Ja hoor, ik schaf er ook nog een ringlight voor aan 😂

Die spuitjes klinken soms aantrekkelijk idd, maar ik vind Debbie er niet per se gezond uit zien nu.
Maar dat komt vast door haar B12 ziekte en niet door de afval spuitjes.
pi_220548830
HVK kwam voorbij dus weer eens wat zitten lezen. Haar verhaal was toch dat de taxi niet handig was qua tijden? Ze schrijft nu dat ze bang is dat hij een trauma krijgt van de taxi, en dat ze daarom maar een reguliere school voor hem zoekt?? Dat wijf spoort echt niet hoor. Dat hij het regulier moelijk gaat krijgen is iets wat je zeker weet, en met zo’n taxi zijn ook mogelijkheden om het fijn te maken voor dat ventje. Zag dat Tamara ook op haar reageerde/tegen haar inging.
pi_220548859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:40 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Niemand gelooft toch dat haar kind zelf de tv heeft aangezet en Youtube heeft opgezocht?
pi_220548985
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 15:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gaat ze dan ook schrijven dat ze zelf een snauwerige moeder is die haar kinderen voor gek zet online?
En nu weer laten zien dat Joas er binnen een zooitje van maakt. Maar waarom laat ze hem dan binnen terwijl ze zelf buiten op een bankje zit, en weet dat dat geen goed idee is?
Ik begrijp daar niks van.
  vrijdag 10 april 2026 @ 16:43:39 #114
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220549009
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:36 schreef Harper het volgende:

[..]
En nu weer laten zien dat Joas er binnen een zooitje van maakt. Maar waarom laat ze hem dan binnen terwijl ze zelf buiten op een bankje zit, en weet dat dat geen goed idee is?
Ik begrijp daar niks van.
Content

Sinds lang weer even gekeken bij haar maar ik vind haar zo onvriendelijk. Haar haar vind ik absoluut niet staan, een heel stuk korter is leuker denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door Rimboequeen op 10-04-2026 16:48:44 ]
pi_220549046
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Content

Sinds lang weer even gekeken bij haar maar ik vind haar zo onvriendelijk. Haar haar vind ik absoluut niet staan, een heel stuk korter is leuker denk ik.
Ik heb ontvolgd, vind haar heel onaangenaam om naar te kijken
I can't help it, if I'm lucky
pi_220549098
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het kan. LVB ouders kunnen ook kinderen krijgen met een normaal of hoger IQ.
Gelukkig wel zeg! Maar geloof me, het maakt het als "slim" kind niet makkelijk om op te groeien bij LVB ouders.
pi_220549111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:
Ik heb soms best moeite om alle vloeistof uit de kop van de B12 ampul te krijgen, dus ik zit ook wel eens als een achterlijke te tikken. Alleen ik film het niet. Haha!

Heeft Milou een pyjamabroek aan?
1 keer op de kop houden en dan gelijk weer rechtop zetten helpt
pi_220549122
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo ver had ik niet gekeken 😂 dus ff teruggekeken, maar dat tikken tegen die spuit slaat idd nergens op, want de lucht zit bovenin de spuit 🤷‍♀️

Is echt voor de bühne, beetje interessant lopen doen
Ja echt hè, die spuit zelf druk ik eerst helemaal naar beneden en dan pas zuig je de vloeistof op, ik hoef nooit te tikken maar ben ook niet zo getikt als Debbie
pi_220549124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 17:00 schreef bibi het volgende:

[..]
Gelukkig wel zeg! Maar geloof me, het maakt het als "slim" kind niet makkelijk om op te groeien bij LVB ouders.
Ik benijd zulke kinderen ook absoluut niet.
pi_220549131
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:52 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik had een drukke week, dus ik zie de terugkeer van Deb nu pas; late 2 the partyyy
Niks gemist, als vanouds onze Debbie
pi_220549135
Bzzonder: aan de ene kant heb ik wel respect voor haar hoe ze het allemaal doet. Aan de andere kant erger ik me dood aan dat eeuwige grappig proberen te doen.
pi_220549141
Ik krijg het gewoon spaans benauwd van alleen maar die zooi te zien bij HVK, verschrikkelijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220549142
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:53 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt ze nu eigenlijk dat b12 de oplossing is van al dat gezeur de afgelopen jaren?
Yep, lc was uitgespeeld😅😉
Dan nu hoofdstuk b12
pi_220549210
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:47 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ze had die 3 maanden beter kunnen gebruiken om haar sprookjes enigszins op elkaar af te stemmen. Dan was ze wellicht niet binnen 3 dagen weer compleet door de mand gevallen.
Dus Debbie, neem maar weer een pauze en zorg dat je leugens van betere kwaliteit zijn als je een wederopstanding doet.
Haar verstand is net als de kilo's sterk verminderd, en dat bekkentrekken ook weer.
pi_220549244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:13 schreef Die_van_verderop het volgende:
HVK kwam voorbij dus weer eens wat zitten lezen. Haar verhaal was toch dat de taxi niet handig was qua tijden? Ze schrijft nu dat ze bang is dat hij een trauma krijgt van de taxi, en dat ze daarom maar een reguliere school voor hem zoekt?? Dat wijf spoort echt niet hoor. Dat hij het regulier moelijk gaat krijgen is iets wat je zeker weet, en met zo’n taxi zijn ook mogelijkheden om het fijn te maken voor dat ventje. Zag dat Tamara ook op haar reageerde/tegen haar inging.
Ja ik had haar ook een bericht gestuurd, gevraagd waarom een trauma? Dat weet ze toch vooraf niet.
Gezegd : ga keer mee, als dit voor Zayn het beste is.
Wat ik wel bijzonder vind is dat ze vandaag wel naar het cb ging, dacht dat ze ooit had gezegd dat ze daar niet naartoe ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')