abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220547173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:56 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Bioscoop. Concertregistratie. Mijn meiden gaan ook.
Dacht dat dit de 18e was? 🤔
(Mijn meiden wilde ook maar we zitten dan in vliegtuig... balen als ik het verkeerd gezien heb)
pi_220547181
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nee, morgen ook. Ik snap vooral niet waarom Maarten zou moeten brengen. Ik zou ze (heb ook een 12-jarige) gewoon zelf laten gaan (fiets of ov).
pi_220547190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nee, morgen ook. Ik snap vooral niet waarom Maarten zou moeten brengen. Ik zou ze (heb ook een 12-jarige) gewoon zelf laten gaan (fiets of ov).
🫣😱 ik ga gehaat worden 😂🤣 even snel googlen maar is vast niets nergens meer te vinden
pi_220547252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:07 schreef Miepje77 het volgende:
Ik heb soms best moeite om alle vloeistof uit de kop van de B12 ampul te krijgen, dus ik zit ook wel eens als een achterlijke te tikken. Alleen ik film het niet. Haha!

Heeft Milou een pyjamabroek aan?
Offtopic
Een ongevraagde voor jou: schuif de ampul hard over een glad oppervlak heen en weer dan zakt de vloeistof snel(ler) naar beneden. Werkt bij mij altijd.
pi_220547292
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
(Mijn meiden wilde ook maar we zitten dan in vliegtuig... balen als ik het verkeerd gezien heb)
Mijn meiden gaan de 18e, het was twee zaterdagen geloof ik.
pi_220547411
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze ziet er ongezond uit vind ik ook, maar goed als je zo ziek bent als zij zegt lijkt mij het sowieso ongezond om afval medicatie te spuiten.
Tsja we gaan het zien
Ik las hier dat ze weer terug was, naar aanleiding daarvan even gaan kijken. Maar vind haar er inderdaad slecht uitzien, die foto in de post oké, maar de stories ziet ze er echt niet gezond uit 😕
pi_220547415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:56 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Bioscoop. Concertregistratie. Mijn meiden gaan ook.
Aah dat is wat anders dan wat zij zegt 😅
pi_220547441
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Nou idd dacht concert in bijv Ahoy dan zou ik het snappen maar idd fiets
pi_220547454
Dbm leest echt niet mee hoor (typt wel gewoon letterlijk over wat hier geroepen word)
Dus .... nee dit gedrag van geen zin en te moe ervoor enzo is niet autisme... het is gewoon hoe jij bent! Als je echt gemotiveerd bent zou je juist daar veel voor willen doen! Zeker in het begin.. pas later word het lastiger om gemotiveerd te blijven
pi_220547477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:27 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Aah dat is wat anders dan wat zij zegt 😅
Niet helemaal... het is een bts concert.. maar in een bioscoop
pi_220547479
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm leest echt niet mee hoor (typt wel gewoon letterlijk over wat hier geroepen word)
Dus .... nee dit gedrag van geen zin en te moe ervoor enzo is niet autisme... het is gewoon hoe jij bent! Als je echt gemotiveerd bent zou je juist daar veel voor willen doen! Zeker in het begin.. pas later word het lastiger om gemotiveerd te blijven
Ik zeg al een tijdje dat ik niet geloof dat haar “vriendin” meeleest, zie namelijk ook geen vriendinnen bij haar!

Gelijk op alles de autisme diagnose plakken! Wat een meid
pi_220547486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet helemaal... het is een bts concert.. maar in een bioscoop
Ja ik snap het maar het is toch anders minder druk , wij zijn toen naar stray kids in de arena gegaan dat was heel wat anders dan de straykids tour in de bios
pi_220547488
quote:
Hoe zij praat over ‘die groep’ is gewoon denigrerend! De autisten groep, mijn hemel. Stel, iemand uit die groep leest dit, dan voel je je toch belachelijk gemaakt? Raar mens!
pi_220547531
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik zeg al een tijdje dat ik niet geloof dat haar “vriendin” meeleest, zie namelijk ook geen vriendinnen bij haar!

Gelijk op alles de autisme diagnose plakken! Wat een meid
Echt.. al je slechte eigenschappen "kan ik niets aan doen autisme " 🤦‍♂️
Smoesjes om je verantwoordelijkheid niet te hoeven nemen
pi_220547604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Niet helemaal.. maar wel beetje.. ze zegt al 13 jaar b12 te kort te hebben "maar dat is heel complex" en dat LC haar zeg maar verder genekt heeft.. dus nu een jaar b12 prikken en dan is alles over!
Een waar Mirakel
pi_220547645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja ik snap het maar het is toch anders minder druk , wij zijn toen naar stray kids in de arena gegaan dat was heel wat anders dan de straykids tour in de bios
Ja ok maar ze zegt niet dat ze naar een bts concert in bv de arena gaat.. ze gaan naar een bts concert.. dus wat ze zegt klopt wel dat de ervaring anders is klopt ook maar leuk dat ze met zijn 2en gaan 🤣 lekker los met een zaal hysterische pubers is leuker zonder ouders
pi_220547758
quote:
En een echte autist verschuilt zich niet achter de diagnose autisme. Of misbruikt de diagnose als excuus.
pi_220547762
Bedankt voor de beterschapswensen ❤
Dat debiele gedoe met Debbie en haar spuiten. Ik heb nu van die trombosespuiten en ik vind dat echt vreselijk. Geen cel in mijn lichaam die denkt: laten we dat gaan filmen. Wat moet je in hemelsnaam mankeren om dat zo te filmen en te delen?!

Volgt iemand hier Charlotte Hoeboer? Ik zat net haar laatste vlog te kijken en daarin vertelt ze dat iemand tegen haar heeft gezegd dat er in Hoorn over haar gepraat wordt. Vooral over dat ze zo veel huilt in haar vlogs (wat ook echt zo is). Ze had die informatie liever niet gehad? Nou zo blijven die fluflu’s dus lekker delulu.
pi_220547786
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:48 schreef tulpje19 het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen ❤
Dat debiele gedoe met Debbie en haar spuiten. Ik heb nu van die trombosespuiten en ik vind dat echt vreselijk. Geen cel in mijn lichaam die denkt: laten we dat gaan filmen. Wat moet je in hemelsnaam mankeren om dat zo te filmen en te delen?!

Volgt iemand hier Charlotte Hoeboer? Ik zat net haar laatste vlog te kijken en daarin vertelt ze dat iemand tegen haar heeft gezegd dat er in Hoorn over haar gepraat wordt. Vooral over dat ze zo veel huilt in haar vlogs (wat ook echt zo is). Ze had die informatie liever niet gehad? Nou zo blijven die fluflu’s dus lekker delulu.
Delulu fluflu klinkt ook als een brainrot hahahaha.
pi_220547790
Debbie mag haar vliegenkleefding ook wel weer ophangen. Werd afgeleid door de vlieg die achter haar langs vloog
pi_220547793
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:51 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Delulu fluflu klinkt ook als een brainrot hahahaha.
🤣🤣🤣 kan iemand daar een plaatje van maken?
pi_220547807
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.
Ik moet ook ergens voor prikken zetten maar doe dit niet op beeld en niet met rond scharrelend kind.. full focus op medicatie
De vloeistof moet uit de bovenkant. Ik moet ook wel eens vaker tikken bij deze vloeistof. Maar niet zo vaak. Nu ziet het er vooral onbeholpen uit en alsof ze al lang niet zelf heeft gedaan
pi_220547817
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Offtopic
Een ongevraagde voor jou: schuif de ampul hard over een glad oppervlak heen en weer dan zakt de vloeistof snel(ler) naar beneden. Werkt bij mij altijd.
Tnx voor de tip!
pi_220547827
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 11:48 schreef Earring het volgende:

[..]
Iemand hier noemde dit eerder Milou haar plastic bubbeltjes broek 🤭
It was me. Ik vind hem ook wel op de bodem van m’n zwembad lijken. Hoe dan ook, niet iets wat je buiten de deur wil dragen toch? 😂
pi_220547848
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
🤣🤣🤣 kan iemand daar een plaatje van maken?
Mijn chatgpt maakt dit:

In creamy uiteraard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')