Helemaal influencer hip! Tikkietikkietikkie Debbie is Helemaal hippie!!quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat getikt op die spuitjes 😂 ik ga stuk
😂quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Helemaal influencer hip! Tikkietikkietikkie Debbie is Helemaal hippie!!
Opa en oma krijgen toch wel ook iets met Debbie der hoofd erop toch? Die kleurplaat is extra... minimaal een kartonnen Debbie voor in de woonkamerquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:02 schreef Sstt1993 het volgende:
Ik denk dat Deb geïnspireerd is door ons met haar kleurplaat voor oma en opa 😜
Die is echt van lotje getikt 🫣quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Helemaal influencer hip! Tikkietikkietikkie Debbie is Helemaal hippie!!
Hilarisch he?!quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat getikt op die spuitjes 😂 ik ga stuk
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:08 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Hilarisch he?!
En die bril dan.. Hoe kan zij nou denken dat dat een leuke bril is voor haar hoofd. Ik kan me nog herinneren dat ik voor haar grote social media pauze al vaak zo moest lachen om die bril. Ze lijkt wel een uil met dat apparaat op dr kop.
En bij die kleurplaat van opa en oma kreeg ik ook gelijk flashbacks van die geweldige kleurplaten die hier toen werden gepost. Debbie in de elektrische rolstoel omringd door zonnebloemen met 3 droevig kijkende kindjes er omheen. Hopelijk krijgen we snel een update over de rolstoel. Waar is die? Zitten er nog mooie watermeloen stickers op? Is de accu alweer terecht?
Zo blij dat Debbie weer online is 😍
Ik denk dat Debbie er ff niet meer zo lekker uit kwam met dat long covid verhaal en die WMO hulp en dat het gewoon te heet onder haar voeten werd. Toen kwamen die super handige afval spuitjes op haar pad en heeft ze waarschijnlijk gedacht; ik ga lekker 3 maanden die troep spuiten en helemaal mooi en slank mijn return online maken en ondertussen zijn de meeste "haters" wel afgehaakt en kan ik mooi opnieuw beginnen met mijn sprookje waarin ik zelf de hoofdrol speel.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:11 schreef funkyfabulous het volgende:
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.
Dat ken ik echt enkel van films 🤣 heb het nog nooit echt iemand zien doen (ja een tikje maar niet deze hoeveelheid 🤣😂) dus denk dat ze het ook in films heeft gezien.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:11 schreef funkyfabulous het volgende:
Het is officieel, ik sta te goedgelovig ik de wereld. Ik had Debbie oprecht herstel gegund en erop gehoopt. Maar helaas bewijzen de story's sinds dat ze terug is alleen maar het tegendeel. De meid wil aandacht, niets meer en niets minder. Ik vraag me af of er voor die stop een interventie heeft plaatsgevonden.
Btw, waarom tikt zij tegen dat spuitje???
[..]
Ons Deb is het type mens dat meegaat in elke trend om relevant gevonden te worden. Niet kijken wat voor bril het beste bij haar hoofd past, maar gewoon de trend van het moment op dr hoofd zetten, of het er nu uitziet of niet.
Ze is 'even' naar Bels gereden voor benzine. Tel uit je winst 🤑quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:10 schreef Maremare het volgende:
Juud rijdt voor school vandaag. Is ze abuis met die hoge brandstofprijzen?
Daarna doet ze het in die spuit en tikt ze tegen de spuit... die ampul slaat ze ook paar keer op tafelquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:25 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie tikt niet tegen de spuit, maar tegen de ampul, dat bovenste gedeelte (waar bij haar nog vloeistof zit) breek je af. Je wil dus niet dat daar nog vloeistof zit.
Dus voor een keer doet ze iets wat niet zo gek is 😉
Er zijn handigere manieren, maar ze wil vast geen ongevraagde tips 🫶
Als Maarten het in zijn hoofd haalt om een keer iets voor zichzelf te doen dan moet hij zsm terug zijn, voor de koffie nog het liefst.quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:27 schreef Lodelie het volgende:
Natuurlijk kan Maarten prima voor zn eigen kinderen zorgen en waarschijnlijk vinden de kinderen en Maarten het wel lekker om niet gefilmd te worden.
Maar ik vind het een enorm egoïstische keuze van Am om weekenden lang achter elkaar weg te gaan puur voor zichzelf.
Zij doet echt heel veel voor zichzelf, staat echt niet in verhouding met wat Maarten allemaal doet. Zelfs op een doordeweekse dag doet hij effectief veel meer dan Am.
En ondertussen krijgt ze het ook nog voor elkaar om hem neer te zetten als een of andere incompetente huisman. Ze praat nooit met liefde over hem, het zijn altijd aanmerkingen.
Volgens AM moppert Maarten wel hoor over de vele weekenden die ze weg was ivm signeren enzoquote:Op vrijdag 10 april 2026 10:32 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM is totaal niet zo vrij als ze ieder doet laten denken. Ze zorgt dat h et ieder aan niks ontbreekt voordat ze weg gaat en doet zelf extra taken zodat zij minder schuldgevoel ervaart.
Uiteraard is dit voor Maarten geen probleem, jammer dat AM er een probleem van maakt en wederom een 'how can i make this about me' post plaatst.
Nou ja je ziet het resultaat als ze zelf een vakantie bedenkt (Frankrijk met 13/14 man vorige zomer)quote:Op vrijdag 10 april 2026 10:34 schreef Weerikier het volgende:
AM, de fantastische planner, kan zelf nog geen nachtje weg met haar man plannen.. Net als een weekendje Londen met (schoon)dochters en 3 dagen Noorwegen met haar (omgekochte) zoon. Dat moet een of andere reis consulent regelen want is allemaal heel ingewikkeld natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |