abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220547853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:54 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
🤣🤣🤣 kan iemand daar een plaatje van maken?
Never mind, lukt me niet om een plaatje te plakken.
pi_220547860
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
De vloeistof moet uit de bovenkant. Ik moet ook wel eens vaker tikken bij deze vloeistof. Maar niet zo vaak. Nu ziet het er vooral onbeholpen uit en alsof ze al lang niet zelf heeft gedaan
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)
pi_220547863
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
🤣🤣🤣🤣 thanks
pi_220547864
Aanpassing link e.d.
pi_220547876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:12 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Oh deze kan ik niet zien
Zou je de link willen weghalen? Lukt niet om hem te plaatsen.
pi_220547893
AM wil het liefst een tripje waarbij alles uitgestippeld is en zij alleen haar koffer maar hoeft te pakken. Misschien kan AM het plekje van DBM beter in nemen in dat ‘ene groepje’.
pi_220547902
Ja DBM we doen allemaal wel eens iets met frisse tegenzin. Maar jij loopt al de hele week te zeiken over deze 'autistengroep'. Diegene die ik ken die ook naar zo'n 'autistengroep' ging vond het ook spannend, maar was vooral blij hulp te krijgen.
pi_220547922
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220547932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
pi_220547947
Jeanine van Bzzonder gaat een boek schrijven. Over moederschap en gezin.
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
pi_220547979
Ik zet mijn b12 niet zelf, dat doe de assistente bij de huisarts. Die tikt ook wel eens tegen de spuit, maar niet zo hysterisch als Debbie. Maar acteurs vergroten alles uit natuurlijk. Anders zien de toeschouwers op de achterste rij het niet.
pi_220547992
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.

Zij doet het echt voor het interessant doen; kijk eens hoe veel verstand ik hier van heb!
pi_220548006
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
pi_220548019
Mijn_geldzaken vraagt wat je zou doen wanneer je structureel 500 euro p/m meer zou hebben. Zij zou dan o.a. iets luxere boodschappen doen, meer bio.

Wat houdt haar tegen om dit nu te doen? Het is niet zo dat zij op haar uitgaven moeten letten.
pi_220548027
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Over die studie zijn ook al 100 verhalen vertelt..
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)

Maar nu heeft ze ineens diploma's 🤣👌 ze heeft zelfs in de thuiszorg gewerkt 🤣
Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn

Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
pi_220548043
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.

Zij doet het echt voor het interessant doen; kijk eens hoe veel verstand ik hier van heb!
Mij is ooit vertelt dat een luchtbel alleen een probleem kan zijn als het direct in de aderen gespoten word.. en dat is niet het geval bij de b12
pi_220548066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Over die studie zijn ook al 100 verhalen vertelt..
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)

Maar nu heeft ze ineens diploma's 🤣👌 ze heeft zelfs in de thuiszorg gewerkt 🤣
Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn

Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
Ze had die 3 maanden beter kunnen gebruiken om haar sprookjes enigszins op elkaar af te stemmen. Dan was ze wellicht niet binnen 3 dagen weer compleet door de mand gevallen.
Dus Debbie, neem maar weer een pauze en zorg dat je leugens van betere kwaliteit zijn als je een wederopstanding doet.
pi_220548122
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.
pi_220548124
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij “loopt” ontzettend voor op andere kinderen hè ☺hij gaf met een maand of zes ook al aan dat dierentuinen stom zijn, en het is een echt binnenkind ✅ Dat riep Sanneke ook al voor hij een jaar was.

Dus wat doe je dan, lekker uitleggen hoe YouTube werkt aan je dreumes in plaats van een koe bekijken en lekker samen na doen op de kinderboerderij.

Je zou ook een maandje iets minder kunnen uitgeven aan je boodschappen en je rommelmeuk wat het nieuwe hol wordt binnen gezeuld… maar dat zou natuurlijk een gekke gedachte zijn😅
pi_220548154
Wat een grap dat Sofie het nu op haar kinderen gooit. Alsof Junior snapt dat vakantie houden in Spanje iets anders is dan naar een Spaanse school gaan is. Het zijn de kinderen die het willen... ik denk dat ze het zo vaak herhaal heeft, dat ze dat nu zelf gelooft. En reken maar dat het gaat gebeuren. Eline wil daar een bedrijf starten, en dat komt Sofie zo goed uit. Want dan 'moet' ze in Spanje zijn. Dan laat je gewoon drie kinderen in Nederland achter die daar de toko's mogen gaan runnen terwijl je zelf alle dagen siësta gaat houden.
pi_220548157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:56 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.
Het kan. LVB ouders kunnen ook kinderen krijgen met een normaal of hoger IQ.
pi_220548449
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder gaat een boek schrijven. Over moederschap en gezin.
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
Dat wordt een boek met grof taalgebruik, hoe vermoeiend alles is en pas fijn als de kinderen op bed liggen. Natuurlijk ook dat ze weken alles alleen doet als man weg is en niet te vergeten haar wijn’tjes’. Ik klik haar tegenwoordig snel door
pi_220548462
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 12:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Debbie mag haar vliegenkleefding ook wel weer ophangen. Werd afgeleid door de vlieg die achter haar langs vloog
Gatver, zo vies dat vliegending
pi_220548469
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
😂😂😂 die creamy doet het hem
pi_220548480
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Schaamteloze schooier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')