Never mind, lukt me niet om een plaatje te plakken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:54 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
🤣🤣🤣 kan iemand daar een plaatje van maken?
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)quote:Op vrijdag 10 april 2026 12:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
De vloeistof moet uit de bovenkant. Ik moet ook wel eens vaker tikken bij deze vloeistof. Maar niet zo vaak. Nu ziet het er vooral onbeholpen uit en alsof ze al lang niet zelf heeft gedaan
🤣🤣🤣🤣 thanksquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
We hebben het over het tikken tegen de spuit he 😉 dat het uit het dopje van de ampul moet snappen we allemaal (al doet ze dat ook wel komisch heftig... maar goed die snappen we ergens nog)
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:23 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het tikken tegen de spuit is ook niet heel gek in haar geval. Ze moet toch alle lucht eruit krijgen die ze er zelf in heeft geschud en vervolgens de ampul op tafel mepte 😂. In de reacties benoemt ze nog even weer dat ze afgestudeerd vig-er is. Nou meid, die doen dat niet zo hoor.
Mij is ooit vertelt dat een luchtbel alleen een probleem kan zijn als het direct in de aderen gespoten word.. en dat is niet het geval bij de b12quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Een beetje lucht is niet dodelijk, in voorverpakte spuiten zit altijd een luchtbel die je laat zitten.
Zij doet het echt voor het interessant doen; kijk eens hoe veel verstand ik hier van heb!
Ze had die 3 maanden beter kunnen gebruiken om haar sprookjes enigszins op elkaar af te stemmen. Dan was ze wellicht niet binnen 3 dagen weer compleet door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Toch knap dat ze afgestudeerd is.. dat was ze voorheen niet.. dus moet in de 3 maanden gebeurt zijn 🤣
Over die studie zijn ook al 100 verhalen vertelt..
Zo is ze gestopt om met Roy naar Liverpool te gaan, is ze gestopt omdat ze andere interesses had... heeft ze een keer laten zien dat ze van haar moeder een doos oude schoolspullen kreeg waaronder haar verpleegkundige werkboek.. ze was toen duidelijk niet verder gekomen dan hoofstuk 1 en het was een nti opleiding (verder niets mis mee natuurlijk maar ze is niet echt ergens in dienst geweest of heeft een echte school bezocht ervoor)
Maar nu heeft ze ineens diploma's 🤣👌 ze heeft zelfs in de thuiszorg gewerkt 🤣
Toen ze begon met prikken moest de buurvrouw haar komen helpen omdat ze het nog nooit gedaan had en nu blijkt ze gewoon een pro te zijn
Die vrouw is nog geen 2 dagen terug en hangt nu al weer te bungelen in haar web van verzinsels
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
Hij “loopt” ontzettend voor op andere kinderen hè ☺hij gaf met een maand of zes ook al aan dat dierentuinen stom zijn, en het is een echt binnenkind ✅ Dat riep Sanneke ook al voor hij een jaar was.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het is een heel slim kind. Weer een overeenkomst met de fluflu’s die hier worden besproken.
Het kan. LVB ouders kunnen ook kinderen krijgen met een normaal of hoger IQ.quote:Op vrijdag 10 april 2026 13:56 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af van wie hij dat slimme zou moeten hebben.
Dat wordt een boek met grof taalgebruik, hoe vermoeiend alles is en pas fijn als de kinderen op bed liggen. Natuurlijk ook dat ze weken alles alleen doet als man weg is en niet te vergeten haar wijn’tjes’. Ik klik haar tegenwoordig snel doorquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:26 schreef Harper het volgende:
Jeanine van Bzzonder gaat een boek schrijven. Over moederschap en gezin.
Bij GrowingStories, een uitgeverij gericht op boeken over persoonlijke groei en inspiratie.
Ze is vast beter in taal dan AM maar een boek schrijven? En hoe interessant is haar gezin? Want ik begrijp dat het niet specifiek over Joas gaat.
Gatver, zo vies dat vliegendingquote:Op vrijdag 10 april 2026 12:52 schreef Loveischocolala het volgende:
Debbie mag haar vliegenkleefding ook wel weer ophangen. Werd afgeleid door de vlieg die achter haar langs vloog
😂😂😂 die creamy doet het hemquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:08 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn chatgpt maakt dit:
[ afbeelding ]
In creamy uiteraard.
Schaamteloze schooierquote:Op vrijdag 10 april 2026 13:21 schreef RipCity het volgende:
Sanneke wordt lichtelijk desperate voor die Efteling trip hè. Tot aan toe dat de 1jarige nu al YouTube filmpjes aanzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |