abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220550292
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:14 schreef Nooomi het volgende:
Nog niet alles teruggelezen dus sorry als het dubbel is. Maar natalievdlet ging naar een huis kijken van 995.000 euro.... Jongens ik word ook influencer. 😂
En dat ze ook nog maar 1 dag in loondienst hoeft te werken
pi_220550299
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:29 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
You are a good person
Unfortunately, I
recognize this. My partner said to me just yesterday, 'Without the online hate, you would never think so badly of yourself.' We read things about ourselves that 'normal people' will never hear or read about themselves. And I also constantly wonder what I have ever done wrong to people I don't even know personally that they hate and begrudge me so much. You are not alone. But the kind people are more numerous!

Stay delulu fluflu
Hahaha dank u vriendelijk.
pi_220550336
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij heeft het altijd al goed gehad. Vind dr steeds meer uit de hoogte doen
pi_220550498
En DBM die zegt dat het weekend te druk is. Vandaag had ze therapie en dat zuigt dr leeg. Die snap ik. Therakan erg heftig en vermoeiend zijn. Maar dan morgen de opkikkerdag en zondag oma jarig. Zeg de zaterdag af. De kinderen komen heus dit jaar nog wel in een dierentuin of pretpark. Spaar de energie van het hele gezin voor zondag. Oma is veel belangrijker.
pi_220550717
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja bizar....
En wij maar werken voor een mooi huis 🏡🤪
pi_220550726
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
pi_220550771
Het zijn volgens mij ook steeds dezelfde kinderen die mee zijn met HVK. Nieuwe vlam/bonuskids? Wel erg blond en dat is geloof ik niet haar type 😅
I can't help it, if I'm lucky
pi_220550774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:55 schreef Lalaland79 het volgende:
En DBM die zegt dat het weekend te druk is. Vandaag had ze therapie en dat zuigt dr leeg. Die snap ik. Therakan erg heftig en vermoeiend zijn. Maar dan morgen de opkikkerdag en zondag oma jarig. Zeg de zaterdag af. De kinderen komen heus dit jaar nog wel in een dierentuin of pretpark. Spaar de energie van het hele gezin voor zondag. Oma is veel belangrijker.
Maar gratis en er worden veel dingen/activiteiten extra geregeld.

Maar er zal vandaag nog wel hayday gespeeld moeten worden ofzo, dus morgen op haar tandvlees en op karakter opkikkeren.

Maar bij oma (die was toch ziek?) zullen ze ook niet de hele dag blijven, dus dan heeft ze ook nog tijd om naar de sportschool te gaan bij te komen.
pi_220550781
DBM heeft feedback gekregen.
In real life va de groep? Of gelezen hier 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_220550804
Pascal ‘heeft helaas de post (van dat olieding) opnieuw moeten plaatsen’

Dus het zal ongetwijfeld een betaalde samenwerking zijn waarbij ze niet aan de voorwaarden heeft voldaan door hem redelijk snel offline te halen.

Maar uiteraard vermeldt ze dat niet..
pi_220550809
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
Die gedachte had ik ook, alhoewel je nooit zeker weet of je iets erft. Vond het vooral raar van haar dat ze had gezegd dat iedereen haar een tikkie mocht sturen om het geld terug te vragen. Wetende dat niemand dat zal doen. Had het dan aan een goed doel gedoneerd, want ik denk dat het wel een groot bedrag was wat ze had geerfd.
pi_220550892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:24 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Die gedachte had ik ook, alhoewel je nooit zeker weet of je iets erft. Vond het vooral raar van haar dat ze had gezegd dat iedereen haar een tikkie mocht sturen om het geld terug te vragen. Wetende dat niemand dat zal doen. Had het dan aan een goed doel gedoneerd, want ik denk dat het wel een groot bedrag was wat ze had geerfd.
Voordat een erfenis wordt uitbetaald ben je al lang en breed op de hoogte of je iets erft. Of ze hebben de rekening van oma direct na overlijden leeggehaald.
pi_220550920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 16:36 schreef Harper het volgende:

[..]
En nu weer laten zien dat Joas er binnen een zooitje van maakt. Maar waarom laat ze hem dan binnen terwijl ze zelf buiten op een bankje zit, en weet dat dat geen goed idee is?
Ik begrijp daar niks van.
Ik zie dat joas heerlijk aan het rommelen is geweest in de keuken met waarschijnlijk zijn hobby, koken. Ik had zelf ook Zon broer en die deed dit soort dingen ook. Je kunt ze niet alleen laten, anders krijg je dit. Maar hij maakt nu geen zooitje in de keuken? Hij is juist heerlijk bezig denk ik?
pi_220550927
Iemand Debbies nieuwste project al gezien?
pi_220550947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, ik zie hem ook zelden lachen 😕
Hij is te moe om te lachen , mij zou het lachen ook vergaan als ik zo mee op sleeptouw moest de hele dag.
pi_220550957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:36 schreef Lalaland79 het volgende:
* project van de opa van debbie.

Lief dat ie dat in elkaar heeft gezet voor haar.
pi_220550966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:31 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Zou Maarten een sticker krijgen of alleen een krul op zijn weektaak?
En een sleutel om als hij naar de wc moet
pi_220550976
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ja zelfs die arme man heeft ze voor haar karretje gespannen.
pi_220550992
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Project van haar opa bedoel je? Fijn dat haar opa dat doet. En fijn dat Debbie hierdoor een reden had om haar opa en oma extra te bezoeken. Ik wist niet dat je daar een reden voor moet hebben.

Zou ze dit project nou gefilmd hebben om nu op insta te plaatsen? Zo ja, dan verwacht ik nog meer beeldmateriaal van de afgelopen drie maanden.

Het wordt wel druk in de voortuin zo. Skelter, bakfiets, minibieb.
pi_220551048
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Wil je even de naam delen? 👀
  Moderator vrijdag 10 april 2026 @ 20:53:16 #196
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220551049
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:14 schreef Nooomi het volgende:
Nog niet alles teruggelezen dus sorry als het dubbel is. Maar natalievdlet ging naar een huis kijken van 995.000 euro.... Jongens ik word ook influencer. 😂
Ik vraag me bij hun sowieso een beetje af hoe serieus het huizen kijken is? De huizen waar zij naar kijken zijn ZO verschillend, je weet toch wel een beetje wat je zoekt? :@ Of je zit nog in zo'n oriëntatiefase dat ik het niet per sé op Insta zou posten geloof ik
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220551062
Ze vraagt ook schrijvers/ schrijfsters om boeken op te sturen. AM is getagd en heeft al boeken toegezegd. Wat zal ze glibberen.
pi_220551063
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:53 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Wil je even de naam delen? 👀
yentlvanbreugel
pi_220551065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef Applepony het volgende:

[..]
Ja zelfs die arme man heeft ze voor haar karretje gespannen.
Nou nou, arme man? Alsof mannen op een bepaalde leeftijd niks meer kunnen ofzo, dat is ook gewoon niet waar.

Ik kan en wil veel, echt veel over Debbie zeggen maar dit is niet echt iets waar ik commentaar op heb. Als die beste man het niet had willen doen, had hij het waarschijnlijk niet gedaan.
pi_220551086
quote:

[..]

🤣 en Debbie hoopt dat schrijvers boeken sturen (waarschijnlijk wilt ze booktokker worden... misschien wel beter content dan kijk mij is acteren dat ik ziek ben.. kittens of tiktok sloeg niet aan... dus nieuw project)
Schrijvers sturen hun nieuwste boeken over het algemeen niet gratis naar mini biebs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')