abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220553413
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
Dat vind ik altijd zo’n bijzondere conclusie 😁

Ze heeft duizenden volgers. Wie weet heeft ze vragen gehad van wat van de volgers. Er zijn meer plekken waar fluflus besproken worden.
En waarom zou ze zich tegen een tiental (?) mensen hiér moeten bewijzen door iets te posten?
pi_220553416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:54 schreef Lodelie het volgende:
Ik zou als ik Maarten was vriendelijk bedanken.

Zij gaat er altijd zo prat op dat zij ook werkt, dat ze zelfs meer geld binnen brengt.

Als zij kennelijk moet werken dit weekend, dan kan ze dus niet zomaar een weekendje weg gaan.

Maarten die zelf al een baan heeft, mag nu ook nog eens haar werk opknappen,naast dat hij voor de kinderen moet zorgen. Als ze eens een storie moet delen van een samenwerking dan moet hij acuut alles overnemen. En mag hij ook een uur rusten s middags? En moet hij het avondeten helemaal alleen maken?

Ik snap werkelijk niet dat zo'n man hier oke mee is.
Nou inderdaad. Moet hij haar 'werk ' doen. Ze kon van mij de boom in met haar zogenaamde werk.
En wel op zondag maar voor de zaterdag kon ze het niet beloven, wink wink. Wat verbeeld die vrouw zich.

En jammer voor de kinderen, weer geen dag zonder dat je gefilmd moet worden.

Ik vind veel van die vrouw, maar op gezelligheid en spontaniteit heb ik haar nooit kunnen betrappen.
pi_220553443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:07 schreef Tarantelle het volgende:
Vreemd verhaal weer. Annemarie die L. niet durft te vertellen dat ze weg is (waarom stel je dat zo uit?). Maarten die opeens naar een première moet met de kinderen (ik denk dat ik lekker zou bedanken) en dit weekeinde weg was al lang gepland maar de samenwerkingen dan niet?

Julia die opeens uit huis is, maar elke dag nog even langskomt. Voor wat? En Sam die zomaar gaat logeren in Annemarie haar geliefde vakantiehuisje.

En Annemarie die zich van allerlei dingen voorneemt (fotograferen, hardlopen, motorcrossen), maar zo'n druk schema heeft (weer een box, samenwerkingen die ergens in gepropt moeten worden), dat je nu al ziet dat die voornemens een stille dood gaan sterven (de doos is verkocht, dus de starter blijft ook al in de koelkast).

En als klap op de vuurpijl moest ook nog even vermeld worden dat het huishoudelijk werk (welk werk, Annemarie gaat er altijd zo prat op dat ze met haar dagtaakjesschema in het weekeinde vrij is) niet gedaan was omdat Maarten druk was met de tuin en buiten (subtiele steek onder water).

Ik weet niet of het gewoon de overgang is (hoe zou het duren voordat ze aan de hormonen gaat) of dat er meer speelt. Ik niet het idee dat het heel gezellig is in huis daar momenteel).
Precies dit, goed verwoord! Ze is echt veranderd. Samenwerkingen die stoppen, weekenden achter elkaar weg zonder haar gezin, stories komen allemaal heel anders over.

Die starter in de koelkast valt gewoon op, zo gaat het letterlijk met al haar "hobby's" die het gevolg zijn van een samenwerking. Ze laat het doodbloeden en er wordt vervolgens niet meer over gesproken (waar kennen we dat nog meer van? #opaenoma). Snap echt niet dat die trouwe volgers van haar dat niet door hebben!

Gelukkig heeft ze een mamma slak voor Lot gevonden 🥴 )Samenwerking in 3-2-1....) en belooft ze een ijsje omdat ze weer foetsie is. En wat krijgt Jet??
pi_220553596
En weer die slakken voor L. Dat onderwerp is ondertussen toch wel genoeg uitgemelkt. Waarom mag een jong kind niet gewoon een interesse hebben, zonder dat een moeder daar volledig mee aan de haal gaat. Ik vind dat storend gedrag, zelfde als met dat garnalengedoe van J. Die kinderen weten op een gegeven moment niet meer of het hun eigen interesse is of een interesse die worden geacht te hebben (want schattig en scorend op de socials).
pi_220553614
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:48 schreef Tarantelle het volgende:
En weer die slakken voor L. Dat onderwerp is ondertussen toch wel genoeg uitgemelkt. Waarom mag een jong kind niet gewoon een interesse hebben, zonder dat een moeder daar volledig mee aan de haal gaat. Ik vind dat storend gedrag, zelfde als met dat garnalengedoe van J. Die kinderen weten op een gegeven moment niet meer of het hun eigen interesse is of een interesse die worden geacht te hebben (want schattig en scorend op de socials).
Heel erg, maar zo is het exact.
En met je moeder knuffelen/bedmoment voor de camera.
Ik vind dat echt zo sneu voor die kinderen.
pi_220553616
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:44 schreef Loveischocolala het volgende:
Maar die Yentl vaag verhaal over dat ongeluk
Zo geschrokken ook, maar wel gelijk een storie kunnen posten. Want volgers laten weten, wellicht valt er nog wat uit te halen
pi_220553712
Ik zit even het dagverslag van gister terug te lezen. Volgens mij heeft ze mot met de buren gehad. Het viel me van de week ook al op. Jim rijdt zo rustig weg (zonder gebrul van die motor) en zij staat niet meer te gillen van:
daaag wie dan ook.
pi_220553723
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:11 schreef MissBaksel het volgende:
Ik zit even het dagverslag van gister terug te lezen. Volgens mij heeft ze mot met de buren gehad. Het viel me van de week ook al op. Jim rijdt zo rustig weg (zonder gebrul van die motor) en zij staat niet meer te gillen van:
daaag wie dan ook.
Het viel mij ook op ja, de oprit was ook een stuk leger
I can't help it, if I'm lucky
pi_220553765
quote:
daaag wie dan ook.
Welk dagverslag?

Zou het? Gisteren laat Maarten de brommer aanstaan terwijl hij binnen nog wat gaat pakken en Jet toetert lekker even. Dus ik zie niet veel verschil.
pi_220553775
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:50 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zo geschrokken ook, maar wel gelijk een storie kunnen posten. Want volgers laten weten, wellicht valt er nog wat uit te halen
Ja precies en zo van de auto neemt schuld opzich blabla ik reed maar zoveel km per uur. Dan is er wel veel schade. En de ketting die zou ze toch strakker laten maken? En nu ligt ie op een tafel.
pi_220553794
Het zou al een enorm verschil zijn als Jim gewoon zijn gashendel met rust zou laten tot hij de wijk uit is. Ik snap daar echt niets van en ik zou mijn kind er ook op aanspreken. Het is vast moeilijk te begrijpen maar niet iedereen houdt van het geluid van ronkende motoren...
pi_220553821
En Janine van Bzzonder gaat een boek schrijven lees ik dan hier. Wat is dat toch voor een nieuwe trend dat veel influencers boeken gaan schrijven. Die boeken zijn zelden interessant (want de lezer weet bijna alles al), schrijven is een vak apart en de meeste volgers zijn geen lezers.

Ik juich het toe dat meer mensen gaan lezen, maar of het lezen van het boek van een influencer nou zo'n topidee is en bijdraagt aan de leesvreugde vraag ik mij af.
pi_220553872
Sanneke die morgen naar het krijspaleis gaat. Dan kan M fijn met andere kinderen spelen.
Wat is er mis met speeltuintjes in de buurt in plaats van iedere dag de supermarkten bezoeken?
Gister is ze de hele dag binnen gebleven en dat was vreselijk. Huhhh in de keet kwam ze nooit buiten.
Oja en ze gaat vandaag ook weer naar een supermarkt. Waarschijnlijk zien we straks de 1 euro aanbiedingen weer
pi_220553913
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:30 schreef Tarantelle het volgende:
En Janine van Bzzonder gaat een boek schrijven lees ik dan hier. Wat is dat toch voor een nieuwe trend dat veel influencers boeken gaan schrijven. Die boeken zijn zelden interessant (want de lezer weet bijna alles al), schrijven is een vak apart en de meeste volgers zijn geen lezers.

Ik juich het toe dat meer mensen gaan lezen, maar of het lezen van het boek van een influencer nou zo'n topidee is en bijdraagt aan de leesvreugde vraag ik mij af.
Ik ben een flinke lezer met zo'n 100 boeken per jaar maar daar zitten geen boeken van influencers tussen. 🤣
pi_220553929
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:36 schreef Earring het volgende:
Sanneke die morgen naar het krijspaleis gaat. Dan kan M fijn met andere kinderen spelen.
Wat is er mis met speeltuintjes in de buurt in plaats van iedere dag de supermarkten bezoeken?
Gister is ze de hele dag binnen gebleven en dat was vreselijk. Huhhh in de keet kwam ze nooit buiten.
Oja en ze gaat vandaag ook weer naar een supermarkt. Waarschijnlijk zien we straks de 1 euro aanbiedingen weer
Speeltuintjes in de buurt zijn gratis. En Sanneke geeft nou eenmaal graag geld uit. Dan is een krijspaleis een betere optie.
pi_220553982
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Speeltuintjes in de buurt zijn gratis. En Sanneke geeft nou eenmaal graag geld uit. Dan is een krijspaleis een betere optie.
Ahh daarom zagen we haar nooit bij de binnenspeeltuin van het vakantiepark! Die was ook gratis 😂
pi_220554015
Ze wordt hier niet echt besproken maar zag gisteren een TikTok van Laura Ponti die haar 3 jarige in een draagzak had en hij sloeg wat kreetjes uit, maar zegt volgens mij niet echt woordjes nog? Ze laat zich er niet over uit en dat is haar goed recht, maar heb toch echt het idee dat er iets met ‘m aan de hand is.
pi_220554024
Het was hier al voorspeld maar de starter is aan de wilgen gehangen😂
Was is die vrouw voorspelbaar
pi_220554031
Is Sanneke een vampier ofzo?
pi_220554035
De achterste hoef heeft weer een fluflu weekend?
Sarahliebregts is al gespot
pi_220554053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft een binnenkind!
pi_220554057
Lekker bij hvk weer. Om 11 uur aan de pizza.
pi_220554060
Lekker hoor om 11 uur aan de pizza bij huis vol kids. Spoelt wel lekker weg na de churro's.
pi_220554082
quote:
daaag wie dan ook.
Ja of ze is ineens timide omdat er dus iets is gebeurd. Waar ze last van heeft.
pi_220554096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:00 schreef Trenchcoat het volgende:
Ze wordt hier niet echt besproken maar zag gisteren een TikTok van Laura Ponti die haar 3 jarige in een draagzak had en hij sloeg wat kreetjes uit, maar zegt volgens mij niet echt woordjes nog? Ze laat zich er niet over uit en dat is haar goed recht, maar heb toch echt het idee dat er iets met ‘m aan de hand is.
Ik vind het niet echt gezond hoe klein zijn hem houdt. Mijn jongste is even oud en die ziet mij aankomen dat ze nog bij mij in de draagzak moet. Het kind is bijna 3! Kom op hoor.
Maar goed, denk idd dat er ook wel iets met hem aan de hand is, want hij praat volgens mij amper en was ook ruim 2 toen hij ging lopen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')