😂quote:Op zaterdag 11 april 2026 02:09 schreef Post-its het volgende:
Ik heb een eierschaal gezien!
Weliswaar bij ma Walk in de stories van MCW en niet bij Sanneke
Schaamteloosquote:Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:55 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat inderdaad .
Wat gaat ze doen dit weekend eigenlijk zo zonder telefoon. Afkick programma ?
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
Ik zou van haar echt geen melk willen 🤢quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.
Ja en ergens afgelopen week waren 'de kinderen helemaal uitgehongerd en ging de airfryer aan'. Lekker laten praten die griet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaalquote:Op zaterdag 11 april 2026 07:52 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
Lijkt wel Onlyfansquote:Op zaterdag 11 april 2026 08:36 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaal
Vorige week at ze een bolletje slagroom 🥴quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.quote:Op zaterdag 11 april 2026 08:46 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.
Dat was precies mijn gedachte toen ik haar stories zag. Even empathiepunten scoren en de speculaties dat familie/vriendinnen uit beeld zijn en ze zichzelf niet thuis voelt op de farm ontkrachten (pa Walk aanwezig: check, foto waarop te zien is dat broer Walk ook aanwezig: check, foto met Tim en een klaver en ma Walk op de achtergrond: check, foto met een vriendin/collega: check, foto van de farm met 'home sweet home': check).quote:Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
Ze heeft nu Tim om maximaal te plakkenquote:Op zaterdag 11 april 2026 08:56 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |