abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220553023
Hahahaha, DBM is boos omdat iemand in de stad haar een leuk paard heeft genoemd...

Hele verhalen op IG en Threads erover maar het doet haar niets zegt ze, maar ze voelde zich heel onveilig😅
pi_220553037
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
pi_220553068
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 02:09 schreef Post-its het volgende:
Ik heb een eierschaal gezien!

Weliswaar bij ma Walk in de stories van MCW en niet bij Sanneke
😂
pi_220553070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
Schaamteloos
pi_220553091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:55 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Volgens mij zei ze dat inderdaad .

Wat gaat ze doen dit weekend eigenlijk zo zonder telefoon. Afkick programma ?
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲
pi_220553146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 00:24 schreef Celess het volgende:
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.
pi_220553147
Ik heb de indruk dat AM boos is en een silent treatment toepast (deels dan). Door balonnetjes op te laten, geheimzinnig te doen, nadrukkelijk niet te zeggen wat ze gaat doen.
Ze voldoet aan haar verplichtingen als fluflu en dat is het.
Ze komt niet blij over.
Ik denk nog steeds dat ze aangesproken is op haar onlinefilmgedrag. Ze is in de wiek geschoten op haar verjaardag.
pi_220553154
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
pi_220553171
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:10 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heeft ze dan nu nog steeds borstvoeding in de vriezer liggen? Of gebruikt ze het door de pannenkoeken mix of de pap? Doneren kan volgens mij niet meer als het al zo lang ligt.
Ik zou van haar echt geen melk willen 🤢
Die placenta ligt ook nog steeds in haar vriezer volgens mij
pi_220553181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm op threads helemaal in de gloria, dochter at een HELE croissant!! Gewoon, zo in één keer op, geen kruimel over!! Ik was even benieuwd of dat kon met ‘arfid’, maar Google geeft aan dat dit waarschijnlijk gaat om ‘kieskeurig eetgedrag’ 🙃🤡
Ja en ergens afgelopen week waren 'de kinderen helemaal uitgehongerd en ging de airfryer aan'. Lekker laten praten die griet.
pi_220553205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:52 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En moet Maarten nu verplicht wel filmen? 😲
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaal
pi_220553224
Gelukkig is hij zo trots op haar! En vindt hij het helemaal niet erg dat hij haar moet delen met 90.000 volgers (puke)
pi_220553231
Maar die Yentl vaag verhaal over dat ongeluk
pi_220553242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Michelle die ineens stories plaatst over Pasen bij haar ouders en zwangere schoonzus . Leest overduidelijk mee hier
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.
pi_220553250
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:36 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Ja voor de betalende fans! Haha echt zo raar vind ik het allemaal
Lijkt wel Onlyfans
pi_220553274
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt wel Onlyfans
In de blote kont 🤪. Oh mensen, ik ben een beelddenker 🙈.
pi_220553276
Ik zou als ik Maarten was vriendelijk bedanken.

Zij gaat er altijd zo prat op dat zij ook werkt, dat ze zelfs meer geld binnen brengt.

Als zij kennelijk moet werken dit weekend, dan kan ze dus niet zomaar een weekendje weg gaan.

Maarten die zelf al een baan heeft, mag nu ook nog eens haar werk opknappen,naast dat hij voor de kinderen moet zorgen. Als ze eens een storie moet delen van een samenwerking dan moet hij acuut alles overnemen. En mag hij ook een uur rusten s middags? En moet hij het avondeten helemaal alleen maken?

Ik snap werkelijk niet dat zo'n man hier oke mee is.
pi_220553285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Vorige week at ze een bolletje slagroom 🥴
pi_220553289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:46 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Hoezo zou ze, omdat ze dit plaatst, hier mee lezen? Dit is toch gewoon wat zij met Pasen heeft gedaan? Ze plaatst altijd wat ze op een dag doet.
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.
pi_220553290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:32 schreef Lovelii2026 het volgende:
Dat was precies mijn gedachte toen ik haar stories zag. Even empathiepunten scoren en de speculaties dat familie/vriendinnen uit beeld zijn en ze zichzelf niet thuis voelt op de farm ontkrachten (pa Walk aanwezig: check, foto waarop te zien is dat broer Walk ook aanwezig: check, foto met Tim en een klaver en ma Walk op de achtergrond: check, foto met een vriendin/collega: check, foto van de farm met 'home sweet home': check).

Vind haar schoonzus wel zeer empathisch overkomen (gebaseerd op haar stories op insta, ik ken haar natuurlijk niet).
Hoed af voor hoe zij en haar man dat huis hebben gebouwd en echt veel (pittige) klussen samen doen (en een bedrijf runnen- pa walk staat op hun website ook tussen de teamleden, dat snapte ik niet helemaal). En een account dat (nog) vrij is van irrelevante reclame.

[ Bericht 8% gewijzigd door Fietsbel26 op 11-04-2026 09:03:38 ]
pi_220553353
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:56 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Eens. Al zie ik wel verschil in de beelden met eerder. Dan was het maximaal aan elkaar plakken, op schoot zitten, en handjes op de buik van schoonzus met een of andere kwijltekst erbij. Vooral voor de kinderen ook fijn dat ze gezellig bij opa en oma Pasen vieren.
Ze heeft nu Tim om maximaal te plakken
pi_220553356
Vreemd verhaal weer. Annemarie die L. niet durft te vertellen dat ze weg is (waarom stel je dat zo uit?). Maarten die opeens naar een première moet met de kinderen (ik denk dat ik lekker zou bedanken) en dit weekeinde weg was al lang gepland maar de samenwerkingen dan niet?

Julia die opeens uit huis is, maar elke dag nog even langskomt. Voor wat? En Sam die zomaar gaat logeren in Annemarie haar geliefde vakantiehuisje.

En Annemarie die zich van allerlei dingen voorneemt (fotograferen, hardlopen, motorcrossen), maar zo'n druk schema heeft (weer een box, samenwerkingen die ergens in gepropt moeten worden), dat je nu al ziet dat die voornemens een stille dood gaan sterven (de doos is verkocht, dus de starter blijft ook al in de koelkast).

En als klap op de vuurpijl moest ook nog even vermeld worden dat het huishoudelijk werk (welk werk, Annemarie gaat er altijd zo prat op dat ze met haar dagtaakjesschema in het weekeinde vrij is) niet gedaan was omdat Maarten druk was met de tuin en buiten (subtiele steek onder water).

Ik weet niet of het gewoon de overgang is (hoe zou het duren voordat ze aan de hormonen gaat) of dat er meer speelt. Ik niet het idee dat het heel gezellig is in huis daar momenteel).
pi_220553375
Gelukkig is er een stabiele factor in huis. Jim, die ineens gepromoveerd is van puber naar jongvolwassene (die jongen is 26) komt elke dag langs om filmpjes op de bank te kijken (met zijn fan J. in zijn nek), koffie te drinken en mee te eten. Op die man kun je bouwen 🙂.
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:12:46 #274
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220553381
Ik ben toch een beetje teleurgesteld in de eitjes op de schaal bij MCW
Ik had gehoopt op maximaal luxe gevulde eitjes,
maar het zijn gewoon minimalistische doormidden gesneden gekookte eitjes. :P
W
Z
E
pi_220553407
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 08:49 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Lijkt wel Onlyfans
Alleen op Only Fans exposeer je je zelf en niet zoals AM je hele gezin. Waarbij ze zelf zoveel mogelijk buiten beeld blijft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')