abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220551477
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:53 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
En Debbie kan maar beter met allerlei boeken bezig zijn dan het uitmelken van al haar “lichamelijke klachten” 😉
Exact!
pi_220551508
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:51 schreef Beppie12345 het volgende:
Misschien is het eerder gevraagd maar wie zouden die kinderen zijn bij hvk? Die er al weken aanschuiven en meegaan.
Neefje en nichtje, heb haar ooit keer gevraagd( zegt ze althans)
pi_220551517
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Pas maar op straks staat hvk ook bij haar op de stoep🤣😂
😂😂
pi_220551535
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 18:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Exact, maar ze was al laat met hulp zoeken voor Zayn.
Ze wist dat hij achterliep.
Zij doet hem tekort door hem naar regulier onderwijs te laten gaan. Ze schuift de schuld nu op de instanties maar als mevrouw gelijk naar deze instanties had geluisterd was Zayn al veel eerder op de juiste plek gestart.
Hij gaat nu ook naar een groep die niet " officieel" bekend staat.
Ze moddert maar aan met hem en omdat zij het niet handig vind dat z met een taxi moet gooit ze het op trauma en angst.
Ze probeert het niet eens.
Ja dat idd, mss kan het wel geregeld worden dat ze bv de eerste keer mee gaat met de taxi oid?
pi_220551644
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
Over wie gaat dit?
pi_220551687
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:20 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Yentlvanbreugel
pi_220551748
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:28 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Daarom is Sientje ook verhuisd natuurlijk, naar een veel duurder huis. zIj is nu ook heel druk met reclames
Die schooit ook helemaal niet opvallend 😇 om samenwerkingen, lampen, vloeren, deurmatten, kleding, voedsel, gezichtsverzorging, vakanties. En verrekt het om transparant te zijn over haar bij elkaar gebedelde inboedel.
Maar wel laatst heel pinnig doen over dat iemand haar benaderd had met een veel te laag tarief.
Ik vind haar echt nep. En omhooggevallen. Ik heb haar ontvolgd.
pi_220551848
Ik vind met 2 kinderen de kermis al achterlijk duur, laat staan met 6 kids zoals HVK. Daar komt dus echt genoeg binnen qua ¤¤
pi_220551893
Oh, ik krijg spontaan zin in geocachen in Barneveld 🕵
pi_220551897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik vind met 2 kinderen de kermis al achterlijk duur, laat staan met 6 kids zoals HVK. Daar komt dus echt genoeg binnen qua ¤¤
En het lijkt me sterk dat zij de enige volwassene was met 6 kinderen op zo’n druk terrein?
Zou het ‘minder prikkels’ middag zijn geweest, of is Z weer helemaal van de kaart?
pi_220551924
En na de therapie is DBM ook nog een leuk avondje uit geweest.

#opkarakter
pi_220551988
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het lijkt me sterk dat zij de enige volwassene was met 6 kinderen op zo’n druk terrein?
Zou het ‘minder prikkels’ middag zijn geweest, of is Z weer helemaal van de kaart?
Ik denk nog steeds dat ze een vriend heeft met 2 blonde kinderen, al zegt ze van niet.
Ze had laatst ook een filmpje geplaatst in de bios, toen riep er een kind papa.
Niet in beeld maar was duidelijk dicht bij haar
pi_220551994
Volgens mij heeft Debby het principe niet helemaal begrepen van zo'n minibieb.
Ze vraagt of schrijvers hun boeken willen doneren.

Er zijn toch juist heel veel tweedehands boeken in omloop en daar zijn die biebjes ideaal voor.

Of wil zij allemaal nieuwe boeken erin hebben en gaat ze er vanuit dat ze allemaal weer terug komen?
pi_220552000
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
En na de therapie is DBM ook nog een leuk avondje uit geweest.

#opkarakter
En ze had toch zo'n druk weekend, ik denk maandag huisarts of dit weekend hap voor een spoedafspraak bij 1 of andere arts.
pi_220552031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Z durfde nu wel in de auto's, vorig jaar niet. Maar ze zullen morgenochtend wel vroeg wakker zijn omdat ze vandaag later naar bed gingen. En een drukke dagis geen reden tot uitslapen of een rustige nachtrust.
pi_220552041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 22:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Neefje en nichtje, heb haar ooit keer gevraagd( zegt ze althans)
Heb ze niet eerder gezien dan de laatste weken.
pi_220552045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk nog steeds dat ze een vriend heeft met 2 blonde kinderen, al zegt ze van niet.
Ze had laatst ook een filmpje geplaatst in de bios, toen riep er een kind papa.
Niet in beeld maar was duidelijk dicht bij haar
Denk het ook.
pi_220552050
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:31 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Heb ze niet eerder gezien dan de laatste weken.
Nee ik ook niet daarom vroeg ik het aan haar.
pi_220552062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 21:46 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Die heeft ze al. Waar ze overigens in de winter ook een veels te grote mond over had, dat mensen langzaam reden, omdat er sneeuw lag en enorm glad was. En zij er makkelijk met weet ik veel hoeveel km per uur erover heen knalt. Video overigens verwijderd, waarschijnlijk kreeg ze daar veel kritiek op.
Hoogbegaafd en spelfouten. Een bijzondere combinatie.
pi_220552074
AM had toch gezegd dat die reuaconsulente geen samenwerking was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
pi_220552108
Milou heeft ook weer even een shop rondje gedaan, was alweer lang geleden natuurlijk
pi_220552141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:22 schreef Lodelie het volgende:
Volgens mij heeft Debby het principe niet helemaal begrepen van zo'n minibieb.
Ze vraagt of schrijvers hun boeken willen doneren.

Er zijn toch juist heel veel tweedehands boeken in omloop en daar zijn die biebjes ideaal voor.

Of wil zij allemaal nieuwe boeken erin hebben en gaat ze er vanuit dat ze allemaal weer terug komen?
Ik heb de hele reel gekeken. Echte brainrot als je het mij vraagt. Maar ze verwacht niet dat de boeken teruggebracht worden. Ze mogen zwerven of zoiets zei ze. Op 16 april is de grande opening. Ik ben helaas verhinderd
pi_220552204
Judith
Schaaaaamteloos. Ik zie haar reageren op een winactie. Daar zet ze haar ziekte in. Ze kwam erachter ongeneeslijk ziek te zijn, bewaarde 7 jaar lang borstvoeding, maar door diezelfde ziekte gunde ze het zichzelf financieel niet om zelf een ring te laten maken😱 Nu leeft ze toch langer en zou het een droom die uitkomt zijn. Hou.op.met.me.
pi_220552261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 23:39 schreef Klaverblauwtje het volgende:
AM had toch gezegd dat die reuaconsulente geen samenwerking was? Of heb ik dat verkeerd onthouden.
Volgens mij zei ze dat inderdaad .

Wat gaat ze doen dit weekend eigenlijk zo zonder telefoon. Afkick programma ?
pi_220552507
Ik heb een eierschaal gezien!

Weliswaar bij ma Walk in de stories van MCW en niet bij Sanneke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')