Ik denk dat opa dit gewoon heeft gedaan voor haar. Ik geloof niet dat je bij opa's veel moeite hoeft te doen om hem 'voor je karretje te spannen'.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef Applepony het volgende:
[..]
Ja zelfs die arme man heeft ze voor haar karretje gespannen.
Er staat überhaupt niet bij dat het een samenwerking isquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:
Pascal ‘heeft helaas de post (van dat olieding) opnieuw moeten plaatsen’
Dus het zal ongetwijfeld een betaalde samenwerking zijn waarbij ze niet aan de voorwaarden heeft voldaan door hem redelijk snel offline te halen.
Maar uiteraard vermeldt ze dat niet..
Dankjewel. Das ook geen goedkoop ding... vrij achterlijk om als je net je motorrijbewijs hebt zo'n duur ding te kopen.quote:
Fijn dat ze weer energie genoeg heeft 🫣quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:36 schreef Lalaland79 het volgende:
Iemand Debbies nieuwste project al gezien?
quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:20 schreef Missinglink24 het volgende:
Het zijn volgens mij ook steeds dezelfde kinderen die mee zijn met HVK. Nieuwe vlam/bonuskids? Wel erg blond en dat is geloof ik niet haar type 😅
Voor haar electrische karretje?quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:43 schreef Applepony het volgende:
[..]
Ja zelfs die arme man heeft ze voor haar karretje gespannen.
Pas maar op straks staat hvk ook bij haar op de stoep🤣😂quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zou Debbie alle boeken in haar biebje stempelen met haar zelfontworpen Temu stempel 😂
Ik heb geen verstand van motoren, geen idee wat dat kost maar vast meer dan de laminaatvloer die deels door vrienden betaald werd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:01 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dankjewel. Das ook geen goedkoop ding... vrij achterlijk om als je net je motorrijbewijs hebt zo'n duur ding te kopen.
Mijn man heeft nu net 5 jaar zijn motorrijbewijs en die heeft een motor van 25 jaar oud. Prima in orde, gekocht voor 3500 dus dan kun je wel nagaan wat dit ding gekost heeft. 🫣 En volgens mij is de helm die ze dus eerder toont ook absoluut niet goedkoop.
En dan janken voor spullen... ik heb toch een gruwelijk hekel aan dat soort mensen he.
https://www.bol.com/nl/nl(...)elm/9300000227867830
Dit is overigens alleen al de prijs van de helm, die ze dus post als ze zo jankt om geld.
Vorige week of 2 weken geleden stond al bij AM ‘boeken Debbie’ op het to do lijstje in de plannert.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:55 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze vraagt ook schrijvers/ schrijfsters om boeken op te sturen. AM is getagd en heeft al boeken toegezegd. Wat zal ze glibberen.
Ik denk dat hij er dan een keer weer op magquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:31 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Zou Maarten een sticker krijgen of alleen een krul op zijn weektaak?
Daarom is Sientje ook verhuisd natuurlijk, naar een veel duurder huis. zIj is nu ook heel druk met reclamesquote:Op vrijdag 10 april 2026 19:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
En dat ze ook nog maar 1 dag in loondienst hoeft te werken
1000 euro voor een helm. Dat is echt, echt belachelijk duur voor een helm. Ter referentie: Helmen beginnen al vanaf 150 euro en net zo goed gekeurd. Een beetje een luxe helm heb je al voor 500 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van motoren, geen idee wat dat kost maar vast meer dan de laminaatvloer die deels door vrienden betaald werd.
Persoonlijk had ik een auto praktischer gevonden omdat ze een kindje heeft. Maar misschien heeft ze die wel.
Was ook een leuke inrichting geweest. Prioriteiten😬quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
1000 euro voor een helm. Dat is echt, echt belachelijk duur voor een helm. Ter referentie: Helmen beginnen al vanaf 150 euro en net zo goed gekeurd. Een beetje een luxe helm heb je al voor 500 euro.
Ik gun echt iedereen z'n hobby maar niet als je loopt te janken voor geld en dan zo'n belachelijk dure helm koopt.
Dat is echt hetzelfde als met een Chanel tas lopen en zeggen dat je zelf niks kunt betalen. Motor zal ( als ik zo kijk naar de staat en eenzelfde soort staat kijk van de precieze motor ) zo'n 4 a 5 duizend geweest zijn.
Ik ook. Leuk initiatiefquote:Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind leuk dat Debbie dit samen met opa heeft gedaan, en dat ze zo kastje heeft staan in de tuin.
En nog een gelijkenis, haar dochtertje loopt ook enormmmmmm voorquote:Op vrijdag 10 april 2026 20:15 schreef JaNeeDan het volgende:
Een paar weken terug werd hier iets geschreven over iemand op insta/tiktok die een go fund me had gestart omdat ze een huis had gekregen. Nadat ze hier was genoemd heb ik haar opgezocht en nu kwam ze net op tiktok voorbij. Ze heeft een ongeluk gehad gehad met haar motor. En die motor heeft ze twee weken geleden gekocht. Weliswaar gekocht met geld wat ze heeft geërfd en wat eind maart is uitbetaald maar dan wist ze een paar weken daarvoor toch ook dat dat geld eraan zat te komen?
Beetje hetzelfde als Sanneke die na de verhuizing doodleuk vertelde dat ze geld over hadden omdat ze genoeg hadden gespaard en ook spullen en geld hadden gekregen van haar moeder en Dion z’n ouders.
Ik denk juist dat haar opa het heel leuk vond om te doen. Mijn vader is net zo. Zodra de kleinkinderen vragen of hij iets kan maken klussen duikt hij de schuur in. Geniet hij van.quote:Op vrijdag 10 april 2026 20:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou nou, arme man? Alsof mannen op een bepaalde leeftijd niks meer kunnen ofzo, dat is ook gewoon niet waar.
Ik kan en wil veel, echt veel over Debbie zeggen maar dit is niet echt iets waar ik commentaar op heb. Als die beste man het niet had willen doen, had hij het waarschijnlijk niet gedaan.
Ze lijken allemaal op elkaar. Het is een type.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:42 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
En nog een gelijkenis, haar dochtertje loopt ook enormmmmmm voor
Die heeft ze al. Waar ze overigens in de winter ook een veels te grote mond over had, dat mensen langzaam reden, omdat er sneeuw lag en enorm glad was. En zij er makkelijk met weet ik veel hoeveel km per uur erover heen knalt. Video overigens verwijderd, waarschijnlijk kreeg ze daar veel kritiek op.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van motoren, geen idee wat dat kost maar vast meer dan de laminaatvloer die deels door vrienden betaald werd.
Persoonlijk had ik een auto praktischer gevonden omdat ze een kindje heeft. Maar misschien heeft ze die wel.
Ze komt ook niet echt heel sympathiek over, ik ben dus niet verbaasd.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Die heeft ze al. Waar ze overigens in de winter ook een veels te grote mond over had, dat mensen langzaam reden, omdat er sneeuw lag en enorm glad was. En zij er makkelijk met weet ik veel hoeveel km per uur erover heen knalt. Video overigens verwijderd, waarschijnlijk kreeg ze daar veel kritiek op.
Precies dat. Dan heb je je prioriteiten echt absoluut niet op een rijtje. Mja janken bij een ander en geld vragen bij een ander is natuurlijk vele malen makkelijker.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Was ook een leuke inrichting geweest. Prioriteiten😬
Ja dat denk ik dus ook. Mannen van die leeftijd genieten ervan om dit soort dingen te kunnen doen.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:42 schreef Sushirijst het volgende:
[..]
Ik denk juist dat haar opa het heel leuk vond om te doen. Mijn vader is net zo. Zodra de kleinkinderen vragen of hij iets kan maken klussen duikt hij de schuur in. Geniet hij van.
Ik vind dat ook echt leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:04 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind leuk dat Debbie dit samen met opa heeft gedaan, en dat ze zo kastje heeft staan in de tuin.
En Debbie kan maar beter met allerlei boeken bezig zijn dan het uitmelken van al haar “lichamelijke klachten” 😉quote:Op vrijdag 10 april 2026 21:48 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies dat. Dan heb je je prioriteiten echt absoluut niet op een rijtje. Mja janken bij een ander en geld vragen bij een ander is natuurlijk vele malen makkelijker.
[..]
Ja dat denk ik dus ook. Mannen van die leeftijd genieten ervan om dit soort dingen te kunnen doen.
Mijn vader is net zo en die kan ik ook vrijwel niet blijer maken.
Dus hoeveel ik ook over Debbie zou willen zeggen, dit is het niet. Vind het eigenlijk wel leuk voor haar opa dat ze op deze manier tijd met hem besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |