abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220538784
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220538798
De titel😁
Ik heb eens chat gpt geraadpleegd.
Het verhaal van Debbie is gewoon het antwoord wat chat gpt geeft als je bijv vraagt: kan er pas verbetering merkbaar zijn na een jaar.
Precies in haar straatje.
pi_220538804
Ze is toch langer offline geweest dan gedacht. Ik verwachtte eigenlijk dat ze al veel sneller weer terug zou zijn vanwege heftige ontwenningsverschijnselen door tekort aan aandacht.
pi_220538807
Die Louay, om 5.30 wakker maar hij slaapt nog half op de grond.
En beelden van de groep waar Zayn naartoe gaat.
Vind het niet echt professioneel zo'n soort garage bij binnenkomst , wat is dat toch voor opvang?
pi_220538844
Mijn_geldzaken heeft een elektrische fiets gekregen. Uiteraard is haar review positief. Terwijl de fiets echt te klein is, maar oké. Als je een linkje naar de fiets wilt ontvangen in je DM moet je even onder haar post reageren met ‘fiets.’
Er zijn dus echt mensen die dat doen. Die weten, net als fluflu’s, ook niet hoe Google werkt.
pi_220538862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:05 schreef Henrike het volgende:
Vind het niet echt professioneel zo'n soort garage bij binnenkomst , wat is dat toch voor opvang?
Misschien een tijdelijke locatie?
Gedeeld met wat anders?
pi_220538891
Ja
quote:
Ik heb ook een ander idee en beeld van kinderen die wakker zijn
Zei ze laatst niet dat waar Zayn op een niet officiële school zit oid? En dat dit het probleem was om hem naar een kleuterschool te laten gaan?
pi_220538894
@Muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
pi_220538915
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
@:muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
😂🤣😂🤣😂 daar ging bijna mijn koffie!
pi_220538963
quote:
Ik moest denken... louay wilt gewoon naar school...zijn biologische wekker gaat af en hij luistert goed naar zijn lichaam! Gelukkig gaat hij nooit te laat komen 👌
pi_220539003
Debbie is er weer. Met Pasen herrezen als een jonge slanke prinses. Mooi hoor, het lijkt wel een sprookje uit één van die fantasy romannetjes waar ze zo dol op is. Eerst met veel bombarie aankondigen dat ze stopt met socials maar dat werd tijdens de "afscheids periode" al bij gedraaid naar een tijdelijke stop. Die wou gewoon rustig de tijd voor die afval spuitjes en om een nieuwe vage ziekte uit te kiezen. Zodat nu bij haar Grote Terugkomst op Aarde iedereen over elkaar heen kan buitelen om te zeggen hoe blij ze zijn dat ze terug is en hoe prachtig ze eruit ziet.
Ben benieuwd naar het vervolg van dit sprookje.

AM gedumpt door de muesli boer. Maar dat wij niet denken dat het aan haar ligt hoor. Zij heeft echt héél véél poep muesli verkocht in al die tijd. Beetje gekrenkt in je ego Annie? Succes met poepen iig de komende tijd!
pi_220539020
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
pi_220539053
Sanneke heeft de afprijsbak bij de Jumbo ontdekt. Er lag van de week chips in voor 50 cent! Dat zou ze anders natuurlijk niet gekocht hebben. Zo vroeg in de ochtend en nu al de grap van de dag.

En wat bazelt ze nou over die man die mee heeft gedaan aan LLDL en verdacht wordt van de moord op z’n vrouw?
Ze vond hem toen al een creep. Ze heeft natuurlijk ook heel veel mensenkennis doordat ze zoveel in contact is met mensen.
En van de week ook al iemand die niet zou misstaan in het jaar 1900. Waar hoort zij thuis dan? Haar leven is ook niet echt van deze tijd.
pi_220539062
Ik zat naar het filmpje van huisvolkids te kijken en daar rennen de tweeling en Z al gillend richting de koeien. Niet echt handig, koeien kunnen agressief worden als je op hun territorium komt én ze kunnen schrikken van rennende en gillende kinderen die op hun afkomen 🤦🏼♀ maar ja, moeders is natuurlijk gewoon een driekwarter
pi_220539073
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
@:muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
😂😂 ik wilde het netjes houden
pi_220539078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
Waar lees je dat?
pi_220539089
quote:
Zou het?
pi_220539092
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
pi_220539097
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:50 schreef proud_mami het volgende:
Ik zat naar het filmpje van huisvolkids te kijken en daar rennen de tweeling en Z al gillend richting de koeien. Niet echt handig, koeien kunnen agressief worden als je op hun territorium komt én ze kunnen schrikken van rennende en gillende kinderen die op hun afkomen 🤦🏼♀ maar ja, moeders is natuurlijk gewoon een driekwarter
En Zayn staat ook weer op het keukentje thuis, dat moet toch een keer fout gaan?
pi_220539098
Debbie ook al aan de Ahead 🫣
pi_220539114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ook al aan de Ahead 🫣
Maar het is geen reclame!
pi_220539180
Maar ze staat te koken ipv zittend!😍😍😍
pi_220539210
De opruimcoach is weer hard nodig. Wat een teringzooi bij Debbie.
pi_220539224
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Weet niet of ik hier linkjes mag plakken? Kijken op FB pagina emigreren naar Spanje. Zijn er meer van maar met profielfoto van man, vrouw en 3 kinderen is de juiste. Je kunt haar vraag en discussie alleen lezen als je niet op FB door haar bent geblokkeerd.
pi_220539242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
De opruimcoach is weer hard nodig. Wat een teringzooi bij Debbie.
Zou ze nog hulp hebben met het huishouden en de kinderen?
pi_220539245
AM loopt leeg op de 3 auto’s, maar doordat ze dit jaar weer met 14 mensen gaan kamperen is dat goedkoper dan dan auto’s huren.

Nou, piep dan ook niet.
pi_220539247
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:05 schreef Johanna38 het volgende:
Maar ze staat te koken ipv zittend!😍😍😍
Ik zie haar nog zielig zittend in de pan roeren 😂
pi_220539257
quote:
Waar heb je deze info vandaan? Ik dacht dat dat plannen voor de toekomst waren?
Sorry, ik ben mosterd.
pi_220539259
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
Had ik ook... maar goed het was allemaal nep dus dat stukje kan er ook wel bij
pi_220539263
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM loopt leeg op de 3 auto’s, maar doordat ze dit jaar weer met 14 mensen gaan kamperen is dat goedkoper dan dan auto’s huren.

Nou, piep dan ook niet.
Je kan ook tegen je volwassen kinderen zeggen, meegaan is meebetalen.

Ik ben HVK echt zat, zeg het niet snel maar ga aub een schema opstellen, zorg dat die kleine slaapt en ga niet steeds op pad! Zorg dat je huis aan kant is en je kinderen in een ritme zitten.
pi_220539264
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zie haar nog zielig zittend in de pan roeren 😂
Met haar hoofd ondersteund door haar hand en de camera goed gepositioneerd?
pi_220539266
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef Geertje_G het volgende:
24 kilo?? Dat is echt bizar veel, zo zwaar was ze nou ook weer niet.
Debbie was op een gegeven moment echt wel heel erg zwaar, dat blijkt ook wel, want ze is nu niks overdreven te mager ofzo en er is toch 24kg af. Ze ziet er wel echt goed uit nu, zoveel ballast kwijt alleen al moet heel fijn voelen voor haar. Ik ben zelf in 2025 12kg afgevallen en ik ging van een alsnog gezond BMI maar wel net op t randje naar afgetraind. Je moet al snel meer kilo's kwijt dan je denkt, ik dacht vantevoren 5kg ofzo kwijt te willen.
Overigens zit het er nu alle 12kg weer aan want ik ga hopelijk zeer snel bevallen :P
pi_220539267
Ik lees net inderdaad die post van de nagelkerkjes. Die zijn toch niet goed bij hun hoofd?! Dit kan toch niet werken?

Of misschien kan ze Judiths Ebook aanschaffen
pi_220539278
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Waar heb je deze info vandaan? Ik dacht dat dat plannen voor de toekomst waren?
Sorry, ik ben mosterd.
Dat gaat Sofie er wel doordrukken, haar kennende. Lijkt erop dat het haar na Oudenbosch en nu in Essen te heet onder haar poezelige voetjes wordt. En nog een appartement in Dubai. Het lijkt alsof ze op de vlucht slaan. Maar voor zichzelf vluchten gaat niet lukken.
pi_220539283
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik lees net inderdaad die post van de nagelkerkjes. Die zijn toch niet goed bij hun hoofd?! Dit kan toch niet werken?

Of misschien kan ze Judiths Ebook aanschaffen
Heel bijzonder inderdaad. Ook dat ze het maar over 3 kinderen heeft. Junior, Madelief en Guusje neem ik aan.
Floor is maar een jaar ouder dan Guusje geloof ik? En die blijft gewoon "alleen" in België/NL?
pi_220539284
"Dit is geen reclame" (psssst Debbie.... dat vind het bedrijf ook 😉👌)
Zou ze al een email hebben gestuurd of ze pwutty pweeze reclame voor ze mag maken?
pi_220539307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Weet niet of ik hier linkjes mag plakken? Kijken op FB pagina emigreren naar Spanje. Zijn er meer van maar met profielfoto van man, vrouw en 3 kinderen is de juiste. Je kunt haar vraag en discussie alleen lezen als je niet op FB door haar bent geblokkeerd.
Oh my, het idee is 2/3 in Spanje, 2/3 maanden in België en dan weer 2/3 maanden in Spanje enz. Dat is toch niet te doen voor die kinderen qua school? Dan mist je constant van alles op beide scholen. En dan ook nog het sociale leven |:(
pi_220539313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Heel bijzonder inderdaad. Ook dat ze het maar over 3 kinderen heeft. Junior, Madelief en Guusje neem ik aan.
Floor is maar een jaar ouder dan Guusje geloof ik? En die blijft gewoon "alleen" in België/NL?
Eline heeft ook al aangegeven in Spanje te willen werken en wonen. Die gaat daar dan de bakkerij runnen? Geen idee hoor, wordt nu niet genoemd. Lijkt er op dat hoogmoedswaanzin flink heeft toegeslagen bij Sofie.
pi_220539316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:19 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Debbie was op een gegeven moment echt wel heel erg zwaar, dat blijkt ook wel, want ze is nu niks overdreven te mager ofzo en er is toch 24kg af. Ze ziet er wel echt goed uit nu, zoveel ballast kwijt alleen al moet heel fijn voelen voor haar. Ik ben zelf in 2025 12kg afgevallen en ik ging van een alsnog gezond BMI maar wel net op t randje naar afgetraind. Je moet al snel meer kilo's kwijt dan je denkt, ik dacht vantevoren 5kg ofzo kwijt te willen.
Overigens zit het er nu alle 12kg weer aan want ik ga hopelijk zeer snel bevallen :P
Zullen we wel in ons achterhoofd houden dat die 24 iets is wat ze zegt en niet iets is dat dus waar hoeft te zijn? Ze was iets forser maar niet echt dik.. ze is nu niet extreem mager... ze kreeg toen veel commentaar dat ze niet echt te dik was... heeft toen ook gezegd dat ze rond de 10 kwijt wilde.. kreeg ze nog steeds veel commentaar omdat ze dat niet met een normaal "dieet" wilde proberen... als je 10 te zwaar zou zijn voor een gezond bmi dan zou ze met 24 eraf best mager moeten zijn... ik denk dus dat ze er 10 kilo (ofzo) bij/extra af verzint
pi_220539318
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Oh my, het idee is 2/3 in Spanje, 2/3 maanden in België en dan weer 2/3 maanden in Spanje enz. Dat is toch niet te doen voor die kinderen qua school? Dan mist je constant van alles op beide scholen. En dan ook nog het sociale leven |:(
We weten allemaal dat de kinderen in dat gezin bijzaak zijn.
pi_220539337
Ik vind de
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zullen we wel in ons achterhoofd houden dat die 24 iets is wat ze zegt en niet iets is dat dus waar hoeft te zijn? Ze was iets forser maar niet echt dik.. ze is nu niet extreem mager... ze kreeg toen veel commentaar dat ze niet echt te dik was... heeft toen ook gezegd dat ze rond de 10 kwijt wilde.. kreeg ze nog steeds veel commentaar omdat ze dat niet met een normaal "dieet" wilde proberen... als je 10 te zwaar zou zijn voor een gezond bmi dan zou ze met 24 eraf best mager moeten zijn... ik denk dus dat ze er 10 kilo (ofzo) bij/extra af verzint
Ik vind de 24kg echt wel geloofwaardig, voor de eerste keer heb ik geen moeite Debbie te geloven. Met mijn lengte (1.68m) zit een gezond BMI tussen 53kg en 72kg, dus een variatie van 19(!)kg. Als zij dus 10kg kwijt moest voor een BMI van 25, vind ik nog 14kg extra heel plausibel voor een slanke bouw. Ik ging zelf met 12kg echt een veeeel minder grote metamorfose door dan Debbie.
pi_220539338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:21 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dat gaat Sofie er wel doordrukken, haar kennende. Lijkt erop dat het haar na Oudenbosch en nu in Essen te heet onder haar poezelige voetjes wordt. En nog een appartement in Dubai. Het lijkt alsof ze op de vlucht slaan. Maar voor zichzelf vluchten gaat niet lukken.
Ik denk niet dat het vluchten is. Sofie wil gewoon een zo comfortabel mogelijk leven.
Met Jan aan haar zijde, en kinderen die het geld verdienen.
Zodat zij cocktails kan drinken in een warm bad.
pi_220539367
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:32 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind de
[..]
Ik vind de 24kg echt wel geloofwaardig, voor de eerste keer heb ik geen moeite Debbie te geloven. Met mijn lengte (1.68m) zit een gezond BMI tussen 53kg en 72kg, dus een variatie van 19(!)kg. Als zij dus 10kg kwijt moest voor een BMI van 25, vind ik nog 14kg extra heel plausibel voor een slanke bouw. Ik ging zelf met 12kg echt een veeeel minder grote metamorfose door dan Debbie.

Van mij mag je het geloven hoor 😁 en wie weet is het zelfs waar! Bij Debbie heb ik gewoon echt moeite met überhaupt iets te geloven.. alles is groter en erger en meer! Altijd al zo geweest... dus top als het waar is.. it would be a first
pi_220539429
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Van mij mag je het geloven hoor 😁 en wie weet is het zelfs waar! Bij Debbie heb ik gewoon echt moeite met überhaupt iets te geloven.. alles is groter en erger en meer! Altijd al zo geweest... dus top als het waar is.. it would be a first
Ja bij alle overige tekst onder haar post heb ik zo m’n sterke twijfels hoor 😂😂
pi_220539451
quote:
omg, wat een speurneus ben jij! Respect! Hoe ben je op het spoor van die FB pagina gekomen? Ben jij een insider? Hoe dan ook, wat een nieuws dit! ik zie in de reacties dat ze zegt dat ze opgeleid leerkracht is maar dat ze geen thuisonderwijs kan geven omdat ze moet werken voor de bedrijven. _O-
Wat een doorzichtige smoesjes weer, ze eet nog liever stront dan dat ze haar tijd besteedt aan de kinderen.
Wat een belachelijke gedachte dat de kinderen de helft van het jaar in NL naar school kunnen en de rest in Spanje. Er is geen vezel in haar lijf die ook maar een beetje rekening houdt met de ontwikkeling en het welzijn van haar kinderen. Het zit er gewoon niet in, ze heeft echt last van hoogheidswaanzin. Ik krijg heel veel zin met diagnoses te gaan gooien maar dat mag niet :X
pi_220539452
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Je kan ook tegen je volwassen kinderen zeggen, meegaan is meebetalen.

Ik ben HVK echt zat, zeg het niet snel maar ga aub een schema opstellen, zorg dat die kleine slaapt en ga niet steeds op pad! Zorg dat je huis aan kant is en je kinderen in een ritme zitten.
Het is gewoon te triest om aan te zien dat bungelende koppie in die bakfiets. Maar dat leven houd toch geen paard vol? Met de paasdagen was ze continu op pad.
Louay slaapt in de middag niet.... nee als jij hem continu van hot naar her sleept en het hem niet aanbied gaat hij zeker niet slapen.
Ze vind het gewoon niet handig om hem in de middag 2 uur in bed te leggen. Net als met Zayn die het juiste onderwijs mist omdat het mevrouw niet uitkomt.
Bah, en dan die reacties dat ze zo'n goede moeder is, mag het niet horen. De droge pasta patat en pannenkoek familie.
pi_220539462
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:55 schreef Giddie het volgende:

[..]
omg, wat een speurneus ben jij! Respect! Hoe ben je op het spoor van die FB pagina gekomen? Ben jij een insider? Hoe dan ook, wat een nieuws dit! ik zie in de reacties dat ze zegt dat ze opgeleid leerkracht is maar dat ze geen thuisonderwijs kan geven omdat ze moet werken voor de bedrijven. _O-
Wat een doorzichtige smoesjes weer, ze eet nog liever stront dan dat ze haar tijd besteedt aan de kinderen.
Wat een belachelijke gedachte dat de kinderen de helft van het jaar in NL naar school kunnen en de rest in Spanje. Er is geen vezel in haar lijf die ook maar een beetje rekening houdt met de ontwikkeling en het welzijn van haar kinderen. Het zit er gewoon niet in, ze heeft echt last van hoogheidswaanzin. Ik krijg heel veel zin met diagnoses te gaan gooien maar dat mag niet :X
Misschien kan Judith met ze mee?
Kunnen ze samen het schoolsysteem ontlopen
pi_220539471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:32 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind de
[..]

Ik vind haar niet mager, wel slank. Maar het is ook nog een jonge meid.
Vind er alleen niets knaps aan omdat ze het met spuitjes heeft bereikt.
In haar geval had ze het ook zelf kunnen doen.
Mensen met ernstig overgewicht en die al veel hebben geprobeerd snap ik dan beter.
pi_220539473
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?

Of hangt/staat/ligt die in de keuken bij veel mensen en ben ik de uitzondering?
pi_220539481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:55 schreef Giddie het volgende:

[..]
Nee ik ben geen insider. Blijkbaar heeft één van de weinigen die ze niet heeft geblokkeerd een melding van haar post gekregen. Ik ben op alle socials van hen geblokkeerd, kritische vragen kan ze niet zo goed tegen.
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
pi_220539486
Op de 'negatieve' reacties op de vraag van Sofie over onderwijs in NL en Spanje, zo zegt iemand bijvoorbeeld 'gewoon niet doen, veel te ingewikkeld voor kinderen. Dan doe je het echt voor jezelf' geen reactie van Sofie.
Ze kan daar natuurlijk niet swifferen, jammer zeg. Ze zegt ook dat de kinderen leerplichtig zijn vanuit Belgie omdat ze er niet wonen maar dat ze daar niet schoolplichtig zijn. Ze zitten natuurlijk in NL op school. Zo te zien heeft de bakkerslady zich goed verdiept in de rechten en plichten en is ze op zoek naar de mazen in de wet.
pi_220539491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien kan Judith met ze mee?
Kunnen ze samen het schoolsysteem ontlopen
Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanje
pi_220539493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?

Wij slapen beneden maar poetsen tanden in badkamer boven...
Sowieso nog nooit bij iemand tandpasta gezien in de keuken... geen idee of men het in een kastje of laatje heeft liggen natuurlijk 🤷 maar nog nooit gezien
pi_220539495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Nee ik ben geen insider. Blijkbaar heeft één van de weinigen die ze niet heeft geblokkeerd een melding van haar post gekregen. Ik ben op alle socials van hen geblokkeerd, kritische vragen kan ze niet zo goed tegen.
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
Wat goed zeg. ik ben niet geblokkeerd maar volg ze niet uit principe. Dank voor de tip, smullen dit
pi_220539504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:03 schreef Giddie het volgende:
Op de 'negatieve' reacties op de vraag van Sofie over onderwijs in NL en Spanje, zo zegt iemand bijvoorbeeld 'gewoon niet doen, veel te ingewikkeld voor kinderen. Dan doe je het echt voor jezelf' geen reactie van Sofie.
Ze kan daar natuurlijk niet swifferen, jammer zeg. Ze zegt ook dat de kinderen leerplichtig zijn vanuit Belgie omdat ze er niet wonen maar dat ze daar niet schoolplichtig zijn. Ze zitten natuurlijk in NL op school. Zo te zien heeft de bakkerslady zich goed verdiept in de rechten en plichten en is ze op zoek naar de mazen in de wet.
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...
pi_220539512
Misschien moeten Sofie en Jan weer contact zoeken met 'makelaar' Koen/Kan. Die oplichter weet vast hoe je tussen de regels doorglibbert om de kinderen niet naar school te laten gaan. Ik zie dat er best wat mensen aanbieden via een pb te willen overleggen. Het komt allemaal best schimmig over.
Ik denk dat ze hier weer nieuwe lieve vrienden op kunnen doen die ook alleen aan zichzelf denken ten koste van hun kinderen.
pi_220539518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:08 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
pi_220539524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ik heb dit ook nog nooit bij iemand anders dan Sanneke gezien. Ik zie het nut er ook niet van in. Maar ja, ik liep ook altijd naar boven om een luier te verschonen.
pi_220539564
Ik zie
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:04 schreef Giddie het volgende:

[..]
Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanje
een commune in Spanje ontstaan
pi_220539573
Sanneke probeerde nog de chocoladekoeken uit beeld te houden maar de dreumes haalde ze wel voor haar uit de tas :D

Ze wil geen vlees eten maar koopt het dan toch. De logica ontgaat mij, en dan wel hypocriet janken als ze een vrachtwagen ziet met varkentjes van amper 6 maanden naar de slacht.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220539576
Wonder : Dbm heeft een goede dag.
Ik kijk anoniem sinds mijn blokkade na mijn vraag aan haar.
Maar waar kijk ik naar, zo niet aantrekkelijk beeld die vrouw die zich vanaf de zijkant filmt en een gewicht optilt
pi_220539578
Ik vraag mij nog steeds af hoe het kan zijn dt 3 weken een auto huren duurder kan zijn bij de Geertsen dan een auto aanschaffen. Ik vermoed dat ze de afschrijving niet meerekenen (geld genoeg), maar dan nog is het vrij onmogelijk. Vooral als je met de gele jeep rekent, die er dus bij kwam voor de vakantie.

Zeg dan eerlijk dat je gewoon 3 auto's wilt hebben. En leeg lopen op autokosten met inkomsten "voor de leuk" van 10000-15000. Yeah right.

We hebben hier 1 auto en een pakken een deelauto als er meer gezinsleden een auto nodig hebben. Dat is voor die paar keer per jaar echt een stuk goedkoper. En in plaats van met een hele grote groep op een camping gaan we elk jaar een weekeinde weg met de familie (een weekeinde is voor mij ook lang zat met zo'n groep, ik moet echt niet denken aan 3 weken met >8 mensen. De beelden van Annemarie van vorig jaar bevestigen mij nog meer in mijn conclusie dat dat niets voor mij is.
pi_220539593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef Henrike het volgende:
Ik zie
[..]
een commune in Spanje ontstaan
Een sekte met de Grote Johan Jelies als leider.
pi_220539626
Ik verschoon kind ook beneden maar heb dan ook (een echte) lichamelijke beperking.

Zo jammer dat zoveel zichzelf zo beperken terwijl het niet nodig is.

En ben nog steeds benieuwd of Judith de Efteling heeft leeggekocht tijdens de ja-dag van haar zoon. Denk dat ik het antwoord wel kan raden.
pi_220539640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Het zal wel weer de zoveelste fotoshoot zijn geweest...
pi_220539662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:

[..]
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
Alsof een kind van 8 kan overzien wat dit betekent. Die denkt: mooi vakantie. Geen idee dat hij misschien naar een Spaanse school gaat. Kinderen Spaans spreken. En er zijn al wat problemen met hem gezien haar oproep laatst. Heb ook niet het idee dat ze het fiscaal allemaal goed heeft begrepen.
pi_220539671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ze heeft een hulp thuis voor zo'n 20 uur in de week.
Misschien kunnen ze die ook inhuren als de vervangende ouder?
Oudste dochter komt weer terug, die kan ze ook inhuren hiervoor.

Heeft ze het probleem school ook niet meer. Kan ze lekker met Jan en dochter E in Spanje zitten.
De jongens de zaak in Nederland draaien, doen ze nu tenslotte grotendeels ook al.
pi_220539681
Even een foto van hun huis in Spanje bij het bericht, profielfoto met een LV tas, noemen dat ze in Spanje ook een eigen auto hebben. Dat maar even duidelijk mag zijn dat ze rijk zijn. Patsers zijn het.
pi_220539696
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:19 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke probeerde nog de chocoladekoeken uit beeld te houden maar de dreumes haalde ze wel voor haar uit de tas :D

Ze wil geen vlees eten maar koopt het dan toch. De logica ontgaat mij, en dan wel hypocriet janken als ze een vrachtwagen ziet met varkentjes van amper 6 maanden naar de slacht.
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.
Ook bijzonder dat ze bij de granola let op de hoeveelheid suiker maar bij andere dingen niet.
pi_220539702
Met de Jelies gaat niet worden. Dat zijn niet hun soort mensen. Ze moeten wel een beetje klasse uitstralen en liefst goedbetaalde banen hebben. Waarmee ze hun geld verdienen is dan weer niet zo belangrijk kijkende naar een stel waar ze lieve vrienden mee waren.
pi_220539722
DBM op Threads:

Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.

In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
pi_220539737
dat Sofie nog niet verzonnen heeft om die kinderen in een internaat de gooien en dan met vakanties naar spanje.

wat ze wil kan trouwens niet zomaar, zelfs fiscaal is het onhandig en dat geld zal ze belangrijker vinden dan het welzijn van haar kinderen.
Als ze geen resident worden in Spanje moeten ze daar en in Nl belasting betalen voor zover ik weet.
pi_220539752
wie is debbie nou weer??
pi_220539755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:

In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
Bij heel veel fluflus. Dat overkomt andere kinderen, niet die van hen.
pi_220539780
Roseklerezooi werd ook gesponsord door Yazen spuitjes.
Roomscontent wordt nu ook gesponsord door de Yazen spuitjes.
Debbie kan ook gesponsord worden..
pi_220539791
Rosannavanhemert reageert ook op Debbie.
Wat zie je er goed uit lieverd😍
Reageert ook bij iedereen.
pi_220539807
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:09 schreef Karenwalker het volgende:
wie is debbie nou weer??
Theletherfamily

A Dutch mom who lived in Liverpool.
Spreekt steenkolen Engels.
Verzint de ene na de andere diagnose.
Kreeg binnen 3 weken na corona de diagnose LC.
Kan door LC niet voor haar kinderen zorgen.
Heeft alleen energie voor selfcare.
BFF van AM.
Drie kinderen waarvan de oudste haar favoriet is.
Begint steeds nieuwe hobby’s waarvoor van alles aangeschaft wordt.
Wilde een kat, man wilde geen kat. Nu heeft ze er twee.
Verzamelaar van meuk, koopziek.
Professioneel fantast.

En niet te vergeten: ze heeft een geweldige reel waarin ze haar rolstoel showt. Vooral de tekst van het liedje is geweldig.

[ Bericht 7% gewijzigd door JaNeeDan op 09-04-2026 12:55:17 ]
pi_220539928
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.
Ook bijzonder dat ze bij de granola let op de hoeveelheid suiker maar bij andere dingen niet.
Zal er in de granola niet meer suiker zitten dan ze nu zegt? Zeker omdat er chocolade in zit. Dat de suiker een andere naam heeft zoals aspertaam etc?
pi_220539974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zal er in de granola niet meer suiker zitten dan ze nu zegt? Zeker omdat er chocolade in zit. Dat de suiker een andere naam heeft zoals aspertaam etc?
Geen idee. Ik vind het al bijzonder dat ze er naar kijkt terwijl het overduidelijk is dat zij helemaal niet bezig is met voeding.
pi_220540020
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wahahaha precies dit! Ik eet ook alleen kip, rund en sommige vis. Maar zou nooit eend of kalkoen kopen al krijg ik het gratis toe! Zo dom! Bah

En gatver tandenpoetsen in de keuken, bij sommige zou ik nooit durven aanschuiven, van Am hoef ik ook niets hoor die raakt alles aan met haar vingers
pi_220540025
600,- per maand aan boodschappen voor 2 volwassenen en een peuter. Ik vind het nogal wat.

En ze koopt dingen omdat ze ‘goedkoop’ zijn. En daardoor heeft ze nu o.a. worstjes, hamburgers, tartaartjes en 4 zalmfilets in de vriezer.

Waarom blijf je hamsteren en eet je niet eerst de dingen uit de vriezer? Het wordt er niet lekkerder op als je het lang in de vriezer laat liggen (vind ik).
En aanbiedingen/afprijzingen komen zeer regelmatig voorbij.

En het excuus ‘ik heb de worstjes gekocht omdat ze in de afprijsbak lagen en anders weggegooid zouden worden (maar ik moet huilen bij een vrachtwagen vol biggen en ik ging regelmatig tekeer tegen mensen die vlees aten) ‘

Maar Sanneke, als minder mensen vlees zouden eten zou het ook minder geproduceerd worden en beland er dus ook minder/niks in de afprijsbak?

Ik snap haar redenatie vaak niet. Maar ik heb dan ooi geen autisme, misschien is dat het.
pi_220540026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Heeft ze weer een reden om een boze reel/story op te nemen, want NiEmAnD hEeFt DaT gEzEgD
pi_220540037
quote:
waar staat dat dan ergens?
pi_220540072
Voor iemand die nauwelijks tot geen vlees eet heeft Sanneke toch behoorlijk wat in de vriezer liggen. Ze heeft nog geen recept voor de worstjes dus die gaan ook tot in den eeuwigheid in de vriezer. Gewoon AVG komt niet in haar op, ze maakt gerechten van influencers na in de hoop om genoemd te worden. Ze moet zich kapot schamen met haar 600 euro! Vandaag weer de jumbo leeg gekocht want "alles maar een eurootje en ik kan het vast ooit in m'n leven gebruiken".. Dion kan zijn zuurverdiende geld na wuiven 👋
pi_220540076
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
600,- per maand aan boodschappen voor 2 volwassenen en een peuter. Ik vind het nogal wat.

En ze koopt dingen omdat ze ‘goedkoop’ zijn. En daardoor heeft ze nu o.a. worstjes, hamburgers, tartaartjes en 4 zalmfilets in de vriezer.

Waarom blijf je hamsteren en eet je niet eerst de dingen uit de vriezer? Het wordt er niet lekkerder op als je het lang in de vriezer laat liggen (vind ik).
En aanbiedingen/afprijzingen komen zeer regelmatig voorbij.

En het excuus ‘ik heb de worstjes gekocht omdat ze in de afprijsbak lagen en anders weggegooid zouden worden (maar ik moet huilen bij een vrachtwagen vol biggen en ik ging regelmatig tekeer tegen mensen die vlees aten) ‘

Maar Sanneke, als minder mensen vlees zouden eten zou het ook minder geproduceerd worden en beland er dus ook minder/niks in de afprijsbak?

Ik snap haar redenatie vaak niet. Maar ik heb dan ooi geen autisme, misschien is dat het.
Sorry maar dat heeft echt niks met autisme te maken!
pi_220540138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:11 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Sorry maar dat heeft echt niks met autisme te maken!
Dat is de grap ook... alle rare dingen bij flu's komen "door autisme/adhd/enzovoort "
Ik moet zo ook weer fietsen... er staat nu ook geen wind 🤷 dus moet wel
pi_220540275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:04 schreef miep123456 het volgende:

[..]
waar staat dat dan ergens?
Lees even terug, het is genoemd. En FB site over emigreren naar Spanje.
  donderdag 9 april 2026 @ 13:50:27 #88
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_220540286
MyMuesli stopt met wel meer samenwerkingen, ook met GetFitGirl.
Die heb ik wel eens besteld, was wel lekker maar idd erggg prijzig.
Qua voedingswaarden is de 'goedkope' muesli uit de supermarkt ook nog 'beter'.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_220540353
Sanneke is gewoon overdreven nu ze alles op loopafstand heeft. Misschien goed voor haar beweging en conditie, maar erg slecht met wat ze allemaal naar binnen werkt. Ze filmt ook alleen maar de gezonde dingen. De rest filmt ze niet. De zakken chips niet en ook de koekjes niet. Ik denk dat ze echt op die manier heel, heel ongezond bezig is. Zij is ontzettend verslaafd aan eten en onzin kopen.

Ze zou beter gewoon een rondje in de buurt kunnen lopen ofzo. Maar ergens denk ik dat zij dit allemaal doet vanuit een eenzaamheid die ze heeft. Ze is altijd alleen met haar zoon. Ze gaat niet even langs haar moeder of haar moeder naar haar. Deed ze vroeger vele malen vaker en toen woonde ze nog in Rotterdam.
Ze gaat ook nooit langs vrienden ofzo. Ze kan echt makkelijk met openbaar vervoer weg dus ik snap het niet.

Wat een grap trouwens dat ze enkele maanden geleden dacht dat ze POTS had. Dan sta je echt niet rustig je boodschappen te filmen hoor.

En Debbie met haar B12. 🤡 Zoals inderdaad iedereen hier had voorspeld. Nu kan ze ineens wel dingen. It's magic! Even de grote verdwijntruc en met iets nieuws komen.
Ik gun haar kinderen dat ze in ieder geval een goede moeder is geweest de afgelopen maanden en blijft. Betrokken, dingen met ze doen.

Mja, het is natuurlijk altijd de grote Debbie Show dus who knows.
pi_220540359
Ik zie nog wel een match in Spanje ontstaan tussen MCW en Sofietje. Beide net zo inhoudsloos en merkengeil.
pi_220540566
Julia Feenstra en haar (irritante) man gaan ook meedoen aan een TV programma: Daar gaan ze weer.

Ze worden door RTL ‘avonturiers’ genoemd en ‘wie maakt de droom waar.. en wie niet? 👀 ‘

Dat stel woont al een paar jaar op Ibiez en hij heeft een goedlopend en duur binnenshuisarchitecten bureau waar hij regelmatig voor terugvliegt. Zij heeft een babydoekjeshandel opgezet waarbij al haar dinnetjes worden ingezet om te promoten.
Voor een verjaardag van iemand vliegt ze/vliegen ze even op en neer naar NL. Ze hebben een groot huis met heel veel land er omheen, een zwembad, kabelbaan/speelhuizen voor de kinderen, gaan regelmatig op reis, hebben een nanny/tuinman/weet ik nog meer, een eigen padelbaan, bestie Mika komt regelmatig langs, de kinderen zitten op een internationale school, ze gaan regelmatig sporten in een luxe sportclub, uit eten en hebben feestjes op het strand.

Hoezo ‘avonturiers’?
Hoezo ‘wie gaat het redden.. en wie niet’?

Het zal ongetwijfeld goed betalen en ze zullen wel moeten doen alsof er dingen fout gaan/ze de wanhoop nabij zijn.

(Vanaf 23 april op rtl 5)
pi_220540598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 13:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die nauwelijks tot geen vlees eet heeft Sanneke toch behoorlijk wat in de vriezer liggen. Ze heeft nog geen recept voor de worstjes dus die gaan ook tot in den eeuwigheid in de vriezer. Gewoon AVG komt niet in haar op, ze maakt gerechten van influencers na in de hoop om genoemd te worden. Ze moet zich kapot schamen met haar 600 euro! Vandaag weer de jumbo leeg gekocht want "alles maar een eurootje en ik kan het vast ooit in m'n leven gebruiken".. Dion kan zijn zuurverdiende geld na wuiven 👋
Ja en ze zegt nog maar een keer 'het is ook niet dat we het niet kunnen missen ofzo', en 'ik denk Yolo'. Hahaa en dan binnenkort een tikkie uitzetten voor de tuin zeker, omdat ze geen geld hebben. Ik vraag me vooral af wat ze dan zoal eten aan middag en avondeten, want daar zie je dan weer niks van. Ze koopt echt alles om het kopen. Over 2 jaar liggen die worstjes nog onderop in de vriezer te wachten, maar ze waren zo lekker goedkoop he.
pi_220540615
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja en ze zegt nog maar een keer 'het is ook niet dat we het niet kunnen missen ofzo', en 'ik denk Yolo'. Hahaa en dan binnenkort een tikkie uitzetten voor de tuin zeker, omdat ze geen geld hebben. Ik vraag me vooral af wat ze dan zoal eten aan middag en avondeten, want daar zie je dan weer niks van. Ze koopt echt alles om het kopen. Over 2 jaar liggen die worstjes nog onderop in de vriezer te wachten, maar ze waren zo lekker goedkoop he.
Ik zal niet zeggen dat ik niks in de vriezer heb of geen voorraad heb maar ik koop geen producten die ik niet gebruik omdat ze goedkoop zijn. Ik snap ook niet waarom zij dagelijks naar de supermarkt gaat. Eigenlijk snap ik niks van Sanneke.

En idd, nog maar eens benadrukken dat ze het geld kunnen missen terwijl ze een paar weken terug nog jankte om geld. Manipulatief mens, bah.
pi_220540626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik zal niet zeggen dat ik niks in de vriezer heb of geen voorraad heb maar ik koop geen producten die ik niet gebruik omdat ze goedkoop zijn. Ik snap ook niet waarom zij dagelijks naar de supermarkt gaat. Eigenlijk snap ik niks van Sanneke.
Hier ook wel een voorraad (vooral peulvruchten, pasta en voor nood wat soep), maar ik ga niet kopen omdat ik moet kopen en mijn kasten op een of andere manier zo bomvol moeten liggen dat ik niet meer weet wat ik nou eigenlijk heb. Ach het kan vast in een weggeefkastje als ze het ooit nog tegenkomt.
pi_220540672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 14:54 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hier ook wel een voorraad (vooral peulvruchten, pasta en voor nood wat soep), maar ik ga niet kopen omdat ik moet kopen en mijn kasten op een of andere manier zo bomvol moeten liggen dat ik niet meer weet wat ik nou eigenlijk heb. Ach het kan vast in een weggeefkastje als ze het ooit nog tegenkomt.
Dat lijkt op mijn voorraad😉
Maar ik heb ook geen tig vuilniszakken vol kleding. Er zitten maar 7 dagen in een week, en ik draag liever goede kleding dan dat ik tig shirtjes koop van slechte kwaliteit.
Ik voel de drang om geld weg te gooien gewoon niet.
pi_220540697
Die story van MB, mag hopen dat deze kleur een filter is😵💫😵💫😵💫
pi_220540700
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:08 schreef Limburgsemeid het volgende:
Ik zat te wachten tot iemand er iets over zou schrijven🤣
pi_220540791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:25 schreef Giddie het volgende:

[..]
Een sekte met de Grote Johan Jelies als leider.
Misschien kan Sofie dan ook de pillenhandel in
pi_220540805
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Theletherfamily

A Dutch mom who lived in Liverpool.
Spreekt steenkolen Engels.
Verzint de ene na de andere diagnose.
Kreeg binnen 3 weken na corona de diagnose LC.
Kan door LC niet voor haar kinderen zorgen.
Heeft alleen energie voor selfcare.
BFF van AM.
Drie kinderen waarvan de oudste haar favoriet is.
Begint steeds nieuwe hobby’s waarvoor van alles aangeschaft wordt.
Wilde een kat, man wilde geen kat. Nu heeft ze er twee.
Verzamelaar van meuk, koopziek.
Professioneel fantast.

En niet te vergeten: ze heeft een geweldige reel waarin ze haar rolstoel showt. Vooral de tekst van het liedje is geweldig.
Jep, dit somt het op. Ik denk met weemoed terug naar de tijden van tweetalig opvoeden, dat waren nog eens tijden 🫣😂
pi_220540806
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wahahaha precies dit! Ik eet ook alleen kip, rund en sommige vis. Maar zou nooit eend of kalkoen kopen al krijg ik het gratis toe! Zo dom! Bah

En gatver tandenpoetsen in de keuken, bij sommige zou ik nooit durven aanschuiven, van Am hoef ik ook niets hoor die raakt alles aan met haar vingers
Bij Judith zou ik ook niet durven te eten
pi_220540824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:08 schreef Limburgsemeid het volgende:
Ziet zij nu echt zelf niet dat het er niet uit ziet?
pi_220540841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:40 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ziet zij nu echt zelf niet dat het er niet uit ziet?
Dat is geen make up hoor. Dat gebruikt ze niet. Dan zijn de tan-drops van bears with benefits 🙃.
pi_220540861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jep, dit somt het op. Ik denk met weemoed terug naar de tijden van tweetalig opvoeden, dat waren nog eens tijden 🫣😂
Die tijd heb ik helaas gemist😭
pi_220540871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Bij Judith zou ik ook niet durven te eten
Bij Judith zou ik mijn kind ook niet op de trampoline laten met die tegels er zo, zonder afwerking, naast😬
  donderdag 9 april 2026 @ 15:59:51 #105
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220540935
Schattig die eendenuikens die AM filmt🤣
pi_220540952
Klopt het dat jullie Sam ook niet meer zien? Nu ook de boeken voor haar twee jong volwassenen? Zou dat misschien de reden zijn van haar stomme verjaardag?
pi_220541000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:03 schreef Moppie1982 het volgende:
Klopt het dat jullie Sam ook niet meer zien? Nu ook de boeken voor haar twee jong volwassenen? Zou dat misschien de reden zijn van haar stomme verjaardag?
Sam is in Frankrijk. In het huis van haar ouders.
pi_220541031
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En was sowieso minder vaak in beeld.
pi_220541071
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hij ging toch maar 5 dagen?
pi_220541072
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja dat was echt hilarisch
  donderdag 9 april 2026 @ 16:27:02 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220541080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Hij ging toch maar 5 dagen?
Zou vandaag terug komen.
  donderdag 9 april 2026 @ 16:28:38 #112
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220541091
Kluun heeft weer een onzinboekje gemaakt. Die heeft er ook een handje van om te generaliseren net als AM. Ik herken niks maar dan ook totaal niks van wat AM nu laat zien in dat boekje. Wat een kul!
pi_220541122
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:28 schreef Rimboequeen het volgende:
Kluun heeft weer een onzinboekje gemaakt. Die heeft er ook een handje van om te generaliseren net als AM. Ik herken niks maar dan ook totaal niks van wat AM nu laat zien in dat boekje. Wat een kul!
Ik heb ook niks met Kluun. En vind de adoratie van AM best een beetje gênant.
  donderdag 9 april 2026 @ 16:33:22 #114
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220541125
Judith laat zien dat haar zoon echt niet veilig aan het verkeer kan deelnemen. Hij was ook gevallen. Hij kijkt naar van alles behalve naar dat wat er toe doet als je aan het fietsen bent. Griezelig vind ik het.
pi_220541224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith laat zien dat haar zoon echt niet veilig aan het verkeer kan deelnemen. Hij was ook gevallen. Hij kijkt naar van alles behalve naar dat wat er toe doet als je aan het fietsen bent. Griezelig vind ik het.
Lekker autonoom slingeren!
pi_220541227
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:17 schreef huisjehier121 het volgende:
Roseklerezooi werd ook gesponsord door Yazen spuitjes.
Roomscontent wordt nu ook gesponsord door de Yazen spuitjes.
Debbie kan ook gesponsord worden..
Ze krijgt het gesponsord van Wellis. Daar heeft ze hele mooie reclame voor gemaakt. Toen vertelde ze nog dat ze het zelf niet gebruikte :+
pi_220541243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:33 schreef Rimboequeen het volgende:
Ook lastig om je kind verkeersveiligheid bij te brengen als je liever filmt terwijl je fietst.
pi_220541377
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:39 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Lekker autonoom slingeren!
Iedereen past zich maar aan, net als dat zij zelf wel bepaald dat je niet op tijd op school hoeft te komen, de hele klas past zich maar aan.
pi_220541378
Debbie tipt even help ik heb een puber... zo herkenbaar.. nu is Roy hem aan het lezen en hij herkent ook een hoop...

Kluun's nieuwe boek is natuurlijk maar goed Debbie heeft nog geen volwassen kind..

Wat herkennen ze? Bij zichzelf? Hun oudste kind is 8.... dan kan je je kind van 8 met make up naar school sturen maar het duurt nog minstens 4 jaar voor je daar puber dingen bij gaat ervaren hoor

Even toevoeging... het is wel een heel grappig herkenbaar boel als je wel echt pubers hebt 😂 maar ik heb ook een 8 jarige (en 2 echte pubers) en daar herken ik echt niets bij (nog)
pi_220541388
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie tipt even help ik heb een puber... zo herkenbaar.. nu is Roy hem aan het lezen en hij herkent ook een hoop...

Kluun's nieuwe boek is natuurlijk maar goed Debbie heeft nog geen volwassen kind..

Wat herkennen ze? Bij zichzelf? Hun oudste kind is 8.... dan kan je je kind van 8 met make up naar school sturen maar het duurt nog minstens 4 jaar voor je daar puber dingen bij gaat ervaren hoor
Een puber? Sjongejonge zeg. Net als AM ook iedereen puber noemde die het allang niet meer was of nog moest worden.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220541576
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
pi_220541735
Ik dacht dat ze social media ging minderen nu. Weinig van te merken.
Alleen dat filmen terwijl ze ‘een boek leest’ is al weer zo nep
pi_220541779
Bob had een "ja dag". Ze gingen naar de Efteling en het enige wat ze daar gekocht heeft zijn 2 ijsjes.

Nou is dat opzich prima, ik nam vroeger ook van alles zelf mee voor de kinderen.

Maar als je een kind een ja dag heeft, kan ik me niet voorstellen dat hij de hele nergens om gevraagd heeft. Alleen een ijsje.

Later zijn ze wel naar de mcdonalds gegaan, maar ze vertelde zelf dat ze om 19:00 nog in een attractie zaten.

Ik heb wel een ander beeld bij een ja dag.
pi_220541785
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:11 schreef Earring het volgende:
Ik dacht dat ze social media ging minderen nu. Weinig van te merken.
Alleen dat filmen terwijl ze ‘een boek leest’ is al weer zo nep
Vond het ook raar beeld 🤔 alsof haar lichaam niet klopte ofzo 🤔 klein hoofd uitgerekt lijf.. weet niet maar klopte niet
pi_220541827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:14 schreef Lodelie het volgende:
Bob had een "ja dag". Ze gingen naar de Efteling en het enige wat ze daar gekocht heeft zijn 2 ijsjes.

Nou is dat opzich prima, ik nam vroeger ook van alles zelf mee voor de kinderen.

Maar als je een kind een ja dag heeft, kan ik me niet voorstellen dat hij de hele nergens om gevraagd heeft. Alleen een ijsje.

Later zijn ze wel naar de mcdonalds gegaan, maar ze vertelde zelf dat ze om 19:00 nog in een attractie zaten.

Ik heb wel een ander beeld bij een ja dag.
Helemaal eens... Waarom geen frietje op het park? 2 friet een snack en wat drinken ben je ook 15 euro ofzo kwijt en ver weg parkeren 🤦‍♂️
Het was iig niet echt een ja dag
pi_220541837
Wat
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.

Maar. Mijn zoon zal ook 8 zijn in groep 6 als hij niet blijft zitten? En met hem nog veel meer?
Vroege leerling. Of noem je dat laat?🥲 Hij is in ieder geval vijf als hij naar groep 3 gaat. December 6.
pi_220541848
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.

En MCW ziet ze zelf gewoon niet hoe zij afsteekt qua kleur op foto’s?
pi_220541893
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.

Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.
pi_220541909
Ik vind vooral buiten het park parkeren een beetje asociaal voor de omwonenden. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze iemand kende waar ze op de oprit mocht parkeren. Maar ik vind het altijd een beetje gezeik: die hele dag is zo duur dat de parkeerkosten er ook wel bij kunnen.

Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad, al zou ik toch echt ontbeten hebben in het hotel. Voor zo'n ontbijt betaal ik met liefde.
pi_220541913
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:27 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.
Bij haar haargrens mist heel wat haar. (Aan de voorkant). Als je de foto van gisteren bekijkt zie je het ook. Dat is haaruitval en staat los van een vette bos.
pi_220541921
Oei oei oei JVP vervormt haar filmpjes flink. Zoom even in op haar tanden bij haar nieuwste reel. Die veranderen geregeld van kleur.
pi_220541934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Echt, zo jammer, dat was hilarisch
pi_220541939
Judith geeft weer een goed voorbeeld in het verkeer, met haar gefilm op de fiets 🤦♀
pi_220541955
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze krijgt het gesponsord van Wellis. Daar heeft ze hele mooie reclame voor gemaakt. Toen vertelde ze nog dat ze het zelf niet gebruikte :+
Mijn buurvrouw heeft ook van die spuitjes en zag wellis op tafel liggen en dacht waar ken ik dat van. Ineens gaat er een lampje branden 🤪
pi_220541962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind vooral buiten het park parkeren een beetje asociaal voor de omwonenden. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze iemand kende waar ze op de oprit mocht parkeren. Maar ik vind het altijd een beetje gezeik: die hele dag is zo duur dat de parkeerkosten er ook wel bij kunnen.

Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad, al zou ik toch echt ontbeten hebben in het hotel. Voor zo'n ontbijt betaal ik met liefde.
Is voor Bob toch ook een hele belevenis zo'n ontbijtbuffet?
pi_220541969
Ach, arme Madelief. Dan moet je nog gaan puberen en naar de middelbare school en dan hebben je ouders bedacht dat jij daar niet je leven op gaat bouwen, maar dat je een aantal maanden per jaar in Spanje naar school moet. Een ander systeem, een andere taal, en dan hebben we het nog maar niet over je sociale leven en je voetbal. Elke keer schakelen en weer aanpassen alleen maar omdat je moeder in Spanje wil flaneren op de boulevard. En het haar niet boeit wat het met jou en je broer en zus (en de thuisblijvers) doet. Wat een armoede.
pi_220541972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Even toevoeging... het is wel een heel grappig herkenbaar boel als je wel echt pubers hebt 😂 maar ik heb ook een 8 jarige (en 2 echte pubers) en daar herken ik echt niets bij (nog)
Hoe ze zo nep zit te lezen op dat bankje, zo overdreven met haar hoofd bewegen 😆
pi_220541975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kan Sofie dan ook de pillenhandel in
Goed plan, is haar op het lijf geschreven: liegen, recht praten wat krom is en opgelegde positiviteit is schering en inslag bij Lifeplus. Ook erg handig als je daar werkt dat je niet zoveel normen en waarden hebt ^O^
pi_220541977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:19 schreef SophiaLoren het volgende:
Wat
[..]
Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.

Maar. Mijn zoon zal ook 8 zijn in groep 6 als hij niet blijft zitten? En met hem nog veel meer?
Vroege leerling. Of noem je dat laat?🥲 Hij is in ieder geval vijf als hij naar groep 3 gaat. December 6.
Mijn zoon word 9 in groep 7 (10 in 8 en 11 in de brugklas) en nee sociaal is het minder leuk voor hem (wel kleine klas met hele leuke lieve kinderen die hem begrijpen en rekening houden...)
Mijn zoon heeft groep 3 overgeslagen werd dus 6 in groep 4
pi_220541987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien kan ze een boek gaan schrijven over 8jarige pubers
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 17:41:27 #141
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220541997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dit heb ik ook gedaan :Y Ik had op maandag en woensdag van 18.15 - 21.30 les, en dan moest je één volledige dag per week gewoon op een basisschool stage lopen. Maar doordat je 's avonds les had was je wel flexibeler in welke volledige dag je dan stage wilde lopen :Y Dus dat kan wel echt :P

Oja en wij poetsten vroeger ook altijd beneden onze tanden in de keuken! Ik weet eigenlijk niet waarom, we liepen geregeld heen en weer :+ Ik denk dat het iets met filevorming in de badkamer met vier kinderen te maken had, haha. Hoewel mijn ouders nu ze met z'n tweeën thuis wonen nog steeds beneden poetsen volgens mij :D

Wel grappig soms wat voor dingen mensen zich over verbazen die dan voor mij best normaal zijn _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220542003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
pi_220542024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
Daar staat me wel iets van bij, net als de zindelijkheidstraining toen hij er geen snars van snapte maar mevr. geen zin had om twee kinderen in de luiers te hebben. Gelukkig werd zij ziek en had ze er geen energie voor dus mocht het kind op zijn eigen tempo zindelijk worden.
pi_220542035
quote:

[..]
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.
Het was een samenwerking maar het werkte dus niet bij hun
pi_220542039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:

Haha maar ik mocht geen privé vragen stellen: ik vroeg letterlijk; had de huisarts van de hap niet kunnen zien dat flap een andere kuur moest?die is echt niet wijs
pi_220542087
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:46 schreef Earring het volgende:

[..]
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.
Het was een samenwerking maar het werkte dus niet bij hun
Want je kind niet zindelijk met 2 jaar dan ben je gewoon een luie moeder 🤣😂👌 erg gelachen toen dat dus bij haar 2 andere kinderen niet lukte en ze zichzelf dus lui vond
pi_220542118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Helemaal eens... Waarom geen frietje op het park? 2 friet een snack en wat drinken ben je ook 15 euro ofzo kwijt en ver weg parkeren 🤦‍♂️
Het was iig niet echt een ja dag
Ik blijf erbij, Bob wist niet dat het een ja dag was. Toen met dat tennis gebeuren in Rotterdam kreeg hij met veel gedoe een grote tennisbal. Als je dan nu weet dat Judith overal ja op zou zeggen dan had hij daar zeker gebruik van gemaakt.
pi_220542131
quote:

[..]
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣
pi_220542190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣
Zouden toch een boek kunnen schrijven 😂🤣 iemand nog een boeken stempel?
pi_220542246
😱 flip die zo op de trampoline springt en op zijn billen gaat om te kijken of hij de grond raakt... zelfde flip met de extreem zware oorontsteking... uhhhh.... 👍 ja kim heel raar dat men je niet serieus neemt
pi_220542284
Omg Am leegt haar filter op een bakplaat 😭😭

En ik dacht dat flip flap flop zo ziek was
pi_220542292
Ik snap werkelijk niet dat Judith Bob met een gerust hart rennend naar school laat gaan als hij nog geregeld zo afgeleid is en dus nergens op let. Dat kan toch niet goed blijven gaan?
pi_220542351
Bob zn fiets is of al te klein of stuur en zadel moeten hoger. Dan is er een kans dat hij iets stabieler fietst. ( dan was hier de ervaring)
pi_220542352
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😱 flip die zo op de trampoline springt en op zijn billen gaat om te kijken of hij de grond raakt... zelfde flip met de extreem zware oorontsteking... uhhhh.... 👍 ja kim heel raar dat men je niet serieus neemt
Maar echt 🫣
pi_220542356
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:10 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap werkelijk niet dat Judith Bob met een gerust hart rennend naar school laat gaan als hij nog geregeld zo afgeleid is en dus nergens op let. Dat kan toch niet goed blijven gaan?
Hij rent zo vanuit de voordeur de straat op
pi_220542375
Ik ben heel benieuwd wat er bij Sanneke en Dion binnenkomt qua salaris, kgb en huur en zorgtoeslag en hoe hoog die huur is.
Als je lekker kan kopen en voor de verhuizing een tikkie uitzet en jezelf minimaal wat binnenhaalt als fluflu.

Niet vergeten dat ze meer verdiende dan als ze 24 uur aan de slag ging 🤡
pi_220542423
quote:
De kleur van haar hand/vingers zwaaiend naast haar gezicht zou toch een duidelijk signaal moeten zijn. Of die haargrens?

Ze zegt dat hun (Tim en MCW's) co-ouderschap synchroon loopt dus schijnbaar brengen zijn dochters en de klaver de weekenden samen door. Fijn dat ze die meisjes dus wel afschermt van social media (zoals vorige week bij het shoppen bij o.a. de PSV winkel en het aansluitende restaurantbezoek).
pi_220542469
Ik zit met grote verbazing de pagina te lezen van Emigreren naar Spanje waar Sofie dr vraag stelt. Hie haal je het in je hoofd!!! 3 kinderen die geen Spaans kennen daar op school doen. Zelfs al zou het een Engelstalige school zijn dat is zo'n enorm verschil qua leren. Die vallen dan net als de Jelies vroegtijdig uit zonder startkwalificatie. Al kan je altijd nog bakker worden in het bedrijf van je 🤬
pi_220542470
Het verhaal van AM over het wasparfum tegen de wasluis. Ze probeert het, maar het slaat kant noch wal. Want eigenlijk gebruikt ze het wasparfum dus om de muffe geur te maskeren?

En dan haar schuldgevoel over weer een weekend weg (werkelijk? het derde weekend op rij?). Om dat af te kopen heeft ze vandaag gestreken en doet ze vanavond de laatste was. Maar ze draait toch 3 wassen per dag? Dan is er morgen en in het weekend toch ook weer veel was (en strijk)? Ik snap er weinig van.
Iemand een idee wat ze dit weekend gaat doen?
pi_220542471
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:28 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er bij Sanneke en Dion binnenkomt qua salaris, kgb en huur en zorgtoeslag en hoe hoog die huur is.
Als je lekker kan kopen en voor de verhuizing een tikkie uitzet en jezelf minimaal wat binnenhaalt als fluflu.

Niet vergeten dat ze meer verdiende dan als ze 24 uur aan de slag ging 🤡
Haha. Dat laatste was ook de grap van de eeuw. Zelfs al zou je de netto kosten van kinderopvang van het loon van 24 uur afhalen dan nog verdiende ze niet meer met social media.

Mijn vermoeden is dat peppie rond de 2600 euro netto loon heeft. Als het huis rond de 900 huur is krijgen ze
~350 huurtoeslag
~ 200 kgb
~ 130 zorgtoeslag

Haar inkomen geeft ze niet op aan de belasting dus daar komt dan nog 100 tot af en toe 400 euro bij.
En ik denk dat ze het rekensommetje in haar hoofd maakt dat als ze daadwerkelijk in loondienst gaat voor 24 uur. Al deze toeslagen wegvallen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220542477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:42 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
De kleur van haar hand/vingers zwaaiend naast haar gezicht zou toch een duidelijk signaal moeten zijn. Of die haargrens?

Ze zegt dat hun (Tim en MCW's) co-ouderschap synchroon loopt dus schijnbaar brengen zijn dochters en de klaver de weekenden samen door. Fijn dat ze die meisjes dus wel afschermt van social media (zoals vorige week bij het shoppen bij o.a. de PSV winkel en het aansluitende restaurantbezoek).
Zijn kinderen hebben hun vader dus nooit voor zichzelf. Het enige moment dat ze hem zien is als hij met klefje en haar 4 kinderen is.

Dat is alleen maar aan jezelf denken ipv aan de kinderen.
Zij hebben nu om het weekend voor zichzelf.
pi_220542479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:37 schreef Lynnyl het volgende:
Ach, arme Madelief. Dan moet je nog gaan puberen en naar de middelbare school en dan hebben je ouders bedacht dat jij daar niet je leven op gaat bouwen, maar dat je een aantal maanden per jaar in Spanje naar school moet. Een ander systeem, een andere taal, en dan hebben we het nog maar niet over je sociale leven en je voetbal. Elke keer schakelen en weer aanpassen alleen maar omdat je moeder in Spanje wil flaneren op de boulevard. En het haar niet boeit wat het met jou en je broer en zus (en de thuisblijvers) doet. Wat een armoede.
Dat hele plan is gedoemd om te mislukken. Zou ze nagedacht hebben over de date nights in Spanje? Wie gaat er voor de kinderen koken? Of mag de 15 jarige die taak op zich nemen? Het is toch absurd dat je als ouders zoiets serieus overweegt met een kind dat naar het examenjaar gaat, een kind dat naar de brugklas gaat en een kind wat al moeite heeft op een school in zijn moedertaal. En dan heb je nog de kinderen die je maandenlang achterlaat om jouw zaken draaiende te houden! Walgelijk egoïsme ten top 🤮
pi_220542511
Annemarie eet alweer wrakstukken. Die had ze laatst ook al. Dat ze waarschijnlijk wraps wil schrijven en dat de autocorrect aan de haal gaat, ziet ze niet eens! Ze checkt nooit wat ze post.

Bij Judith: doodeng B. op de fiets en doodeng de trampoline zonder net.
pi_220542522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:58 schreef Shuri het volgende:
Annemarie eet alweer wrakstukken. Die had ze laatst ook al. Dat ze waarschijnlijk wraps wil schrijven en dat de autocorrect aan de haal gaat, ziet ze niet eens! Ze checkt nooit wat ze post.
Ik moest lachen, wrakstukken
pi_220542528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:51 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Dat hele plan is gedoemd om te mislukken. Zou ze nagedacht hebben over de date nights in Spanje? Wie gaat er voor de kinderen koken? Of mag de 15 jarige die taak op zich nemen? Het is toch absurd dat je als ouders zoiets serieus overweegt met een kind dat naar het examenjaar gaat, een kind dat naar de brugklas gaat en een kind wat al moeite heeft op een school in zijn moedertaal. En dan heb je nog de kinderen die je maandenlang achterlaat om jouw zaken draaiende te houden! Walgelijk egoïsme ten top 🤮
En dan bijna maand op maand af als ik het zo goed las. Dat is toch gekkenwerk? Ze kan beter de kinderen in België laten en opa en oma daar laten wonen. Is voor die kinderen beter. Als ze was gestopt na 4 kinderen had ze nu kunnen gaan en staan waar ze wilden. Je kan denk dan merken dat ze gelijk vanuit de schoolbanken is getrouwd en kinderen heeft gekregen. MWB en AM tonen ook dit inhaal gedrag
pi_220542553
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:50 schreef Harper het volgende:
Het verhaal van AM over het wasparfum tegen de wasluis. Ze probeert het, maar het slaat kant noch wal. Want eigenlijk gebruikt ze het wasparfum dus om de muffe geur te maskeren?

En dan haar schuldgevoel over weer een weekend weg (werkelijk? het derde weekend op rij?). Om dat af te kopen heeft ze vandaag gestreken en doet ze vanavond de laatste was. Maar ze draait toch 3 wassen per dag? Dan is er morgen en in het weekend toch ook weer veel was (en strijk)? Ik snap er weinig van.
Ze lult maar wat over de wasparfum tegen wasluis, is echt geen middeltje hoor waar reiniger in zit.
Wasparfum ruikt gewoon lekker
pi_220542692
quote:

In haar verdediging waarom ze perse 3 auto's nodig hebben, liet ze zich ontvallen dat ze naar ouderweekend van de scouting gaat, maar zich weg laat brengen zodat MG een auto tot zijn beschikking heeft.
Ik denk dus dat ze van afstand Lot gaat bespioneren.
pi_220542723
Zou MG dan eindelijk eens het huis voor zich alleen hebben? Nu dat naast zijn zwaankleefaanvrouw die zelfs met zijn hobbies meegaat, ook de kinderen de hort op zijn.
De vlag gaat uit in Huize Geerts.
pi_220542730
Niemand die wasmanden loopt te vullen....kan hij mooi ongestoord schilderen.
pi_220542765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:51 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Eline wil ook in Spanje werken en wonen. Dus ze neemt personeel voor de daar te starten bakkerij mee. En kan ook dienst doen als oppas en kokkin. Maar met 15 jaar kun je al heel zelfstndig zijn en voor je broertje en zusje koken en oppassen. Doordat ouders vaak afwezig zijn zijn de kinderen vroeg zelfstandig. Dat vindt Sofie alleen maar erg fijn.
  donderdag 9 april 2026 @ 19:20:43 #171
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220542797
quote:

Deze vrouw kan voorruit wassen!!!
pi_220542800
MCW
Vraag mij toch nog steeds af waar timmie dan al 20 jaar in beeld was, is volgens mij iig nog nooooit voorbij gekomen ergens in de vrienden of kennisengroep kiekjes.. ook zo de kriebels van de uitspraak: later als we groot zijn en dat als gescheiden volwassen vrouw van 4 kinderen..
pi_220542812
Rory en Kelly schooien ook om volgers. Als je zo graag volgers wil koop ze gewoon😂
  donderdag 9 april 2026 @ 19:23:05 #174
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220542822
Dubbel

[ Bericht 56% gewijzigd door Rimboequeen op 09-04-2026 21:29:08 ]
pi_220542871
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:20 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ze mag ook wel eens een lapje door de wasmanden halen 🤮
pi_220542881
Ligt in de storie van Sanneke,waar ze tegen de kat praat, nu een verfrommeld papieren zakdoekje?🤢
pi_220542890
De kinderen Nagelkerke zullen bij steeds heen en weer reizen en verschillende scholen nergens thuis zijn. Nergens een sociaal leven opbouwen. En ik denk ook vroegtijdig school verlaten. Denk niet dat Sofie dat overziet al denk ik ook niet dat het haar iets interesseert. Zij is een dreinende kleuter die stampvoetend haar zin doordrijft. Het is haar tot nu toe steeds gelukt en dat gaat nu ook wel weer gebeuren.
pi_220542947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Ligt in de storie van Sanneke,waar ze tegen de kat praat, nu een verfrommeld papieren zakdoekje?🤢
Ja.
pi_220542953

[ Bericht 100% gewijzigd door Lalaland79 op 09-04-2026 19:36:24 (Dubbel) ]
pi_220542991
J&V met hun reclame voor de postcodeloterij. Als je 2 maanden mee gaat spelen krijg je een koffer die gemaakt is van milieuvriendelijke materialen.
Als het woord milieuvriendelijk nog één keer door een fluflu wordt gebruikt ga ik gillen.

En sinds wanneer dragen mannen hun shirt weer zo ver open? Doe maar niet.
pi_220543005
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:11 schreef AnnArt het volgende:

[..]
In haar verdediging waarom ze perse 3 auto's nodig hebben, liet ze zich ontvallen dat ze naar ouderweekend van de scouting gaat, maar zich weg laat brengen zodat MG een auto tot zijn beschikking heeft.
Ik denk dus dat ze van afstand Lot gaat bespioneren.
Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Annemarie heeft de afgelopen jaren nooit geholpen of gereden voor scouting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarantelle op 09-04-2026 19:46:55 ]
pi_220543064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:51 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Zijn kinderen hebben hun vader dus nooit voor zichzelf. Het enige moment dat ze hem zien is als hij met klefje en haar 4 kinderen is.

Het belang van de kinderen is van ondergeschikt belang. Dat was al zo met JvP, nu met Tim. Maar de liefdes doen er net zo hard aan mee.
pi_220543072
quote:

[..]

Maar wel sneu voor Tim’s kinderen dat ze hun vader nooit voor zichzelf hebben
pi_220543083
quote:

En ze doet een paar druppels op wasbollen voor in de droger, want dan bespaar je op wasverzachter. Ik ken echt niemand die wasverzachter gebruikt voor was die in de droger gaat.
pi_220543159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
En ze doet een paar druppels op wasbollen voor in de droger, want dan bespaar je op wasverzachter. Ik ken echt niemand die wasverzachter gebruikt voor was die in de droger gaat.
Heb je gezien hoe die wasbol er uit zag? Vol gele vlekken 🤢 Lekker fris...
pi_220543160
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:20 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
😂
pi_220543168
Judith "concentreren op waar hij mee bezig is in het verkeer blijft een uitdaging."

Ook Judith; "Bob is al zo volwassen en doet het zo goed dat hij soms alleen naar school mag."
pi_220543170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:30 schreef Lalaland79 het volgende:
Zou ze ondertussen de dweil eens gebruikt hebben, sinds Peppie het heeft gedaan?
pi_220543216
quote:

[..]

Maar ze gebruikt bijna geen make up meer hoor. Alleen een beetje CC creme. Waarschijnlijk wel in de verkeerde kleur want ze is gewoon oranje. 😂 Laatst had ze een aantal stories waarin je de strepen bronzer zag zitten omdat ze ze niet goed had uitgeblend.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220543274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:51 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Arme kinderen. Maar papa is in een instap klaar leven gestapt. De ene man eruit, de andere in. Daar zat maar 2 maanden tussen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220543307
Die pet van thehomeandthekid 😂😂
pi_220543401
AM gebruikt wasparfum tegen wasluis en ter vervanging van wasverzachter.
Wasparfum helpt niet tegen wasluis, her maskeert de geur.
Wasverzachter gebruik je toch niet bij droger was? (Ik gebruik het sowieso niet haha).
pi_220543413
De kinderen die uit huis zijn kunnen toch zelf een auto kopen? Nu moeten ze continu vragen aan AM of ze de auto mee mogen. Wat een ontzettend bijzondere constructie.
pi_220543432
Ook bijzonder: AM heeft om 12:15 nog maar 2200 stappen gezet maar is moet echt wel een uur rust. Wat doet die vrouw? Behalve haarzelf wijs maken dat ze het zo druk heeft.
pi_220543439
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De kinderen die uit huis zijn kunnen toch zelf een auto kopen? Nu moeten ze continu vragen aan AM of ze de auto mee mogen. Wat een ontzettend bijzondere constructie.
Wij mochten vroeger ook wel eens de auto van ons pap&mam lenen. Kon dat niet omdat een ander hem nodig had, dan ging je maar op een andere manier.
Mijn ouders hadden maar 1 auto.

AM en MG doen dit alleen maar (of vooral AM) om de kinderen gebonden te houden (naar mijn mening)
pi_220543502
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:15 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dan blijven ze thuiskomen en dus heeft ze content
pi_220543576
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:45 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar wel sneu voor Tim’s kinderen dat ze hun vader nooit voor zichzelf hebben
En het lijkt erop dat de kinderen van MCW haar ook nooit voor zichzelf hebben. Tim is er altijd.
En of ze papa voor hunzelf hebben?
pi_220543617
Waarom blijft dbm toch van die onflatteuze broeken kopen 🫣
pi_220543627
Ik vind t ook zo shockerend dat die Iris en MCW eindeloos heen en weer vliegen. Zouden ze hun kinderen niet ook een leefbare wereld gunnen?
pi_220543685
Zo, even bijgelezen! Ik heb de enige Louca (geen idee hoe ik je tag?) een pb gestuurd.
En ik weet niet meer wie het schreef, maar wat is er vies aan tanden poetsen in de keuken? Doen we hier elke dag. Set boven en een set beneden. Schone tanden en die wasbak borstel ik gelijk na.
En nu eerst maar eens de socials verder bekijken.
pi_220543706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:40 schreef Xmuis het volgende:
Ik vind t ook zo shockerend dat die Iris en MCW eindeloos heen en weer vliegen. Zouden ze hun kinderen niet ook een leefbare wereld gunnen?
Sowieso boeken ze dat af als zakenreisjes
pi_220543790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar echt 🫣
Ik snap het wel. Mijn dochter heeft ook al 3 jaar continu oorontsteking/keelontsteking. Voor de 3e keer buisjes en 4 mnd geleden keel/neusamandelen eruit. Maar mijn kind is zo eigenwijs, dat ze bij een oorontsteking ook alles doet en dan savonds en snachts de boel op stelten zet, lees huilen!! Omdat ze zoveel pijn heeft. Maar ik ga niet snachts naar de HAP om een spoed afspraak af te dwingen bij de KNO 😂
pi_220543858
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij mochten vroeger ook wel eens de auto van ons pap&mam lenen. Kon dat niet omdat een ander hem nodig had, dan ging je maar op een andere manier.
Mijn ouders hadden maar 1 auto.

AM en MG doen dit alleen maar (of vooral AM) om de kinderen gebonden te houden (naar mijn mening)
Ik heb ook wel eens een auto van m’n ouders geleend toen ik er zelf nog niet 1 had. Het gaat mij om dat laatste. Ze wil de kinderen gebonden houden.
pi_220543884
Iemand al eens gekeken op de fb site: exposing family nail church? ( ja met spaties ertussen 🤪) Daar worden ze ook flink bekritiseerd 😅
pi_220543916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:11 schreef Lalaland79 het volgende:
Iemand al eens gekeken op de fb site: exposing family nail church? ( ja met spaties ertussen 🤪) Daar worden ze ook flink bekritiseerd 😅
Ja net gekeken na jou tip haha.
pi_220543967
quote:
Toevallig ook net ontdekt via het profiel van Sofie / comments op de pagina van hun nieuwe winkel Jantje Kaas
Wat een pagina, hahaha
pi_220543980
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens een auto van m’n ouders geleend toen ik er zelf nog niet 1 had. Het gaat mij om dat laatste. Ze wil de kinderen gebonden houden.
Ik bedoelde meer dat mijn ouders dus geen rekening met ons hielden, als zij de auto nodig hadden, hadden zij hem nodig. Echt niet dat ze een extra houden zouden onderhouden en betalen voor ons🙈.
En dat doen AM&MG wel, zodat de kinderen blijven komen
pi_220544016
AM die moppert dat het grofvuil niet meegenomen wordt als het niet op straat ligt. Wees blij, anders nemen ze waarschijnlijk alles van de oprit mee #schroothoop.
pi_220544024
Fijn dat DBM nu al weet en laat weten totaal geen zin in de therapie van morgen te hebben.
Meid zeg het af en gun je plek aan iemand die wel graag beter van de therapie wil worden.
Ze heeft toch okk wel eens een jurk aangehad? Die stond er toen erg leuk. Waarom trekt ze dat niet aan naar oma dr verjaardag. Die draagt ze nooit.
pi_220544051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Annemarie heeft de afgelopen jaren nooit geholpen of gereden voor scouting.
Dit is vlgs het ontzettend leuke gezellige niet te missen ouderweekend. Vorig jaar gingen ze nog met z'n alleen, maar ik denk dat MG een keer me-time nodig heeft en dus niet meegaat. Dilemma voor onze rigide AM, het staat immers wel in de planner. Dus gaat ze alleen, met ws de grote puberkinderen, sinds gisteren jongvolwassenen. (Wat J en S met 26 en 24 ook niet meer zijn.) Gelukkig is olijke Rens ook scout.

Neh, klopt geen snars van. Mijn fantasie sloeg weer helemaal op hol. AM gaat met haar ijsland-bestie op stap. En die rijdt.
Dit weekend is er leiding dropping.
Wat wel klopt: AM doet nog steeds niks voor een ander. En ook nog steeds niks alleen.

[ Bericht 12% gewijzigd door AnnArt op 09-04-2026 21:47:53 (Helemaal abuis) ]
pi_220544089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:36 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dit is vlgs het ontzettend leuke gezellige niet te missen ouderweekend. Vorig jaar gingen ze nog met z'n alleen, maar ik denk dat MG een keer me-time nodig heeft en dus niet meegaat. Dilemma voor onze rigide AM, het staat immers wel in de planner. Dus gaat ze alleen, met ws de grote puberkinderen, sinds gisteren jongvolwassenen. (Wat J en S met 26 en 24 ook niet meer zijn.) Gelukkig is olijke Rens ook scout.
Ze wordt opgehaald door vriendin Mirjam (van IJsland)
Kan Maarten mooi de buitenboel verven
pi_220544172
Jan brengt Guusje morgenochtend weg. Sofie kan toch ook mee? Als 1 van de oudere kinderen even later begint met werken is er iemand in huis om de verantwoordelijkheid te nemen. Het is een grote reis die ze onderneemt. Dan zwaai je toch allebei uit?
pi_220544178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan brengt Guusje morgenochtend weg. Sofie kan toch ook mee? Als 1 van de oudere kinderen even later begint met werken is er iemand in huis om de verantwoordelijkheid te nemen. Het is een grote reis die ze onderneemt. Dan zwaai je toch allebei uit?
Stel je voor, dan moet Sofie vroeg haar bed uit!
pi_220544192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe die wasbol er uit zag? Vol gele vlekken 🤢 Lekker fris...
Dat zullen waarschijnlijk vlekken zijn van dat wasparfum/olie.
pi_220544196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom blijft dbm toch van die onflatteuze broeken kopen 🫣
Waarom blijft ze broeken kopen? 😁
pi_220544231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sorry maar die broek doet niks voor haar. Zonde en al helemaal voor een feestje.
Wat ik hierboven al las, ze ooit een leuke jurk die goed stond. Nooit meer gezien
pi_220544232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze zoveel cm is afgevallen?
Ze had toch een paar keer kleding g gekregen. Met die colberts enzo? Die draagt ze ook nooit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lalaland79 op 09-04-2026 22:06:04 (Toevoeging ) ]
pi_220544275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo, even bijgelezen! Ik heb de enige Louca (geen idee hoe ik je tag?) een pb gestuurd.
En ik weet niet meer wie het schreef, maar wat is er vies aan tanden poetsen in de keuken? Doen we hier elke dag. Set boven en een set beneden. Schone tanden en die wasbak borstel ik gelijk na.
En nu eerst maar eens de socials verder bekijken.
Toen ik nog thuis bij mijn ouders woonden poetsten we ook altijd in de keuken onze tanden.
Toevallig moest ik daar laatst aan terugdenken omdat onze pubers tegenwoordig lang en laat douchen met de badkamerdeur op slot. Ik moet dan wachten tot zij klaar zijn om mijn tanden te poetsen zodat ik dan eindelijk kan gaan slapen. Ik was aan het overwegen om nu ook een setje in de keuken te zetten.
Ik vind daar niks geks aan.
pi_220544385
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer dat mijn ouders dus geen rekening met ons hielden, als zij de auto nodig hadden, hadden zij hem nodig. Echt niet dat ze een extra houden zouden onderhouden en betalen voor ons🙈.
En dat doen AM&MG wel, zodat de kinderen blijven komen
Ja ik zie het nu ook duidelijk in je bericht staan. Ik vrees dat ik een deel van je tekst heb overgeslagen. Mijn fout 😂. Al die labels hè. Nu klink ik al net als onze DBM.

Maar ja, auto weg was gewoon pech idd.
Toevoeging: de meeste ouders hebben ook geen auto nodig om kinderen aan hun te blijven binden. Misschien moet AM daar eens over nadenken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hocuspocus2 op 09-04-2026 22:47:01 ]
pi_220544429
quote:
😂 nav je bericht gekeken. Goede entertainment voor de Donderdagavond
pi_220544435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:33 schreef Lalaland79 het volgende:
Fijn dat DBM nu al weet en laat weten totaal geen zin in de therapie van morgen te hebben.
Meid zeg het af en gun je plek aan iemand die wel graag beter van de therapie wil worden.
Ze heeft toch okk wel eens een jurk aangehad? Die stond er toen erg leuk. Waarom trekt ze dat niet aan naar oma dr verjaardag. Die draagt ze nooit.
Jurken staan haar leuker dan die te strakke broeken
pi_220544650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM die moppert dat het grofvuil niet meegenomen wordt als het niet op straat ligt. Wees blij, anders nemen ze waarschijnlijk alles van de oprit mee #schroothoop.
Dit dus. Hoe moet de gemiddelde Haagse vuilnisman in hemelsnaam het verschil zien tussen schroot dat mag blijven en schroot dat weg kan?
pi_220544658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jurken staan haar leuker dan die te strakke broeken
Zeker! Vind ik bij de meeste dikkere vrouwen trouwens.
pi_220544694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso boeken ze dat af als zakenreisjes
Iris heeft daar een goede reden voor, ze vliegt heen en weer voor haar bedrijven.
Begrijp wel dat ze dat zakelijk boekt.
Ze koos er voor om tijdelijk Amsterdam te verlaten en in Spanje te gaan wonen en nu blijven ze daar langer.
Ze zal ook in Amsterdam de bedrijven moeten leiden en zelf aanwezig zijn.
pi_220544700
"Eindelijk" typt Am bij haar dagelijkse proostmoment.

Eindelijk wijn?

Zij voert de hele dag geen reet uit, ze is vrijwel de hele dag thuis, ze eet thuis, drinkt meerdere keren koffie, gaat nog overdag naar bed. Als ze dan s avonds met Maarten, die ook al braaf ruim voor het eten thuis was, op de bank zit dan is het "eindelijk?
pi_220544728
AM heeft deze week alles opgepakt weer. Ben nog steeds benieuwd wat er vorige week nou bij haar gebeurd is.
pi_220544736
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:05 schreef Earring het volgende:

[..]
Sorry maar die broek doet niks voor haar. Zonde en al helemaal voor een feestje.
Wat ik hierboven al las, ze ooit een leuke jurk die goed stond. Nooit meer gezien
Weer zo'n mega (te) strakke broek waar ze de pijpen van oprolt (????) en sneakersokjes..
🙈

En echt, wat een waardeloze instelling heeft zij mbt die groepstherapie. Lijkt wel of haar ontwikkeling in de pubertijd is gestopt, ze gedraagt zich als een bokkige, irritante puber van 14...
pi_220544742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:17 schreef Lodelie het volgende:
"Eindelijk" typt Am bij haar dagelijkse proostmoment.

Eindelijk wijn?

Zij voert de hele dag geen reet uit, ze is vrijwel de hele dag thuis, ze eet thuis, drinkt meerdere keren koffie, gaat nog overdag naar bed. Als ze dan s avonds met Maarten, die ook al braaf ruim voor het eten thuis was, op de bank zit dan is het "eindelijk?
Ze is natuurlijk nog van slag vanwege haar verjaardag, dus nu eindelijk wijn vanavond🍷
pi_220544748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:22 schreef Overrozen14 het volgende:
AM heeft deze week alles opgepakt weer. Ben nog steeds benieuwd wat er vorige week nou bij haar gebeurd is.
Dat bewaard ze voor haar nieuwe chatgpt opstel.

Wat een cliffhanger
pi_220544753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:24 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Weer zo'n mega (te) strakke broek waar ze de pijpen van oprolt (????) en sneakersokjes..
🙈

En echt, wat een waardeloze instelling heeft zij mbt die groepstherapie. Lijkt wel of haar ontwikkeling in de pubertijd is gestopt, ze gedraagt zich als een bokkige, irritante puber van 14...
Die sneaker sokken begrijp ik nog enigzins.
Die enorme strakke broeken vind ik er bij haar oncomfortabel uitzien. Ik zweer bij skinny jeans, ik word vierkant met rechte pijpen enzo😅.

En eens wat betreft haar instelling, ze doet net of ze gedwongen wordt daar aan mee te doen.
pi_220544774
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat bewaard ze voor haar nieuwe chatgpt opstel.

Wat een cliffhanger
Je bedoelt dat ChatGPT dat bewaart voor zijn nieuwe opstel? 🤣
(Ja, ik zeg zijn, want de met de resultaten die ik steeds krijg, kan het niet anders dan een man zijn)

Ik doe nu al twee weken een Sanneke (op de bank wegens gebroken enkel), maar ik word nu al helemaal krankjorum ervan. Hoe houdt zij dit vol? Op zich mag ze er ChatGPT een boek over laten schrijven. Als het maar binnen nu en 10 weken uitkomt, want dan heb ik er nog wat aan. (Moet wachten op een operatie en ik weet echt niet hoe ik dat door ga komen)
pi_220544793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:35 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
(Ja, ik zeg zijn, want de met de resultaten die ik steeds krijg, kan het niet anders dan een man zijn)

Ik doe nu al twee weken een Sanneke (op de bank wegens gebroken enkel), maar ik word nu al helemaal krankjorum ervan. Hoe houdt zij dit vol? Op zich mag ze er ChatGPT een boek over laten schrijven. Als het maar binnen nu en 10 weken uitkomt, want dan heb ik er nog wat aan. (Moet wachten op een operatie en ik weet echt niet hoe ik dat door ga komen)
Maar wacht even, Sanneke gaat wel dagelijks naar de winkels, zoveel beweging krijg jij niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220544819
quote:

[..]

Ben je gevallen? Waardeloos zeg, sterkte
pi_220544846
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar wacht even, Sanneke gaat wel dagelijks naar de winkels, zoveel beweging krijg jij niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤣🤣🤣🤣 moet hier wel heel hard om lachen. Bijna de neiging om een challenge te doen om te kijken wie meer beweging krijgt op een dag 🤣
pi_220544848
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Ben je gevallen? Waardeloos zeg, sterkte
Thanks! Uitgegleden in de badkamer. Lullig valletje, grote gevolgen. Heb er nu pinnen in zitten. (En een ziekenhuisbed in de woonkamer, po-stoel. Party time)

[ Bericht 2% gewijzigd door tulpje19 op 10-04-2026 00:11:22 ]
pi_220544964
quote:

[..]

He bah, wat vervelend! Beterschap gewenst
pi_220544995
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 00:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
He bah, wat vervelend! Beterschap gewenst
Thanks!
pi_220545031
Am die niet begrijpt dat het grofvuil niet is opgehaald … meid kijk eens naar je oprit ! Ik snap wel dat ze denken dat het bij alle rotzooi hoort die er altijd staat

En verder vol verbazing gekeken naar haar zogenaamde vooruitgang in het sport klasje … ik ben helemaal pro bewegen maar hoe vreselijk was het dan wel niet als dit al vooruitgang is ? Misschien moet ze dan 3x per week aan haar balans werken ipv 1x per week ….
pi_220545051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 01:35 schreef poohenzo het volgende:
Am die niet begrijpt dat het grofvuil niet is opgehaald … meid kijk eens naar je oprit ! Ik snap wel dat ze denken dat het bij alle rotzooi hoort die er altijd staat

En verder vol verbazing gekeken naar haar zogenaamde vooruitgang in het sport klasje … ik ben helemaal pro bewegen maar hoe vreselijk was het dan wel niet als dit al vooruitgang is ? Misschien moet ze dan 3x per week aan haar balans werken ipv 1x per week ….
Dat grofvuil… volgens mij wordt dat in die regio, nog steeds, op afspraak opgehaald. Ik kan me van vroeger herinneren dat die instructies voor hoe je het aan moet bieden, vrij helder zijn.
Maar het zal me ook niks verbazen dat het bij hen eens fout is gegaan en de inboedel van de oprit is meegenomen en de gemeente nu extra voorzichtig is 🤣
pi_220545206
AM gaat toch in juni naar IJsland met Jim? En dan wil ze nu weer (voor de hoeveelste?) keer weer beginnen met hardlopen omdat dat zo goed is voor haar rug.

Benieuwd of al haar voorbereidingen (kuch) voldoende zijn voor de hele dag motor rijden, veel staan op de pedalen, rijden over stenen, grindpaden en door water met stenen en kiezels, heuvel op en af rijden.

Ik hoop dat ze de andere rijders niet belemmerd in hun rijplezier.
pi_220545246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 06:17 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat toch in juni naar IJsland met Jim? En dan wil ze nu weer (voor de hoeveelste?) keer weer beginnen met hardlopen omdat dat zo goed is voor haar rug.

Benieuwd of al haar voorbereidingen (kuch) voldoende zijn voor de hele dag motor rijden, veel staan op de pedalen, rijden over stenen, grindpaden en door water met stenen en kiezels, heuvel op en af rijden.

En die wekelijkse 2 kilometer hardlopen doet ook echt helemaal niks.
pi_220545267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 00:06 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Thanks! Uitgegleden in de badkamer. Lullig valletje, grote gevolgen. Heb er nu pinnen in zitten. (En een ziekenhuisbed in de woonkamer, po-stoel. Party time)
Jemig dat klinkt ellendig! Hopelijk geneest je enkel snel. Sterkte!
  vrijdag 10 april 2026 @ 07:06:16 #243
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220545269
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 00:06 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Ach tulpje wat een narigheid! Ik snap heel goed dat je daar bijna dol van kan worden, stilzitten is een gave 🤣. Heel veel beterschap en sterkte!
pi_220545271
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 06:50 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
En die wekelijkse 2 kilometer hardlopen doet ook echt helemaal niks.
Ook dat. Maar door het gesponsorde boekje heeft ze nu weer zo veel inspiratie!
pi_220545273
Beterschap Tulpje! 🌷
Wat waardeloos om zo gebonden te zijn.
pi_220545277
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 06:17 schreef Huisopdehoek het volgende:

en haar conditie was 0 dus , dagen achter elkaar op die motor, ik ben benieuwd en dat met haar stress/angst/spanning erbij.
pi_220545308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef Giddie het volgende:

[..]
Toevallig ook net ontdekt via het profiel van Sofie / comments op de pagina van hun nieuwe winkel Jantje Kaas
Wat een pagina, hahaha
Ik heb daar eerder wel eens gekeken, maar het gaat mij daar veel te ver. Die mensen lijken hen echt te haten, om dat woord maar eens te gebruiken. Grove teksten, scheldnamen voor Jan en Sofie maar zelfs ook voor de kinderen. Ik vraag me af of dat mensen uit omgeving zijn die een nare ervaring met hen hebben.
Ik vind vanalles van dit setje, maar deze teksten gaan mij te ver.
pi_220545318
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:20 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik heb daar eerder wel eens gekeken, maar het gaat mij daar veel te ver. Die mensen lijken hen echt te haten, om dat woord maar eens te gebruiken. Grove teksten, scheldnamen voor Jan en Sofie maar zelfs ook voor de kinderen. Ik vraag me af of dat mensen uit omgeving zijn die een nare ervaring met hen hebben.
Dat vind ik ook en net als gisteren dat sofie een vraag stelt daar mag je wat van vinden maar om dan als “hater” te gaan reageren vind ik not done. Ik ben alles behalve fan van de Nagelkerkjes, heb ook mijn mening maar continu onder andere profielen maar weer een negatieve reactie plaatsen vind ik echt niet kunnen.
pi_220545322
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die sneaker sokken begrijp ik nog enigzins.
Die enorme strakke broeken vind ik er bij haar oncomfortabel uitzien. Ik zweer bij skinny jeans, ik word vierkant met rechte pijpen enzo😅.

En eens wat betreft haar instelling, ze doet net of ze gedwongen wordt daar aan mee te doen.
Precies, zij wou toch zo graag de diagnose en was als kind zo blij, steeds benoemen . Nu heeft ze het en klaagt ze alleen maar.
pi_220545325
quote:

[..]

O ik weet hoe het voelt, verplicht bankhangen. Heb 3 maanden niks mogen doen ivm voet operatie.
Succes! Gelukkig kun je met dit mooie weer buiten zitten, het waait niet😉
  vrijdag 10 april 2026 @ 07:35:05 #251
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220545345
DBM op threads klaagt over een verkoopster en dat ze geen jeans wil. Die broek die ze kocht is toch een jeans? Daar plaatst ze zelfs 2 foto's van haar in die nieuwe broek. Dat ze niet ziet dat die broek niks doet voor haar snap ik werkelijk niet.
pi_220545377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iris heeft daar een goede reden voor, ze vliegt heen en weer voor haar bedrijven.
Begrijp wel dat ze dat zakelijk boekt.
Ze koos er voor om tijdelijk Amsterdam te verlaten en in Spanje te gaan wonen en nu blijven ze daar langer.
Ze zal ook in Amsterdam de bedrijven moeten leiden en zelf aanwezig zijn.
Dan vind ik het raar dat je meerdere bedrijven hebt op verschillende plekken waar je voor moet vliegen.
Het zou mijn keuze niet zijn.
Vliegen is toch wel de slechtste keuze voor het milieu ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220545392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:37 schreef Lynnyl het volgende:
Als ik Sofie begrijp willen de kinderen graag nu emigreren en was het voor Jan en Sofie nog meer voor iets in de toekomst.
pi_220545414
quote:

Niet alleen haar kleur steekt af, ze heeft ook vaak een heul groot hoofd.

Maar dat komt vast omdat ze er nooit op let als er foto's worden gemaakt omdat het haar niet uitmaakt hoe ze op foto's staat.

Die vrouw is een karikatuur van zichzelf in een stripboek dat haar gelukkige leven moet illustreren.
Volgens mij gelooft ze het zelf niet eens.
Ik reageerde eens met een lachende smiley op iemand die een grapje maakte over bepaalde schoenen. Direct geblokkeerd 😬
pi_220545415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:35 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM op threads klaagt over een verkoopster en dat ze geen jeans wil. Die broek die ze kocht is toch een jeans? Daar plaatst ze zelfs 2 foto's van haar in die nieuwe broek. Dat ze niet ziet dat die broek niks doet voor haar snap ik werkelijk niet.
Ik heb echt 0 verstand van mode, maar ik vraag me af of er broeken zijn die wel iets voor haar doen.
Volgens mij is ze niet zo lang en dan flinke benen (waar ze niks aan kan doen, bedoel er niks negatiefs mee) zou ik het ook lastig vinden iets te vinden wat mooi is.
pi_220545445
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb echt 0 verstand van mode, maar ik vraag me af of er broeken zijn die wel iets voor haar doen.
Volgens mij is ze niet zo lang en dan flinke benen (waar ze niks aan kan doen, bedoel er niks negatiefs mee) zou ik het ook lastig vinden iets te vinden wat mooi is.
Wide leg of flared zou haar zoveel beter staan. En dan eigelijk geen jeans, maar een gewone broek.

Ik zou sowieso ook gewoon een maatje groter nemen. Voor haar is het kennelijk heel belangrijk de maat, terwijl het erom gaat hoe het je staat, niet welke maat erin staan.
pi_220545447
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had een tijdje terug een wat lossere broek aan die haar veel beter stond.
Maar ze moet vooral aantrekken waar ze zich goed in voelt. Wat ze aanheeft is wel het minste van de problemen 😉
pi_220545451
quote:
Nee het is geen jeans, maar een stretch broek. 🫣😅
pi_220545453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Als ik Sofie begrijp willen de kinderen graag nu emigreren en was het voor Jan en Sofie nog meer voor iets in de toekomst.
In hoeverre kun je de mening van Junior, net 8 geworden, daar serieus in meenemen? Die heeft toch geen idee wat het inhoudt? Die denkt bij Spanje aan vakantie, beetje rondslenteren, in het zwembad spelen etc In meerdere vlogs komt duidelijk naar voren dat het allemaal van Sofie uitgaat. Zelfs Jan heeft bedenkingen of het financieel wel haalbaar is.
pi_220545454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Niet alleen haar kleur steekt af, ze heeft ook vaak een heul groot hoofd.

Maar dat komt vast omdat ze er nooit op let als er foto's worden gemaakt omdat het haar niet uitmaakt hoe ze op foto's staat.

Die vrouw is een karikatuur van zichzelf in een stripboek dat haar gelukkige leven moet illustreren.
Volgens mij gelooft ze het zelf niet eens.
Ik reageerde eens met een lachende smiley op iemand die een grapje maakte over bepaalde schoenen. Direct geblokkeerd 😬
Ja dat he, sure.
Ik vond het altijd opvallend met die mallorca foto's dat ze dan allerlei foto's plaatste waar ze zelf goed op stond en JvP onflatteus. Maar nooit andersom.
pi_220545458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
In hoeverre kun je de mening van Junior, net 8 geworden, daar serieus in meenemen? Die heeft toch geen idee wat het inhoudt? Die denkt bij Spanje aan vakantie, beetje rondslenteren, in het zwembad spelen etc In meerdere vlogs komt duidelijk naar voren dat het allemaal van Sofie uitgaat. Zelfs Jan heeft bedenkingen of het financieel wel haalbaar is.
Mijn kind van 9 wil op Gran Canaria wonen (keer leuke vakantie gehad daar) dus je begrijpt dat we onze koffers al aan het pakken zijn 😅
pi_220545465
quote:

Sowieso haar hele awkwardness zodra ze gefilmd wordt.
En motorrijden doet ze ook nooit.
pi_220545505
quote:
Ze was met dr moeder. Zal die geen geven? Niet dat ze zich daar wat zal van aantrekken😅
pi_220545506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat he, sure.
Ik vond het altijd opvallend met die mallorca foto's dat ze dan allerlei foto's plaatste waar ze zelf goed op stond en JvP onflatteus. Maar nooit andersom.
Ja, dat krijg je dan als je er écht gewoon niet oplet omdat het je écht gewoon totaal niets uitmaakt 😁
pi_220545511
Di
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dit idd. Junior zal niet beseffen dat hij er naar school moet, huiswerk krijgt en het in een andere taal is.
pi_220545515
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:39 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dan vind ik het raar dat je meerdere bedrijven hebt op verschillende plekken waar je voor moet vliegen.
Het zou mijn keuze niet zijn.
Vliegen is toch wel de slechtste keuze voor het milieu ;(
Haar man had al een restaurant in Spanje , zij opende daarna verschillende zaken in Amsterdam. Nu een pluk Moraira en Javea erbij.
Denk dat het door de jaren heen zo is ontstaan, de bedrijven zijn hun inkomstenbron .
Er zijn genoeg grote bedrijven die hun mensen de hele wereld door laten vliegen.
Zo werkt het nu eenmaal. Vriend van ons vliegt twee keer per maand naar Korea voor zijn werkgever.
Ja idd slecht voor het milieu, maar dat zijn de files door woon werkverkeer ook.
pi_220545522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:20 schreef Snaky het volgende:

[..]
Helemaal waar, geobsedeerd en heel puberaal en hatelijk en de grens ligt voor mij bij het belachelijk maken van de kinderen.
Ik denk een combi van mensen die hen irl kennen en mensen van een ander forum, ik zie bekende nicknames
pi_220545534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Wat een nare smoes van haar. Zo ontzettend onverantwoord om hierop af te gaan. En dat doet ze nu alleen omdat het haar uitkomt omdat ze er zelf naartoe wil gaan. Akelig mens is het
pi_220545559
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sowieso haar hele awkwardness zodra ze gefilmd wordt.
En motorrijden doet ze ook nooit.
Ik kan er bijna niet naar kijken, het is zó gênant dat het tegelijkertijd fascinerend is.

Ik denk weleens hoe dat zou moeten zijn als je zoals AM doet: 's ochtends bij opstaan tot naar bed gaan moeten filmen, je leven thuis wat je werk is geworden op één of andere bizarre manier en dat je er dus continu over nadenkt dat dat content is.
Wat gebeurt er als ze eens een middag geen uur wilt rusten, of een dag geen was draait, 's avonds water drinkt ipv wijn en zonder Maarten. Of dat ze eens niet haar grote voeten filmt tijdens het fietsritje, of de lunch eens overslaat, wilt uitslapen, je kinderen eens ergens na schooltijd zou laten spelen en niet continu die voordeur filmt hoe mensen binnen komen en weggaan.

Ik kan me er gewoon compleet niets bij voorstellen om alleen al 1 dag te moeten leven zoals zij doet.
pi_220545582
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:21 schreef Giddie het volgende:

[..]
Wat een nare smoes van haar. Zo ontzettend onverantwoord om hierop af te gaan. En dat doet ze nu alleen omdat het haar uitkomt omdat ze er zelf naartoe wil gaan. Akelig mens is het
Ze weet het altijd zo mooi te draaien.
pi_220545633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Di
[..]
Dit idd. Junior zal niet beseffen dat hij er naar school moet, huiswerk krijgt en het in een andere taal is.
Junior, het jongetje dat nog steeds niet kan lezen, geen veters kan strikken maar natuurlijk wel een weloverwogen beslissing kan maken om te verhuizen naar het buitenland.
Sorry hoor maar Sofie kan beter tijd steken in zijn opvoeding ipv haar kinderen overal half naar school te sturen. Zo te horen is het hier nl al moeilijk genoeg voor hem.
pi_220545670
Tienvanwil zou willen dat haar moeder haar dochter was, zodat ze haar kon laten lachen en in liefde kon laten opgroeien zonder trauma. Ik snap (als geen ander) echt wel dat je had gehoopt dat je moeder een andere jeugd had gehad. Maar je moeder je dochter laten zijn? 😅 Wat lees en hoor ik nu joh 🤣
pi_220545692
quote:

Maar ze was wel weer paardrijden!
pi_220545704
Vind het echt schofterig dat AM de hele week overdag weg kan, maar er voor kiest om altijd in het weekend de hort op te gaan.
Waardoor alle zorg voor Maarten komt die daarnaast ook nog gewoon een normale baan heeft, dus het weekend nodig heeft om "uit te rusten"
pi_220545779
Belachelijk trouwens dat Sofie niet eens de moeite neemt om Guusje mee weg te brengen
pi_220545819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:44 schreef Kaascroissantje het volgende:
Vind het echt schofterig dat AM de hele week overdag weg kan, maar er voor kiest om altijd in het weekend de hort op te gaan.
Waardoor alle zorg voor Maarten komt die daarnaast ook nog gewoon een normale baan heeft, dus het weekend nodig heeft om "uit te rusten"
Mwah volgens mij zijn alle kinderen ook weg dit weekend.
En Maarten maakt een stuk minder circus van de zorg voor de kinderen, want het stelt niet veel meer voor met nog maar 1 kleuter. AM maakt het onnodig ingewikkeld altijd, volgens mij draait hij er zijn hand niet voor om.
Hij hoeft ook niet alles te filmen he dat scheelt.

Edit; oh nee, hij moet wel wat met de kinderen. Nou prima, hij is de vader en is na 8 kinderen vast ook wel wat gewend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Missinglink24 op 10-04-2026 09:07:13 ]
pi_220545825
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:40 schreef jorietje het volgende:
Tienvanwil zou willen dat haar moeder haar dochter was, zodat ze haar kon laten lachen en in liefde kon laten opgroeien zonder trauma. Ik snap (als geen ander) echt wel dat je had gehoopt dat je moeder een andere jeugd had gehad. Maar je moeder je dochter laten zijn? 😅 Wat lees en hoor ik nu joh 🤣
Ik vroeg mij hierbij vooral af wat haar moeder van zo’n post vindt. Het zegt best wel wat over haar moeder. Dat zij zo open is op insta zegt natuurlijk niet dat haar moeder dat ook is.
Ik vind Tienvanwil sowieso een beetje bijzonder.
pi_220545826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:40 schreef jorietje het volgende:
Lekker zweverig en een beetje gek ja.
pi_220545834
Ik zou blij zijn als ik Maarten was.
Gewoon even 2 dagen geen camera en dwangmatig gedoe.
pi_220545861
Ik moet zo lachen om jullie Gerda's - die topictitels steeds, goud 😁
pi_220545897
Debbie die een AI kleurplaat maakt van haar Opa en Oma 😂😂😂
pi_220545919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie die een AI kleurplaat maakt van haar Opa en Oma 😂😂😂
🤣

‘Socials op een lager pitje’ aldus Debbie in haar terugkeer bericht. Maar we zijn twee dagen verder en ze heeft alweer allemaal onzinnige stories geplaatst. Wel goed dat ze even zegt dat ze een KORT bezoekje gaat brengen aan haar opa en oma. Stel je toch voor dat haar volgers denken dat ze overloopt van energie.
pi_220545952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:44 schreef Kaascroissantje het volgende:
Hmmm, geldt dat niet voor iedereen met werk en kinderen? Realiteit is dat kinderen sport en hobbies hebben en dat je huishoudelijke leven ook in het weekend gewoon door gaat. De tijd dat ik uit kon rusten in het weekend woonde ik nog bij mijn ouders thuis en voordat ik een weekendbaantje had ... vorige eeuw dus.

En als jij (MG) iedere ochtend de schoolkinderen uit kunt zwaaien en om 17 uur weer strak aan tafel kunt zitten, heb ik niet zo heel veel spijt met jouw werkbelasting.
pi_220545953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
🤣

‘Socials op een lager pitje’ aldus Debbie in haar terugkeer bericht. Maar we zijn twee dagen verder en ze heeft alweer allemaal onzinnige stories geplaatst. Wel goed dat ze even zegt dat ze een KORT bezoekje gaat brengen aan haar opa en oma. Stel je toch voor dat haar volgers denken dat ze overloopt van energie.
Geen steek veranderd die meid
pi_220545954
Kan iemand nog even tegen Sanneke zeggen dat die krieltjes niet geschikt zijn om in te vriezen?
Ik ben geblokkeerd, anders had ik het zelf wel even gezegd.
pi_220545973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Had je dat verwacht dan? 😉
pi_220545991
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik had hoop 🤦♀
pi_220545993
Zo blij dat Debbie weer terug is. Ze stelt ons niet teleur.

ChatGPT kleurplaten
Spuitjes in de beentjes
Interssant ‘lezen’ in de voortuin
Takkeherrie van de tv
Gigantische puinzooi in huis
Vette haren
En de niet te missen bril die nu nog groter lijkt door haar smalle bekkie.

Ga zo door Debbie!
pi_220545996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand nog even tegen Sanneke zeggen dat die krieltjes niet geschikt zijn om in te vriezen?
Ik ben geblokkeerd, anders had ik het zelf wel even gezegd.
Daar komt ze na het ontdooien wel achter denk ik 😂
pi_220546003
quote:

[..]
En even laten zien dat ze een injectie neemt
Goh het gewoon melden had ook gekund hoor. Oh wacht, dat deed ze al.
En ze deelt dus weer veel helaas
pi_220546004
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:21 schreef Giddie het volgende:

[..]
De kinderen hebben vast ook bedacht om daar een zaak te beginnen.
pi_220546008
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Gehoopt voor haar kinderen.... maar eerlijk.. het is alles wat we ervan konden verwachten 🤣
Hoe ze dat b12 prik gedoe ook filmt... tikt "the living daylight" uit die spuit 🤣👍 onze thuishulp verpleegster 🤣👍
pi_220546010
Ik heb het idee dat vooral AM vindt dat Maarten incompetent is ipv dat Maarten er moeite mee heeft voor zijn kinderen te zorgen in het weekend.

Ik begrijp haar schuldgevoel deels, ik vind het nooit fijn om mijn kinderen achter te laten (heeft niks met hun vader te maken, die kan heel goed voor zijn kinderen zorgen). Ik voel me dan soms ook wel schuldig dat ik wat voor mezelf ga doen.
pi_220546012
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mwah volgens mij zijn alle kinderen ook weg dit weekend.
En Maarten maakt een stuk minder circus van de zorg voor de kinderen, want het stelt niet veel meer voor met nog maar 1 kleuter. AM maakt het onnodig ingewikkeld altijd, volgens mij draait hij er zijn hand niet voor om.
Hij hoeft ook niet alles te filmen he dat scheelt.

Edit; oh nee, hij moet wel wat met de kinderen. Nou prima, hij is de vader en is na 8 kinderen vast ook wel wat gewend.
Ik denk dat de zorg voor de kinderen niet het probleem is. Maar wel dat al die weekenden (nu weer de derde op rij?) weg niet zo gezellig is voor Maarten. En dat snap ik best.
pi_220546019
quote:

[..]
Is toch gek, 3 maanden radiostilte en nu weer helemaal terug en dan niet zo nu en dan even maar direct volop alsof die radiostilte er gewoon niet geweest is.
pi_220546024
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gehoopt voor haar kinderen.... maar eerlijk.. het is alles wat we ervan konden verwachten 🤣
Hoe ze dat b12 prik gedoe ook filmt... tikt "the living daylight" uit die spuit 🤣👍 onze thuishulp verpleegster 🤣👍
[/quote]
Drie maanden is toch ook te kort om al haar issues op te lossen. Ze is echt geen steek veranderd. Vraag me toch echt af wat ze in haar "offline" tijd heeft uitgespookt.
pi_220546027
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb het idee dat vooral AM vindt dat Maarten incompetent is ipv dat Maarten er moeite mee heeft voor zijn kinderen te zorgen in het weekend.

Ik begrijp haar schuldgevoel deels, ik vind het nooit fijn om mijn kinderen achter te laten (heeft niks met hun vader te maken, die kan heel goed voor zijn kinderen zorgen). Ik voel me dan soms ook wel schuldig dat ik wat voor mezelf ga doen.
Ik denk dat de kids beter af zijn met alleen Maarten! Veel minder gestoorde planner controle! Die man kan genoeg maar zij maakt hem altijd belachelijk alsof zij alles doet!

Pff Debbie is weer helemaal terug echt
pi_220546057
Ja hoor Debbie, ze herkent zoveel in het puber boekje van Kluun dat Roy het ook maar is gaan lezen. Let wel, ze herkent die puber perikelen in haar 8(!!) jarige dochter. Zo herkenbaar allemaal. Komt ook omdat de dochter zo enorm slim is dat ze een klas heeft overgeslagen, dat moet Debbie wel even aanhalen meteen in de eerste 24 uur dat ze weer online is, want stel je voor dat wij deze belangrijke info waren vergeten.
Vraag me af hoelang het duurt voordat ze haar eigen "hoogbegaafdheid" weer even onder de aandacht brengt.
Ze filmt ook nog even hoe ze een b12 spuitje voor zichzelf klaar maakt. Ze zal er onderhand een dagtaak aan hebben met al afval spuitjes en b12 prikken.
pi_220546070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:39 schreef Maremare het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Drie maanden is toch ook te kort om al haar issues op te lossen. Ze is echt geen steek veranderd. Vraag me toch echt af wat ze in haar "offline" tijd heeft uitgespookt.
[/quote]
Vond het gisteren wel opvallend dat ze halverwege de dag zegt "tot morgen " (naast... tegen wie zeg je dit? Het is niet dat je naar huis gaat van kantoor ofzo) leek er beetje op dat ze offline gaat voor Roy thuis komt ofzo 🤣 misschien weet hij het nog niet?
En tuurlijk kan ze haar issues niet oplossen in 3 maanden.. denk dat ze echt jaren nodig zal hebben om de onzin die ze zegt en de puinhoop die ze heeft gemaakt van haar leven op te lossen
pi_220546072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat de zorg voor de kinderen niet het probleem is. Maar wel dat al die weekenden (nu weer de derde op rij?) weg niet zo gezellig is voor Maarten. En dat snap ik best.
Dit. Als mijn man drie weekeinden op rij weg is, vind ik dat ook niet zo gezellig. En dat heeft weinig met de zorg voor de kinderen te maken, maar wel met elkaar gewoon even spreken en samen wat huishouden doen/in de tuin werken et cetera.
pi_220546111
Dat getikt op die spuitjes 😂 ik ga stuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')