abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220543706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:40 schreef Xmuis het volgende:
Ik vind t ook zo shockerend dat die Iris en MCW eindeloos heen en weer vliegen. Zouden ze hun kinderen niet ook een leefbare wereld gunnen?
Sowieso boeken ze dat af als zakenreisjes
pi_220543790
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 18:24 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Maar echt 🫣
Ik snap het wel. Mijn dochter heeft ook al 3 jaar continu oorontsteking/keelontsteking. Voor de 3e keer buisjes en 4 mnd geleden keel/neusamandelen eruit. Maar mijn kind is zo eigenwijs, dat ze bij een oorontsteking ook alles doet en dan savonds en snachts de boel op stelten zet, lees huilen!! Omdat ze zoveel pijn heeft. Maar ik ga niet snachts naar de HAP om een spoed afspraak af te dwingen bij de KNO 😂
pi_220543858
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij mochten vroeger ook wel eens de auto van ons pap&mam lenen. Kon dat niet omdat een ander hem nodig had, dan ging je maar op een andere manier.
Mijn ouders hadden maar 1 auto.

AM en MG doen dit alleen maar (of vooral AM) om de kinderen gebonden te houden (naar mijn mening)
Ik heb ook wel eens een auto van m’n ouders geleend toen ik er zelf nog niet 1 had. Het gaat mij om dat laatste. Ze wil de kinderen gebonden houden.
pi_220543884
Iemand al eens gekeken op de fb site: exposing family nail church? ( ja met spaties ertussen 🤪) Daar worden ze ook flink bekritiseerd 😅
pi_220543916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:11 schreef Lalaland79 het volgende:
Iemand al eens gekeken op de fb site: exposing family nail church? ( ja met spaties ertussen 🤪) Daar worden ze ook flink bekritiseerd 😅
Ja net gekeken na jou tip haha.
pi_220543967
quote:
Toevallig ook net ontdekt via het profiel van Sofie / comments op de pagina van hun nieuwe winkel Jantje Kaas
Wat een pagina, hahaha
pi_220543980
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens een auto van m’n ouders geleend toen ik er zelf nog niet 1 had. Het gaat mij om dat laatste. Ze wil de kinderen gebonden houden.
Ik bedoelde meer dat mijn ouders dus geen rekening met ons hielden, als zij de auto nodig hadden, hadden zij hem nodig. Echt niet dat ze een extra houden zouden onderhouden en betalen voor ons🙈.
En dat doen AM&MG wel, zodat de kinderen blijven komen
pi_220544016
AM die moppert dat het grofvuil niet meegenomen wordt als het niet op straat ligt. Wees blij, anders nemen ze waarschijnlijk alles van de oprit mee #schroothoop.
pi_220544024
Fijn dat DBM nu al weet en laat weten totaal geen zin in de therapie van morgen te hebben.
Meid zeg het af en gun je plek aan iemand die wel graag beter van de therapie wil worden.
Ze heeft toch okk wel eens een jurk aangehad? Die stond er toen erg leuk. Waarom trekt ze dat niet aan naar oma dr verjaardag. Die draagt ze nooit.
pi_220544051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:40 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik kan het mij bijna niet voorstellen. Annemarie heeft de afgelopen jaren nooit geholpen of gereden voor scouting.
Dit is vlgs het ontzettend leuke gezellige niet te missen ouderweekend. Vorig jaar gingen ze nog met z'n alleen, maar ik denk dat MG een keer me-time nodig heeft en dus niet meegaat. Dilemma voor onze rigide AM, het staat immers wel in de planner. Dus gaat ze alleen, met ws de grote puberkinderen, sinds gisteren jongvolwassenen. (Wat J en S met 26 en 24 ook niet meer zijn.) Gelukkig is olijke Rens ook scout.

Neh, klopt geen snars van. Mijn fantasie sloeg weer helemaal op hol. AM gaat met haar ijsland-bestie op stap. En die rijdt.
Dit weekend is er leiding dropping.
Wat wel klopt: AM doet nog steeds niks voor een ander. En ook nog steeds niks alleen.

[ Bericht 12% gewijzigd door AnnArt op 09-04-2026 21:47:53 (Helemaal abuis) ]
pi_220544089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:36 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dit is vlgs het ontzettend leuke gezellige niet te missen ouderweekend. Vorig jaar gingen ze nog met z'n alleen, maar ik denk dat MG een keer me-time nodig heeft en dus niet meegaat. Dilemma voor onze rigide AM, het staat immers wel in de planner. Dus gaat ze alleen, met ws de grote puberkinderen, sinds gisteren jongvolwassenen. (Wat J en S met 26 en 24 ook niet meer zijn.) Gelukkig is olijke Rens ook scout.
Ze wordt opgehaald door vriendin Mirjam (van IJsland)
Kan Maarten mooi de buitenboel verven
pi_220544172
Jan brengt Guusje morgenochtend weg. Sofie kan toch ook mee? Als 1 van de oudere kinderen even later begint met werken is er iemand in huis om de verantwoordelijkheid te nemen. Het is een grote reis die ze onderneemt. Dan zwaai je toch allebei uit?
pi_220544178
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:54 schreef Lalaland79 het volgende:
Jan brengt Guusje morgenochtend weg. Sofie kan toch ook mee? Als 1 van de oudere kinderen even later begint met werken is er iemand in huis om de verantwoordelijkheid te nemen. Het is een grote reis die ze onderneemt. Dan zwaai je toch allebei uit?
Stel je voor, dan moet Sofie vroeg haar bed uit!
pi_220544192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Heb je gezien hoe die wasbol er uit zag? Vol gele vlekken 🤢 Lekker fris...
Dat zullen waarschijnlijk vlekken zijn van dat wasparfum/olie.
pi_220544196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarom blijft dbm toch van die onflatteuze broeken kopen 🫣
Waarom blijft ze broeken kopen? 😁
pi_220544231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sorry maar die broek doet niks voor haar. Zonde en al helemaal voor een feestje.
Wat ik hierboven al las, ze ooit een leuke jurk die goed stond. Nooit meer gezien
pi_220544232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze zoveel cm is afgevallen?
Ze had toch een paar keer kleding g gekregen. Met die colberts enzo? Die draagt ze ook nooit.

[ Bericht 8% gewijzigd door Lalaland79 op 09-04-2026 22:06:04 (Toevoeging ) ]
pi_220544275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo, even bijgelezen! Ik heb de enige Louca (geen idee hoe ik je tag?) een pb gestuurd.
En ik weet niet meer wie het schreef, maar wat is er vies aan tanden poetsen in de keuken? Doen we hier elke dag. Set boven en een set beneden. Schone tanden en die wasbak borstel ik gelijk na.
En nu eerst maar eens de socials verder bekijken.
Toen ik nog thuis bij mijn ouders woonden poetsten we ook altijd in de keuken onze tanden.
Toevallig moest ik daar laatst aan terugdenken omdat onze pubers tegenwoordig lang en laat douchen met de badkamerdeur op slot. Ik moet dan wachten tot zij klaar zijn om mijn tanden te poetsen zodat ik dan eindelijk kan gaan slapen. Ik was aan het overwegen om nu ook een setje in de keuken te zetten.
Ik vind daar niks geks aan.
pi_220544385
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer dat mijn ouders dus geen rekening met ons hielden, als zij de auto nodig hadden, hadden zij hem nodig. Echt niet dat ze een extra houden zouden onderhouden en betalen voor ons🙈.
En dat doen AM&MG wel, zodat de kinderen blijven komen
Ja ik zie het nu ook duidelijk in je bericht staan. Ik vrees dat ik een deel van je tekst heb overgeslagen. Mijn fout 😂. Al die labels hè. Nu klink ik al net als onze DBM.

Maar ja, auto weg was gewoon pech idd.
Toevoeging: de meeste ouders hebben ook geen auto nodig om kinderen aan hun te blijven binden. Misschien moet AM daar eens over nadenken.

[ Bericht 7% gewijzigd door Hocuspocus2 op 09-04-2026 22:47:01 ]
pi_220544429
quote:
😂 nav je bericht gekeken. Goede entertainment voor de Donderdagavond
pi_220544435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:33 schreef Lalaland79 het volgende:
Fijn dat DBM nu al weet en laat weten totaal geen zin in de therapie van morgen te hebben.
Meid zeg het af en gun je plek aan iemand die wel graag beter van de therapie wil worden.
Ze heeft toch okk wel eens een jurk aangehad? Die stond er toen erg leuk. Waarom trekt ze dat niet aan naar oma dr verjaardag. Die draagt ze nooit.
Jurken staan haar leuker dan die te strakke broeken
pi_220544650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:32 schreef Die_van_verderop het volgende:
AM die moppert dat het grofvuil niet meegenomen wordt als het niet op straat ligt. Wees blij, anders nemen ze waarschijnlijk alles van de oprit mee #schroothoop.
Dit dus. Hoe moet de gemiddelde Haagse vuilnisman in hemelsnaam het verschil zien tussen schroot dat mag blijven en schroot dat weg kan?
pi_220544658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 22:34 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Jurken staan haar leuker dan die te strakke broeken
Zeker! Vind ik bij de meeste dikkere vrouwen trouwens.
pi_220544694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso boeken ze dat af als zakenreisjes
Iris heeft daar een goede reden voor, ze vliegt heen en weer voor haar bedrijven.
Begrijp wel dat ze dat zakelijk boekt.
Ze koos er voor om tijdelijk Amsterdam te verlaten en in Spanje te gaan wonen en nu blijven ze daar langer.
Ze zal ook in Amsterdam de bedrijven moeten leiden en zelf aanwezig zijn.
pi_220544700
"Eindelijk" typt Am bij haar dagelijkse proostmoment.

Eindelijk wijn?

Zij voert de hele dag geen reet uit, ze is vrijwel de hele dag thuis, ze eet thuis, drinkt meerdere keren koffie, gaat nog overdag naar bed. Als ze dan s avonds met Maarten, die ook al braaf ruim voor het eten thuis was, op de bank zit dan is het "eindelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')