abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220538784
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220538798
De titel😁
Ik heb eens chat gpt geraadpleegd.
Het verhaal van Debbie is gewoon het antwoord wat chat gpt geeft als je bijv vraagt: kan er pas verbetering merkbaar zijn na een jaar.
Precies in haar straatje.
pi_220538804
Ze is toch langer offline geweest dan gedacht. Ik verwachtte eigenlijk dat ze al veel sneller weer terug zou zijn vanwege heftige ontwenningsverschijnselen door tekort aan aandacht.
pi_220538807
Die Louay, om 5.30 wakker maar hij slaapt nog half op de grond.
En beelden van de groep waar Zayn naartoe gaat.
Vind het niet echt professioneel zo'n soort garage bij binnenkomst , wat is dat toch voor opvang?
pi_220538844
Mijn_geldzaken heeft een elektrische fiets gekregen. Uiteraard is haar review positief. Terwijl de fiets echt te klein is, maar oké. Als je een linkje naar de fiets wilt ontvangen in je DM moet je even onder haar post reageren met ‘fiets.’
Er zijn dus echt mensen die dat doen. Die weten, net als fluflu’s, ook niet hoe Google werkt.
pi_220538862
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:05 schreef Henrike het volgende:
Vind het niet echt professioneel zo'n soort garage bij binnenkomst , wat is dat toch voor opvang?
Misschien een tijdelijke locatie?
Gedeeld met wat anders?
pi_220538891
Ja
quote:
Ik heb ook een ander idee en beeld van kinderen die wakker zijn
Zei ze laatst niet dat waar Zayn op een niet officiële school zit oid? En dat dit het probleem was om hem naar een kleuterschool te laten gaan?
pi_220538894
@Muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
pi_220538915
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
@:muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
😂🤣😂🤣😂 daar ging bijna mijn koffie!
pi_220538963
quote:
Ik moest denken... louay wilt gewoon naar school...zijn biologische wekker gaat af en hij luistert goed naar zijn lichaam! Gelukkig gaat hij nooit te laat komen 👌
pi_220539003
Debbie is er weer. Met Pasen herrezen als een jonge slanke prinses. Mooi hoor, het lijkt wel een sprookje uit één van die fantasy romannetjes waar ze zo dol op is. Eerst met veel bombarie aankondigen dat ze stopt met socials maar dat werd tijdens de "afscheids periode" al bij gedraaid naar een tijdelijke stop. Die wou gewoon rustig de tijd voor die afval spuitjes en om een nieuwe vage ziekte uit te kiezen. Zodat nu bij haar Grote Terugkomst op Aarde iedereen over elkaar heen kan buitelen om te zeggen hoe blij ze zijn dat ze terug is en hoe prachtig ze eruit ziet.
Ben benieuwd naar het vervolg van dit sprookje.

AM gedumpt door de muesli boer. Maar dat wij niet denken dat het aan haar ligt hoor. Zij heeft echt héél véél poep muesli verkocht in al die tijd. Beetje gekrenkt in je ego Annie? Succes met poepen iig de komende tijd!
pi_220539020
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
pi_220539053
Sanneke heeft de afprijsbak bij de Jumbo ontdekt. Er lag van de week chips in voor 50 cent! Dat zou ze anders natuurlijk niet gekocht hebben. Zo vroeg in de ochtend en nu al de grap van de dag.

En wat bazelt ze nou over die man die mee heeft gedaan aan LLDL en verdacht wordt van de moord op z’n vrouw?
Ze vond hem toen al een creep. Ze heeft natuurlijk ook heel veel mensenkennis doordat ze zoveel in contact is met mensen.
En van de week ook al iemand die niet zou misstaan in het jaar 1900. Waar hoort zij thuis dan? Haar leven is ook niet echt van deze tijd.
pi_220539062
Ik zat naar het filmpje van huisvolkids te kijken en daar rennen de tweeling en Z al gillend richting de koeien. Niet echt handig, koeien kunnen agressief worden als je op hun territorium komt én ze kunnen schrikken van rennende en gillende kinderen die op hun afkomen 🤦🏼♀ maar ja, moeders is natuurlijk gewoon een driekwarter
pi_220539073
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
@:muisjeruisje je hebt 'feeks' verkeerd geschreven in de topictitel. >:)
😂😂 ik wilde het netjes houden
pi_220539078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
Waar lees je dat?
pi_220539089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
Zou het?
pi_220539092
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
pi_220539097
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:50 schreef proud_mami het volgende:
Ik zat naar het filmpje van huisvolkids te kijken en daar rennen de tweeling en Z al gillend richting de koeien. Niet echt handig, koeien kunnen agressief worden als je op hun territorium komt én ze kunnen schrikken van rennende en gillende kinderen die op hun afkomen 🤦🏼♀ maar ja, moeders is natuurlijk gewoon een driekwarter
En Zayn staat ook weer op het keukentje thuis, dat moet toch een keer fout gaan?
pi_220539098
Debbie ook al aan de Ahead 🫣
pi_220539114
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie ook al aan de Ahead 🫣
Maar het is geen reclame!
pi_220539180
Maar ze staat te koken ipv zittend!😍😍😍
pi_220539210
De opruimcoach is weer hard nodig. Wat een teringzooi bij Debbie.
pi_220539224
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Weet niet of ik hier linkjes mag plakken? Kijken op FB pagina emigreren naar Spanje. Zijn er meer van maar met profielfoto van man, vrouw en 3 kinderen is de juiste. Je kunt haar vraag en discussie alleen lezen als je niet op FB door haar bent geblokkeerd.
pi_220539242
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:08 schreef Kaatjepuk het volgende:
De opruimcoach is weer hard nodig. Wat een teringzooi bij Debbie.
Zou ze nog hulp hebben met het huishouden en de kinderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')