Ik zie haar nog zielig zittend in de pan roeren 😂quote:Op donderdag 9 april 2026 10:05 schreef Johanna38 het volgende:
Maar ze staat te koken ipv zittend!😍😍😍
Waar heb je deze info vandaan? Ik dacht dat dat plannen voor de toekomst waren?quote:Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
Had ik ook... maar goed het was allemaal nep dus dat stukje kan er ook wel bijquote:Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
Je kan ook tegen je volwassen kinderen zeggen, meegaan is meebetalen.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM loopt leeg op de 3 auto’s, maar doordat ze dit jaar weer met 14 mensen gaan kamperen is dat goedkoper dan dan auto’s huren.
Nou, piep dan ook niet.
Met haar hoofd ondersteund door haar hand en de camera goed gepositioneerd?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zie haar nog zielig zittend in de pan roeren 😂
Debbie was op een gegeven moment echt wel heel erg zwaar, dat blijkt ook wel, want ze is nu niks overdreven te mager ofzo en er is toch 24kg af. Ze ziet er wel echt goed uit nu, zoveel ballast kwijt alleen al moet heel fijn voelen voor haar. Ik ben zelf in 2025 12kg afgevallen en ik ging van een alsnog gezond BMI maar wel net op t randje naar afgetraind. Je moet al snel meer kilo's kwijt dan je denkt, ik dacht vantevoren 5kg ofzo kwijt te willen.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:55 schreef Geertje_G het volgende:
24 kilo?? Dat is echt bizar veel, zo zwaar was ze nou ook weer niet.
Dat gaat Sofie er wel doordrukken, haar kennende. Lijkt erop dat het haar na Oudenbosch en nu in Essen te heet onder haar poezelige voetjes wordt. En nog een appartement in Dubai. Het lijkt alsof ze op de vlucht slaan. Maar voor zichzelf vluchten gaat niet lukken.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Waar heb je deze info vandaan? Ik dacht dat dat plannen voor de toekomst waren?
Sorry, ik ben mosterd.
Heel bijzonder inderdaad. Ook dat ze het maar over 3 kinderen heeft. Junior, Madelief en Guusje neem ik aan.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:19 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik lees net inderdaad die post van de nagelkerkjes. Die zijn toch niet goed bij hun hoofd?! Dit kan toch niet werken?
Of misschien kan ze Judiths Ebook aanschaffen
Oh my, het idee is 2/3 in Spanje, 2/3 maanden in België en dan weer 2/3 maanden in Spanje enz. Dat is toch niet te doen voor die kinderen qua school? Dan mist je constant van alles op beide scholen. En dan ook nog het sociale levenquote:Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier linkjes mag plakken? Kijken op FB pagina emigreren naar Spanje. Zijn er meer van maar met profielfoto van man, vrouw en 3 kinderen is de juiste. Je kunt haar vraag en discussie alleen lezen als je niet op FB door haar bent geblokkeerd.
Eline heeft ook al aangegeven in Spanje te willen werken en wonen. Die gaat daar dan de bakkerij runnen? Geen idee hoor, wordt nu niet genoemd. Lijkt er op dat hoogmoedswaanzin flink heeft toegeslagen bij Sofie.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:22 schreef Harper het volgende:
[..]
Heel bijzonder inderdaad. Ook dat ze het maar over 3 kinderen heeft. Junior, Madelief en Guusje neem ik aan.
Floor is maar een jaar ouder dan Guusje geloof ik? En die blijft gewoon "alleen" in België/NL?
Zullen we wel in ons achterhoofd houden dat die 24 iets is wat ze zegt en niet iets is dat dus waar hoeft te zijn? Ze was iets forser maar niet echt dik.. ze is nu niet extreem mager... ze kreeg toen veel commentaar dat ze niet echt te dik was... heeft toen ook gezegd dat ze rond de 10 kwijt wilde.. kreeg ze nog steeds veel commentaar omdat ze dat niet met een normaal "dieet" wilde proberen... als je 10 te zwaar zou zijn voor een gezond bmi dan zou ze met 24 eraf best mager moeten zijn... ik denk dus dat ze er 10 kilo (ofzo) bij/extra af verzintquote:Op donderdag 9 april 2026 10:19 schreef Zeeschelp het volgende:
[..]
Debbie was op een gegeven moment echt wel heel erg zwaar, dat blijkt ook wel, want ze is nu niks overdreven te mager ofzo en er is toch 24kg af. Ze ziet er wel echt goed uit nu, zoveel ballast kwijt alleen al moet heel fijn voelen voor haar. Ik ben zelf in 2025 12kg afgevallen en ik ging van een alsnog gezond BMI maar wel net op t randje naar afgetraind. Je moet al snel meer kilo's kwijt dan je denkt, ik dacht vantevoren 5kg ofzo kwijt te willen.
Overigens zit het er nu alle 12kg weer aan want ik ga hopelijk zeer snel bevallen
We weten allemaal dat de kinderen in dat gezin bijzaak zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:26 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Oh my, het idee is 2/3 in Spanje, 2/3 maanden in België en dan weer 2/3 maanden in Spanje enz. Dat is toch niet te doen voor die kinderen qua school? Dan mist je constant van alles op beide scholen. En dan ook nog het sociale leven
Ik vind de 24kg echt wel geloofwaardig, voor de eerste keer heb ik geen moeite Debbie te geloven. Met mijn lengte (1.68m) zit een gezond BMI tussen 53kg en 72kg, dus een variatie van 19(!)kg. Als zij dus 10kg kwijt moest voor een BMI van 25, vind ik nog 14kg extra heel plausibel voor een slanke bouw. Ik ging zelf met 12kg echt een veeeel minder grote metamorfose door dan Debbie.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zullen we wel in ons achterhoofd houden dat die 24 iets is wat ze zegt en niet iets is dat dus waar hoeft te zijn? Ze was iets forser maar niet echt dik.. ze is nu niet extreem mager... ze kreeg toen veel commentaar dat ze niet echt te dik was... heeft toen ook gezegd dat ze rond de 10 kwijt wilde.. kreeg ze nog steeds veel commentaar omdat ze dat niet met een normaal "dieet" wilde proberen... als je 10 te zwaar zou zijn voor een gezond bmi dan zou ze met 24 eraf best mager moeten zijn... ik denk dus dat ze er 10 kilo (ofzo) bij/extra af verzint
Ik denk niet dat het vluchten is. Sofie wil gewoon een zo comfortabel mogelijk leven.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:21 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Dat gaat Sofie er wel doordrukken, haar kennende. Lijkt erop dat het haar na Oudenbosch en nu in Essen te heet onder haar poezelige voetjes wordt. En nog een appartement in Dubai. Het lijkt alsof ze op de vlucht slaan. Maar voor zichzelf vluchten gaat niet lukken.
Van mij mag je het geloven hoor 😁 en wie weet is het zelfs waar! Bij Debbie heb ik gewoon echt moeite met überhaupt iets te geloven.. alles is groter en erger en meer! Altijd al zo geweest... dus top als het waar is.. it would be a firstquote:Op donderdag 9 april 2026 10:32 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind de
[..]
Ik vind de 24kg echt wel geloofwaardig, voor de eerste keer heb ik geen moeite Debbie te geloven. Met mijn lengte (1.68m) zit een gezond BMI tussen 53kg en 72kg, dus een variatie van 19(!)kg. Als zij dus 10kg kwijt moest voor een BMI van 25, vind ik nog 14kg extra heel plausibel voor een slanke bouw. Ik ging zelf met 12kg echt een veeeel minder grote metamorfose door dan Debbie.
Ja bij alle overige tekst onder haar post heb ik zo m’n sterke twijfels hoor 😂😂quote:Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Van mij mag je het geloven hoor 😁 en wie weet is het zelfs waar! Bij Debbie heb ik gewoon echt moeite met überhaupt iets te geloven.. alles is groter en erger en meer! Altijd al zo geweest... dus top als het waar is.. it would be a first
omg, wat een speurneus ben jij! Respect! Hoe ben je op het spoor van die FB pagina gekomen? Ben jij een insider? Hoe dan ook, wat een nieuws dit! ik zie in de reacties dat ze zegt dat ze opgeleid leerkracht is maar dat ze geen thuisonderwijs kan geven omdat ze moet werken voor de bedrijven.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
Het is gewoon te triest om aan te zien dat bungelende koppie in die bakfiets. Maar dat leven houd toch geen paard vol? Met de paasdagen was ze continu op pad.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Je kan ook tegen je volwassen kinderen zeggen, meegaan is meebetalen.
Ik ben HVK echt zat, zeg het niet snel maar ga aub een schema opstellen, zorg dat die kleine slaapt en ga niet steeds op pad! Zorg dat je huis aan kant is en je kinderen in een ritme zitten.
Misschien kan Judith met ze mee?quote:Op donderdag 9 april 2026 10:55 schreef Giddie het volgende:
[..]
omg, wat een speurneus ben jij! Respect! Hoe ben je op het spoor van die FB pagina gekomen? Ben jij een insider? Hoe dan ook, wat een nieuws dit! ik zie in de reacties dat ze zegt dat ze opgeleid leerkracht is maar dat ze geen thuisonderwijs kan geven omdat ze moet werken voor de bedrijven.![]()
Wat een doorzichtige smoesjes weer, ze eet nog liever stront dan dat ze haar tijd besteedt aan de kinderen.
Wat een belachelijke gedachte dat de kinderen de helft van het jaar in NL naar school kunnen en de rest in Spanje. Er is geen vezel in haar lijf die ook maar een beetje rekening houdt met de ontwikkeling en het welzijn van haar kinderen. Het zit er gewoon niet in, ze heeft echt last van hoogheidswaanzin. Ik krijg heel veel zin met diagnoses te gaan gooien maar dat mag niet
Ik vind haar niet mager, wel slank. Maar het is ook nog een jonge meid.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:32 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind de
[..]
Ik vind de 24kg echt wel geloofwaardig, voor de eerste keer heb ik geen moeite Debbie te geloven. Met mijn lengte (1.68m) zit een gezond BMI tussen 53kg en 72kg, dus een variatie van 19(!)kg. Als zij dus 10kg kwijt moest voor een BMI van 25, vind ik nog 14kg extra heel plausibel voor een slanke bouw. Ik ging zelf met 12kg echt een veeeel minder grote metamorfose door dan Debbie.
Nee ik ben geen insider. Blijkbaar heeft één van de weinigen die ze niet heeft geblokkeerd een melding van haar post gekregen. Ik ben op alle socials van hen geblokkeerd, kritische vragen kan ze niet zo goed tegen.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:55 schreef Giddie het volgende:
[..]
omg, wat een speurneus ben jij! Respect! Hoe ben je op het spoor van die FB pagina gekomen? Ben jij een insider? Hoe dan ook, wat een nieuws dit! ik zie in de reacties dat ze zegt dat ze opgeleid leerkracht is maar dat ze geen thuisonderwijs kan geven omdat ze moet werken voor de bedrijven.![]()
Wat een doorzichtige smoesjes weer, ze eet nog liever stront dan dat ze haar tijd besteedt aan de kinderen.
Wat een belachelijke gedachte dat de kinderen de helft van het jaar in NL naar school kunnen en de rest in Spanje. Er is geen vezel in haar lijf die ook maar een beetje rekening houdt met de ontwikkeling en het welzijn van haar kinderen. Het zit er gewoon niet in, ze heeft echt last van hoogheidswaanzin. Ik krijg heel veel zin met diagnoses te gaan gooien maar dat mag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |