Theletherfamilyquote:
Zal er in de granola niet meer suiker zitten dan ze nu zegt? Zeker omdat er chocolade in zit. Dat de suiker een andere naam heeft zoals aspertaam etc?quote:Op donderdag 9 april 2026 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.
Ook bijzonder dat ze bij de granola let op de hoeveelheid suiker maar bij andere dingen niet.
Geen idee. Ik vind het al bijzonder dat ze er naar kijkt terwijl het overduidelijk is dat zij helemaal niet bezig is met voeding.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal er in de granola niet meer suiker zitten dan ze nu zegt? Zeker omdat er chocolade in zit. Dat de suiker een andere naam heeft zoals aspertaam etc?
Wahahaha precies dit! Ik eet ook alleen kip, rund en sommige vis. Maar zou nooit eend of kalkoen kopen al krijg ik het gratis toe! Zo dom! Bahquote:Op donderdag 9 april 2026 11:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.
Ook bijzonder dat ze bij de granola let op de hoeveelheid suiker maar bij andere dingen niet.
Heeft ze weer een reden om een boze reel/story op te nemen, want NiEmAnD hEeFt DaT gEzEgDquote:Op donderdag 9 april 2026 12:43 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal er in de granola niet meer suiker zitten dan ze nu zegt? Zeker omdat er chocolade in zit. Dat de suiker een andere naam heeft zoals aspertaam etc?
waar staat dat dan ergens?quote:Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes gaan emigreren naar Spanje. Laten een bubs kinderen achter in de villa met view en ja dan blijven er nog een paar kinderen over die naar school moeten. Daar gaat Sofie pingpong kinderen van maken. Paar maandjes hier naar school, paar maandjes in Spanje naar school. Dat gezeul zou ik met mijn hond nog niet willen maar bij hen geen probleem om met de kinderen zo om te gaan. Je denkt steeds dat de top van de gekte daar is bereikt maar dan overtreft Sofie het weer.
Sorry maar dat heeft echt niks met autisme te maken!quote:Op donderdag 9 april 2026 13:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
600,- per maand aan boodschappen voor 2 volwassenen en een peuter. Ik vind het nogal wat.
En ze koopt dingen omdat ze ‘goedkoop’ zijn. En daardoor heeft ze nu o.a. worstjes, hamburgers, tartaartjes en 4 zalmfilets in de vriezer.
Waarom blijf je hamsteren en eet je niet eerst de dingen uit de vriezer? Het wordt er niet lekkerder op als je het lang in de vriezer laat liggen (vind ik).
En aanbiedingen/afprijzingen komen zeer regelmatig voorbij.
En het excuus ‘ik heb de worstjes gekocht omdat ze in de afprijsbak lagen en anders weggegooid zouden worden (maar ik moet huilen bij een vrachtwagen vol biggen en ik ging regelmatig tekeer tegen mensen die vlees aten) ‘
Maar Sanneke, als minder mensen vlees zouden eten zou het ook minder geproduceerd worden en beland er dus ook minder/niks in de afprijsbak?
Ik snap haar redenatie vaak niet. Maar ik heb dan ooi geen autisme, misschien is dat het.
Dat is de grap ook... alle rare dingen bij flu's komen "door autisme/adhd/enzovoort "quote:Op donderdag 9 april 2026 13:11 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Sorry maar dat heeft echt niks met autisme te maken!
Ja en ze zegt nog maar een keer 'het is ook niet dat we het niet kunnen missen ofzo', en 'ik denk Yolo'. Hahaa en dan binnenkort een tikkie uitzetten voor de tuin zeker, omdat ze geen geld hebben. Ik vraag me vooral af wat ze dan zoal eten aan middag en avondeten, want daar zie je dan weer niks van. Ze koopt echt alles om het kopen. Over 2 jaar liggen die worstjes nog onderop in de vriezer te wachten, maar ze waren zo lekker goedkoop he.quote:Op donderdag 9 april 2026 13:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Voor iemand die nauwelijks tot geen vlees eet heeft Sanneke toch behoorlijk wat in de vriezer liggen. Ze heeft nog geen recept voor de worstjes dus die gaan ook tot in den eeuwigheid in de vriezer. Gewoon AVG komt niet in haar op, ze maakt gerechten van influencers na in de hoop om genoemd te worden. Ze moet zich kapot schamen met haar 600 euro! Vandaag weer de jumbo leeg gekocht want "alles maar een eurootje en ik kan het vast ooit in m'n leven gebruiken".. Dion kan zijn zuurverdiende geld na wuiven 👋
Ik zal niet zeggen dat ik niks in de vriezer heb of geen voorraad heb maar ik koop geen producten die ik niet gebruik omdat ze goedkoop zijn. Ik snap ook niet waarom zij dagelijks naar de supermarkt gaat. Eigenlijk snap ik niks van Sanneke.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ja en ze zegt nog maar een keer 'het is ook niet dat we het niet kunnen missen ofzo', en 'ik denk Yolo'. Hahaa en dan binnenkort een tikkie uitzetten voor de tuin zeker, omdat ze geen geld hebben. Ik vraag me vooral af wat ze dan zoal eten aan middag en avondeten, want daar zie je dan weer niks van. Ze koopt echt alles om het kopen. Over 2 jaar liggen die worstjes nog onderop in de vriezer te wachten, maar ze waren zo lekker goedkoop he.
Hier ook wel een voorraad (vooral peulvruchten, pasta en voor nood wat soep), maar ik ga niet kopen omdat ik moet kopen en mijn kasten op een of andere manier zo bomvol moeten liggen dat ik niet meer weet wat ik nou eigenlijk heb. Ach het kan vast in een weggeefkastje als ze het ooit nog tegenkomt.quote:Op donderdag 9 april 2026 14:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ik niks in de vriezer heb of geen voorraad heb maar ik koop geen producten die ik niet gebruik omdat ze goedkoop zijn. Ik snap ook niet waarom zij dagelijks naar de supermarkt gaat. Eigenlijk snap ik niks van Sanneke.
Dat lijkt op mijn voorraad😉quote:Op donderdag 9 april 2026 14:54 schreef papierentas het volgende:
[..]
Hier ook wel een voorraad (vooral peulvruchten, pasta en voor nood wat soep), maar ik ga niet kopen omdat ik moet kopen en mijn kasten op een of andere manier zo bomvol moeten liggen dat ik niet meer weet wat ik nou eigenlijk heb. Ach het kan vast in een weggeefkastje als ze het ooit nog tegenkomt.
Ik zat te wachten tot iemand er iets over zou schrijven🤣quote:Op donderdag 9 april 2026 15:08 schreef Limburgsemeid het volgende:
Die story van MB, mag hopen dat deze kleur een filter is😵💫😵💫😵💫
Misschien kan Sofie dan ook de pillenhandel inquote:Op donderdag 9 april 2026 11:25 schreef Giddie het volgende:
[..]
Een sekte met de Grote Johan Jelies als leider.
Jep, dit somt het op. Ik denk met weemoed terug naar de tijden van tweetalig opvoeden, dat waren nog eens tijden 🫣😂quote:Op donderdag 9 april 2026 12:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Theletherfamily
A Dutch mom who lived in Liverpool.
Spreekt steenkolen Engels.
Verzint de ene na de andere diagnose.
Kreeg binnen 3 weken na corona de diagnose LC.
Kan door LC niet voor haar kinderen zorgen.
Heeft alleen energie voor selfcare.
BFF van AM.
Drie kinderen waarvan de oudste haar favoriet is.
Begint steeds nieuwe hobby’s waarvoor van alles aangeschaft wordt.
Wilde een kat, man wilde geen kat. Nu heeft ze er twee.
Verzamelaar van meuk, koopziek.
Professioneel fantast.
En niet te vergeten: ze heeft een geweldige reel waarin ze haar rolstoel showt. Vooral de tekst van het liedje is geweldig.
Bij Judith zou ik ook niet durven te etenquote:Op donderdag 9 april 2026 12:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wahahaha precies dit! Ik eet ook alleen kip, rund en sommige vis. Maar zou nooit eend of kalkoen kopen al krijg ik het gratis toe! Zo dom! Bah
En gatver tandenpoetsen in de keuken, bij sommige zou ik nooit durven aanschuiven, van Am hoef ik ook niets hoor die raakt alles aan met haar vingers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |