Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanjequote:Op donderdag 9 april 2026 10:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien kan Judith met ze mee?
Kunnen ze samen het schoolsysteem ontlopen
Wij slapen beneden maar poetsen tanden in badkamer boven...quote:Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?
Of hangt/staat/ligt die in de keuken bij veel mensen en ben ik de uitzondering?
Wat goed zeg. ik ben niet geblokkeerd maar volg ze niet uit principe. Dank voor de tip, smullen ditquote:Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen insider. Blijkbaar heeft één van de weinigen die ze niet heeft geblokkeerd een melding van haar post gekregen. Ik ben op alle socials van hen geblokkeerd, kritische vragen kan ze niet zo goed tegen.
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...quote:Op donderdag 9 april 2026 11:03 schreef Giddie het volgende:
Op de 'negatieve' reacties op de vraag van Sofie over onderwijs in NL en Spanje, zo zegt iemand bijvoorbeeld 'gewoon niet doen, veel te ingewikkeld voor kinderen. Dan doe je het echt voor jezelf' geen reactie van Sofie.
Ze kan daar natuurlijk niet swifferen, jammer zeg. Ze zegt ook dat de kinderen leerplichtig zijn vanuit Belgie omdat ze er niet wonen maar dat ze daar niet schoolplichtig zijn. Ze zitten natuurlijk in NL op school. Zo te zien heeft de bakkerslady zich goed verdiept in de rechten en plichten en is ze op zoek naar de mazen in de wet.
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:08 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...
Ik heb dit ook nog nooit bij iemand anders dan Sanneke gezien. Ik zie het nut er ook niet van in. Maar ja, ik liep ook altijd naar boven om een luier te verschonen.quote:Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?
Of hangt/staat/ligt die in de keuken bij veel mensen en ben ik de uitzondering?
een commune in Spanje ontstaanquote:Op donderdag 9 april 2026 11:04 schreef Giddie het volgende:
[..]
Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanje
Een sekte met de Grote Johan Jelies als leider.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef Henrike het volgende:
Ik zie
[..]
een commune in Spanje ontstaan
Het zal wel weer de zoveelste fotoshoot zijn geweest...quote:Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
Alsof een kind van 8 kan overzien wat dit betekent. Die denkt: mooi vakantie. Geen idee dat hij misschien naar een Spaanse school gaat. Kinderen Spaans spreken. En er zijn al wat problemen met hem gezien haar oproep laatst. Heb ook niet het idee dat ze het fiscaal allemaal goed heeft begrepen.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:
[..]
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
Ze heeft een hulp thuis voor zo'n 20 uur in de week.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:
[..]
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.quote:Op donderdag 9 april 2026 11:19 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke probeerde nog de chocoladekoeken uit beeld te houden maar de dreumes haalde ze wel voor haar uit de tas![]()
Ze wil geen vlees eten maar koopt het dan toch. De logica ontgaat mij, en dan wel hypocriet janken als ze een vrachtwagen ziet met varkentjes van amper 6 maanden naar de slacht.
Bij heel veel fluflus. Dat overkomt andere kinderen, niet die van hen.quote:Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.
In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |