abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220539486
Op de 'negatieve' reacties op de vraag van Sofie over onderwijs in NL en Spanje, zo zegt iemand bijvoorbeeld 'gewoon niet doen, veel te ingewikkeld voor kinderen. Dan doe je het echt voor jezelf' geen reactie van Sofie.
Ze kan daar natuurlijk niet swifferen, jammer zeg. Ze zegt ook dat de kinderen leerplichtig zijn vanuit Belgie omdat ze er niet wonen maar dat ze daar niet schoolplichtig zijn. Ze zitten natuurlijk in NL op school. Zo te zien heeft de bakkerslady zich goed verdiept in de rechten en plichten en is ze op zoek naar de mazen in de wet.
pi_220539491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien kan Judith met ze mee?
Kunnen ze samen het schoolsysteem ontlopen
Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanje
pi_220539493
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?

Of hangt/staat/ligt die in de keuken bij veel mensen en ben ik de uitzondering?
Wij slapen beneden maar poetsen tanden in badkamer boven...
Sowieso nog nooit bij iemand tandpasta gezien in de keuken... geen idee of men het in een kastje of laatje heeft liggen natuurlijk 🤷 maar nog nooit gezien
pi_220539495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Nee ik ben geen insider. Blijkbaar heeft één van de weinigen die ze niet heeft geblokkeerd een melding van haar post gekregen. Ik ben op alle socials van hen geblokkeerd, kritische vragen kan ze niet zo goed tegen.
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
Wat goed zeg. ik ben niet geblokkeerd maar volg ze niet uit principe. Dank voor de tip, smullen dit
pi_220539504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:03 schreef Giddie het volgende:
Op de 'negatieve' reacties op de vraag van Sofie over onderwijs in NL en Spanje, zo zegt iemand bijvoorbeeld 'gewoon niet doen, veel te ingewikkeld voor kinderen. Dan doe je het echt voor jezelf' geen reactie van Sofie.
Ze kan daar natuurlijk niet swifferen, jammer zeg. Ze zegt ook dat de kinderen leerplichtig zijn vanuit Belgie omdat ze er niet wonen maar dat ze daar niet schoolplichtig zijn. Ze zitten natuurlijk in NL op school. Zo te zien heeft de bakkerslady zich goed verdiept in de rechten en plichten en is ze op zoek naar de mazen in de wet.
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...
pi_220539512
Misschien moeten Sofie en Jan weer contact zoeken met 'makelaar' Koen/Kan. Die oplichter weet vast hoe je tussen de regels doorglibbert om de kinderen niet naar school te laten gaan. Ik zie dat er best wat mensen aanbieden via een pb te willen overleggen. Het komt allemaal best schimmig over.
Ik denk dat ze hier weer nieuwe lieve vrienden op kunnen doen die ook alleen aan zichzelf denken ten koste van hun kinderen.
pi_220539518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:08 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Uiteraard gaat ze niet in op negatieve reacties. En als ze het doet gaat ze los als een viswijf. Wat dit met de kinderen doet is niet iets waar zij zich door laat tegen houden. Het draait om haar en haar Flappentap op pootjes. De kinderen waren een soort verzekering mocht het tussen haar en Jan fout gaan. En nu zijn ze personeel. Maar ja die kleinsten, dat is beetje lastig...
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
pi_220539524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij S hangt een tube tandpasta boven de wasbak in de keuken. Want dat scheelt weer een keer die enge trap op om je tanden te poetsen in de badkamer?

Of hangt/staat/ligt die in de keuken bij veel mensen en ben ik de uitzondering?
Ik heb dit ook nog nooit bij iemand anders dan Sanneke gezien. Ik zie het nut er ook niet van in. Maar ja, ik liep ook altijd naar boven om een luier te verschonen.
pi_220539564
Ik zie
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:04 schreef Giddie het volgende:

[..]
Goed idee. of in contact brengen met de Jelies, daar is inmiddels ook zo'n beetje al het kroost van school af in Spanje
een commune in Spanje ontstaan
pi_220539573
Sanneke probeerde nog de chocoladekoeken uit beeld te houden maar de dreumes haalde ze wel voor haar uit de tas :D

Ze wil geen vlees eten maar koopt het dan toch. De logica ontgaat mij, en dan wel hypocriet janken als ze een vrachtwagen ziet met varkentjes van amper 6 maanden naar de slacht.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220539576
Wonder : Dbm heeft een goede dag.
Ik kijk anoniem sinds mijn blokkade na mijn vraag aan haar.
Maar waar kijk ik naar, zo niet aantrekkelijk beeld die vrouw die zich vanaf de zijkant filmt en een gewicht optilt
pi_220539578
Ik vraag mij nog steeds af hoe het kan zijn dt 3 weken een auto huren duurder kan zijn bij de Geertsen dan een auto aanschaffen. Ik vermoed dat ze de afschrijving niet meerekenen (geld genoeg), maar dan nog is het vrij onmogelijk. Vooral als je met de gele jeep rekent, die er dus bij kwam voor de vakantie.

Zeg dan eerlijk dat je gewoon 3 auto's wilt hebben. En leeg lopen op autokosten met inkomsten "voor de leuk" van 10000-15000. Yeah right.

We hebben hier 1 auto en een pakken een deelauto als er meer gezinsleden een auto nodig hebben. Dat is voor die paar keer per jaar echt een stuk goedkoper. En in plaats van met een hele grote groep op een camping gaan we elk jaar een weekeinde weg met de familie (een weekeinde is voor mij ook lang zat met zo'n groep, ik moet echt niet denken aan 3 weken met >8 mensen. De beelden van Annemarie van vorig jaar bevestigen mij nog meer in mijn conclusie dat dat niets voor mij is.
pi_220539593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:18 schreef Henrike het volgende:
Ik zie
[..]
een commune in Spanje ontstaan
Een sekte met de Grote Johan Jelies als leider.
pi_220539626
Ik verschoon kind ook beneden maar heb dan ook (een echte) lichamelijke beperking.

Zo jammer dat zoveel zichzelf zo beperken terwijl het niet nodig is.

En ben nog steeds benieuwd of Judith de Efteling heeft leeggekocht tijdens de ja-dag van haar zoon. Denk dat ik het antwoord wel kan raden.
pi_220539640
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef Kaascroissantje het volgende:
Ik vind die foto bij Debbie een beetje AI'erig. Vooral die mond en de tanden kloppen niet naar mijn idee.
Het zal wel weer de zoveelste fotoshoot zijn geweest...
pi_220539662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:

[..]
scherpe en rake observatie. Ze schreef ook ergens dat de kinderen dit ook heel leuk lijkt. Dat wordt haar argument als mensen zeggen dat het niet goed is voor ze.
Alsof een kind van 8 kan overzien wat dit betekent. Die denkt: mooi vakantie. Geen idee dat hij misschien naar een Spaanse school gaat. Kinderen Spaans spreken. En er zijn al wat problemen met hem gezien haar oproep laatst. Heb ook niet het idee dat ze het fiscaal allemaal goed heeft begrepen.
pi_220539671
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:10 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ze heeft een hulp thuis voor zo'n 20 uur in de week.
Misschien kunnen ze die ook inhuren als de vervangende ouder?
Oudste dochter komt weer terug, die kan ze ook inhuren hiervoor.

Heeft ze het probleem school ook niet meer. Kan ze lekker met Jan en dochter E in Spanje zitten.
De jongens de zaak in Nederland draaien, doen ze nu tenslotte grotendeels ook al.
pi_220539681
Even een foto van hun huis in Spanje bij het bericht, profielfoto met een LV tas, noemen dat ze in Spanje ook een eigen auto hebben. Dat maar even duidelijk mag zijn dat ze rijk zijn. Patsers zijn het.
pi_220539696
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:19 schreef WinnieWana het volgende:
Sanneke probeerde nog de chocoladekoeken uit beeld te houden maar de dreumes haalde ze wel voor haar uit de tas :D

Ze wil geen vlees eten maar koopt het dan toch. De logica ontgaat mij, en dan wel hypocriet janken als ze een vrachtwagen ziet met varkentjes van amper 6 maanden naar de slacht.
De logica is dat het goedkoop was en ze het in de vriezer doet. Ik eet geen varkensvlees en vis en al krijg ik geld toe, dan neem ik het nog niet mee.
Ook bijzonder dat ze bij de granola let op de hoeveelheid suiker maar bij andere dingen niet.
pi_220539702
Met de Jelies gaat niet worden. Dat zijn niet hun soort mensen. Ze moeten wel een beetje klasse uitstralen en liefst goedbetaalde banen hebben. Waarmee ze hun geld verdienen is dan weer niet zo belangrijk kijkende naar een stel waar ze lieve vrienden mee waren.
pi_220539722
DBM op Threads:

Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.

In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
pi_220539737
dat Sofie nog niet verzonnen heeft om die kinderen in een internaat de gooien en dan met vakanties naar spanje.

wat ze wil kan trouwens niet zomaar, zelfs fiscaal is het onhandig en dat geld zal ze belangrijker vinden dan het welzijn van haar kinderen.
Als ze geen resident worden in Spanje moeten ze daar en in Nl belasting betalen voor zover ik weet.
pi_220539752
wie is debbie nou weer??
pi_220539755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:

Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.

In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
Bij heel veel fluflus. Dat overkomt andere kinderen, niet die van hen.
pi_220539780
Roseklerezooi werd ook gesponsord door Yazen spuitjes.
Roomscontent wordt nu ook gesponsord door de Yazen spuitjes.
Debbie kan ook gesponsord worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')