abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220545819
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:44 schreef Kaascroissantje het volgende:
Vind het echt schofterig dat AM de hele week overdag weg kan, maar er voor kiest om altijd in het weekend de hort op te gaan.
Waardoor alle zorg voor Maarten komt die daarnaast ook nog gewoon een normale baan heeft, dus het weekend nodig heeft om "uit te rusten"
Mwah volgens mij zijn alle kinderen ook weg dit weekend.
En Maarten maakt een stuk minder circus van de zorg voor de kinderen, want het stelt niet veel meer voor met nog maar 1 kleuter. AM maakt het onnodig ingewikkeld altijd, volgens mij draait hij er zijn hand niet voor om.
Hij hoeft ook niet alles te filmen he dat scheelt.

Edit; oh nee, hij moet wel wat met de kinderen. Nou prima, hij is de vader en is na 8 kinderen vast ook wel wat gewend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Missinglink24 op 10-04-2026 09:07:13 ]
I can't help it, if I'm lucky
pi_220545825
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:40 schreef jorietje het volgende:
Tienvanwil zou willen dat haar moeder haar dochter was, zodat ze haar kon laten lachen en in liefde kon laten opgroeien zonder trauma. Ik snap (als geen ander) echt wel dat je had gehoopt dat je moeder een andere jeugd had gehad. Maar je moeder je dochter laten zijn? 😅 Wat lees en hoor ik nu joh 🤣
Ik vroeg mij hierbij vooral af wat haar moeder van zo’n post vindt. Het zegt best wel wat over haar moeder. Dat zij zo open is op insta zegt natuurlijk niet dat haar moeder dat ook is.
Ik vind Tienvanwil sowieso een beetje bijzonder.
pi_220545826
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:40 schreef jorietje het volgende:
Tienvanwil zou willen dat haar moeder haar dochter was, zodat ze haar kon laten lachen en in liefde kon laten opgroeien zonder trauma. Ik snap (als geen ander) echt wel dat je had gehoopt dat je moeder een andere jeugd had gehad. Maar je moeder je dochter laten zijn? 😅 Wat lees en hoor ik nu joh 🤣
Lekker zweverig en een beetje gek ja.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220545834
Ik zou blij zijn als ik Maarten was.
Gewoon even 2 dagen geen camera en dwangmatig gedoe.
pi_220545861
Ik moet zo lachen om jullie Gerda's - die topictitels steeds, goud 😁
pi_220545897
Debbie die een AI kleurplaat maakt van haar Opa en Oma 😂😂😂
pi_220545919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie die een AI kleurplaat maakt van haar Opa en Oma 😂😂😂
🤣

‘Socials op een lager pitje’ aldus Debbie in haar terugkeer bericht. Maar we zijn twee dagen verder en ze heeft alweer allemaal onzinnige stories geplaatst. Wel goed dat ze even zegt dat ze een KORT bezoekje gaat brengen aan haar opa en oma. Stel je toch voor dat haar volgers denken dat ze overloopt van energie.
pi_220545952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:44 schreef Kaascroissantje het volgende:
Vind het echt schofterig dat AM de hele week overdag weg kan, maar er voor kiest om altijd in het weekend de hort op te gaan.
Waardoor alle zorg voor Maarten komt die daarnaast ook nog gewoon een normale baan heeft, dus het weekend nodig heeft om "uit te rusten"
Hmmm, geldt dat niet voor iedereen met werk en kinderen? Realiteit is dat kinderen sport en hobbies hebben en dat je huishoudelijke leven ook in het weekend gewoon door gaat. De tijd dat ik uit kon rusten in het weekend woonde ik nog bij mijn ouders thuis en voordat ik een weekendbaantje had ... vorige eeuw dus.

En als jij (MG) iedere ochtend de schoolkinderen uit kunt zwaaien en om 17 uur weer strak aan tafel kunt zitten, heb ik niet zo heel veel spijt met jouw werkbelasting.
pi_220545953
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
🤣

‘Socials op een lager pitje’ aldus Debbie in haar terugkeer bericht. Maar we zijn twee dagen verder en ze heeft alweer allemaal onzinnige stories geplaatst. Wel goed dat ze even zegt dat ze een KORT bezoekje gaat brengen aan haar opa en oma. Stel je toch voor dat haar volgers denken dat ze overloopt van energie.
Geen steek veranderd die meid
pi_220545954
Kan iemand nog even tegen Sanneke zeggen dat die krieltjes niet geschikt zijn om in te vriezen?
Ik ben geblokkeerd, anders had ik het zelf wel even gezegd.
pi_220545973
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Had je dat verwacht dan? 😉
pi_220545991
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik had hoop 🤦♀
pi_220545993
Zo blij dat Debbie weer terug is. Ze stelt ons niet teleur.

ChatGPT kleurplaten
Spuitjes in de beentjes
Interssant ‘lezen’ in de voortuin
Takkeherrie van de tv
Gigantische puinzooi in huis
Vette haren
En de niet te missen bril die nu nog groter lijkt door haar smalle bekkie.

Ga zo door Debbie!
pi_220545996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:23 schreef JaNeeDan het volgende:
Kan iemand nog even tegen Sanneke zeggen dat die krieltjes niet geschikt zijn om in te vriezen?
Ik ben geblokkeerd, anders had ik het zelf wel even gezegd.
Daar komt ze na het ontdooien wel achter denk ik 😂
pi_220546003
quote:

[..]
En even laten zien dat ze een injectie neemt
Goh het gewoon melden had ook gekund hoor. Oh wacht, dat deed ze al.
En ze deelt dus weer veel helaas
pi_220546004
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:21 schreef Giddie het volgende:

[..]
Wat een nare smoes van haar. Zo ontzettend onverantwoord om hierop af te gaan. En dat doet ze nu alleen omdat het haar uitkomt omdat ze er zelf naartoe wil gaan. Akelig mens is het
De kinderen hebben vast ook bedacht om daar een zaak te beginnen.
pi_220546008
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:29 schreef Maremare het volgende:

[..]
Gehoopt voor haar kinderen.... maar eerlijk.. het is alles wat we ervan konden verwachten 🤣
Hoe ze dat b12 prik gedoe ook filmt... tikt "the living daylight" uit die spuit 🤣👍 onze thuishulp verpleegster 🤣👍
pi_220546010
Ik heb het idee dat vooral AM vindt dat Maarten incompetent is ipv dat Maarten er moeite mee heeft voor zijn kinderen te zorgen in het weekend.

Ik begrijp haar schuldgevoel deels, ik vind het nooit fijn om mijn kinderen achter te laten (heeft niks met hun vader te maken, die kan heel goed voor zijn kinderen zorgen). Ik voel me dan soms ook wel schuldig dat ik wat voor mezelf ga doen.
pi_220546012
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mwah volgens mij zijn alle kinderen ook weg dit weekend.
En Maarten maakt een stuk minder circus van de zorg voor de kinderen, want het stelt niet veel meer voor met nog maar 1 kleuter. AM maakt het onnodig ingewikkeld altijd, volgens mij draait hij er zijn hand niet voor om.
Hij hoeft ook niet alles te filmen he dat scheelt.

Edit; oh nee, hij moet wel wat met de kinderen. Nou prima, hij is de vader en is na 8 kinderen vast ook wel wat gewend.
Ik denk dat de zorg voor de kinderen niet het probleem is. Maar wel dat al die weekenden (nu weer de derde op rij?) weg niet zo gezellig is voor Maarten. En dat snap ik best.
pi_220546019
quote:

[..]
Is toch gek, 3 maanden radiostilte en nu weer helemaal terug en dan niet zo nu en dan even maar direct volop alsof die radiostilte er gewoon niet geweest is.
pi_220546024
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gehoopt voor haar kinderen.... maar eerlijk.. het is alles wat we ervan konden verwachten 🤣
Hoe ze dat b12 prik gedoe ook filmt... tikt "the living daylight" uit die spuit 🤣👍 onze thuishulp verpleegster 🤣👍
[/quote]
Drie maanden is toch ook te kort om al haar issues op te lossen. Ze is echt geen steek veranderd. Vraag me toch echt af wat ze in haar "offline" tijd heeft uitgespookt.
pi_220546027
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb het idee dat vooral AM vindt dat Maarten incompetent is ipv dat Maarten er moeite mee heeft voor zijn kinderen te zorgen in het weekend.

Ik begrijp haar schuldgevoel deels, ik vind het nooit fijn om mijn kinderen achter te laten (heeft niks met hun vader te maken, die kan heel goed voor zijn kinderen zorgen). Ik voel me dan soms ook wel schuldig dat ik wat voor mezelf ga doen.
Ik denk dat de kids beter af zijn met alleen Maarten! Veel minder gestoorde planner controle! Die man kan genoeg maar zij maakt hem altijd belachelijk alsof zij alles doet!

Pff Debbie is weer helemaal terug echt
pi_220546057
Ja hoor Debbie, ze herkent zoveel in het puber boekje van Kluun dat Roy het ook maar is gaan lezen. Let wel, ze herkent die puber perikelen in haar 8(!!) jarige dochter. Zo herkenbaar allemaal. Komt ook omdat de dochter zo enorm slim is dat ze een klas heeft overgeslagen, dat moet Debbie wel even aanhalen meteen in de eerste 24 uur dat ze weer online is, want stel je voor dat wij deze belangrijke info waren vergeten.
Vraag me af hoelang het duurt voordat ze haar eigen "hoogbegaafdheid" weer even onder de aandacht brengt.
Ze filmt ook nog even hoe ze een b12 spuitje voor zichzelf klaar maakt. Ze zal er onderhand een dagtaak aan hebben met al afval spuitjes en b12 prikken.
pi_220546070
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:39 schreef Maremare het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Drie maanden is toch ook te kort om al haar issues op te lossen. Ze is echt geen steek veranderd. Vraag me toch echt af wat ze in haar "offline" tijd heeft uitgespookt.
[/quote]
Vond het gisteren wel opvallend dat ze halverwege de dag zegt "tot morgen " (naast... tegen wie zeg je dit? Het is niet dat je naar huis gaat van kantoor ofzo) leek er beetje op dat ze offline gaat voor Roy thuis komt ofzo 🤣 misschien weet hij het nog niet?
En tuurlijk kan ze haar issues niet oplossen in 3 maanden.. denk dat ze echt jaren nodig zal hebben om de onzin die ze zegt en de puinhoop die ze heeft gemaakt van haar leven op te lossen
pi_220546072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 09:36 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk dat de zorg voor de kinderen niet het probleem is. Maar wel dat al die weekenden (nu weer de derde op rij?) weg niet zo gezellig is voor Maarten. En dat snap ik best.
Dit. Als mijn man drie weekeinden op rij weg is, vind ik dat ook niet zo gezellig. En dat heeft weinig met de zorg voor de kinderen te maken, maar wel met elkaar gewoon even spreken en samen wat huishouden doen/in de tuin werken et cetera.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')