abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2026 @ 07:35:05 #251
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220545345
DBM op threads klaagt over een verkoopster en dat ze geen jeans wil. Die broek die ze kocht is toch een jeans? Daar plaatst ze zelfs 2 foto's van haar in die nieuwe broek. Dat ze niet ziet dat die broek niks doet voor haar snap ik werkelijk niet.
pi_220545377
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 23:16 schreef Henrike het volgende:

[..]
Iris heeft daar een goede reden voor, ze vliegt heen en weer voor haar bedrijven.
Begrijp wel dat ze dat zakelijk boekt.
Ze koos er voor om tijdelijk Amsterdam te verlaten en in Spanje te gaan wonen en nu blijven ze daar langer.
Ze zal ook in Amsterdam de bedrijven moeten leiden en zelf aanwezig zijn.
Dan vind ik het raar dat je meerdere bedrijven hebt op verschillende plekken waar je voor moet vliegen.
Het zou mijn keuze niet zijn.
Vliegen is toch wel de slechtste keuze voor het milieu ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220545392
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:37 schreef Lynnyl het volgende:
Ach, arme Madelief. Dan moet je nog gaan puberen en naar de middelbare school en dan hebben je ouders bedacht dat jij daar niet je leven op gaat bouwen, maar dat je een aantal maanden per jaar in Spanje naar school moet. Een ander systeem, een andere taal, en dan hebben we het nog maar niet over je sociale leven en je voetbal. Elke keer schakelen en weer aanpassen alleen maar omdat je moeder in Spanje wil flaneren op de boulevard. En het haar niet boeit wat het met jou en je broer en zus (en de thuisblijvers) doet. Wat een armoede.
Als ik Sofie begrijp willen de kinderen graag nu emigreren en was het voor Jan en Sofie nog meer voor iets in de toekomst.
pi_220545414
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.

En MCW ziet ze zelf gewoon niet hoe zij afsteekt qua kleur op foto’s?
Niet alleen haar kleur steekt af, ze heeft ook vaak een heul groot hoofd.

Maar dat komt vast omdat ze er nooit op let als er foto's worden gemaakt omdat het haar niet uitmaakt hoe ze op foto's staat.

Die vrouw is een karikatuur van zichzelf in een stripboek dat haar gelukkige leven moet illustreren.
Volgens mij gelooft ze het zelf niet eens.
Ik reageerde eens met een lachende smiley op iemand die een grapje maakte over bepaalde schoenen. Direct geblokkeerd 😬
pi_220545415
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:35 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM op threads klaagt over een verkoopster en dat ze geen jeans wil. Die broek die ze kocht is toch een jeans? Daar plaatst ze zelfs 2 foto's van haar in die nieuwe broek. Dat ze niet ziet dat die broek niks doet voor haar snap ik werkelijk niet.
Ik heb echt 0 verstand van mode, maar ik vraag me af of er broeken zijn die wel iets voor haar doen.
Volgens mij is ze niet zo lang en dan flinke benen (waar ze niks aan kan doen, bedoel er niks negatiefs mee) zou ik het ook lastig vinden iets te vinden wat mooi is.
pi_220545445
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb echt 0 verstand van mode, maar ik vraag me af of er broeken zijn die wel iets voor haar doen.
Volgens mij is ze niet zo lang en dan flinke benen (waar ze niks aan kan doen, bedoel er niks negatiefs mee) zou ik het ook lastig vinden iets te vinden wat mooi is.
Wide leg of flared zou haar zoveel beter staan. En dan eigelijk geen jeans, maar een gewone broek.

Ik zou sowieso ook gewoon een maatje groter nemen. Voor haar is het kennelijk heel belangrijk de maat, terwijl het erom gaat hoe het je staat, niet welke maat erin staan.
pi_220545447
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze had een tijdje terug een wat lossere broek aan die haar veel beter stond.
Maar ze moet vooral aantrekken waar ze zich goed in voelt. Wat ze aanheeft is wel het minste van de problemen 😉
I can't help it, if I'm lucky
pi_220545451
quote:
Nee het is geen jeans, maar een stretch broek. 🫣😅
pi_220545453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Als ik Sofie begrijp willen de kinderen graag nu emigreren en was het voor Jan en Sofie nog meer voor iets in de toekomst.
In hoeverre kun je de mening van Junior, net 8 geworden, daar serieus in meenemen? Die heeft toch geen idee wat het inhoudt? Die denkt bij Spanje aan vakantie, beetje rondslenteren, in het zwembad spelen etc In meerdere vlogs komt duidelijk naar voren dat het allemaal van Sofie uitgaat. Zelfs Jan heeft bedenkingen of het financieel wel haalbaar is.
pi_220545454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:48 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Niet alleen haar kleur steekt af, ze heeft ook vaak een heul groot hoofd.

Maar dat komt vast omdat ze er nooit op let als er foto's worden gemaakt omdat het haar niet uitmaakt hoe ze op foto's staat.

Die vrouw is een karikatuur van zichzelf in een stripboek dat haar gelukkige leven moet illustreren.
Volgens mij gelooft ze het zelf niet eens.
Ik reageerde eens met een lachende smiley op iemand die een grapje maakte over bepaalde schoenen. Direct geblokkeerd 😬
Ja dat he, sure.
Ik vond het altijd opvallend met die mallorca foto's dat ze dan allerlei foto's plaatste waar ze zelf goed op stond en JvP onflatteus. Maar nooit andersom.
pi_220545458
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
In hoeverre kun je de mening van Junior, net 8 geworden, daar serieus in meenemen? Die heeft toch geen idee wat het inhoudt? Die denkt bij Spanje aan vakantie, beetje rondslenteren, in het zwembad spelen etc In meerdere vlogs komt duidelijk naar voren dat het allemaal van Sofie uitgaat. Zelfs Jan heeft bedenkingen of het financieel wel haalbaar is.
Mijn kind van 9 wil op Gran Canaria wonen (keer leuke vakantie gehad daar) dus je begrijpt dat we onze koffers al aan het pakken zijn 😅
pi_220545465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 01:35 schreef poohenzo het volgende:
Am die niet begrijpt dat het grofvuil niet is opgehaald … meid kijk eens naar je oprit ! Ik snap wel dat ze denken dat het bij alle rotzooi hoort die er altijd staat

En verder vol verbazing gekeken naar haar zogenaamde vooruitgang in het sport klasje … ik ben helemaal pro bewegen maar hoe vreselijk was het dan wel niet als dit al vooruitgang is ? Misschien moet ze dan 3x per week aan haar balans werken ipv 1x per week ….
Sowieso haar hele awkwardness zodra ze gefilmd wordt.
En motorrijden doet ze ook nooit.
pi_220545505
quote:
Ze was met dr moeder. Zal die geen geven? Niet dat ze zich daar wat zal van aantrekken😅
pi_220545506
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja dat he, sure.
Ik vond het altijd opvallend met die mallorca foto's dat ze dan allerlei foto's plaatste waar ze zelf goed op stond en JvP onflatteus. Maar nooit andersom.
Ja, dat krijg je dan als je er écht gewoon niet oplet omdat het je écht gewoon totaal niets uitmaakt 😁
pi_220545511
Di
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Dit idd. Junior zal niet beseffen dat hij er naar school moet, huiswerk krijgt en het in een andere taal is.
pi_220545515
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:39 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dan vind ik het raar dat je meerdere bedrijven hebt op verschillende plekken waar je voor moet vliegen.
Het zou mijn keuze niet zijn.
Vliegen is toch wel de slechtste keuze voor het milieu ;(
Haar man had al een restaurant in Spanje , zij opende daarna verschillende zaken in Amsterdam. Nu een pluk Moraira en Javea erbij.
Denk dat het door de jaren heen zo is ontstaan, de bedrijven zijn hun inkomstenbron .
Er zijn genoeg grote bedrijven die hun mensen de hele wereld door laten vliegen.
Zo werkt het nu eenmaal. Vriend van ons vliegt twee keer per maand naar Korea voor zijn werkgever.
Ja idd slecht voor het milieu, maar dat zijn de files door woon werkverkeer ook.
pi_220545522
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:20 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik heb daar eerder wel eens gekeken, maar het gaat mij daar veel te ver. Die mensen lijken hen echt te haten, om dat woord maar eens te gebruiken. Grove teksten, scheldnamen voor Jan en Sofie maar zelfs ook voor de kinderen. Ik vraag me af of dat mensen uit omgeving zijn die een nare ervaring met hen hebben.
Ik vind vanalles van dit setje, maar deze teksten gaan mij te ver.
Helemaal waar, geobsedeerd en heel puberaal en hatelijk en de grens ligt voor mij bij het belachelijk maken van de kinderen.
Ik denk een combi van mensen die hen irl kennen en mensen van een ander forum, ik zie bekende nicknames
pi_220545534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 07:42 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Wat een nare smoes van haar. Zo ontzettend onverantwoord om hierop af te gaan. En dat doet ze nu alleen omdat het haar uitkomt omdat ze er zelf naartoe wil gaan. Akelig mens is het
pi_220545559
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Sowieso haar hele awkwardness zodra ze gefilmd wordt.
En motorrijden doet ze ook nooit.
Ik kan er bijna niet naar kijken, het is zó gênant dat het tegelijkertijd fascinerend is.

Ik denk weleens hoe dat zou moeten zijn als je zoals AM doet: 's ochtends bij opstaan tot naar bed gaan moeten filmen, je leven thuis wat je werk is geworden op één of andere bizarre manier en dat je er dus continu over nadenkt dat dat content is.
Wat gebeurt er als ze eens een middag geen uur wilt rusten, of een dag geen was draait, 's avonds water drinkt ipv wijn en zonder Maarten. Of dat ze eens niet haar grote voeten filmt tijdens het fietsritje, of de lunch eens overslaat, wilt uitslapen, je kinderen eens ergens na schooltijd zou laten spelen en niet continu die voordeur filmt hoe mensen binnen komen en weggaan.

Ik kan me er gewoon compleet niets bij voorstellen om alleen al 1 dag te moeten leven zoals zij doet.
pi_220545582
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:21 schreef Giddie het volgende:

[..]
Wat een nare smoes van haar. Zo ontzettend onverantwoord om hierop af te gaan. En dat doet ze nu alleen omdat het haar uitkomt omdat ze er zelf naartoe wil gaan. Akelig mens is het
Ze weet het altijd zo mooi te draaien.
pi_220545633
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 08:16 schreef Lalaland79 het volgende:
Di
[..]
Dit idd. Junior zal niet beseffen dat hij er naar school moet, huiswerk krijgt en het in een andere taal is.
Junior, het jongetje dat nog steeds niet kan lezen, geen veters kan strikken maar natuurlijk wel een weloverwogen beslissing kan maken om te verhuizen naar het buitenland.
Sorry hoor maar Sofie kan beter tijd steken in zijn opvoeding ipv haar kinderen overal half naar school te sturen. Zo te horen is het hier nl al moeilijk genoeg voor hem.
pi_220545670
Tienvanwil zou willen dat haar moeder haar dochter was, zodat ze haar kon laten lachen en in liefde kon laten opgroeien zonder trauma. Ik snap (als geen ander) echt wel dat je had gehoopt dat je moeder een andere jeugd had gehad. Maar je moeder je dochter laten zijn? 😅 Wat lees en hoor ik nu joh 🤣
pi_220545692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 01:35 schreef poohenzo het volgende:

En verder vol verbazing gekeken naar haar zogenaamde vooruitgang in het sport klasje … ik ben helemaal pro bewegen maar hoe vreselijk was het dan wel niet als dit al vooruitgang is ? Misschien moet ze dan 3x per week aan haar balans werken ipv 1x per week ….
Maar ze was wel weer paardrijden!
pi_220545704
Vind het echt schofterig dat AM de hele week overdag weg kan, maar er voor kiest om altijd in het weekend de hort op te gaan.
Waardoor alle zorg voor Maarten komt die daarnaast ook nog gewoon een normale baan heeft, dus het weekend nodig heeft om "uit te rusten"
pi_220545779
Belachelijk trouwens dat Sofie niet eens de moeite neemt om Guusje mee weg te brengen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')