abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220541837
Wat
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.

Maar. Mijn zoon zal ook 8 zijn in groep 6 als hij niet blijft zitten? En met hem nog veel meer?
Vroege leerling. Of noem je dat laat?🥲 Hij is in ieder geval vijf als hij naar groep 3 gaat. December 6.
pi_220541848
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.

En MCW ziet ze zelf gewoon niet hoe zij afsteekt qua kleur op foto’s?
pi_220541893
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.

En MCW ziet ze zelf gewoon niet hoe zij afsteekt qua kleur op foto’s?
Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.
pi_220541909
Ik vind vooral buiten het park parkeren een beetje asociaal voor de omwonenden. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze iemand kende waar ze op de oprit mocht parkeren. Maar ik vind het altijd een beetje gezeik: die hele dag is zo duur dat de parkeerkosten er ook wel bij kunnen.

Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad, al zou ik toch echt ontbeten hebben in het hotel. Voor zo'n ontbijt betaal ik met liefde.
pi_220541913
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:27 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.
Bij haar haargrens mist heel wat haar. (Aan de voorkant). Als je de foto van gisteren bekijkt zie je het ook. Dat is haaruitval en staat los van een vette bos.
pi_220541921
Oei oei oei JVP vervormt haar filmpjes flink. Zoom even in op haar tanden bij haar nieuwste reel. Die veranderen geregeld van kleur.
pi_220541934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tijd heb ik helaas gemist😭
Echt, zo jammer, dat was hilarisch
pi_220541939
Judith geeft weer een goed voorbeeld in het verkeer, met haar gefilm op de fiets 🤦♀
pi_220541955
quote:
17s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze krijgt het gesponsord van Wellis. Daar heeft ze hele mooie reclame voor gemaakt. Toen vertelde ze nog dat ze het zelf niet gebruikte :+
Mijn buurvrouw heeft ook van die spuitjes en zag wellis op tafel liggen en dacht waar ken ik dat van. Ineens gaat er een lampje branden 🤪
pi_220541962
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind vooral buiten het park parkeren een beetje asociaal voor de omwonenden. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze iemand kende waar ze op de oprit mocht parkeren. Maar ik vind het altijd een beetje gezeik: die hele dag is zo duur dat de parkeerkosten er ook wel bij kunnen.

Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad, al zou ik toch echt ontbeten hebben in het hotel. Voor zo'n ontbijt betaal ik met liefde.
Is voor Bob toch ook een hele belevenis zo'n ontbijtbuffet?
pi_220541969
Ach, arme Madelief. Dan moet je nog gaan puberen en naar de middelbare school en dan hebben je ouders bedacht dat jij daar niet je leven op gaat bouwen, maar dat je een aantal maanden per jaar in Spanje naar school moet. Een ander systeem, een andere taal, en dan hebben we het nog maar niet over je sociale leven en je voetbal. Elke keer schakelen en weer aanpassen alleen maar omdat je moeder in Spanje wil flaneren op de boulevard. En het haar niet boeit wat het met jou en je broer en zus (en de thuisblijvers) doet. Wat een armoede.
pi_220541972
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie tipt even help ik heb een puber... zo herkenbaar.. nu is Roy hem aan het lezen en hij herkent ook een hoop...

Kluun's nieuwe boek is natuurlijk maar goed Debbie heeft nog geen volwassen kind..

Wat herkennen ze? Bij zichzelf? Hun oudste kind is 8.... dan kan je je kind van 8 met make up naar school sturen maar het duurt nog minstens 4 jaar voor je daar puber dingen bij gaat ervaren hoor

Even toevoeging... het is wel een heel grappig herkenbaar boel als je wel echt pubers hebt 😂 maar ik heb ook een 8 jarige (en 2 echte pubers) en daar herken ik echt niets bij (nog)
Hoe ze zo nep zit te lezen op dat bankje, zo overdreven met haar hoofd bewegen 😆
pi_220541975
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Misschien kan Sofie dan ook de pillenhandel in
Goed plan, is haar op het lijf geschreven: liegen, recht praten wat krom is en opgelegde positiviteit is schering en inslag bij Lifeplus. Ook erg handig als je daar werkt dat je niet zoveel normen en waarden hebt ^O^
pi_220541977
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:19 schreef SophiaLoren het volgende:
Wat
[..]
Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.

Maar. Mijn zoon zal ook 8 zijn in groep 6 als hij niet blijft zitten? En met hem nog veel meer?
Vroege leerling. Of noem je dat laat?🥲 Hij is in ieder geval vijf als hij naar groep 3 gaat. December 6.
Mijn zoon word 9 in groep 7 (10 in 8 en 11 in de brugklas) en nee sociaal is het minder leuk voor hem (wel kleine klas met hele leuke lieve kinderen die hem begrijpen en rekening houden...)
Mijn zoon heeft groep 3 overgeslagen werd dus 6 in groep 4
pi_220541987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
Misschien kan ze een boek gaan schrijven over 8jarige pubers
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 17:41:27 #141
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220541997
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
Dit heb ik ook gedaan :Y Ik had op maandag en woensdag van 18.15 - 21.30 les, en dan moest je één volledige dag per week gewoon op een basisschool stage lopen. Maar doordat je 's avonds les had was je wel flexibeler in welke volledige dag je dan stage wilde lopen :Y Dus dat kan wel echt :P

Oja en wij poetsten vroeger ook altijd beneden onze tanden in de keuken! Ik weet eigenlijk niet waarom, we liepen geregeld heen en weer :+ Ik denk dat het iets met filevorming in de badkamer met vier kinderen te maken had, haha. Hoewel mijn ouders nu ze met z'n tweeën thuis wonen nog steeds beneden poetsen volgens mij :D

Wel grappig soms wat voor dingen mensen zich over verbazen die dan voor mij best normaal zijn _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220542003
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die tijd heb ik helaas gemist😭
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
pi_220542024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
Daar staat me wel iets van bij, net als de zindelijkheidstraining toen hij er geen snars van snapte maar mevr. geen zin had om twee kinderen in de luiers te hebben. Gelukkig werd zij ziek en had ze er geen energie voor dus mocht het kind op zijn eigen tempo zindelijk worden.
pi_220542035
quote:

[..]
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.
Het was een samenwerking maar het werkte dus niet bij hun
pi_220542039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:

Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.

In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
Haha maar ik mocht geen privé vragen stellen: ik vroeg letterlijk; had de huisarts van de hap niet kunnen zien dat flap een andere kuur moest?die is echt niet wijs
pi_220542087
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:46 schreef Earring het volgende:

[..]
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.
Het was een samenwerking maar het werkte dus niet bij hun
Want je kind niet zindelijk met 2 jaar dan ben je gewoon een luie moeder 🤣😂👌 erg gelachen toen dat dus bij haar 2 andere kinderen niet lukte en ze zichzelf dus lui vond
pi_220542118
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Helemaal eens... Waarom geen frietje op het park? 2 friet een snack en wat drinken ben je ook 15 euro ofzo kwijt en ver weg parkeren 🤦‍♂️
Het was iig niet echt een ja dag
Ik blijf erbij, Bob wist niet dat het een ja dag was. Toen met dat tennis gebeuren in Rotterdam kreeg hij met veel gedoe een grote tennisbal. Als je dan nu weet dat Judith overal ja op zou zeggen dan had hij daar zeker gebruik van gemaakt.
pi_220542131
quote:

[..]
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣
pi_220542190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣
Zouden toch een boek kunnen schrijven 😂🤣 iemand nog een boeken stempel?
pi_220542246
😱 flip die zo op de trampoline springt en op zijn billen gaat om te kijken of hij de grond raakt... zelfde flip met de extreem zware oorontsteking... uhhhh.... 👍 ja kim heel raar dat men je niet serieus neemt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')