Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Oei Debbie lijkt behoorlijke haaruitval te hebben. Toch een nadeel van die spuitjes.
En MCW ziet ze zelf gewoon niet hoe zij afsteekt qua kleur op foto’s?
Bij haar haargrens mist heel wat haar. (Aan de voorkant). Als je de foto van gisteren bekijkt zie je het ook. Dat is haaruitval en staat los van een vette bos.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:27 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Extensions er uit en een vette kop van het niet wassen? Daar vind ik het iig op lijken.
Mijn buurvrouw heeft ook van die spuitjes en zag wellis op tafel liggen en dacht waar ken ik dat van. Ineens gaat er een lampje branden 🤪quote:Op donderdag 9 april 2026 16:39 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze krijgt het gesponsord van Wellis. Daar heeft ze hele mooie reclame voor gemaakt. Toen vertelde ze nog dat ze het zelf niet gebruikte![]()
Is voor Bob toch ook een hele belevenis zo'n ontbijtbuffet?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:29 schreef Tarantelle het volgende:
Ik vind vooral buiten het park parkeren een beetje asociaal voor de omwonenden. Nou kan het natuurlijk zijn dat ze iemand kende waar ze op de oprit mocht parkeren. Maar ik vind het altijd een beetje gezeik: die hele dag is zo duur dat de parkeerkosten er ook wel bij kunnen.
Wel fijn dat ze een leuke dag hebben gehad, al zou ik toch echt ontbeten hebben in het hotel. Voor zo'n ontbijt betaal ik met liefde.
Hoe ze zo nep zit te lezen op dat bankje, zo overdreven met haar hoofd bewegen 😆quote:Op donderdag 9 april 2026 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie tipt even help ik heb een puber... zo herkenbaar.. nu is Roy hem aan het lezen en hij herkent ook een hoop...
Kluun's nieuwe boek is natuurlijk maar goed Debbie heeft nog geen volwassen kind..
Wat herkennen ze? Bij zichzelf? Hun oudste kind is 8.... dan kan je je kind van 8 met make up naar school sturen maar het duurt nog minstens 4 jaar voor je daar puber dingen bij gaat ervaren hoor
Even toevoeging... het is wel een heel grappig herkenbaar boel als je wel echt pubers hebt 😂 maar ik heb ook een 8 jarige (en 2 echte pubers) en daar herken ik echt niets bij (nog)
Goed plan, is haar op het lijf geschreven: liegen, recht praten wat krom is en opgelegde positiviteit is schering en inslag bij Lifeplus. Ook erg handig als je daar werkt dat je niet zoveel normen en waarden hebtquote:Op donderdag 9 april 2026 15:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan Sofie dan ook de pillenhandel in
Mijn zoon word 9 in groep 7 (10 in 8 en 11 in de brugklas) en nee sociaal is het minder leuk voor hem (wel kleine klas met hele leuke lieve kinderen die hem begrijpen en rekening houden...)quote:Op donderdag 9 april 2026 17:19 schreef SophiaLoren het volgende:
Wat
[..]
Ja dat krijg je als je een klas overslaat. Fijn dat het kan. Maar pfoe, sociaal zoveel nadelen aan. Laten zitten ook. Waar doe je goed aan.
Maar. Mijn zoon zal ook 8 zijn in groep 6 als hij niet blijft zitten? En met hem nog veel meer?
Vroege leerling. Of noem je dat laat?🥲 Hij is in ieder geval vijf als hij naar groep 3 gaat. December 6.
Misschien kan ze een boek gaan schrijven over 8jarige pubersquote:Op donderdag 9 april 2026 17:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 "ja ze is 8 maar zit niet voor niets in groep 6 tussen de 10/11 jarige" 🫣 mijn 8 jarige zit ook in groep6 (en7 en8..) en de groep 6 kinderen zijn 9/10...
Ugh ze is pas een dag terug en al zoveel onzin... sneu ook dat je je 8 jarige kind al als puber portretteert laat het kind gewoon lekker kind zijn
Dit heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 9 april 2026 11:01 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ze heeft in de avonduren de PABO gedaan. Hoe je dat dan doet met stage in de avonduren is me een raadsel...Ze heeft een hele dikke duim.
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarischquote:
Daar staat me wel iets van bij, net als de zindelijkheidstraining toen hij er geen snars van snapte maar mevr. geen zin had om twee kinderen in de luiers te hebben. Gelukkig werd zij ziek en had ze er geen energie voor dus mocht het kind op zijn eigen tempo zindelijk worden.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De gebarentaal periode met jay wel gezien? Naast de 2 talige opvoeding was dat ook echt hilarisch
Haha maar ik mocht geen privé vragen stellen: ik vroeg letterlijk; had de huisarts van de hap niet kunnen zien dat flap een andere kuur moest?die is echt niet wijsquote:Op donderdag 9 april 2026 12:00 schreef opwegnaar het volgende:
DBM op Threads:
Hot take: je moet foto's van je kinderen gewoon op internet kunnen plaatsen.
In reacties van anderen schrijft ze dat het wel meevalt dat deze foto's in verkeerde handen vallen...en dat is een cruciale denkfout van d'r..maar dat krijg je haar maar niet aan het verstand gebracht.
Want je kind niet zindelijk met 2 jaar dan ben je gewoon een luie moeder 🤣😂👌 erg gelachen toen dat dus bij haar 2 andere kinderen niet lukte en ze zichzelf dus lui vondquote:Op donderdag 9 april 2026 17:46 schreef Earring het volgende:
[..]
En het zindelijk maken via de methode die gegarandeerd succes had. Want Debbie wilde zeker te weten geen 2 kinderen in de luiers.
Het was een samenwerking maar het werkte dus niet bij hun
Ik blijf erbij, Bob wist niet dat het een ja dag was. Toen met dat tennis gebeuren in Rotterdam kreeg hij met veel gedoe een grote tennisbal. Als je dan nu weet dat Judith overal ja op zou zeggen dan had hij daar zeker gebruik van gemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2026 17:18 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Helemaal eens... Waarom geen frietje op het park? 2 friet een snack en wat drinken ben je ook 15 euro ofzo kwijt en ver weg parkeren 🤦♂️
Het was iig niet echt een ja dag
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣quote:Op donderdag 9 april 2026 17:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zouden toch een boek kunnen schrijven 😂🤣 iemand nog een boeken stempel?quote:Op donderdag 9 april 2026 17:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat was ook al zo’n topper ja 🫣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |