abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220537753
Niet mijn OP.

quote:
Volgens president Donald Trump is een Amerikaanse "armada" op weg naar het Midden-Oosten. Hij zegt dat de VS de situatie in Iran nauwlettend in de gaten blijft houden. Volgens de VN is er in Iran inmiddels sprake van het "dodelijkste geweld" sinds de revolutie in 1979.
"Er zijn een hoop schepen die kant op, gewoon voor het geval dat", zei Trump in de nacht van donderdag op vrijdag aan boord van regeringsvliegtuig Air Force One. "Ik zou liever zien dat er niets gebeurt, maar we houden ze nauwlettend in de gaten."
The Guardian meldt dat vliegdekschip USS Abraham Lincoln met meerdere geleide luchtafweerraketten op weg is naar het Midden-Oosten. Het schip komt ergens in de komende dagen aan.
Ook worden verschillende luchtafweersystemen opgetuigd in bestaande Amerikaanse bases in Israël. Het Verenigd Koninkrijk meldt dat het op verzoek van Qatar enkele gevechtsvliegtuigen naar dat land stuurt.
Trump dreigt al langer met geweld in Iran, dat te maken heeft met de hevigste en dodelijkste protesten in lange tijd. Iraniërs gaan sinds december massaal de straat op vanwege economische malaise in dat land. De demonstraties, die met harde hand worden neergeslagen, worden gezien als een van de grootste uitdagingen ooit voor het regime van ayatollah Ali Khamenei.

Dodelijkste geweld in Iran sinds 1979

Tot nu toe zijn volgens schattingen van mensenrechtenorganisaties meer dan vijfduizend doden gevallen door het optreden van het regime, onder wie tientallen kinderen. Een verkenningsmissie van de Verenigde Naties in Iran spreekt van het dodelijkste geweld tegen demonstranten sinds de Iraanse revolutie van 1979.
De VN-verkenningsmissie zegt bewijs te hebben dat het dodental door overheidsgeweld veel hoger ligt dan de officiële cijfers die Iran naar buiten heeft gebracht. Woensdag zei de regering dat er 3.100 doden zijn gevallen.
Trump dreigt met militaire actie als de Iraanse regering demonstranten blijft doden, al blijft het vooralsnog vooral bij dreigen. Volgens experts hebben de Amerikanen ingecalculeerd dat een Amerikaanse militaire interventie waarschijnlijk geen val van het regime teweegbrengt. Bovendien zouden omliggende Golfstaten druk hebben uitgeoefend om niet tot geweld over te gaan.
Iran ontkent dat onder druk VS achthonderd executies zijn uitgesteld

Trump claimde vorige week een succes door te stellen dat Iran achthonderd executies van demonstranten had uitgesteld vanwege de Amerikaanse dreiging. Iran zegt vrijdag dat dat niet het geval is. Er waren überhaupt geen executies gepland, is de Iraanse lezing.
Het regime zei eerder dat demonstranten die betrokken zijn bij geweld, de doodstraf riskeren. Volgens de Iraanse Revolutionaire Garde - het militaire elitekorps van het regime - lokt een "buitenlands commandocentrum van inlichtingendiensten" geweld uit bij protesten. De Iraanse regering denkt dat vooral Israël en de VS met behulp van geweld van groepjes in Iran een staatsgreep beogen.
https://www.nu.nl/midden-(...)-revolutie-kent.html

Osint accounts melden al veel langer veel groot materieel richting midden Oosten, B2’s tankers e.d. gingen 2 weken geleden al die kant op en nu een grote Carrier met alle begeleiding.

Het is wachten tot de VS actief gaat worden in Iran en extreme islamieten een kopje kleiner maakt.

Mooi om hier te volgen.

Livestream Intel cams:

https://www.youtube.com/live/4E-iFtUM2kk

Hold on a minute, hang on. Breaking news! Steve Lookner:

https://www.youtube.com/@:AgendaFreeTV/streams

Tijdlijn van deze oorlog:
Mar 3: "We won the war."
Mar 7: "We defeated Iran."
Mar 9: "We must attack Iran."
Mar 9: "The war is ending almost completely, and very beautifully."
Mar 11: "You never like to say too early you won. We won. In the first hour it was over." Mar 12: "We did win, but we haven't won completely yet."
Mar 13: "We won the war."
Mar 14: "Please help us."
Mar 15: "If you don't help us, I will certainly remember it."
Mar 16: "Actually, we don't need any help at all."
Mar 16: "I was just testing to see who's listening to me."
Mar 16: "If NATO doesn't help, they will suffer something very bad."
Mar 17: "We neither need nor want NATO's help."
Mar 17: "I don't need Congressional approval to withdraw from NATO."
Mar 18: "Our allies must cooperate in reopening the Strait of Hormuz."
Mar 19: "US allies need to get a grip - step up and help open the Strait of Hormuz."
Mar 20: "NATO are cowards."
Mar 21: "The Strait of Hormuz must be protected by the countries that use it. We don't use it, we don't need to open it."
Mar 22: "This is the last time. I will give Iran 48 hours. Open the strait"
Mar 22: "Iran is Dead"

Mar 23: "We had very good and productive talks with Iran."
Mar 24: "We're making progress."
Mar 25: "They gave us a present and the present arrived today. And it was a very big present worth a tremendous amount of money. I'm not going to tell you what that present is, but it was a very significant prize." Mar 26: "Make a deal, or we'll just keep blowing them away."
Mar 27: "We don't have to be there for NATO."
Mar 28: No major quote
Mar 29: Claimed talks were progressing
Mar 30: "Open the Strait of Hormuz immediately, or face devastating consequences."
Mar 31: Claimed a deal was "very close" and that Iran would "do the right thing"
Apr 1: "We'll see what happens very soon."
Apr 2: Repeated that a deal was likely, while warning of continued strikes if not
Apr 3: "Something big is going to happen."
Apr 4: Said Iran must comply "immediately" or face further consequences.
Apr 5: "Open the fuckin' Strait, you crazy bastards, or you'll be living in Hell - JUST WATCH! Praise be to Allah."
Apr 6: "The entire country could be taken out in one night. And that night might be tomorrow night."
Apr 7: A whole civilization will die tonight, never to be brought back again. I don’t want that to happen, but it probably will.
pi_220537758
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben Gmail rustig aan het uit faseren, zal nog wel even duren want heb honderden accounts.
Honderden gmail-adressen?
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220537760
Spanje is ons gidsland.
pi_220537761
Je bent vergeten de tijdlijn aan te vullen.
pi_220537762
Antiwesters genoemd worden door 'goyboys' is wel flauw hoor.
  woensdag 8 april 2026 @ 22:54:52 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220537764
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent voor het Iraanse regime of hoe moeten we dat zien?
[..]
Ook in het heden zijn progressief linkse idealen niet de norm en niet emblematisch voor Westerse waarden. Sterker nog, in progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd die uitgesproken anti-Westers zijn. Waarvan hierboven een voorbeeld staat, namelijk hopen op veel Amerikaanse slachtoffers (nochtans de grootste speler in het Westen) in deze oorlog.
Kerel zout eens op met die domme contreien van je :')

Je wilde westerse waarden, je kreeg ze. Laat de doelpalen met rust. Dat die waarden jou simpelweg niet bevallen is een ander verhaal.
Huilen dan.
pi_220537769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Glazenmaker het volgende:
Spanje is ons gidsland.
Ik geloof niet dat je er ooit geweest bent.
pi_220537770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
Je bent vergeten de tijdlijn aan te vullen.
Trump zijn toptweet van vandaag was voor mij te onnavolgbaar om er een sappige quote uit te halen.
  woensdag 8 april 2026 @ 22:56:12 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220537771
twitter
  woensdag 8 april 2026 @ 22:56:45 #10
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220537776
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bent voor het Iraanse regime of hoe moeten we dat zien?
[..]

Ik hoop dat beide partijen er zwaar gehavend uitkomen.
quote:
Ook in het heden zijn progressief linkse idealen niet de norm en niet emblematisch voor Westerse waarden. Sterker nog, in progressief linkse contreien worden geregeld standpunten omarmd die uitgesproken anti-Westers zijn. Waarvan hierboven een voorbeeld staat, namelijk hopen op veel Amerikaanse slachtoffers (nochtans de grootste speler in het Westen) in deze oorlog.
Neuh, nogmaals, de VS bedreigt ons, gooit ons voor de bus en probeert ons uit elkaar te spelen om ons te kunnen afpersen. Dat is geen vriend, dat is een vijand. Veel dooie Amerikaanse soldaten graag.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 8 april 2026 @ 22:56:48 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537778
quote:
Spanje is ons gidsland.
Dat is alleen het geval voor sommigen aan de uiterste zijde van het politieke spectrum
quote:
89s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Since2003 het volgende:
Antiwesters genoemd worden door 'goyboys' is wel flauw hoor.
'Goyboys'?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220537780
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Roepen ze daar nu op om Iran te vernietigen?
  woensdag 8 april 2026 @ 22:57:11 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_220537781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik ben sinds enkele maanden over op Proton mail met eigen domein. Werkt wel mooi.
Ben Gmail rustig aan het uit faseren, zal nog wel even duren want heb honderden accounts.
Voor e-mail is de keuze makkelijk. Proton, Seznam (Seznam heeft superveel goede alternatieven die vaak miljoen keer beter zijn dan Amerikaanse kneuzenproducten als G00gle. Seznam kent een zoekmachine, seznam heeft een mega-goede routeplanner en werkt miljoen keer beter dan G00gle maps, Yandex heeft een fantastische vertaalmachine, vertaalt ook stukken beter dan G00gle, Proton is fantastisch, feestboek kent vkontakte als alternatief, signal viber of telegram in plaats van whatsapp alleen voor youtube heb ik nog niet veel alternatieven gevonden).
pi_220537783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat je er ooit geweest bent.
Een paar weken terug nog. Jij hebt het betaald.
pi_220537786
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Een paar weken terug nog. Jij hebt het betaald.
Heb je een uitkering dan?
  woensdag 8 april 2026 @ 22:58:14 #16
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220537787
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Waarom geen vertaling van chickens?
Huilen dan.
pi_220537789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heb je een uitkering dan?
Nee.
pi_220537793
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef nostra het volgende:

[..]
Honderden gmail-adressen?
Nee, fora, webshops, etc. Je gebruikt je mail overal.

Heb wel een aantal gmail-adressen voor m'n verschillende Youtube-kanalen, zoals die met het originele "Eva Jinek - boobies" filmpje uit 2009 (2,5 miljoen views) en m'n channel4ferrets kanaal.
pi_220537800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee.
Dan was het weer onzin dus?
pi_220537802
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Nee, fora, webshops, etc. Je gebruikt je mail overal.

Heb wel een aantal gmail-adressen voor m'n verschillende Youtube-kanalen.
Ah zo. Ja, je bent wel even bezig. Was vroegâh nog gouden business voor XS4All, kon je bij wisselen abonnement je mailadres nog in stand houden voor 20 euro per maand ofzo, heeft me ook drie jaar gekost. :')
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220537803
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is alleen het geval voor sommigen aan de uiterste zijde van het politieke spectrum
[..]
'Goyboys'?
Een spin op 'useful idiots'
  woensdag 8 april 2026 @ 23:03:22 #22
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220537812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:47 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kijk, nu komt de aap uit de mouw, waarom help je ze niet een handje mee anders?

100.000 Amerikaanse soldaten om uit te kiezen in Europa.
Die trappen we er hopelijk zo snel mogelijk uit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220537813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dan was het weer onzin dus?
Nee. Je stelt gewoon nogal gesloten vragen terwijl het antwoord in het vorige topic staat.
pi_220537814
Spanje is wel het voorbeeld voor de EU nu in deze oorlog.

Ten minste de ballen om te zeggen wat ze er van vinden
pi_220537815
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Een spin
  woensdag 8 april 2026 @ 23:05:10 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537823
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:o :'(

Slangen, muizen, ratten, reptielen: prima, can handle that!
Harige grote spinen: NEE :'(

Al vermoord ik ze uiteraard gewoon als het écht moet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 08-04-2026 23:19:30 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220537829
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
:o :'(

Slangen, muizen, ratten: prima! Harige grote spinen: NEE :'(
Lijkt me wel geinig als huisdier.
Heb wel een huisspin, Japie. Die komt iedere herfst even een rondje door de woonkamer doen.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:06:12 #28
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537830
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je wilde westerse waarden, je kreeg ze. Laat de doelpalen met rust. Dat die waarden jou simpelweg niet bevallen is een ander verhaal.
Ik vroeg inderdaad om Westerse waarden (zoals vrijheid, individualisme, kapitalisme en rationaliteit), ik kreeg progressief linkse idealen. Dat is niet hetzelfde.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:01 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Een spin op 'useful idiots'
Ah, en waar staat het precies voor? Waar komt de term vandaan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 8 april 2026 @ 23:06:54 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Lijkt me wel geinig als huisdier.
Heb wel een huisspin, Japie. Die komt iedere herfst even een rondje door de woonkamer doen.
Mij niet :N

Gewone spinnen in huis: no probs! :)
pi_220537844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:45 schreef -XOR- het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-

De grootste bedreiging voor Europa na Rusland is de VS. Hopen dat er nog flink wat Amerikaanse soldaatjes door de Midden-Oosterse meatgrinder gaan.
Stukje aap en mouw GENOT
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 8 april 2026 @ 23:08:47 #31
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220537846
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:52 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik betwijfel heel sterk of jij in hetzelfde heden woont als de meeste andere posters.
Dit is een recente foto van @HowardRoark die aan een Fok! discussie deel neemt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220537849
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Mij niet :N

Gewone spinnen in huis: no probs! :)
zo lang ze niet uit Australië komen vind ik spinnen wel best
  woensdag 8 april 2026 @ 23:10:28 #33
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220537855
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Stukje aap en mouw GENOT
Welke aap uit welke mouw? Volgens mij ben ik altijd consistent geweest en heb daar nooit een geheim van gemaakt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220537857
quote:
7s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Secularisatie is ook wat anders dan religie. De christelijke inslag en geloofsovertuiging is nog altijd zeer sterk onderdeel van het westen, ook in Nederland. De scheiding tussen Kerk en Staat is echter ook al eeuwen oud.
Incelfrikandel
  woensdag 8 april 2026 @ 23:13:38 #35
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_220537861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:09 schreef Elizium het volgende:

[..]
  woensdag 8 april 2026 @ 23:14:14 #36
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:09 schreef Elizium het volgende:

[..]
In Australië zitten wel de meest giftige ja :o

En de zwarte weduwe bijv. ziet er totaal niet eng uit.

Maar grote dikke harige vogelspinnen, huuuuuu! :'(
  woensdag 8 april 2026 @ 23:14:35 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Welke aap uit welke mouw? Volgens mij ben ik altijd consistent geweest en heb daar nooit een geheim van gemaakt.
Als je hoopt dat de grootste Westerse partij veel verliezen leidt en daarmee een anti-Westerse partij zoals het Iraanse regime in de kaart speelt, dan omarm je simpelweg anti-Westers gedachtegoed.

Of je het nu wilt of niet, de VS is onderdeel van het Westen en een bondgenoot van Europa. En Europa is niet bij gebaat als Amerika hier veel verliezen leidt. Hoe meer verliezen Amerika leidt en hoe beter Iran het doet, hoe mee ook dat een partij als Rusland in de kaart speelt (bondgenoot van Iran en die nog altijd delen van Oekraïne in het bezit heeft).
  woensdag 8 april 2026 @ 23:15:15 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537867
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:13 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel formaatje GROOT ja :o
  woensdag 8 april 2026 @ 23:16:12 #39
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220537871
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je hoopt dat de grootste Westerse partij veel verliezen leidt en daarmee een anti-Westerse partij zoals het Iraanse regime in de kaart speelt, dan omarm je simpelweg anti-Westers gedachtegoed.

Of je het nu wilt of niet, de VS is onderdeel van het Westen en een bondgenoot van Europa. En Europa is niet bij gebaat als Amerika hier veel verliezen leidt. Hoe meer verliezen Amerika leidt en hoe beter Iran het doet, hoe mee ook dat een partij als Rusland in de kaart speelt (bondgenoot van Iran en die nog altijd delen van Oekraïne in het bezit heeft).
Hoevaak moet ik het nog schrijven, een land dat Europa bedreigt, voor de bus gooit en ons probeert uit elkaar te spelen om ons af te persen is geen vriend, dat is een levensgevaarlijke vijand.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 8 april 2026 @ 23:18:40 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220537882
De VS is al lang geen bondgenoot meer.
Dat is makkelijk te constateren aan het gedrag van hun president en die hele MAGA kliek die om hem heen zit.

Hier hebben we helemaal niets meer aan. We moeten onze eigen broek gaan ophouden.
pi_220537888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
De VS is al lang geen bondgenoot meer.
Dat is makkelijk te constateren aan het gedrag van hun president en die hele MAGA kliek die om hem heen zit.

Hier hebben we helemaal niets meer aan. We moeten onze eigen broek gaan ophouden.
Zoals al reeds vele malen bevolen door Trump.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:20:10 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537889
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Hoe heet dat beest & waar komen ze voor?
En, nee: ik heb de Reddit app niet
  woensdag 8 april 2026 @ 23:21:33 #43
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220537896
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Australië staat onder de foto.
pi_220537898
quote:

[..]
Australie , Huntsman spider
  woensdag 8 april 2026 @ 23:22:21 #45
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220537900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nou mooi toch. Heeft hij lekker zijn zin gekregen.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:23:08 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Australië staat onder de foto.
Owh, ok.
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
In Australië zitten wel de meest giftige ja :o

En de zwarte weduwe bijv. ziet er totaal niet eng uit.

Maar grote dikke harige vogelspinnen, huuuuuu! :'(
Kennelijk ook erg grote :@
Iemand die weet welke soort?

En sorry voor de off topic, maar nu ben ik geïntrigeerd :P
pi_220537904
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou mooi toch. Heeft hij lekker zijn zin gekregen.
Misschien kunnen we van Iran wel hun verrijkt uranium kopen en ons leger een beetje beter laten trainen door de Iraanse Revolutionaire Garde, kunnen we de VS tenminste een beetje afschrikken?
  woensdag 8 april 2026 @ 23:23:21 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:21 schreef Elizium het volgende:

[..]
Dank u! ^O^
  woensdag 8 april 2026 @ 23:23:51 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220537907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hoevaak moet ik het nog schrijven, een land dat Europa bedreigt, voor de bus gooit en ons probeert uit elkaar te spelen om ons af te persen is geen vriend, dat is een levensgevaarlijke vijand.
Waar bedreigt de VS ons of probeert Europa uit elkaar te drijven? Europa is per definitie al verdeeld, wisselend om welke thema's het gaat. Daar is de VS verder niet voor nodig om dat te bewerkstelligen.
pi_220537912
quote:

[..]
Het is bedtijd.

pi_220537915
quote:
Spanje is ons gidsland.
Denk dat je Nederland wel kunt opdoeken als je die gekken gaat volgen. Gewoon op marktplaats te koop zetten.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:26:23 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is bedtijd.

[ afbeelding ]
quote:
The biggest huntsman spider is the Giant Huntsman (Heteropoda maxima), found in Laos, which boasts the largest leg span of any spider species at up to 30 cm (nearly 12 inches), roughly the size of a dinner plate.
:o

En verder weet ik dat ik er gelukkig niet over ga dromen, dus dat scheelt :) :P
  woensdag 8 april 2026 @ 23:26:43 #53
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220537929
quote:
Spanje is ons gidsland.
In what way though.
pi_220537931
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die trappen we er hopelijk zo snel mogelijk uit.
Gewoon een aanslag hier of daar, gaat veel sneller.

Ik heb nog wel een contactje voor je.
pi_220537941
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk dat je Nederland wel kunt opdoeken als je die gekken gaat volgen. Gewoon op marktplaats te koop zetten.
Je komt er wel met gezellig gemak onder je verkeersboetes uit als je blank en rijk bent.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:30:00 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537945
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[..]
:o

En verder weet ik dat ik er gelukkig niet over ga dromen, dus dat scheelt :) :P
quote:
Huntsman spiders are not considered dangerous or poisonous to humans
Dat scheelt weer ^O^
En nu hou ik op met de off topic
  woensdag 8 april 2026 @ 23:30:42 #57
pi_220537946
https://x.com/IRAN_in_NL/status/2041974485478252593

quote:
Forty days on, the pain has not faded. Over 168 innocent students were taken in a single, merciless moment by the US. Their dreams were stolen, their voices silenced—but their memory will endure. We will never forget. We will never forgive.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:31:12 #58
pi_220537948
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:03 schreef Elizium het volgende:
Spanje is wel het voorbeeld voor de EU nu in deze oorlog.

Ten minste de ballen om te zeggen wat ze er van vinden
Dit dus.
pi_220537957
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:16 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit gaat duidelijk niet meer goed komen voor sommige mensen. De protesten bij de lokale Mac zullen toenemen.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:34:29 #60
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220537958
Wel grappig trouwens, ik krijg allemaal mailtjes binnen van websites met linkjes naar artikelen over waarom dat bestand niet lang stand zal houden, terwijl het inmiddels dus al lang en breed in de prullenbak ligt! :D
pi_220537966
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je komt er wel met gezellig gemak onder je verkeersboetes uit als je blank en rijk bent.
Heb ik dubbele pech ;(
pi_220537978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit gaat duidelijk niet meer goed komen voor sommige mensen. De protesten bij de lokale Mac zullen toenemen.
VS is meer van de Burger King.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:38:05 #63
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220537979
quote:
6s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Wel grappig trouwens, ik krijg allemaal mailtjes binnen van websites met linkjes naar artikelen over waarom dat bestand niet lang stand zal houden, terwijl het inmiddels dus al lang en breed in de prullenbak ligt! :D
Dan heb je je waarschijnlijk ooit eens laten overhalen door een finfluencer en sta je na zijn cursus nog aangemeld voor zijn nieuwsbrief.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220537980
quote:
Die beesten kennen geen enkele schaamte. Zelf hebben ze 30.000+ demonstranten uitgeroeid in een paar weken tijd.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:39:39 #65
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220537990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:38 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dan heb je je waarschijnlijk ooit eens laten overhalen door een finfluencer en sta je na zijn cursus nog aangemeld voor zijn nieuwsbrief.
Welnee man, zijn van substack en zeteo e.d.
pi_220537992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ok
pi_220537994
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Die beesten kennen geen enkele schaamte. Zelf hebben ze 30.000+ demonstranten uitgeroeid in een paar weken tijd.
Nouja, tegelijkertijd had eigenaarschap geen slecht iets geweest. "Ja yo, dat was kut, hadden we anders moeten doen. We baseerden ons op oude data, mea culpa"

Had al heel wat anders geweest dan: "Ja nee ze hebben 't zelf gedaan, of iemand anders. Zoveel mensen hebben Tomahawks"
  woensdag 8 april 2026 @ 23:41:24 #68
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220537996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:37 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Smaakt i.i.g. wél beter dan de Mac. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
pi_220537997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:40 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nouja, tegelijkertijd had eigenaarschap geen slecht iets geweest. "Ja yo, dat was kut, hadden we anders moeten doen. We baseerden ons op oude data, mea culpa"

Had al heel wat anders geweest dan: "Ja nee ze hebben 't zelf gedaan, of iemand anders. Zoveel mensen hebben Tomahawks"
Volgens mij loopt er nog een onderzoek naar.
pi_220537999
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja, door de VS. Hoog WC eend gehalte.

Valt volgens mij weinig te onderzoeken anders dan: Ja, die raket was van ons. Was kut.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:43:25 #71
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Welnee man, zijn van substack en zeteo e.d.
;)
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220538005
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Gelukkig helpt het Iraanse regime goed mee door (ongewenste) burgers op bruggen te laten staan, kunnen ze fijn de Amerikanen weer de schuld van geven.
pi_220538009
Wat op zich nog best knap is want de Amerikanen zitten compleet zonder munitie en zijn immers al volledig en vernederend verslagen door Iran.
  woensdag 8 april 2026 @ 23:51:47 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538024
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Smaakt i.i.g. wél beter dan de Mac. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Doe mij maar gewoon een huisgemaakte anti-Westerse burger.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 8 april 2026 @ 23:59:04 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220538038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:42 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ja, door de VS. Hoog WC eend gehalte.

Valt volgens mij weinig te onderzoeken anders dan: Ja, die raket was van ons. Was kut.
Mag ook de disclaimer op dat het betreffende pand in 2016 nog bij het IRGC-complex hoorde.

Het zal daarna uitsluitend zuivere koffie zijn geweest.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Redactie Sport donderdag 9 april 2026 @ 00:00:04 #76
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220538042
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Niet met Spanje he?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 00:04:43 #77
236264 crew  capricia
pi_220538050
Totaal mesjogge.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 9 april 2026 @ 00:08:08 #78
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538056
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:04 schreef capricia het volgende:
Totaal mesjogge.

[ x ]
_O- _O-

Avignon, Alabama
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 00:08:13 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220538057
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Bij de die hard MAGA achterban zou dat misschien werken want paus is woke met zijn naastenliefde. Maar anders krijg je toch het idee dat hij zichzelf Divine/Goddelijk aan het maken is? False prophet voor de meeste andere christenen.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 00:08:57 #80
236264 crew  capricia
pi_220538060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij de die hard MAGA achterban zou dat misschien werken want paus is woke met zijn naastenliefde. Maar anders krijg je toch het idee dat hij zichzelf Divine/Goddelijk aan het maken is? False prophet voor de meeste andere christenen.
Trump als antichrist.
- Goethe, “Faust”
pi_220538080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mag ook de disclaimer op dat het betreffende pand in 2016 nog bij het IRGC-complex hoorde.

Het zal daarna uitsluitend zuivere koffie zijn geweest.
Die zijn uiteraard erg te betreuren, de meisjes die in hun vagina geschoten werden tijdens de protesten hebben daar zelf om gevraagd.

"Security forces were deliberately shooting at the heads, eyes, genitals and vital organs of the female protesters, to mutilate and disable them for life"
  donderdag 9 april 2026 @ 00:19:16 #82
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220538089
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die zijn uiteraard erg te betreuren, de meisjes die in hun vagina geschoten werden tijdens de protesten hebben daar zelf om gevraagd.

"Security forces were deliberately shooting at the heads, eyes, genitals and vital organs of the female protesters, to mutilate and disable them for life"
Misschien moeten ze ook wat minder aan die dubieuze ruimtelijke ordening doen. Ziekenhuizen, scholen, bejaardentehuizen.

Ze weten zo gek niet wat rondom militaire doelen te bouwen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 9 april 2026 @ 00:23:14 #83
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_220538103
quote:
bron:cnn
• Fragile ceasefire tested: Iran’s Islamic Revolutionary Guard Corps claimed shipping through the critical Strait or Hormuz stopped following what it said was an Israeli ceasefire violation in Lebanon. The White House previously said the ceasefire would continue if the strait stays open.
Open to be Closed :s) . Benieuwd wat Trump furieus gaat epiceren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_220538107
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Interessante landsgrenzen ook op die X hoofdpagina _O-

Maar enorm schaamteloos idd
  donderdag 9 april 2026 @ 00:25:23 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_220538114
Een verdrag of overeenkomst met de Amerikanen is weinig waard tenzij het 100% in hun voordeel is en extreem zwaar in het nadeel van de tegenpartij. Ze hebben er tientallen met de inheemse Amerikaanse bevolking gesloten en vervolgens geschonden, totdat die bevolkingsgroep in de loop van enkele generaties vrijwel tot een handjevol zijn gereduceerd. Het is even adem pakken en weer verder.
pi_220538118
twitter

Er zijn nog verstandige Republikeinen buiten het MAGA kamp.
  donderdag 9 april 2026 @ 00:27:05 #88
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538119
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar bedreigt de VS ons of probeert Europa uit elkaar te drijven? Europa is per definitie al verdeeld, wisselend om welke thema's het gaat. Daar is de VS verder niet voor nodig om dat te bewerkstelligen.
Het dreigen met het aanvallen van Groenland, het steunen van intriganten als Orban en AfD. Zp verdeeld is Europa helemaal niet als het om grote thema's gaat.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220538120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Misschien moeten ze ook wat minder aan die dubieuze ruimtelijke ordening doen. Ziekenhuizen, scholen, bejaardentehuizen.

Ze weten zo gek niet wat rondom militaire doelen te bouwen.
Vooral ook dat ze de dood van deze meisjes wel heel erg vinden maar die van duizenden andere meisjes niet, je zou bijna zeggen dat ze niet helemaal deugen, bijna.
  donderdag 9 april 2026 @ 00:28:09 #90
  donderdag 9 april 2026 @ 00:30:11 #91
pi_220538129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:25 schreef Peppert het volgende:
Een verdrag of overeenkomst met de Amerikanen is weinig waard tenzij het 100% in hun voordeel is en extreem zwaar in het nadeel van de tegenpartij. Ze hebben er tientallen met de inheemse Amerikaanse bevolking gesloten en vervolgens geschonden, totdat die bevolkingsgroep in de loop van enkele generaties vrijwel tot een handjevol zijn gereduceerd. Het is even adem pakken en weer verder.
Het regime in Washington is extreem onbetrouwbaar gebleken inderdaad. Decennia lang al. Al vanaf het ontstaan van de VS inderdaad, onbetrouwbaar.
pi_220538130
quote:

[..]
[ afbeelding ]
ff de stofzuiger pakken :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 9 april 2026 @ 00:39:40 #93
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220538146
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:21 schreef Elizium het volgende:

[..]
Huis uit, wegwezen en nuken je huis.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 9 april 2026 @ 00:55:09 #94
  donderdag 9 april 2026 @ 00:55:12 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220538167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Terwijl er een hoop beschuldigingen uit gaan dat mensen door de mossad betaald worden, zijn ze zelf agenten van de 5de colonne.
1947-2016
pi_220538181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:25 schreef Peppert het volgende:
Het trieste is nog wel dat veel indianen in het Amerikaanse leger dienen; het leger dat hun land gekoloniseerd heeft, hun dorpen verbrand, vrouwen verkracht en cultuur en taal afgenomen heeft. En nu helpen ze datzelfde leger andere bevolkingsgroepen hetzelfde aan te doen.
  donderdag 9 april 2026 @ 01:05:10 #97
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220538184
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Stukje aap en mouw GENOT
Hallo zeg.
Tr'en die shit.
Wat een idioot.
1947-2016
pi_220538196
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hallo zeg.
Tr'en die shit.
Wat een idioot.
Tr'en? Een moderator (sp3c) gaf eerder nog aan dat hij er niet om geeft dat er in Iran of Libanon burgerdoden vallen. User -XOR- heeft het tenminste nog over soldaten. Amerikaanse soldaten veroorzaken heel wat burgerdoden en terreur, dus moreel gezien is daar niets mis mee als je ze dood wenst.
pi_220538206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Niet met Spanje he?
2010 is nog steeds too soon :{w
pi_220538213
twitter

Oei pijnlijk dit voor de moralistische EU leiders.
pi_220538214
pi_220538216
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Huis uit, wegwezen en nuken je huis.
Bekijk deze YouTube-video

Dat laatste stukje... _O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  donderdag 9 april 2026 @ 02:34:51 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220538250
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:17 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Tr'en? Een moderator (sp3c) gaf eerder nog aan dat hij er niet om geeft dat er in Iran of Libanon burgerdoden vallen. User -XOR- heeft het tenminste nog over soldaten. Amerikaanse soldaten veroorzaken heel wat burgerdoden en terreur, dus moreel gezien is daar niets mis mee als je ze dood wenst.
Je bent niet goed.
1947-2016
  donderdag 9 april 2026 @ 02:38:20 #104
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220538252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Dat laatste stukje... _O-
Ik ken dit. Gezien van een vriend die terugkwam van daar en later een collega.
Je schoenen checken, je jas checken, onder de krant kijken, de wc controleren voor je gaat zitten.

Hel dat eiland.

1 halte verder (nz), niks aan het handje. Zelf gechecked daar en daar is niks giftig. Wat gekke mokerslimme toffe vogels ja, maar niet giftig.
Bizar.
1947-2016
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 05:51:10 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:17 schreef -Knapzak- het volgende:

[..]
Als je die twee op enige wijze vergelijkbaar vind dan gaat er toch echt iets fout in je koppie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 9 april 2026 @ 06:20:08 #106
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220538344
twitter

Teflon Mark, zo goed als in z'n beste dagen.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 april 2026 @ 06:23:23 #107
284411 crew  heywoodu
pi_220538349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Druk bezig om de schade van Trump enigszins te beperken, zodat dit na zijn termijn hopelijk niet vanaf de grond opgebouwd moet worden (de opvolger gaat het immers al druk zat hebben met de herstelwerkzaamheden). Want uiteindelijk wil je de VS gewoon in de NAVO natuurlijk, in elk geval na Trump.
pi_220538350
quote:
[ x ]

Dark Mark steunt het Epstein regime. Verraders.
  donderdag 9 april 2026 @ 06:26:37 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220538354
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 06:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Druk bezig om de schade van Trump enigszins te beperken, zodat dit na zijn termijn hopelijk niet vanaf de grond opgebouwd moet worden (de opvolger gaat het immers al druk zat hebben met de herstelwerkzaamheden). Want uiteindelijk wil je de VS gewoon in de NAVO natuurlijk, in elk geval na Trump.
Dat kan hij ook wel.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 06:33:39 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538362
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 06:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Niet (meer) op deze manier
  donderdag 9 april 2026 @ 06:51:56 #111
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220538398
quote:
[ x ]

Mark kruipt zonder probleem de hol van daddy in
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220538420
twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220538423
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 06:33 schreef sp3c het volgende:

[..]
Niet (meer) op deze manier
Als je denkt dat de NAVO zonder de VS kan leef je in een gevaarlijke naïeve droomwereld.

Wat gaan we doen dan, roze koeken vanaf de fiets werpen naar de vijand?

Bovendien schat ik zo in dat er een hevige discussie ontstaat over gender-neutrale toiletten in tanks, of het leger wel voldoende doet aan reductie van de stikstofemissie en over welke shampoo het beste is voor de blauwe hanenkam onder de helm.
pi_220538439
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Toch wel knap dat een tegenpaus niet het domste stuk buitenlandbeleid van de VS geweest zou zijn.
pi_220538450
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:01 schreef tesssssssss het volgende:
[ x ]
it gaet oan!
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:14:00 #116
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538453
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Dit moet wel het meest gestoorde nieuws van de dag zijn toch? TOCH?? 8)7 8)7 8)7 8)7
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220538465
Protesten en activiteiten van links radicale socialistische groeperingen en milieuclubs maken het Defensie al jaren onmogelijk om ook maar 1 fucking oefenterrein te vinden in heel Nederland, bovendien heerst er verzet tegen toenemend militairisme onder jongeren.

Gaat goedkomen jongens en meisjes, we zijn veilig zonder de VS ^O^
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:18:52 #118
236264 crew  capricia
pi_220538468
quote:
85s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit moet wel het meest gestoorde nieuws van de dag zijn toch? TOCH?? 8)7 8)7 8)7 8)7
Een nieuw schisma in de katholieke kerk willen veroorzaken. Heel, heel dom.
- Goethe, “Faust”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 april 2026 @ 07:19:19 #119
284411 crew  heywoodu
pi_220538470
quote:

[..]
De tweet laadt hier niet, wat staat er?
  donderdag 9 april 2026 @ 07:19:56 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220538473
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
whut :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 9 april 2026 @ 07:20:41 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220538475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Trump wil een tegenpaus :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 april 2026 @ 07:21:44 #122
284411 crew  heywoodu
pi_220538477
quote:
81s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trump wil een tegenpaus :')
Nee maar serieus :T

Doe de tekst even plakken dan
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:22:43 #123
236264 crew  capricia
pi_220538480
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Trump (het Pentagon) bedreigt het Vaticaan en de Paus.
Als ze niet doen wat hij zegt, willen ze een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
- Goethe, “Faust”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 april 2026 @ 07:23:43 #124
284411 crew  heywoodu
pi_220538481
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Als ze niet doen wat hij zegt, willen de een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
Pff, kutzooi. Ik ben op weg naar een ding voor werk wat op 9 april is maar ik dacht dus dat dat vandaag zou zijn, is het nog maar 1 april :'(
pi_220538495
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Dus de NAVO is een knokploeg blijkbaar? Heeft Poetin toch gelijk met zijn zorgen.
pi_220538502
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 april 2026 @ 07:34:20 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 01:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hallo zeg.
Tr'en die shit.
Wat een idioot.
Ah kijk, meningen willen verbieden, zo kennen we de dapperen weer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 april 2026 @ 07:38:12 #128
284411 crew  heywoodu
pi_220538515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.
Precies, hij doet gewoon wat helaas nodig is om te zorgen dat er na het tijdperk Trump niet eerst jaren verspild moeten worden om de VS weer terug te krijgen.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:39:23 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als je denkt dat de NAVO zonder de VS kan leef je in een gevaarlijke naïeve droomwereld.

Wat gaan we doen dan, roze koeken vanaf de fiets werpen naar de vijand?
Welke vijand?

Ik denk eerlijk gezegd dat jij de gevaarlijk naieve dromer bent als je denkt dat onze wereld staat of valt met bescherming van het grote machtige Amerika

Samen zijn we 450 miljoen mensen met 2 miljoen actieve beroepsmilitairen

Niemand gaat daar wat tegen proberen te dodn

quote:
Bovendien schat ik zo in dat er een hevige discussie ontstaat over gender-neutrale toiletten in tanks, of het leger wel voldoende doet aan reductie van de stikstofemissie en over welke shampoo het beste is voor de blauwe hanenkam onder de helm.
Bij defensie is ieder toilet genderneutraal
pi_220538518
"Spaanse vloot onder leiding van Admiraal ter Zee Greta Thunberg valt de haven van Tarente met luide Indie muziek aan"
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:40:37 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538520
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef UitStraling het volgende:
"Spaanse vloot onder leiding van Admiraal ter Zee Greta Thunberg valt de haven van Tarente met luide Indie muziek aan"
Random texten :')
pi_220538521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welke vijand?

Ik denk eerlijk gezegd dat jij de gevaarlijk naieve dromer bent als je denkt dat onze wereld staat of valt met bescherming van het grote machtige Amerika

Samen zijn we 450 miljoen mensen met 2 miljoen actieve beroepsmilitairen

Niemand gaat daar wat tegen proberen te dodn
[..]
Bij defensie is ieder toilet genderneutraal
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:42:16 #133
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538523
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ook
pi_220538528
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ook
Tip, nooit jij-bakken, dat komt niet zo snugger over.
  donderdag 9 april 2026 @ 07:43:58 #135
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220538532
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Dit kan toch niet echt zijn? :?
Religekkies zijn doodeng.
  donderdag 9 april 2026 @ 07:44:24 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538535
De zelfhaters die denken dat Europa tot niets in staat is :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:44:57 #137
236264 crew  capricia
pi_220538537
Trump bedreigde dus gewoon de Paus. :{

De hoofdreden waarom op 4 juli Paus Leo naar het eiland Lampedusa zal reizen i.p.v. naar Washington voor de 250ste verjaardag van de VS.
- Goethe, “Faust”
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:45:30 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538539
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jij begon snuggere
pi_220538549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij begon snuggere
Ik zal het je uitleggen,

Ik, "Ik hoop niet dat je politicus bent"
Jij, "Nee jij dan"

Dit is serieus totale armoede.
  donderdag 9 april 2026 @ 07:53:31 #140
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220538550
quote:
[ x ]

Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
The End Times are wild
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 07:53:47 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538554
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik zal het je uitleggen,

Ik, "Ik hoop niet dat je politicus bent"
Jij, "Nee jij dan"

Dit is serieus totale armoede.
Precies, totale armoede

Je kunt beter hoop ik en zo niet dan hoop ik voor je moeder je zusjes en die van mij dat je geen enkele invloed hebt op wat dan ook
  donderdag 9 april 2026 @ 07:56:24 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538561
quote:
[ x ]

Markie is een beetje doorgedraaid blijkbaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220538569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
Zijn taak is de bende bij elkaar houden op welke manier dan ook.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220538590
quote:

[..]
Dat zal wel meevallen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:01:25 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220538601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zal wel meevallen.
Neuh, die is eigenlijk iedereen aan het ergeren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 08:09:58 #146
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220538630
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Als ze niet doen wat hij zegt, willen ze een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
Maar wat als hij doorzet. Zichzelf tot paus maakt en Amerika verder gaat regeren als religieus leider die boven president staat. Beetje zoals Iran nu.
pi_220538632
quote:
[ x ]

Maak het nou niet té doorzichtig Mark, straks snapt-ie het nog.
Do I wanna know?
pi_220538637
Als Rutte zwijgt weet je alweer genoeg
pi_220538640
quote:

[..]
Teflon is ook de jongste niet meer. Gaat gewoon van zijn pensioen genieten met af en toe een lucratieve schnabbel over zijn tijd in het circus.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:14:33 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220538644
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
Huilen dan.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:17:30 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220538656
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 9 april 2026 @ 08:18:54 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220538661
quote:

[..]
En dat is precies waarom hij nu op die positie zit, het interesseert werkelijk geen reet hoe men over hem denkt. Hij staat erom bekend dat hij geen ego heeft, hij is dus ook niet bezig met z'n legacy of iets.
Zijn taak is nu: Tijd kopen voor Europa, iedere maand is een gewonnen maand.

En ongeacht het beeld naar buiten toe: wij hebben geen idee wat er achter gesloten deuren wordt gezegd, en dat is waar het om gaat.
pi_220538663
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!! :r :(

Wat een tyfuszooi hebben die yanks er van gemaakt zeg.

Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken. c_/

Sterker nog, het maakt mijn dag, die pas net begint, nu al weer helemaal top! *O*

Wat jij @sp3c :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220538669
quote:

[..]
In tegendeel: Mark beleeft zijn beste dagen. En als jullie straks allemaal weer wat minder neurotisch en hijgerig zijn, zul je dat misschien inzien.

Misschien.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:22:12 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220538673
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:

[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!! :r :(

Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken. c_/

Sterker nog, het maakt mijn dag, die pas net begint, nu al weer helemaal top! *O*

Wat jij @:sp3c :)
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:23:30 #156
236264 crew  capricia
pi_220538678
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics.
- Goethe, “Faust”
pi_220538680
quote:

[..]

Ga eens een lekkere wandeling maken. Je bent al dagen volkomen over je toeren.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:24:14 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220538682
Zelden zo'n grote clownshow gezien.

Zelfs in de persconferenties van het witte huis zelf zitten tegenstrijdigheden. _O-

Afijn Donnie begint eindelijk te zien dat de boel nog steeds dicht zit

quote:
All U.S. Ships, Aircraft, and Military Personnel, with additional Ammunition, Weaponry, and anything else that is appropriate and necessary for the lethal prosecution and destruction of an already substantially degraded Enemy, will remain in place in, and around, Iran, until such time as the REAL AGREEMENT reached is fully complied with. If for any reason it is not, which is highly unlikely, then the “Shootin’ Starts,” bigger, and better, and stronger than anyone has ever seen before. It was agreed, a long time ago, and despite all of the fake rhetoric to the contrary - NO NUCLEAR WEAPONS and, the Strait of Hormuz WILL BE OPEN & SAFE. In the meantime our great Military is Loading Up and Resting, looking forward, actually, to its next Conquest. AMERICA IS BACK!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220538683
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:')
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.

Als een mod burgerdoden mag toejuichen, want daar geeft hij niks om en is niets meer dan "lullig", dan mag ik dat ook.

Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig en bij de beesten af waar Israël mee bezig is.

De Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties vindt dat overigens ook
vosss is de naam,
  donderdag 9 april 2026 @ 08:26:30 #160
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220538690
quote:

[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DUE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREJT ACHTERLIJK!!!!

Denk aan je bloeddruk voss.
De regering Trump weet heel goed wat er in de statuten van de NAVO staat, maar dat menen zij als biggest, baddest bully on te block te kunnen negeren en men denkt daarmee het verworven recht te hebben om de NAVO offensief in te kunnen zetten als een privé leger. En daar hebben andere NAVO partners (terecht) een probleem mee.

De andere kant van het verhaal is voor binnenlandse consumptie: door de NAVO maand na maand de zwarte piet toe te spelen wordt de achterban en bredere Amerikaanse bevolking voorbereid/gemasseerd op een vertrek uit de NAVO waarbij de regering Trump dat kan claimen als zijnde "landsbelang", "daad van patriottisme", "vrijheid", "we sponsoren de welvaartsstaten van Europa niet langer!", etc etc.
pi_220538692
quote:
Hij moet ontslagen worden. Is daar een procedure voor binnen de NAVO? Dit kan gewoon niet langer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:28:40 #162
438527 MissButterflyy
pi_220538697
Liveblog
5 minuten geleden
Voor het eerst in weken geen aanvallen in Golfregio
Er zijn donderdagochtend voor het eerst sinds zes weken geen aanvallen op de Golfstaten geweest. Kort na het ingaan van het staakt-het-vuren moet de luchtverdediging van Koeweit, Saoedi-Arabië en Bahrein nog in actie komen, maar inmiddels is het al ruim 12 uur rustig in het luchtruim, meldt CNN. Ook Qatar, de Verenigde Arabische Emiraten en Oman hebben geen incidenten gemeld.

Dat is dan positief nieuws.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:28:42 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538698
quote:

[..]

Ik heb een prima dagje tot nu toe :s)
  donderdag 9 april 2026 @ 08:29:25 #164
438527 MissButterflyy
pi_220538702
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.

Als een mod burgerdoden mag toejuichen, want daar geeft hij niks om en is niets meer dan "lullig", dan mag ik dat ook.

Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig en bij de beesten af waar Israël mee bezig is.

De Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties vindt dat overigens ook

Vind ik ook hoor.
Geen idee welke mod dat verder is.
pi_220538704
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind ik ook hoor.
Geen idee welke mod dat verder is.
Die boven je.
vosss is de naam,
  donderdag 9 april 2026 @ 08:35:10 #166
38496 Perrin
pi_220538720
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar ziet het wel naar uit. En wij monitoren de situatie en schrijven prachtig gepolijste bezorgde brieven.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:41:29 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538731
Ik heb nergens gezegd dat ik onschuldige burgerdoden een prima idee vind anders en ik juich ze al helemaal niet toe :{w
  donderdag 9 april 2026 @ 08:45:15 #168
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220538738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Precies, totale armoede

Je kunt beter hoop ik en zo niet dan hoop ik voor je moeder je zusjes en die van mij dat je geen enkele invloed hebt op wat dan ook
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:48:33 #169
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef capricia het volgende:
Trump bedreigde dus gewoon de Paus. :{

De hoofdreden waarom op 4 juli Paus Leo naar het eiland Lampedusa zal reizen i.p.v. naar Washington voor de 250ste verjaardag van de VS.
En dat is dan ook nog hetzelfde land dat van de week nog dreigde met genocide. Zulke geflipte landen wil je toch niet als bondgenoot? :') Eigenlijk doen ze daar niet onder voor hetgeen ze nu in het MO zeggen te willen bestrijden.
pi_220538755
quote:
88s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:41 schreef sp3c het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik onschuldige burgerdoden een prima idee vind anders en ik juich ze al helemaal niet toe :{w
Het is goed met je, ik ben voor veel minder gebanned in NWS. En vaak ook.

Maakt niet uit verder, ik hou er al over op. Fijne dag! :)
vosss is de naam,
pi_220538760
quote:

[..]
En dan zal Trump definitief de geschiedenis ingaan als een laffe verrader en met hem het Amerikaanse volk. Denk niet dat dat een heel populaire actie zal zijn, zelfs niet onder de MAGA-zwakzinnigen.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:52:40 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?
Ik ben ten eerste je hond niet, twn tweede vind ik het binnen de marge

Beetje genant maar ik zie geen mandaat om het weg te halen

Daarnaast is het feedback topic er niet voor niets :{w
pi_220538769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Denk aan je bloeddruk voss.
De regering Trump weet heel goed wat er in de statuten van de NAVO staat, maar dat menen zij als biggest, baddest bully on te block te kunnen negeren en men denkt daarmee het verworven recht te hebben om de NAVO offensief in te kunnen zetten als een privé leger. En daar hebben andere NAVO partners (terecht) een probleem mee.

De andere kant van het verhaal is voor binnenlandse consumptie: door de NAVO maand na maand de zwarte piet toe te spelen wordt de achterban en bredere Amerikaanse bevolking voorbereid/gemasseerd op een vertrek uit de NAVO waarbij de regering Trump dat kan claimen als zijnde "landsbelang", "daad van patriottisme", "vrijheid", "we sponsoren de welvaartsstaten van Europa niet langer!", etc etc.
Als Trump eenmaal uit de NAVO stapt, is hij wel zijn belangrijkste leverage over Europa definitief kwijt.
Het is als Putin en de gaskraan in 2022: als je je grootste dreigement uitvoert, heb je daarna weinig meer over om mee te dreigen.

Dan kan Europa de VS economisch pijn gaan doen en komt de anti-coercion trade bazooka weer op tafel.
pi_220538789
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is Poetin zijn oranje vriendje weg.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:03:13 #175
38496 Perrin
pi_220538795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is zijn oranje vriendje weg.
Ah gelukkig, dan kunnen we met gerust hart doorgaan met monitoren en onze politiek van bezorgde statements verder perfectioneren.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:04:35 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538800
quote:
3s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:51 schreef vosss het volgende:

[..]
Het is goed met je, ik ben voor veel minder gebanned in NWS. En vaak ook.

Maakt niet uit verder, ik hou er al over op. Fijne dag! :)
Maakt wel uit, leugens ben ik geen fan van

Quote het maar
  donderdag 9 april 2026 @ 09:05:10 #177
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220538803
quote:
82s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat is dan ook nog hetzelfde land dat van de week nog dreigde met genocide. Zulke geflipte landen wil je toch niet als bondgenoot? :') Eigenlijk doen ze daar niet onder voor hetgeen ze nu in het MO zeggen te willen bestrijden.
Punt is dat zo gauw Trump weg is bij de volgende verkiezingen en er een democraat op de plek gaat zitten heel EU weer lekker op schoot springt bij Amerika.
Kunnen we weer flink bezuinigen op defensie, alles aan de VS overlaten, worden we weer totaal afhankelijk.

Want uiteindelijk kiest men altijd voor de makkelijkste weg, niemand wil een stap terug nemen.
pi_220538813
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:55 schreef JaxStrumley het volgende:

[..]
Als Trump eenmaal uit de NAVO stapt, is hij wel zijn belangrijkste leverage over Europa definitief kwijt.
Het is als Putin en de gaskraan in 2022: als je je grootste dreigement uitvoert, heb je daarna weinig meer over om mee te dreigen.

Dan kan Europa de VS economisch pijn gaan doen en komt de anti-coercion trade bazooka weer op tafel.
En dan stopt Trump met het versturen van LNG, en dan?
pi_220538841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:05 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Punt is dat zo gauw Trump weg is bij de volgende verkiezingen en er een democraat op de plek gaat zitten heel EU weer lekker op schoot springt bij Amerika.
Kunnen we weer flink bezuinigen op defensie, alles aan de VS overlaten, worden we weer totaal afhankelijk.

Want uiteindelijk kiest men altijd voor de makkelijkste weg, niemand wil een stap terug nemen.
Denk echt niet dat dit ooit nog gaat gebeuren hoor. Na 4 jaar kan er namelijk weer zo'n gek als Trump aan de macht komen.
pi_220538850
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:10 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Denk echt niet dat dit ooit nog gaat gebeuren hoor. Na 4 jaar kan er namelijk weer zo'n gek als Trump aan de macht komen.
We zijn groot fan van keer op keer aan dezelfde steen stoten.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:12:42 #181
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220538857
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Dus de NAVO is een knokploeg blijkbaar? Heeft Poetin toch gelijk met zijn zorgen.
Juist niet. De NAVO laat juist zien dat ze exact doet waar het voor bedoelt is. Kunnen Trump & Rutte hoog en laag springen.

Kunnen we de VS niet schorsen? Dan mogen ze het bij de volgende president opnieuw proberen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220538859
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:06 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
En dan stopt Trump met het versturen van LNG, en dan?
Ja, Trump kan terugslaan. We komen dan in een open handelsoorlog en dat gaat ons ook pijn doen. Vroeg of laat gaat dat toch gebeuren als de VS uit de NAVO stapt, of we het leuk vinden of niet.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:12:55 #183
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538861
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Goede UI. ;) Daar gaan mensen wat over zeggen. :D
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:15:54 #184
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538872
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:10 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Trump is vooral een symptoom van de rot die die diep in de Amerikaanse maatschappij is doorgedrongen. Dit is over 3 jaar dan ook niet voorbij vrees ik. Het beste wat de wereld zou kunnen overkomen is dat die gekken het buitenland gewoon eens lekker met rust laten en het binnenlands eerst maar eens even gaan uitzoeken. Daarna zien we wel verder.
pi_220538896
quote:
10s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:18 schreef UitStraling het volgende:
Protesten en activiteiten van links radicale socialistische groeperingen en milieuclubs maken het Defensie al jaren onmogelijk om ook maar 1 fucking oefenterrein te vinden in heel Nederland
Onzin. Er zijn oefenterreinen genoeg, we hebben zelfs een oefendorp, Marnehuizen.
Daarnaast wordt er ook buiten oefenterreinen geoefend en heel veel in simulatoren. Juist de opkomst van drones biedt daar heel veel ruimte voor.

quote:
, bovendien heerst er verzet tegen toenemend militairisme onder jongeren.
Er is een wachtlijst voor het leger omdat er meer dan voldoende aanmeldingen zijn.

https://nos.nl/artikel/2609614-succesvolle-wervingscampagne-defensie-leidt-tot-lange-wachtlijst

quote:
Gaat goedkomen jongens en meisjes, we zijn veilig zonder de VS ^O^
Je leeft in een bubbel.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:24:49 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538910
Ja maat die genderneutrale toiletten!!!!
pi_220538929
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump is vooral een symptoom van de rot die die diep in de Amerikaanse maatschappij is doorgedrongen. Dit is over 3 jaar dan ook niet voorbij vrees ik. Het beste wat de wereld zou kunnen overkomen is dat die gekken het buitenland gewoon eens lekker met rust laten en het binnenlands eerst maar eens even gaan uitzoeken. Daarna zien we wel verder.
Soort van Amerika first?
  donderdag 9 april 2026 @ 09:27:59 #188
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220538936
quote:

[..]
Hier vrees ik ook voor ja. Ik zie EU liever meer haast maken met zoveel mogelijk in eigen huis te halen.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:28:41 #189
38496 Perrin
pi_220538953
quote:

[..]
En excusus verzinnen om zo weinig mogelijk te doen.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:28:52 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220538960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Soort van Amerika first?
Ik zou eerder denken aan... America Only.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:29:44 #191
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538981
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Soort van Amerika first?
Soort van America die de rest eens even lekker met rust laat.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:31:24 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538988
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik zou eerder denken aan... America Only.
Idd

America first heb ik geen problemen mee
pi_220538991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Onzin. Er zijn oefenterreinen genoeg, we hebben zelfs een oefendorp, Marnehuizen.
Daarnaast wordt er ook buiten oefenterreinen geoefend en heel veel in simulatoren. Juist de opkomst van drones biedt daar heel veel ruimte voor.
[..]
Er is een wachtlijst voor het leger omdat er meer dan voldoende aanmeldingen zijn.

https://nos.nl/artikel/2609614-succesvolle-wervingscampagne-defensie-leidt-tot-lange-wachtlijst
[..]
Je leeft in een bubbel.
Maar het is echt nws waardig zulke users die gewoon constant verfieerbare leugens mogen blijven posten geen bronnen gebruiken, alles om de postings maar op te krikken en nws eigenlijk een soort bnw te maken.. :')
  donderdag 9 april 2026 @ 09:33:39 #194
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220538993
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sp3c het volgende:
Volgens mij heeft social media op een bepaalde groep heel veel invloed.
Je ziet een boel dramatische dingen langs komen op de socials maar veel mensen zien met hun eigen ogen dat het gewone leven vrij normaal is gebleven.

Maar die andere groep wordt steeds extremer, conservatieven denken dat er om elke hoek een blauwharige man is in een jurk die de piemel van hun kind wil afknippen.
Linkse progressieven denken dat er om elke hoek een fascist en nazi is die de gaskamers al aan het bouwen zijn.

Die zitten vast in een social media spiraal en wat ze zien met hun eigen ogen in het echte leven geloven ze niet meer.
Kijk alleen al naar incels.
"Oh ik ben lelijk, ik zal nooit een vriendin krijgen" Ga naar buiten en je ziet tal van lelijke mensen met partner en kinderen.
"Oh ik ben niet lang genoeg, iedere vrouw lacht mij uit" Ga naar buiten en je ziet zat kleinere mannen met vriendinnen...

Ik geloof werkelijk dat Social media een oorzaak is van heel veel ellende.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:34:12 #195
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220538996
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:24 schreef sp3c het volgende:
Wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaybrapaden waar de Russische bezettingsmacht bestaande uit ECHTE MANNEN niet bij in de buurt durft te komen

Gewoon een paar extra potten verf bij de bouwmarkt halen en het land is veilig. No worries.
Huilen dan.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:35:21 #196
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220539001
  donderdag 9 april 2026 @ 09:37:11 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220539007
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:33 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Volgens mij heeft social media op een bepaalde groep heel veel invloed.
Je ziet een boel dramatische dingen langs komen op de socials maar veel mensen zien met hun eigen ogen dat het gewone leven vrij normaal is gebleven.

Maar die andere groep wordt steeds extremer, conservatieven denken dat er om elke hoek een blauwharige man is in een jurk die de piemel van hun kind wil afknippen.
Linkse progressieven denken dat er om elke hoek een fascist en nazi is die de gaskamers al aan het bouwen zijn.

Die zitten vast in een social media spiraal en wat ze zien met hun eigen ogen in het echte leven geloven ze niet meer.
Kijk alleen al naar incels.
"Oh ik ben lelijk, ik zal nooit een vriendin krijgen" Ga naar buiten en je ziet tal van lelijke mensen met partner en kinderen.
"Oh ik ben niet lang genoeg, iedere vrouw lacht mij uit" Ga naar buiten en je ziet zat kleinere mannen met vriendinnen...

Ik geloof werkelijk dat Social media een oorzaak is van heel veel ellende.
Voordat Nederland over gaat tot een al dan niet gedeeltelijk social media verbod is Rusland ons al binnengevallen. Op dat vlak lopen we liever altijd achteraan.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 09:38:54 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539012
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar het is echt nws waardig zulke users die gewoon constant verfieerbare leugens mogen blijven posten geen bronnen gebruiken, alles om de postings maar op te krikken en nws eigenlijk een soort bnw te maken.. :')
Blablabla
pi_220539019
quote:
Oneens.

Rutte doet alles wat absoluut nodig is om beide kampen tevreden te houden.
Zowel de normale Westerse landen, als het knettergekke VS.

Rutte weet ook wel dat Trump snel weer verdwijnt, daarna kan de VS weer een Westers en betrouwbaar land worden.
Plus dat de VS ook veel bijdragen aan de NAVO.
pi_220539022
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaybrapaden waar de Russische bezettingsmacht bestaande uit ECHTE MANNEN niet bij in de buurt durft te komen

Gewoon een paar extra potten verf bij de bouwmarkt halen en het land is veilig. No worries.
Veel borden bij de grenzen met de tekst Страна гомосексуалов и ВИЧ en ze deinzen subiet terug.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_220539024
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jij hoeft daar niet eens voor te jij-bakken.
pi_220539032
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Liveblog
5 minuten geleden
Voor het eerst in weken geen aanvallen in Golfregio
Er zijn donderdagochtend voor het eerst sinds zes weken geen aanvallen op de Golfstaten geweest. Kort na het ingaan van het staakt-het-vuren moet de luchtverdediging van Koeweit, Saoedi-Arabië en Bahrein nog in actie komen, maar inmiddels is het al ruim 12 uur rustig in het luchtruim, meldt CNN. Ook Qatar, de Verenigde Arabische Emiraten en Oman hebben geen incidenten gemeld.

Dat is dan positief nieuws.
Dat is ook wel eens mooi, positief nieuws.

Het probleem is alleen wel dat 1 landje er geen enkel bericht aan heeft en dood leuk de regio blijft bombarderen. Inclusief burger doelen.....

Dat ene landje gaat elke vrede dwarsbomen.
pi_220539039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Oneens.

Rutte weet ook wel dat Trump snel weer verdwijnt, daarna kan de VS weer een Westers en betrouwbaar land worden.
Eens, het is een enorm gladde aal die Rutte maar zit echt een doordachte taktiek achter zijn handelen momenteel.
pi_220539055
Rutte is een verrader !
  donderdag 9 april 2026 @ 09:48:58 #205
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539060
Rutte komt echt over als een clowntje.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220539063
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Eens, het is een enorm gladde aal die Rutte maar zit echt een doordachte taktiek achter zijn handelen momenteel.
Dat is precies zijn taak.
Daarom was hij ook een geweldige premier van Nederland en doet hij ook nu precies wat zijn taak is perfect.

Dat kan je een gladde aal vinden, wat politici uberhaupt moeten zijn, maar voor zijn taak perfect.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:47 schreef alternatif het volgende:
Rutte is een verrader !
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:48 schreef -XOR- het volgende:
Rutte komt echt over als een clowntje.
Vooral een goede onderbouwing dit zeg
pi_220539065
quote:

[..]
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics Baltische staten.
Verbeterd.
Corporate translator
  donderdag 9 april 2026 @ 09:51:43 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220539066
Laat Rutte lekker kontlikken, dat is zijn baan.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:51:52 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539067
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:50 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is precies zijn taak.
Daarom was hij ook een geweldige premier van Nederland en doet hij ook nu precies wat zijn taak is perfect.

Dat kan je een gladde aal vinden, wat politici uberhaupt moeten zijn, maar voor zijn taak perfect.
[..]
[..]
Vooral een goede onderbouwing dit zeg
Als je zegt dat de wereld nu veiliger is dan voor de Iran-oorlog terwijl de luchtvaartmaatschappijen het Midden Oosten mijden en in Azie de spanningen toenemen wegens de brandstofonzekerheid kom je over als een soort Mohammed al Sahaf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 09:52:30 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220539068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat vond jij ook alweer van het inzetten van burgers als mijnenvegers? Hypocriet.
Burgers als mijnenvegers?
Doe ff een quoteje.
1947-2016
pi_220539080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is ook wel eens mooi, positief nieuws.

Het probleem is alleen wel dat 1 landje er geen enkel bericht aan heeft en dood leuk de regio blijft bombarderen. Inclusief burger doelen.....

Dat ene landje gaat elke vrede dwarsbomen.
Dat is allemaal de schuld van Turkije.
Corporate translator
pi_220539085
Voor de liefhebbers:
https://tankermap.com/
pi_220539090
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Laat Rutte lekker kontlikken, dat is zijn baan.
Dat is helemaal niet zijn baan. Rutte moet zorgen voor een zo sterk mogelijke NAVO. En Rutte denkt dat te bereiken door de VS binnenboord te houden.
Alleen iedereen weet dat Trump "van de verkeerde kant" is. En dus niks gaat doen als Putin een move maakt.

Dus moet Rutte die man niet naar de mond praten, maar de rest van de NAVO overtuigen zich klaar te maken voor een NAVO zonder VS.
pi_220539125
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Oneens.

2.5 jaar is absoluut te lang om dit nog vol te kunnen houden. Misschien dat een democratische president wel weer wil. Maar ze gaan de macht sowieso niet zonder slag of stoot afstaan als ze de verkiezingen verliezen.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:03:13 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220539126
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet zijn baan. Rutte moet zorgen voor een zo sterk mogelijke NAVO. En Rutte denkt dat te bereiken door de VS binnenboord te houden.
Alleen iedereen weet dat Trump "van de verkeerde kant" is. En dus niks gaat doen als Putin een move maakt.

Dus moet Rutte die man niet naar de mond praten, maar de rest van de NAVO overtuigen zich klaar te maken voor een NAVO zonder VS.
Dat is niet de taak van Rutte.

De andere landen moeten zelf een workaround maken. Als de NAVO met een MAGA-president niet werkt kunnen ze die ook voorlopig even links laten liggen en een nieuwe club ernaast maken. Als een Whatsappgroep waar die ene vervelende collega niet in zit.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:07:36 #216
22565 asco
Los in deze tent
pi_220539204
Voor wie er iets mee kan; diesel wordt morgen 30 cent per liter goedkoper in België. ¤ 2.18 maximaal is de nieuwe prijs.
pi_220539209
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Hij genereert veel reacties.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:10:56 #218
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220539217
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:07 schreef asco het volgende:
Voor wie er iets mee kan; diesel wordt morgen 30 cent per liter goedkoper in België. ¤ 2.18 maximaal is de nieuwe prijs.
hebben ze een plafond ingesteld?
  donderdag 9 april 2026 @ 10:11:32 #219
438527 MissButterflyy
pi_220539219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]
2.5 jaar is absoluut te lang om dit nog vol te kunnen houden. Misschien dat een democratische president wel weer wil. Maar ze gaan de macht sowieso niet zonder slag of stoot afstaan als ze de verkiezingen verliezen.
De midterms in November…
Hoewel ik benieuwd ben wat ze dan allemaal gaan verzinnen om geen macht te verliezen.
pi_220539220
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Blablabla
Tja Tja Tja een inhoudelijk opbouwend verhaal waarmee je duidelijk aangeeft dat er gewoon geen beleid is qua trollen weren uit nws. :+
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:12:02 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef koemleit het volgende:

[..]

Een zo sterk mogelijke navo is een navo met de VS

De taak van Rutte is op dit moment niet de rest overtuigen zich klaar te maken voor een navo zonder de vs maar trump vertellen dat hij niet zo irritant moet doen de hele tijd
pi_220539229
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De midterms in November…
Hoewel ik benieuwd ben wat ze dan allemaal gaan verzinnen om geen macht te verliezen.
Er zijn al geluiden dat ze ICE in willen zetten tijdens de verkiezingen. Om een eerlijk verloop van de verkiezingen te garanderen.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:13:25 #223
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

De taak van Rutte is op dit moment niet de rest overtuigen zich klaar te maken voor een navo zonder de vs maar trump vertellen dat hij niet zo irritant moet doen de hele tijd
Wat hebben we op het moment aan de VS dan, behalve niks?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:13:43 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Tja Tja Tja een inhoudelijk opbouwend verhaal waarmee je duidelijk aangeeft dat er gewoon geen beleid is qua trollen weren uit nws. :+
Ik kan geen posts verwijderen omdat ik ze persoonlijk dom vind en dom is niet hetzelfde als troll
  donderdag 9 april 2026 @ 10:13:47 #225
438527 MissButterflyy
pi_220539237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

Maar dan op een lieve manier…

Ben benieuwd of hij ooit nog iets gaat zeggen of schrijven wat hij echt vond van Trump.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:16:32 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539253
quote:
5s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat hebben we op het moment aan de VS dan, behalve niks?
Ze hebben een karrevracht aan soldaatjes
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:19:32 #227
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ze hebben een karrevracht aan soldaatjes
Maar Trump heeft al 367596841321x verteld Europa niet te hulp te willen schieten en bovendien pissen hij en zijn cronies ons al bijna 1,5 jaar op alle mogelijke manieren in ons gezicht en beledigen ze onze veteranen die voor de VS hebben gevochten.
Dus nogmaals, wat hebben we nou eigenlijk aan de VS, als ze toch niet willen?
  donderdag 9 april 2026 @ 10:20:52 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539273
De NAVO is een soort geopolitiek Stockholm-syndroom geworden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:25:51 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539303
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar Trump heeft al 367596841321x verteld Europa niet te hulp te willen schieten en bovendien pissen hij en zijn cronies ons al bijna 1,5 jaar op alle mogelijke manieren in ons gezicht en beledigen ze onze veteranen die voor de VS hebben gevochten.
Dus nogmaals, wat hebben we nou eigenlijk aan de VS, als ze toch niet willen?
Vooralsnog liggen er ruim 15.000 Amerikaanse troepen in oost europa de boel te bewaken
pi_220539314
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik kan geen posts verwijderen omdat ik ze persoonlijk dom vind en dom is niet hetzelfde als troll
Verfieerbare leugens die gepost worden is gewoon trollen... Dat het beleid dit als dom posten moet zien is nogal eufemistisch.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:29:08 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539324
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Verfieerbare leugens die gepost worden is gewoon trollen... Dat het beleid dit als dom posten moet zien is nogal eufemistisch.
Nu gaan we in een cirkeltje, daar heb ik geen zin in, probeer het in het feedbacktopic
  donderdag 9 april 2026 @ 10:33:05 #232
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220539341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:25 schreef sp3c het volgende:
Vooralsnog liggen er ruim 15.000 Amerikaanse troepen in oost europa de boel te bewaken
Waarvan niemand meer gelooft dat die Europa zullen verdedigen mocht Trump zijn homeboy Putin een aanval inzetten. Oftewel: een erfenis van het verleden. Van voor Trump. Trump zelf zinspeelde gisteren weer op inname van Groenland, even eraan refereren in het kader van "EU/NAVO heeft ons in de steek gelaten! We zullen dit nooit vergeten, en vergeten Groenland ook niet!".

Vertel die Amerikanen dat ze moeten vertrekken eind dit jaar uit geheel Europa. En zorg dat we echt keihard gedwongen worden daarmee om volledig op onszelf te gaan rekenen. Met de billen bloot ja.
enkelband
  donderdag 9 april 2026 @ 10:37:21 #233
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220539358
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
De midterms in November…
Dus eigenlijk heeft dombo Trump de aanval op Iran te vroeg ingezet op basis van de aanname dat het a-la Venezuela "zo gepiept zou zijn"? Ipv na de midterms (die zij dan niet verliezen) ervoor en nu is hij gegijzeld door de stijgende energieprijzen door die aankomende midterms. Waar als de democraten dik winnen ze hem gaan impeachen. Makes sense.
enkelband
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:38:06 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539361
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:33 schreef recidivist het volgende:

[..]
Waarvan niemand meer gelooft dat die Europa zullen verdedigen mocht Trump zijn homeboy Putin een aanval inzetten. Oftewel: een erfenis van het verleden. Van voor Trump. Trump zelf zinspeelde gisteren weer op inname van Groenland, even eraan refereren in het kader van "EU/NAVO heeft ons in de steek gelaten! We zullen dit nooit vergeten, en vergeten Groenland ook niet!".

Vertel die Amerikanen dat ze moeten vertrekken eind dit jaar uit geheel Europa. En zorg dat we echt keihard gedwongen worden daarmee om volledig op onszelf te gaan rekenen. Met de billen bloot ja.
Meeste zitten in Polen en Trump wil dat aantal verhogen

https://www.reuters.com/w(...)se-visit-2025-09-03/
pi_220539366
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:25 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die heeft Trump teruggetrokken voordat Putin binnenvalt. Uiteraard geheel in coördinatie met Vladimir, vladimirovic.

Als je nu nog denkt dat Trump Europa gaat verdedigen, dan heb je het gewoon allemaal niet gevolgd.
pi_220539374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wilt, zegt, tweet. Die man zegt/tweet/roept zoveel.
Maar zn acties zijn altijd ALTIJD in het voordeel van Putin. Trump werkt voor de Russen, dat ligt er zo dik bovenop, maar toch blijven mensen doen alsof ze dat niet zien.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:40:15 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef koemleit het volgende:

[..]
Die heeft Trump teruggetrokken voordat Putin binnenvalt. Uiteraard geheel in coördinatie met Vladimir, vladimirovic.

Als je nu nog denkt dat Trump Europa gaat verdedigen, dan heb je het gewoon allemaal niet gevolgd.
Gek dattie meer wil sturen dan
  donderdag 9 april 2026 @ 10:40:54 #238
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220539379
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:38 schreef sp3c het volgende:
Dat is niet de relevante vraag. Want Poetin valt dan gewoon niet Polen aan. De vraag is of de Amerikaanse aanwezigheid in het kader van de NAVO (wat niet ophoudt bij de grens van Polen naar een ander land) gelijkstaat aan dat de Amerikanen dus ook militair de gehele NAVO zou verdedigen: buiten Polen dus. Zeg maar als de Baltische staten worden aangevallen. En dat antwoord is heel duidelijk: nee.

Dat Polen een eigen pact met Amerika heeft is leuk voor hen. Maken ze een POLEN-US-agreement ofzo.
enkelband
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:41:02 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539381
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef koemleit het volgende:

[..]
Wilt, zegt, tweet. Die man zegt/tweet/roept zoveel.
Maar zn acties zijn altijd ALTIJD in het voordeel van Putin. Trump werkt voor de Russen, dat ligt er zo dik bovenop, maar toch blijven mensen doen alsof ze dat niet zien.
Natuurlijk werkt Trump niet voor de Russen 8)7
pi_220539382
Als Trump Groenland binnen wil vallen dan staan we aardig schaakmat.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:42:24 #241
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539387
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:41 schreef sp3c het volgende:

[..]
Deels, hij heeft Putin immers nodig om Europa af te kunnen persen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:42:43 #242
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539390
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:41 schreef Toefjes het volgende:
"Gelukkig" zit hij nu nog even vast in het Iraanse drijfzand.
  donderdag 9 april 2026 @ 10:42:56 #243
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220539391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:41 schreef Toefjes het volgende:
Hij zinspeelde er wel weer op. Alles is mogelijk. En hij is rancuneus. Het falen in Iran, wat nog erger gaat worden omdat de oorlog hervat wordt, schuift hij boos af op de NAVO/EU: "zij weigeren ons te helpen, wij ruimen weer hier hun shit op. Wij hebben deze hele olie niet nodig, zij wel".
enkelband
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:43:07 #244
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539392
quote:

[..]
Niet voor, wel met.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:43:28 #245
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Deels, hij heeft Putin immers nodig om Europa af te kunnen persen.
Dus poetin werkt voor Trump?
  donderdag 9 april 2026 @ 10:44:59 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dus poetin werkt voor Trump?
Huh nee, dat stel ik niet. Trump gebruikt de dreiging van Poetin.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 10:45:15 #247
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220539401
quote:

[..]
Het is nog vroeg :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:45:25 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef recidivist het volgende:

[..]
Dat is niet de relevante vraag. Want Poetin valt dan gewoon niet Polen aan. De vraag is of de Amerikaanse aanwezigheid in het kader van de NAVO (wat niet ophoudt bij de grens van Polen naar een ander land) gelijkstaat aan dat de Amerikanen dus ook militair de gehele NAVO zou verdedigen: buiten Polen dus. Zeg maar als de Baltische staten worden aangevallen. En dat antwoord is heel duidelijk: nee.

Dat Polen een eigen pact met Amerika heeft is leuk voor hen. Maken ze een POLEN-US-agreement ofzo.
Het was geen vraag

Je zei dat de Amerikaanse aanwezigheid in Oost Europa een erfenis is waar Trump graag vanaf wil

Mijn reactie is nee hij wil het juist uitbreiden

+bron
pi_220539406
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Niet voor, wel met.
In denk echt voor. Want ik mis het Amerikaanse belang in vrijwel al zn debiliteit. Wellicht heeft Putin hem wijsgemaakt dat het gezamenlijk belang is. Maar een verslechterde band met Europa is nadelig voor de VS (niet voor Russia)
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:46:51 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539408
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Huh nee, dat stel ik niet. Trump gebruikt de dreiging van Poetin.
Dat doet elke regering atm
  donderdag 9 april 2026 @ 10:48:13 #251
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539415
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat doet elke regering atm
Neuh, zeker niet om andere landen af te willen persen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220539418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Gek dattie meer wil sturen dan
Dan zitten de bondgenoten al in het land als Poetin het aanvalt? Kunnen ze mooi de zaak flink saboteren en de regering om zeep helpen als de Russen naar binnen wandelen? Instant zege!
pi_220539424
quote:

[..]
Nee, hij werkt voor Poetin.
pi_220539434
quote:

[..]
Dit is dan ook een hyperbool - een stroman die je kunt ridiculiseren.

Feit is echter dat de huidige regering in Washington veelal een koers uitstippelt die op z'n minst in het voordeel werkt van Rusland. Zie Trumps harde opstelling richting Zelensky/Oekraïne, en vergelijk dat met de manier waarop hij over Poetin spreekt.

Of dat simpelweg voortkomt uit een diepgewortelde aversie jegens Zelensky, zijn wens om snel vrede te bewerkstellingen, of iets compleet anders, dat is koffiedik kijken.

Maar het heulen met Orban en de continue aanvallen op de NAVO komen het Kremlin in ieder geval niet slecht uit. Dat verzin ik niet zelf. Ook propagandamakers in Rusland zijn vol lof over de opstelling van Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_220539446
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Feit is echter dat de huidige regering in Washington veelal een koers uitstippelt die op z'n minst in het voordeel werkt van Rusland. Zie Trumps harde opstelling richting Zelensky/Oekraïne, en vergelijk dat met de manier waarop hij over Poetin spreekt.

Of dat simpelweg voortkomt uit een diepgewortelde aversie jegens Zelensky, zijn wens om snel vrede te bewerkstellingen, of iets compleet anders, dat is koffiedik kijken.

Maar het heulen met Orban en de continue aanvallen op de NAVO komen het Kremlin in ieder geval niet slecht uit. Dat verzin ik niet zelf. Ook propagandamakers in Rusland zijn vol lof over de opstelling van Trump.
Poetin is zijn grote voorbeeld. En hij heeft zijn bedrijven overeind gehouden met bergen Russisch geld.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 10:59:20 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539472
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:48 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, zeker niet om andere landen af te willen persen.
Welke landen wordem er afgeperst?

En hoe?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:00:43 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja en gras is groen

Ik weet niet precies wat je punt is hier
  donderdag 9 april 2026 @ 11:06:21 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539500
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
Welke landen wordem er afgeperst?

En hoe?
De Europese landen. Het is de bedoeling dat die de Amerikaanse staatsschuld gaan betalen door 'beschermgeld' te betalen in de vorm van zeer ongunstige renteloze extreemlanglopende leningen wanneer de VS de dollar devalueren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220539501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja en gras is groen

Ik weet niet precies wat je punt is hier
Dat het kortzichtig is om de discussie te vernauwen tot 'Hihi, Trump werkt helemaal niet voor Poetin, wat belachelijk'.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:09:50 #260
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De Europese landen. Het is de bedoeling dat die de Amerikaanse staatsschuld gaan betalen door 'beschermgeld' te betalen in de vorm van zeer ongunstige renteloze extreemlanglopende leningen wanneer de VS de dollar devalueren.
Chanteren is misschien een beter woord dan afpersen ;)
  donderdag 9 april 2026 @ 11:11:44 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539520
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Chanteren is misschien een beter woord dan afpersen ;)
Mwah, het is een gekende maffia-taktiek. Je zet zelf een bedreiging voor de locale middenstand op/ondersteunt deze en de winkeliers moeten je vervolgens beschermgeld betalen anders wordt je zaak overvallen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220539521
Als Rusland het laat gebeuren in Cuba, en Amerika niet ingrijpt bij de Baltische staten dan snapt iedereen het wel.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:11:59 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat het kortzichtig is om de discussie te vernauwen tot 'Hihi, Trump werkt helemaal niet voor Poetin, wat belachelijk'.
Dus de stelling trump werkt voor Poetin vind je de allernormaalste zaak van de wereld maar als je dan zegt nee natuurlijk niet 8)7 ben je kortzichtig?

Rly koos?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:12:32 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539525
quote:

[..]
Bron?

Zegt me niks
  donderdag 9 april 2026 @ 11:13:43 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Bron?

Zegt me niks
Jij hebt het hele Mar-a-lago plan gemist?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:14:13 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Jij hebt het hele Mar-a-lago plan gemist?
Denk ik
  donderdag 9 april 2026 @ 11:15:20 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Denk ik
https://economics.td.com/(...)ar-a-Lago_Accord.pdf

https://www.lbbw.de/artic(...)rd_ajth4e1ggc_e.html

quote:
One variant of this approach is to tie defense
guarantees to reserve holdings, requiring allies to hold
century bonds (100-year Treasuries) as a condition of
continued U.S. security support.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 11:15:29 #268
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_220539549
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers:
https://tankermap.com/
Het doel van de oorlog is inmiddels zorgen dat de straat van Hormuz open is/blijft, die open was voordat de oorlog begon.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_220539580
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dus de stelling trump werkt voor Poetin vind je de allernormaalste zaak van de wereld maar als je dan zegt nee natuurlijk niet 8)7 ben je kortzichtig?

Rly koos?
'Werken voor' is heel binair, terwijl je prima een balletje op kunt werpen over de relatie tussen Poetin en Trump. Daar zijn heel goed vraagtekens bij te plaatsen.

Jouw reactie lijkt die discussie te ridiculiseren. Maar misschien heb ik het mis, dat kan.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:25:24 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539595
quote:
Thnks ik ga het eens doorlezen als ik tijd heb
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:26:02 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220539598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
'Werken voor' is heel binair, terwijl je prima een balletje op kunt werpen over de relatie tussen Poetin en Trump. Daar zijn heel goed vraagtekens bij te plaatsen.

Jouw reactie lijkt die discussie te ridiculiseren. Maar misschien heb ik het mis, dat kan.
De stelling Trump werkt voor Poetin vind jij niet kortzichtig ja of nee
pi_220539599
quote:
Een derde van de stijging van hun binnenlands product zit hem puur in investeringen in AI en de bijbehorende datacentra. Zodra dat omvalt is dat allemaal weer van de kaart. Het zijn plakkertjes om de luchtbel nog wat langer in stand te houden.

Helaas zijn de meeste investeerders buitenlanders. De VS is al heel lang de veilige haven voor je centjes, als je er veel hebt.
  donderdag 9 april 2026 @ 11:28:20 #273
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220539607
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
En dat is precies waarom hij nu op die positie zit, het interesseert werkelijk geen reet hoe men over hem denkt. Hij staat erom bekend dat hij geen ego heeft, hij is dus ook niet bezig met z'n legacy of iets.
Zijn taak is nu: Tijd kopen voor Europa, iedere maand is een gewonnen maand.

En ongeacht het beeld naar buiten toe: wij hebben geen idee wat er achter gesloten deuren wordt gezegd, en dat is waar het om gaat.
Ja, dat kan wel kloppen. Dan ziet hij het waarschijnlijk als een offer. Of dat goed is om het zo te doen weet ik niet. Ik denk dat Europa gemakkelijk zonder de USA kan. Oekraïne houdt (met steun) in zijn eentje Rusland al tegen.
Duitsland heeft alleen de SOVIET unie bijna verslagen. Het is wel wat duurder, maar kan goed uit. De EU economie is 20x die van Rusland
The End Times are wild
pi_220539609
quote:

[..]
Het is vooral het “flooding the zone” wat voor anderen lastig is om mee te werken, gelukkig zit dit ingebakken in het VS EU handelsakkoord. Wanneer één van de partijen eenzijdig iets veranderd vervalt heel het verdrag.
pi_220539611
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
De stelling Trump werkt voor Poetin vind jij niet kortzichtig ja of nee
Hij werkt er niet voor, maar hij laat zich door hem inspireren. Ook hebben de Russische oligarchen (net geen maffia) hem meer geld geleend dan hij terug kon betalen. Alhoewel dat nu aal het veranderen is door al zijn handel met voorkennis.
  donderdag 9 april 2026 @ 11:28:47 #276
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539612
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:26 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Een derde van de stijging van hun binnenlands product zit hem puur in investeringen in AI en de bijbehorende datacentra. Zodra dat omvalt is dat allemaal weer van de kaart. Het zijn plakkertjes om de luchtbel nog wat langer in stand te houden.

Helaas zijn de meeste investeerders buitenlanders. De VS is al heel lang de veilige haven voor je centjes, als je er veel hebt.
Klopt, maar de VS wil graag de dollar devalueren en dat is nogal problematisch met de staatsschuld die ze hebben. Die willen ze dus herstructureren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 11:33:58 #277
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220539625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 10:45 schreef sp3c het volgende:
Het was geen vraag

Je zei dat de Amerikaanse aanwezigheid in Oost Europa
Helemaal niet. Ik zei dit:

quote:

Jij kwam aan met: maar hij wil de militairen vermeerderen in Polen!

Ja heel leuk. Alleen doet dat niets af aan wat ik zei hierboven. Oost-Europa noemde ik niet. Ik noemde geheel Europa. Dat Trump dan in Polen wel militairen wil vermeerderen zegt vooral veel over de Pools-Amerikaanse relatie. En zoals ik al zei: moet Polen lekker zelf een agreement aangaan met Trump ofzo. Het is overduidelijk dat behalve voor dit ene land waar hij wel een voorliefde voor heeft voor de overige Europese landen en NAVO als geheel geldt: Amerika gaat hen niet verdedigen als Poetin ze aanvalt. Tenzij er expliciet enig ander bewijs is dat dat wel zo is. Jij weet ook wel dat als Poetin een een-tweetje aangaat met buddy Trump en een Baltische staat inneemt de Amerikanen echt niet daarvoor gaan vechten onder Trump. Dan mag Polen wel safe zijn met extra Amerikaanse militairen maar dan valt Poetin dat land net niet aan maar wel zo een Baltische staat, wetende dat Trump niets gaan doen. Oftewel: NAVO is al over. Dan kan je beter gewoon die Amerikanen naar huis laten gaan voor eind 2026 ofzo. En dat Polen dan wel een deal of understanding al heeft met Trump doet daar niets aan af en is leuk voor hen.

quote:
Mijn reactie is nee hij wil het juist uitbreiden
In Polen ja. Als je echt wil mierenneuken moet je stellen: van de 23 EU-landen in NAVO wil Trump Amerikaanse militairen in 1, 2 a 3 landen uitbreiden! Woohooo. Voor de overige 20 landen geldt dat zeker bij Russische agressie van zijn vriend Poetin zij niet op Amerikaanse steun hoeven te rekenen. Oftewel: maak een nieuwe "NAVO" met die drie landjes: "European friends of the US-alliance".
enkelband
pi_220539628
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 05:51 schreef sp3c het volgende:

[..]
Als je die twee op enige wijze vergelijkbaar vind dan gaat er toch echt iets fout in je koppie
Er is sowieso iets fout in je koppie als je niet geeft om burgerdoden, maar het erg vind als er Amerikaanse soldaten omkomen die dood en verderf zaaien.
pi_220539637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:28 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Klopt, maar de VS wil graag de dollar devalueren en dat is nogal problematisch met de staatsschuld die ze hebben. Die willen ze dus herstructureren.
Ironisch, nietwaar? Trump wil dat iedereen hun dollars weer inlevert door er Amerikaanse producten of waardepapieren voor te kopen. Zijn buitenlandbeleid zorgt er wel voor, dat steeds meer mensen van hun dollars af willen, maar ze willen er geen Amerikaanse spullen voor in de plaats. Dus zonder de AI bubbel ging de waarde van de dollar nu in sneltempo omlaag.

Dat de AI bubbel het nog steeds zo goed doet is niet omdat niet iedereen ziet dat het gebakken lucht is, maar gewoon omdat de waardestijging van zulke aandelen enorm is. Iedereen denkt er uit te kunnen stappen net voordat de bubbel klapt. 8)7

Plus, wie wil er nu hun waardepapieren omruilen voor waardepapieren waar je niet meer van af komt, met een veel lager rendement?
pi_220539673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ironisch, nietwaar? Trump wil dat iedereen hun dollars weer inlevert door er Amerikaanse producten of waardepapieren voor te kopen. Zijn buitenlandbeleid zorgt er wel voor, dat steeds meer mensen van hun dollars af willen, maar ze willen er geen Amerikaanse spullen voor in de plaats. Dus zonder de AI bubbel ging de waarde van de dollar nu in sneltempo omlaag.

Dat de AI bubbel het nog steeds zo goed doet is niet omdat niet iedereen ziet dat het gebakken lucht is, maar gewoon omdat de waardestijging van zulke aandelen enorm is. Iedereen denkt er uit te kunnen stappen net voordat de bubbel klapt. 8)7

Plus, wie wil er nu hun waardepapieren omruilen voor waardepapieren waar je niet meer van af komt, met een veel lager rendement?
Omdat het op dat moment geen waardepapieren, maar verzekeringspapieren zijn. Heb je Amerikaanse waardepapieren gekocht, dan val je onder de bescherming van de VS. Heb je die niet, dan heb je op 't gunstigste moment niets met ze te maken, tot ze Groenland willen hebben.

Ouderwetse mafiatactiek.
  donderdag 9 april 2026 @ 11:50:42 #281
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220539689
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Trump is nit onze baas.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 9 april 2026 @ 11:53:37 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220539698
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
De Paus is woke! Wie dat echt vindt én zichzelf religieus acht snapt niet helemaal wat ie nou eigenlijk zit te geloven.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:56:40 #283
236264 crew  capricia
pi_220539706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De Paus is woke! Wie dat echt vindt én zichzelf religieus acht snapt niet helemaal wat ie nou eigenlijk zit te geloven.
Wie om mensenlevens geeft is tegenwoordig kennelijk al woke, ja.
- Goethe, “Faust”
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 11:57:10 #284
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539708
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie om mensenlevens geeft is tegenwoordig kennelijk al woke, ja.
Met je deugbuik!
pi_220539710
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Mwahhh.

Zijn mensen hier echt zo selectief verontwaardigd? Of gewoon naief? Dit kabinet zijn fascisten, Project 2025 wat ze niet eens meer ontkennen laat dat al zien. Ze willen de gehele wereld hebben. En elke expert heeft van te voren gewaarschuwd.

Maar anyway blijf vooral pedofiel/verkrachter Trump fanboys en stem steeds rechtser. Misschien moeten we Wilders minister-president maken, Omtzigt is nu toch weg!

Overigens wees niet verbaasd als Trump de stembureau's aanvalt in november. Wie gaat hem tegehouden? De loyalisten die hij heeft geinstalleerd in de top van de overheid? Steve Bannon heeft al openlijk toegegeven dat het een van de plannen is.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:01:25 #286
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539724
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 11:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Mwahhh.

Zijn mensen hier echt zo selectief verontwaardigd? Of gewoon naief? Dit kabinet zijn fascisten, Project 2025 wat ze niet eens meer ontkennen laat dat al zien. Ze willen de gehele wereld hebben. En elke expert heeft van te voren gewaarschuwd.

Maar anyway blijf vooral pedofiel/verkrachter Trump fanboys en stem steeds rechtser. Misschien moeten we Wilders minister-president maken, Omtzigt is nu toch weg!

Overigens wees niet verbaasd als Trump de stembureau's aanvalt in november. Wie gaat hem tegehouden? De loyalisten die hij heeft geinstalleerd in de top van de overheid?
Ik vind vooral een land dat droomt van het uitroeien van beschavingen dat ook nog een eigen religie wil hebben eigenlijk een uiterst gevaarlijke combinatie. Die mensen zijn totaal van god los en dronken van de macht. Henry VIII zou zich er voor geschaamd hebben.
  donderdag 9 april 2026 @ 12:01:41 #287
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539725
Lijkt me wel gaaf trouwens, een Amerikaans Vaticaan, met een Sixtijnse kapel ingelegd met nepgoud en met een enorme plafondschildering van Trump die Vance met de vinger aantikt. Tevens uiteraard in de tuinen ook nog allemaal beelden van Donnie en Melania.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_220539730
quote:
2s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind vooral een land dat droomt van het uitroeien van beschavingen dat ook nog een eigen religie wil hebben eigenlijk een uiterst gevaarlijke combinatie. Die mensen zijn totaal van god los en dronken van de macht. Henry VIII zou zich er voor geschaamd hebben.
Laten we hopen dat november snel komt en dat er niks ernstig gebeurt aan de verkiezingen daar. In de trant van een deze keer professionele Jan 6th

Als zelfs MAGA nu waarschuwt voor Trump. De gekkies Alex Jones, Tucker Carlson, MTG
pi_220539742
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:01 schreef -XOR- het volgende:
Lijkt me wel gaaf trouwens, een Amerikaans Vaticaan, met een Sixtijnse kapel ingelegd met nepgoud en met een enorme plafondschildering van Trump die Vance met de vinger aantikt. Tevens uiteraard in de tuinen ook nog allemaal beelden van Donnie en Melania.
Een prachtige kitchkathedraal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220539743
quote:
Lijkt me wel gaaf trouwens, een Amerikaans Vaticaan, met een Sixtijnse kapel ingelegd met nepgoud en met een enorme plafondschildering van Trump die Vance met de vinger aantikt wat minderjarige meisjes bij hun kruis pakt. Tevens uiteraard in de tuinen ook nog allemaal beelden van Donnie en Melania.
Bedoelde je dit?
  donderdag 9 april 2026 @ 12:10:10 #291
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220539754
quote:
Toevallig dit symbool straks op de wapens?

donderdag 9 april 2026 @ 12:12:45 #292
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539761
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:07 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Bedoelde je dit?
minderjarigen bij hun kruis pakken is in die contreien dan wel weer traditie dus wat dat betreft kan hij zo aansluiten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:14:48 #293
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539770
quote:
Hier een goede analyse van de bezoekers van je kerk:
  donderdag 9 april 2026 @ 12:17:04 #294
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220539778
quote:
Totaal mesjogge.

[ x ]
Denkt die sukkel nu dat hij origineel is of zo?
Dit hebben de Fransen meer dan 500 jaar geleden al eens gedaan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Western_Schism
  donderdag 9 april 2026 @ 12:20:47 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220539796
Moeten we nu paar uur wachten tot Trump wakker is geworden en met een video van 1 minuut te zien krijgt dat Straat van Hormuz nog potdicht zit vanwege aanvallen van Israel op Libanon?

En dan een Truth Social postje met allerlei dreigementen?

En morgen nog een pump and dump-scheme?
  donderdag 9 april 2026 @ 12:27:27 #296
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220539851
quote:
Exclusive: Iran war doubles Russia's main oil revenue to $9 bln in April, Reuters calculations show

MOSCOW, April 9 (Reuters) - Russia will see revenue from its biggest ‌single oil tax double to $9 billion in April due to the oil and gas crisis triggered by the U.S. and Israeli attack on Iran, Reuters calculations showed on Thursday.
The Reuters calculation is some of the first concrete evidence of a windfall ​for Russia, the world's second-largest oil exporter, from the Iran war, which oil traders say has ​triggered the most serious energy crisis in recent history.

Iran effectively shut the Strait of ⁠Hormuz - a route for about a fifth of global oil and LNG flows - after U.S. and Israeli ​airstrikes on Iran at the end of February, sending Brent futures shooting well past $100 per barrel.

Russia's main revenue from ​its vast oil and gas industry is based on production. Export duty on crude oil has been nullified from the start of 2024 as part of the so-called wider tax manoeuvre, a years-long tax reform of the industry.

According to Reuters calculations ​based on preliminary production data and oil prices, Russia's mineral extraction tax on oil output will increase ​in April to around 700 billion roubles ($9 billion) from 327 billion roubles in March. The revenue is up by some ‌10% from ⁠April last year.
For the whole of 2026, Russia has budgeted for 7.9 trillion roubles from the mineral extraction tax.

RUSSIAN ENERGY IN DEMAND
The average price of Russia's Urals crude, used for taxation, jumped to $77 per barrel in March, its highest since October 2023, according to economy ministry data.
That was up 73% from February's $44.59 per barrel ​and above the level of $59 ​assumed in this year's ⁠state budget.

The Kremlin said on Tuesday there were a huge number of requests for Russian energy from a range of different places amid a grave global energy crisis ​that was shaking the foundations of the oil and gas markets.

Still, there are ​limits on ⁠the windfall for Russia, and economists inside Russia have repeatedly cautioned that 2026 could be a tough year.
Russia ran a budget deficit of 4.58 trillion roubles, or 1.9% of gross domestic product, in January-March 2026, the finance ministry ⁠said on ​Wednesday.
And Ukraine's attacks on Russian energy infrastructure, with an aim ​to cripple Moscow's finances, have also contributed to lower earnings and threaten oil production cuts.
The size of the windfall for Russia will ultimately depend ​on how long the Iran crisis lasts.
Lekker gewerkt, Trumpie. Met de complimenten van Vladimir Vladimirovitsj.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 9 april 2026 @ 12:30:18 #297
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220539872
Ui
quote:
Uiteraard in Trumpstad, in de St. Donaldskerk *O*

En geen miswijn met tosti's, maar cola en Big Mac's _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 9 april 2026 @ 12:32:07 #298
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220539882
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 12:30 schreef StateOfMind het volgende:
Ui
[..]
Uiteraard in Trumpstad, in de St. Donaldskerk *O*

En geen miswijn met tosti's, maar cola en Big Mac's _O_
En geen koorknapen maar 13 jarige meisjes in lingerie.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 12:33:37 #299
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220539888
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')