abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 april 2026 @ 08:17:30 #151
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220538656
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 9 april 2026 @ 08:18:54 #152
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220538661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
En dat is precies waarom hij nu op die positie zit, het interesseert werkelijk geen reet hoe men over hem denkt. Hij staat erom bekend dat hij geen ego heeft, hij is dus ook niet bezig met z'n legacy of iets.
Zijn taak is nu: Tijd kopen voor Europa, iedere maand is een gewonnen maand.

En ongeacht het beeld naar buiten toe: wij hebben geen idee wat er achter gesloten deuren wordt gezegd, en dat is waar het om gaat.
pi_220538663
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!! :r :(

Wat een tyfuszooi hebben die yanks er van gemaakt zeg.

Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken. c_/

Sterker nog, het maakt mijn dag, die pas net begint, nu al weer helemaal top! *O*

Wat jij @sp3c :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220538669
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
In tegendeel: Mark beleeft zijn beste dagen. En als jullie straks allemaal weer wat minder neurotisch en hijgerig zijn, zul je dat misschien inzien.

Misschien.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:22:12 #155
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220538673
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:

[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!! :r :(

Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken. c_/

Sterker nog, het maakt mijn dag, die pas net begint, nu al weer helemaal top! *O*

Wat jij @:sp3c :)
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:23:30 #156
236264 crew  capricia
pi_220538678
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220538680
quote:

[..]

Ga eens een lekkere wandeling maken. Je bent al dagen volkomen over je toeren.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:24:14 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220538682
Zelden zo'n grote clownshow gezien.

Zelfs in de persconferenties van het witte huis zelf zitten tegenstrijdigheden. _O-

Afijn Donnie begint eindelijk te zien dat de boel nog steeds dicht zit

quote:
All U.S. Ships, Aircraft, and Military Personnel, with additional Ammunition, Weaponry, and anything else that is appropriate and necessary for the lethal prosecution and destruction of an already substantially degraded Enemy, will remain in place in, and around, Iran, until such time as the REAL AGREEMENT reached is fully complied with. If for any reason it is not, which is highly unlikely, then the “Shootin’ Starts,” bigger, and better, and stronger than anyone has ever seen before. It was agreed, a long time ago, and despite all of the fake rhetoric to the contrary - NO NUCLEAR WEAPONS and, the Strait of Hormuz WILL BE OPEN & SAFE. In the meantime our great Military is Loading Up and Resting, looking forward, actually, to its next Conquest. AMERICA IS BACK!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220538683
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:22 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
:')
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.

Als een mod burgerdoden mag toejuichen, want daar geeft hij niks om en is niets meer dan "lullig", dan mag ik dat ook.

Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig en bij de beesten af waar Israël mee bezig is.

De Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties vindt dat overigens ook
vosss is de naam,
  donderdag 9 april 2026 @ 08:26:30 #160
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220538690
quote:

[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DUE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREJT ACHTERLIJK!!!!

Denk aan je bloeddruk voss.
De regering Trump weet heel goed wat er in de statuten van de NAVO staat, maar dat menen zij als biggest, baddest bully on te block te kunnen negeren en men denkt daarmee het verworven recht te hebben om de NAVO offensief in te kunnen zetten als een privé leger. En daar hebben andere NAVO partners (terecht) een probleem mee.

De andere kant van het verhaal is voor binnenlandse consumptie: door de NAVO maand na maand de zwarte piet toe te spelen wordt de achterban en bredere Amerikaanse bevolking voorbereid/gemasseerd op een vertrek uit de NAVO waarbij de regering Trump dat kan claimen als zijnde "landsbelang", "daad van patriottisme", "vrijheid", "we sponsoren de welvaartsstaten van Europa niet langer!", etc etc.
pi_220538692
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
Hij moet ontslagen worden. Is daar een procedure voor binnen de NAVO? Dit kan gewoon niet langer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:28:40 #162
438527 MissButterflyy
pi_220538697
Liveblog
5 minuten geleden
Voor het eerst in weken geen aanvallen in Golfregio
Er zijn donderdagochtend voor het eerst sinds zes weken geen aanvallen op de Golfstaten geweest. Kort na het ingaan van het staakt-het-vuren moet de luchtverdediging van Koeweit, Saoedi-Arabië en Bahrein nog in actie komen, maar inmiddels is het al ruim 12 uur rustig in het luchtruim, meldt CNN. Ook Qatar, de Verenigde Arabische Emiraten en Oman hebben geen incidenten gemeld.

Dat is dan positief nieuws.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:28:42 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538698
quote:

[..]

Ik heb een prima dagje tot nu toe :s)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 9 april 2026 @ 08:29:25 #164
438527 MissButterflyy
pi_220538702
quote:
7s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.

Als een mod burgerdoden mag toejuichen, want daar geeft hij niks om en is niets meer dan "lullig", dan mag ik dat ook.

Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig en bij de beesten af waar Israël mee bezig is.

De Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties vindt dat overigens ook

Vind ik ook hoor.
Geen idee welke mod dat verder is.
pi_220538704
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind ik ook hoor.
Geen idee welke mod dat verder is.
Die boven je.
vosss is de naam,
  donderdag 9 april 2026 @ 08:35:10 #166
38496 Perrin
pi_220538720
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar ziet het wel naar uit. En wij monitoren de situatie en schrijven prachtig gepolijste bezorgde brieven.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:41:29 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538731
Ik heb nergens gezegd dat ik onschuldige burgerdoden een prima idee vind anders en ik juich ze al helemaal niet toe :{w
  donderdag 9 april 2026 @ 08:45:15 #168
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_220538738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Precies, totale armoede

Je kunt beter hoop ik en zo niet dan hoop ik voor je moeder je zusjes en die van mij dat je geen enkele invloed hebt op wat dan ook
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:48:33 #169
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220538747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef capricia het volgende:
Trump bedreigde dus gewoon de Paus. :{

De hoofdreden waarom op 4 juli Paus Leo naar het eiland Lampedusa zal reizen i.p.v. naar Washington voor de 250ste verjaardag van de VS.
En dat is dan ook nog hetzelfde land dat van de week nog dreigde met genocide. Zulke geflipte landen wil je toch niet als bondgenoot? :') Eigenlijk doen ze daar niet onder voor hetgeen ze nu in het MO zeggen te willen bestrijden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220538755
quote:
88s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:41 schreef sp3c het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik onschuldige burgerdoden een prima idee vind anders en ik juich ze al helemaal niet toe :{w
Het is goed met je, ik ben voor veel minder gebanned in NWS. En vaak ook.

Maakt niet uit verder, ik hou er al over op. Fijne dag! :)
vosss is de naam,
pi_220538760
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:23 schreef capricia het volgende:

[..]
En dan zal Trump definitief de geschiedenis ingaan als een laffe verrader en met hem het Amerikaanse volk. Denk niet dat dat een heel populaire actie zal zijn, zelfs niet onder de MAGA-zwakzinnigen.
  Moderator donderdag 9 april 2026 @ 08:52:40 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220538762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?
Ik ben ten eerste je hond niet, twn tweede vind ik het binnen de marge

Beetje genant maar ik zie geen mandaat om het weg te halen

Daarnaast is het feedback topic er niet voor niets :{w
pi_220538769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Denk aan je bloeddruk voss.
De regering Trump weet heel goed wat er in de statuten van de NAVO staat, maar dat menen zij als biggest, baddest bully on te block te kunnen negeren en men denkt daarmee het verworven recht te hebben om de NAVO offensief in te kunnen zetten als een privé leger. En daar hebben andere NAVO partners (terecht) een probleem mee.

De andere kant van het verhaal is voor binnenlandse consumptie: door de NAVO maand na maand de zwarte piet toe te spelen wordt de achterban en bredere Amerikaanse bevolking voorbereid/gemasseerd op een vertrek uit de NAVO waarbij de regering Trump dat kan claimen als zijnde "landsbelang", "daad van patriottisme", "vrijheid", "we sponsoren de welvaartsstaten van Europa niet langer!", etc etc.
Als Trump eenmaal uit de NAVO stapt, is hij wel zijn belangrijkste leverage over Europa definitief kwijt.
Het is als Putin en de gaskraan in 2022: als je je grootste dreigement uitvoert, heb je daarna weinig meer over om mee te dreigen.

Dan kan Europa de VS economisch pijn gaan doen en komt de anti-coercion trade bazooka weer op tafel.
pi_220538789
quote:
9s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is Poetin zijn oranje vriendje weg.
  donderdag 9 april 2026 @ 09:03:13 #175
38496 Perrin
pi_220538795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is zijn oranje vriendje weg.
Ah gelukkig, dan kunnen we met gerust hart doorgaan met monitoren en onze politiek van bezorgde statements verder perfectioneren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')