Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oei pijnlijk dit voor de moralistische EU leiders.
Ah kijk, meningen willen verbieden, zo kennen we de dapperen weer.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hallo zeg.
Tr'en die shit.
Wat een idioot.
Precies, hij doet gewoon wat helaas nodig is om te zorgen dat er na het tijdperk Trump niet eerst jaren verspild moeten worden om de VS weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.
Welke vijand?quote:Op donderdag 9 april 2026 07:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je denkt dat de NAVO zonder de VS kan leef je in een gevaarlijke naïeve droomwereld.
Wat gaan we doen dan, roze koeken vanaf de fiets werpen naar de vijand?
Bij defensie is ieder toilet genderneutraalquote:Bovendien schat ik zo in dat er een hevige discussie ontstaat over gender-neutrale toiletten in tanks, of het leger wel voldoende doet aan reductie van de stikstofemissie en over welke shampoo het beste is voor de blauwe hanenkam onder de helm.
Random textenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef UitStraling het volgende:
"Spaanse vloot onder leiding van Admiraal ter Zee Greta Thunberg valt de haven van Tarente met luide Indie muziek aan"
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Welke vijand?
Ik denk eerlijk gezegd dat jij de gevaarlijk naieve dromer bent als je denkt dat onze wereld staat of valt met bescherming van het grote machtige Amerika
Samen zijn we 450 miljoen mensen met 2 miljoen actieve beroepsmilitairen
Niemand gaat daar wat tegen proberen te dodn
[..]
Bij defensie is ieder toilet genderneutraal
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ookquote:Op donderdag 9 april 2026 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.
Tip, nooit jij-bakken, dat komt niet zo snugger over.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ook
Jij begon snuggerequote:Op donderdag 9 april 2026 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip, nooit jij-bakken, dat komt niet zo snugger over.
Ik zal het je uitleggen,quote:
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Teflon Mark, zo goed als in z'n beste dagen.
Precies, totale armoedequote:Op donderdag 9 april 2026 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen,
Ik, "Ik hoop niet dat je politicus bent"
Jij, "Nee jij dan"
Dit is serieus totale armoede.
Markie is een beetje doorgedraaid blijkbaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Zijn taak is de bende bij elkaar houden op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
Neuh, die is eigenlijk iedereen aan het ergeren.quote:
Maar wat als hij doorzet. Zichzelf tot paus maakt en Amerika verder gaat regeren als religieus leider die boven president staat. Beetje zoals Iran nu.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump (het Pentagon) bedreigt het Vaticaan en de Paus.
Als ze niet doen wat hij zegt, willen ze een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
Maak het nou niet té doorzichtig Mark, straks snapt-ie het nog.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Teflon is ook de jongste niet meer. Gaat gewoon van zijn pensioen genieten met af en toe een lucratieve schnabbel over zijn tijd in het circus.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |