Dit stond allemaal in de planning.quote:Op zondag 20 september 2026 08:32 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ja het gaat goed he! Mooi man al die intelligentie die met deze oorlog gepaard gaat.
Die kunnen geen kut.quote:Op zondag 20 september 2026 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik als Pakistan in je nek hijgt.
Nu wel netjes doorpakken en de fascistische terrormoslims in Teheran, de Houthi's, Hamas, Boko Haram en Hezbollah liquideren svp.quote:Op zondag 20 september 2026 08:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit stond allemaal in de planning.
Zulke ingenieuze ideeën kun je wel aan Trump en Hegseth overlaten.
Afhankelijk van de soort bommen.quote:Op zondag 20 september 2026 08:35 schreef Discombobulate het volgende:
Op de grond moet je het winnen. Met alleen bombarderen kom je er niet.
Oja, Iran is voor de 27e keer verslagen, "obliterated"quote:Op zondag 20 september 2026 08:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de soort bommen.
Met een paar tikjes zinkt die hele regio door de aardkorst.
Kunnen ze daar hun eigen Atlantis scheppen.
Plus al hun geldschieters en beschermers in Saoedi-Arabië, UAE, Qatar, et cetera.quote:Op zondag 20 september 2026 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu wel netjes doorpakken en de fascistische terrormoslims in Teheran, de Houthi's, Hamas, Boko Haram en Hezbollah liquideren svp.
Kunnen we allemaal naar Atlantis.quote:Op zondag 20 september 2026 08:38 schreef Discombobulate het volgende:
Als Rusland de NAVO aanvalt en China Taiwan is het feest helemaal compleet.
Jij hebt een bericht van mij geliket.quote:Op zondag 20 september 2026 08:38 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja zodra er een bommetje valt begint Dom Links weer hysterisch te gillen![]()
Als Hitler zulke steun had gehad dan had hij zijn laatste tandjes eruit gelachen.
Nog eentje dan, ik ben vandaag goedgeluimd.quote:Op zondag 20 september 2026 08:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jij hebt een bericht van mij geliket.
Ik lach mijn laatste tandjes eruit.
quote:Op zondag 20 september 2026 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog eentje dan, ik ben vandaag goedgeluimd.
Nou dat komt dan goed uit want ik ben ook niet blij!quote:Op zondag 20 september 2026 08:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Türkiye aan de ene kant, Pakistan aan de ander. En beide landen zijn niet blij momenteel.
hij denkt hij is avengers endgame ofzoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |