Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 april 2026 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huis uit, wegwezen en nuken je huis.
Je bent niet goed.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:17 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Tr'en? Een moderator (sp3c) gaf eerder nog aan dat hij er niet om geeft dat er in Iran of Libanon burgerdoden vallen. User -XOR- heeft het tenminste nog over soldaten. Amerikaanse soldaten veroorzaken heel wat burgerdoden en terreur, dus moreel gezien is daar niets mis mee als je ze dood wenst.
Ik ken dit. Gezien van een vriend die terugkwam van daar en later een collega.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dat laatste stukje...
Als je die twee op enige wijze vergelijkbaar vind dan gaat er toch echt iets fout in je koppiequote:Op donderdag 9 april 2026 01:17 schreef -Knapzak- het volgende:
[..]
Tr'en? Een moderator (sp3c) gaf eerder nog aan dat hij er niet om geeft dat er in Iran of Libanon burgerdoden vallen. User -XOR- heeft het tenminste nog over soldaten. Amerikaanse soldaten veroorzaken heel wat burgerdoden en terreur, dus moreel gezien is daar niets mis mee als je ze dood wenst.
Druk bezig om de schade van Trump enigszins te beperken, zodat dit na zijn termijn hopelijk niet vanaf de grond opgebouwd moet worden (de opvolger gaat het immers al druk zat hebben met de herstelwerkzaamheden). Want uiteindelijk wil je de VS gewoon in de NAVO natuurlijk, in elk geval na Trump.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Teflon Mark, zo goed als in z'n beste dagen.
Dark Mark steunt het Epstein regime. Verraders.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Dat kan hij ook wel.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk bezig om de schade van Trump enigszins te beperken, zodat dit na zijn termijn hopelijk niet vanaf de grond opgebouwd moet worden (de opvolger gaat het immers al druk zat hebben met de herstelwerkzaamheden). Want uiteindelijk wil je de VS gewoon in de NAVO natuurlijk, in elk geval na Trump.
Niet (meer) op deze manierquote:Op donderdag 9 april 2026 06:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Druk bezig om de schade van Trump enigszins te beperken, zodat dit na zijn termijn hopelijk niet vanaf de grond opgebouwd moet worden (de opvolger gaat het immers al druk zat hebben met de herstelwerkzaamheden). Want uiteindelijk wil je de VS gewoon in de NAVO natuurlijk, in elk geval na Trump.
Mark kruipt zonder probleem de hol van daddy inquote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Als je denkt dat de NAVO zonder de VS kan leef je in een gevaarlijke naïeve droomwereld.quote:
Toch wel knap dat een tegenpaus niet het domste stuk buitenlandbeleid van de VS geweest zou zijn.quote:
Dit moet wel het meest gestoorde nieuws van de dag zijn toch? TOCH??quote:
Een nieuw schisma in de katholieke kerk willen veroorzaken. Heel, heel dom.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit moet wel het meest gestoorde nieuws van de dag zijn toch? TOCH??![]()
![]()
![]()
De tweet laadt hier niet, wat staat er?quote:Op donderdag 9 april 2026 07:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit moet wel het meest gestoorde nieuws van de dag zijn toch? TOCH??![]()
![]()
![]()
Trump wil een tegenpausquote:Op donderdag 9 april 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tweet laadt hier niet, wat staat er?
Trump (het Pentagon) bedreigt het Vaticaan en de Paus.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De tweet laadt hier niet, wat staat er?
Pff, kutzooi. Ik ben op weg naar een ding voor werk wat op 9 april is maar ik dacht dus dat dat vandaag zou zijn, is het nog maar 1 aprilquote:Op donderdag 9 april 2026 07:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump (het Pentagon) bedreigt het Vaticaan en de Paus.
Als ze niet doen wat hij zegt, willen de een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
Dus de NAVO is een knokploeg blijkbaar? Heeft Poetin toch gelijk met zijn zorgen.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oei pijnlijk dit voor de moralistische EU leiders.
Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Oei pijnlijk dit voor de moralistische EU leiders.
Ah kijk, meningen willen verbieden, zo kennen we de dapperen weer.quote:Op donderdag 9 april 2026 01:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hallo zeg.
Tr'en die shit.
Wat een idioot.
Precies, hij doet gewoon wat helaas nodig is om te zorgen dat er na het tijdperk Trump niet eerst jaren verspild moeten worden om de VS weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen had vantevoren wel kunnen zien aankomen dat Rutte weer mijlenver in het hol van Trump zou kruipen om hem in de NAVO te houden. Daar hoort dit gewoon bij.
Welke vijand?quote:Op donderdag 9 april 2026 07:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je denkt dat de NAVO zonder de VS kan leef je in een gevaarlijke naïeve droomwereld.
Wat gaan we doen dan, roze koeken vanaf de fiets werpen naar de vijand?
Bij defensie is ieder toilet genderneutraalquote:Bovendien schat ik zo in dat er een hevige discussie ontstaat over gender-neutrale toiletten in tanks, of het leger wel voldoende doet aan reductie van de stikstofemissie en over welke shampoo het beste is voor de blauwe hanenkam onder de helm.
Random textenquote:Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef UitStraling het volgende:
"Spaanse vloot onder leiding van Admiraal ter Zee Greta Thunberg valt de haven van Tarente met luide Indie muziek aan"
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Welke vijand?
Ik denk eerlijk gezegd dat jij de gevaarlijk naieve dromer bent als je denkt dat onze wereld staat of valt met bescherming van het grote machtige Amerika
Samen zijn we 450 miljoen mensen met 2 miljoen actieve beroepsmilitairen
Niemand gaat daar wat tegen proberen te dodn
[..]
Bij defensie is ieder toilet genderneutraal
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ookquote:Op donderdag 9 april 2026 07:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je moeder, je zusjes en de mijne hoop ik toch van harte dat jij geen politieke betrekking hebt.
Tip, nooit jij-bakken, dat komt niet zo snugger over.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik hoopvoor je moeder, je zusjes en de mijne dat jij geen enkele invloed hebt op wat dan ook
Jij begon snuggerequote:Op donderdag 9 april 2026 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tip, nooit jij-bakken, dat komt niet zo snugger over.
Ik zal het je uitleggen,quote:
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Precies, totale armoedequote:Op donderdag 9 april 2026 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zal het je uitleggen,
Ik, "Ik hoop niet dat je politicus bent"
Jij, "Nee jij dan"
Dit is serieus totale armoede.
Markie is een beetje doorgedraaid blijkbaar.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Zijn taak is de bende bij elkaar houden op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zijn hele naam en reputatie ophangt aan Trump. Als Trump straks exit is, is Mark dat ook.
Neuh, die is eigenlijk iedereen aan het ergeren.quote:
Maar wat als hij doorzet. Zichzelf tot paus maakt en Amerika verder gaat regeren als religieus leider die boven president staat. Beetje zoals Iran nu.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Trump (het Pentagon) bedreigt het Vaticaan en de Paus.
Als ze niet doen wat hij zegt, willen ze een schisma veroorzaken in de westerse kerk.
Maak het nou niet té doorzichtig Mark, straks snapt-ie het nog.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:20 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Teflon is ook de jongste niet meer. Gaat gewoon van zijn pensioen genieten met af en toe een lucratieve schnabbel over zijn tijd in het circus.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat is precies waarom hij nu op die positie zit, het interesseert werkelijk geen reet hoe men over hem denkt. Hij staat erom bekend dat hij geen ego heeft, hij is dus ook niet bezig met z'n legacy of iets.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!!quote:Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
In tegendeel: Mark beleeft zijn beste dagen. En als jullie straks allemaal weer wat minder neurotisch en hijgerig zijn, zul je dat misschien inzien.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!!![]()
Wat een tyfuszooi hebben die yanks er van gemaakt zeg.
Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken.![]()
Sterker nog, het maakt mijn dag, die pas net begint, nu al weer helemaal top!
Wat jij @:sp3c
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
Ga eens een lekkere wandeling maken. Je bent al dagen volkomen over je toeren.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DIE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREKT ACHTERLIJK!!!!![]()
Gelukkig vallen er vandaag weer veel burgerdoden in Libanon, dus dat is wel mooi meegenomen. Dat gegeven laat mijn kopje koffie zometeen wel extra lekker smaken.![]()
quote:All U.S. Ships, Aircraft, and Military Personnel, with additional Ammunition, Weaponry, and anything else that is appropriate and necessary for the lethal prosecution and destruction of an already substantially degraded Enemy, will remain in place in, and around, Iran, until such time as the REAL AGREEMENT reached is fully complied with. If for any reason it is not, which is highly unlikely, then the “Shootin’ Starts,” bigger, and better, and stronger than anyone has ever seen before. It was agreed, a long time ago, and despite all of the fake rhetoric to the contrary - NO NUCLEAR WEAPONS and, the Strait of Hormuz WILL BE OPEN & SAFE. In the meantime our great Military is Loading Up and Resting, looking forward, actually, to its next Conquest. AMERICA IS BACK!
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.quote:
Denk aan je bloeddruk voss.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Het zijn geen opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap; het staat godnondeju LETTERLIJK IN DE STATUTEN DUE DOMME YANKS KUNNEN NIET LEZEN EN ZIJN VOLSTREJT ACHTERLIJK!!!!
Hij moet ontslagen worden. Is daar een procedure voor binnen de NAVO? Dit kan gewoon niet langer.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Rutte doet de NAVO meer kwaad dan goed door zo diep in het kontje van Trump te kruipen en een boodschap uit te dragen die haaks staat op de opvattingen van het merendeel van de leden van het bondgenootschap.
Ik heb een prima dagje tot nu toequote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die onschuldige burgerdoden een prima idee vind. Ik probeer louter te laten zien hoe dom die mod is met zijn uitspraken.
Als een mod burgerdoden mag toejuichen, want daar geeft hij niks om en is niets meer dan "lullig", dan mag ik dat ook.
Persoonlijk vind ik het ronduit schandalig en bij de beesten af waar Israël mee bezig is.
De Mensenrechtenraad van de Verenigde Naties vindt dat overigens ook
Die boven je.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Geen idee welke mod dat verder is.
Daar ziet het wel naar uit. En wij monitoren de situatie en schrijven prachtig gepolijste bezorgde brieven.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics.
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?quote:Op donderdag 9 april 2026 07:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Precies, totale armoede
Je kunt beter hoop ik en zo niet dan hoop ik voor je moeder je zusjes en die van mij dat je geen enkele invloed hebt op wat dan ook
En dat is dan ook nog hetzelfde land dat van de week nog dreigde met genocide. Zulke geflipte landen wil je toch niet als bondgenoot?quote:Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef capricia het volgende:
Trump bedreigde dus gewoon de Paus.![]()
De hoofdreden waarom op 4 juli Paus Leo naar het eiland Lampedusa zal reizen i.p.v. naar Washington voor de 250ste verjaardag van de VS.
Het is goed met je, ik ben voor veel minder gebanned in NWS. En vaak ook.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:41 schreef sp3c het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ik onschuldige burgerdoden een prima idee vind anders en ik juich ze al helemaal niet toe
En dan zal Trump definitief de geschiedenis ingaan als een laffe verrader en met hem het Amerikaanse volk. Denk niet dat dat een heel populaire actie zal zijn, zelfs niet onder de MAGA-zwakzinnigen.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan pakt de VS Groenland. En Rusland de Baltics.
Ik ben ten eerste je hond niet, twn tweede vind ik het binnen de margequote:Op donderdag 9 april 2026 08:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je hebt toch knopjes? Technisch gezien is het totaal offtopic en NWS-onwaardig wat die knakker post. Of valt het tolereren van die onzin onder de poging om Fok in leven te houden?
Als Trump eenmaal uit de NAVO stapt, is hij wel zijn belangrijkste leverage over Europa definitief kwijt.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk voss.
De regering Trump weet heel goed wat er in de statuten van de NAVO staat, maar dat menen zij als biggest, baddest bully on te block te kunnen negeren en men denkt daarmee het verworven recht te hebben om de NAVO offensief in te kunnen zetten als een privé leger. En daar hebben andere NAVO partners (terecht) een probleem mee.
De andere kant van het verhaal is voor binnenlandse consumptie: door de NAVO maand na maand de zwarte piet toe te spelen wordt de achterban en bredere Amerikaanse bevolking voorbereid/gemasseerd op een vertrek uit de NAVO waarbij de regering Trump dat kan claimen als zijnde "landsbelang", "daad van patriottisme", "vrijheid", "we sponsoren de welvaartsstaten van Europa niet langer!", etc etc.
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is Poetin zijn oranje vriendje weg.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:17 schreef Perrin het volgende:
De enige die nog lijkt te geloven dat de VS ingrijpt als Rusland ons binnenvalt, is Rutte.
Ah gelukkig, dan kunnen we met gerust hart doorgaan met monitoren en onze politiek van bezorgde statements verder perfectioneren.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
To be fair: de verwachting is dat Rusland pas over 2-4 jaar klaar is voor een invasie en dan is zijn oranje vriendje weg.
Maakt wel uit, leugens ben ik geen fan vanquote:Op donderdag 9 april 2026 08:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is goed met je, ik ben voor veel minder gebanned in NWS. En vaak ook.
Maakt niet uit verder, ik hou er al over op. Fijne dag!
Punt is dat zo gauw Trump weg is bij de volgende verkiezingen en er een democraat op de plek gaat zitten heel EU weer lekker op schoot springt bij Amerika.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat is dan ook nog hetzelfde land dat van de week nog dreigde met genocide. Zulke geflipte landen wil je toch niet als bondgenoot?Eigenlijk doen ze daar niet onder voor hetgeen ze nu in het MO zeggen te willen bestrijden.
En dan stopt Trump met het versturen van LNG, en dan?quote:Op donderdag 9 april 2026 08:55 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Als Trump eenmaal uit de NAVO stapt, is hij wel zijn belangrijkste leverage over Europa definitief kwijt.
Het is als Putin en de gaskraan in 2022: als je je grootste dreigement uitvoert, heb je daarna weinig meer over om mee te dreigen.
Dan kan Europa de VS economisch pijn gaan doen en komt de anti-coercion trade bazooka weer op tafel.
Denk echt niet dat dit ooit nog gaat gebeuren hoor. Na 4 jaar kan er namelijk weer zo'n gek als Trump aan de macht komen.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:05 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Punt is dat zo gauw Trump weg is bij de volgende verkiezingen en er een democraat op de plek gaat zitten heel EU weer lekker op schoot springt bij Amerika.
Kunnen we weer flink bezuinigen op defensie, alles aan de VS overlaten, worden we weer totaal afhankelijk.
Want uiteindelijk kiest men altijd voor de makkelijkste weg, niemand wil een stap terug nemen.
We zijn groot fan van keer op keer aan dezelfde steen stoten.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk echt niet dat dit ooit nog gaat gebeuren hoor. Na 4 jaar kan er namelijk weer zo'n gek als Trump aan de macht komen.
Juist niet. De NAVO laat juist zien dat ze exact doet waar het voor bedoelt is. Kunnen Trump & Rutte hoog en laag springen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dus de NAVO is een knokploeg blijkbaar? Heeft Poetin toch gelijk met zijn zorgen.
Ja, Trump kan terugslaan. We komen dan in een open handelsoorlog en dat gaat ons ook pijn doen. Vroeg of laat gaat dat toch gebeuren als de VS uit de NAVO stapt, of we het leuk vinden of niet.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En dan stopt Trump met het versturen van LNG, en dan?
Goede UI.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We zijn groot fan van keer op keer aan dezelfde steen stoten.
Trump is vooral een symptoom van de rot die die diep in de Amerikaanse maatschappij is doorgedrongen. Dit is over 3 jaar dan ook niet voorbij vrees ik. Het beste wat de wereld zou kunnen overkomen is dat die gekken het buitenland gewoon eens lekker met rust laten en het binnenlands eerst maar eens even gaan uitzoeken. Daarna zien we wel verder.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Denk echt niet dat dit ooit nog gaat gebeuren hoor. Na 4 jaar kan er namelijk weer zo'n gek als Trump aan de macht komen.
Onzin. Er zijn oefenterreinen genoeg, we hebben zelfs een oefendorp, Marnehuizen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:18 schreef UitStraling het volgende:
Protesten en activiteiten van links radicale socialistische groeperingen en milieuclubs maken het Defensie al jaren onmogelijk om ook maar 1 fucking oefenterrein te vinden in heel Nederland
Er is een wachtlijst voor het leger omdat er meer dan voldoende aanmeldingen zijn.quote:, bovendien heerst er verzet tegen toenemend militairisme onder jongeren.
Je leeft in een bubbel.quote:Gaat goedkomen jongens en meisjes, we zijn veilig zonder de VS
Soort van Amerika first?quote:Op donderdag 9 april 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump is vooral een symptoom van de rot die die diep in de Amerikaanse maatschappij is doorgedrongen. Dit is over 3 jaar dan ook niet voorbij vrees ik. Het beste wat de wereld zou kunnen overkomen is dat die gekken het buitenland gewoon eens lekker met rust laten en het binnenlands eerst maar eens even gaan uitzoeken. Daarna zien we wel verder.
Hier vrees ik ook voor ja. Ik zie EU liever meer haast maken met zoveel mogelijk in eigen huis te halen.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En excusus verzinnen om zo weinig mogelijk te doen.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan... America Only.quote:
Soort van America die de rest eens even lekker met rust laat.quote:
Iddquote:Op donderdag 9 april 2026 09:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan... America Only.
Maar het is echt nws waardig zulke users die gewoon constant verfieerbare leugens mogen blijven posten geen bronnen gebruiken, alles om de postings maar op te krikken en nws eigenlijk een soort bnw te maken..quote:Op donderdag 9 april 2026 09:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn oefenterreinen genoeg, we hebben zelfs een oefendorp, Marnehuizen.
Daarnaast wordt er ook buiten oefenterreinen geoefend en heel veel in simulatoren. Juist de opkomst van drones biedt daar heel veel ruimte voor.
[..]
Er is een wachtlijst voor het leger omdat er meer dan voldoende aanmeldingen zijn.
https://nos.nl/artikel/2609614-succesvolle-wervingscampagne-defensie-leidt-tot-lange-wachtlijst
[..]
Je leeft in een bubbel.
Volgens mij heeft social media op een bepaalde groep heel veel invloed.quote:
Wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaybrapaden waar de Russische bezettingsmacht bestaande uit ECHTE MANNEN niet bij in de buurt durft te komenquote:
Voordat Nederland over gaat tot een al dan niet gedeeltelijk social media verbod is Rusland ons al binnengevallen. Op dat vlak lopen we liever altijd achteraan.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft social media op een bepaalde groep heel veel invloed.
Je ziet een boel dramatische dingen langs komen op de socials maar veel mensen zien met hun eigen ogen dat het gewone leven vrij normaal is gebleven.
Maar die andere groep wordt steeds extremer, conservatieven denken dat er om elke hoek een blauwharige man is in een jurk die de piemel van hun kind wil afknippen.
Linkse progressieven denken dat er om elke hoek een fascist en nazi is die de gaskamers al aan het bouwen zijn.
Die zitten vast in een social media spiraal en wat ze zien met hun eigen ogen in het echte leven geloven ze niet meer.
Kijk alleen al naar incels.
"Oh ik ben lelijk, ik zal nooit een vriendin krijgen" Ga naar buiten en je ziet tal van lelijke mensen met partner en kinderen.
"Oh ik ben niet lang genoeg, iedere vrouw lacht mij uit" Ga naar buiten en je ziet zat kleinere mannen met vriendinnen...
Ik geloof werkelijk dat Social media een oorzaak is van heel veel ellende.
Blablablaquote:Op donderdag 9 april 2026 09:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar het is echt nws waardig zulke users die gewoon constant verfieerbare leugens mogen blijven posten geen bronnen gebruiken, alles om de postings maar op te krikken en nws eigenlijk een soort bnw te maken..
Oneens.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:14 schreef Isdatzo het volgende:
Veel borden bij de grenzen met de tekst Страна гомосексуалов и ВИЧ en ze deinzen subiet terug.quote:Op donderdag 9 april 2026 09:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wordt ruimschoots gecompenseerd door de gaybrapaden waar de Russische bezettingsmacht bestaande uit ECHTE MANNEN niet bij in de buurt durft te komen
Gewoon een paar extra potten verf bij de bouwmarkt halen en het land is veilig. No worries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |