Denk dat je Nederland wel kunt opdoeken als je die gekken gaat volgen. Gewoon op marktplaats te koop zetten.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is bedtijd.
[ afbeelding ]
quote:The biggest huntsman spider is the Giant Huntsman (Heteropoda maxima), found in Laos, which boasts the largest leg span of any spider species at up to 30 cm (nearly 12 inches), roughly the size of a dinner plate.
Gewoon een aanslag hier of daar, gaat veel sneller.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die trappen we er hopelijk zo snel mogelijk uit.
Je komt er wel met gezellig gemak onder je verkeersboetes uit als je blank en rijk bent.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat je Nederland wel kunt opdoeken als je die gekken gaat volgen. Gewoon op marktplaats te koop zetten.
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]![]()
En verder weet ik dat ik er gelukkig niet over ga dromen, dus dat scheelt![]()
Dat scheelt weerquote:Huntsman spiders are not considered dangerous or poisonous to humans
quote:Forty days on, the pain has not faded. Over 168 innocent students were taken in a single, merciless moment by the US. Their dreams were stolen, their voices silenced—but their memory will endure. We will never forget. We will never forgive.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:03 schreef Elizium het volgende:
Spanje is wel het voorbeeld voor de EU nu in deze oorlog.
Ten minste de ballen om te zeggen wat ze er van vinden
Dit gaat duidelijk niet meer goed komen voor sommige mensen. De protesten bij de lokale Mac zullen toenemen.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik het nog schrijven, een land dat Europa bedreigt, voor de bus gooit en ons probeert uit elkaar te spelen om ons af te persen is geen vriend, dat is een levensgevaarlijke vijand.
Heb ik dubbele pechquote:Op woensdag 8 april 2026 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je komt er wel met gezellig gemak onder je verkeersboetes uit als je blank en rijk bent.
VS is meer van de Burger King.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit gaat duidelijk niet meer goed komen voor sommige mensen. De protesten bij de lokale Mac zullen toenemen.
Dan heb je je waarschijnlijk ooit eens laten overhalen door een finfluencer en sta je na zijn cursus nog aangemeld voor zijn nieuwsbrief.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Wel grappig trouwens, ik krijg allemaal mailtjes binnen van websites met linkjes naar artikelen over waarom dat bestand niet lang stand zal houden, terwijl het inmiddels dus al lang en breed in de prullenbak ligt!
Die beesten kennen geen enkele schaamte. Zelf hebben ze 30.000+ demonstranten uitgeroeid in een paar weken tijd.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
https://x.com/IRAN_in_NL/status/2041974485478252593
[..]
Welnee man, zijn van substack en zeteo e.d.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan heb je je waarschijnlijk ooit eens laten overhalen door een finfluencer en sta je na zijn cursus nog aangemeld voor zijn nieuwsbrief.
Nouja, tegelijkertijd had eigenaarschap geen slecht iets geweest. "Ja yo, dat was kut, hadden we anders moeten doen. We baseerden ons op oude data, mea culpa"quote:Op woensdag 8 april 2026 23:38 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die beesten kennen geen enkele schaamte. Zelf hebben ze 30.000+ demonstranten uitgeroeid in een paar weken tijd.
Smaakt i.i.g. wél beter dan de Mac. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Volgens mij loopt er nog een onderzoek naar.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:40 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Nouja, tegelijkertijd had eigenaarschap geen slecht iets geweest. "Ja yo, dat was kut, hadden we anders moeten doen. We baseerden ons op oude data, mea culpa"
Had al heel wat anders geweest dan: "Ja nee ze hebben 't zelf gedaan, of iemand anders. Zoveel mensen hebben Tomahawks"
Ja, door de VS. Hoog WC eend gehalte.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er nog een onderzoek naar.
quote:Op woensdag 8 april 2026 23:39 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Welnee man, zijn van substack en zeteo e.d.
Gelukkig helpt het Iraanse regime goed mee door (ongewenste) burgers op bruggen te laten staan, kunnen ze fijn de Amerikanen weer de schuld van geven.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er nog een onderzoek naar.
Doe mij maar gewoon een huisgemaakte anti-Westerse burger.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Smaakt i.i.g. wél beter dan de Mac. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Mag ook de disclaimer op dat het betreffende pand in 2016 nog bij het IRGC-complex hoorde.quote:Op woensdag 8 april 2026 23:42 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ja, door de VS. Hoog WC eend gehalte.
Valt volgens mij weinig te onderzoeken anders dan: Ja, die raket was van ons. Was kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |