SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Waarom zou ik dat 's nachts moeten willen?quote:
Zodat Oranje wereldkampioen kan worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat 's nachts moeten willen?
Maar waarom moet dat 's nachts?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodat Oranje wereldkampioen kan worden.
Omdat het is de VS is, dus dan zijn de wedtrijden 's nachts.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar waarom moet dat 's nachts?
Dan slaap ik.
In ruil voor een goede nachtrust wel ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of wil jij verantwoordelijk zijn dat we dat niet worden?
Nou ja, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In ruil voor een goede nachtrust wel ja.
Welcome to my world.quote:
Zien ze de bal wel in het donker?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat het is de VS is, dus dan zijn de wedtrijden 's nachts.
Heeft ook niet mijn voorkeur.
Ik stond er net zo van te kijken als jij!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Gefeliciteerd @:Strani
Ik had niet door dat je nu alweer jarig was, het voelt als nog maar net een jaar geleden dat je dat ook al eens was.
Misschien heeft hij gewoon een FOK! verjaardagskalender op de wc hangen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het knap dat Luctor gewoon bijna alle verjaardagen uit z'n hoofd kent
Strani heb ik in mijn agenda gezet.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:32 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het knap dat Luctor gewoon bijna alle verjaardagen uit z'n hoofd kent
Dan heb je wel een hele grote agendaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Strani heb ik in mijn agenda gezet.
ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele grote agenda
Voelt als gisteren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:39 schreef NailQueen het volgende:
Dit moment bij de Oscars is vandaag alweer 4 jaar geleden
Bekijk deze YouTube-video
Nee joh, dat is pas in december!quote:
Een drankje "op jou" klinkt altijd een beetje alsquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:33 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani deze is op jou!![]()
[ afbeelding ]
Gewoon weg?quote:Op zondag 29 maart 2026 03:00 schreef NailQueen het volgende:
He waar is de 2.00 uur gebleven?
[ afbeelding ]
Zomaar weggetoverdquote:Op zondag 29 maart 2026 03:00 schreef NailQueen het volgende:
He waar is de 2.00 uur gebleven?
[ afbeelding ]
Komt straks dubbel terug!quote:
Half 10 volgens Yvonne.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om 9 uur toch?
Of iets later als Danny de zomertijd vergeten is.
F1 liep uit, dus tussen nu en half 10.quote:Op zondag 29 maart 2026 08:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om 9 uur toch?
Of iets later als Danny de zomertijd vergeten is.
Wij jou ookquote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
F1 liep uit, dus tussen nu en half 10.
Ik ga jullie vandaag missen
quote:
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.quote:
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.
Gaat iets langer duren als ze onderweg even bij de Mac stoppen.
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Je ligt hier naast me.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.
quote:
Zoek jezelf broeder, vind jezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even Fok overschrijven, geef me een momentje.
Boeie.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.
Of ze houden de Japanse tijden aanquote:Op zondag 29 maart 2026 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien had toch iemand het team moeten vertellen dat de zomertijd vandaag weer ingegaan was.
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.quote:
Japanse treinen rijden ook op tijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Japanse treinen rijden ook op tijd.
Waar een wil is een weg.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.
Maar treinen gaan niet over de weg.quote:
Ze zijn in de war met de tijden.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of er moet iets goed fout gegaan zijn.
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of er moet iets goed fout gegaan zijn.
Die kunnen ze best ontstekkerd laten.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.
ANP doorgeefluik.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kunnen ze best ontstekkerd laten.
Daarom kwam ik er niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:54 schreef NailQueen het volgende:
Mijn hemel wat was het druk op de discord
Neuh.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:02 schreef sportfreak het volgende:
Ik had de hele dag drukke bezigheden, nog wat gemist hier vandaag?
Ja ik ookquote:Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb wel een like alert nu die ik niet weg krijg
Ik heb likes ontvangen die ik niet ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt erop.quote:
Lekker in de cloud.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef Arizona het volgende:
Welkom op ons nieuwe stekkie!
Prachtig hè die Euromast!
Whutquote:
Ik heb je gemist schatjequote:
Ik jou ookquote:
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iedereen zijn zondag nuttig besteedt?
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.
1 kattenbak verschoond. Gestofzuigd, wasmachine en vaatwasser aangezet.
Natuurlijk gegamed.
Ik kwam laatst achter dan ik geen Playstation plus abo meer had.
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.
Wielrennen gekeken, stuk auto gereden, katje geknuffeld.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien een beetje vies?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.
De switch gaf steeds aan dat de gamecard kaduuk was, maar ik heb het spel pas gisteren gekocht.
Denk het.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien een beetje vies?
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat jammerquote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Zo erg stonk ik toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Heb je ook al een K3 date?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Feliquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede plek behaald op badminton toernooi.
Netjes!!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet dan denken aan Fallout 3 DLCquote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Gisteren begonnen aan The Pitt. Echt heel erg goed. Een aflevering vliegt voorbij.
Naar ikea geweest, een kast gekocht voor naast mijn bureau. Verder koffie gedronken bij pap en mam, boodschappen gedaan, was weggewerkt, wielrennen gekekenquote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die staat ook nog op mijn lijstquote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Gisteren begonnen aan The Pitt. Echt heel erg goed. Een aflevering vliegt voorbij.
Dankjewelquote:Op zondag 29 maart 2026 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar ikea geweest, een kast gekocht voor naast mijn bureau. Verder koffie gedronken bij pap en mam, boodschappen gedaan, was weggewerkt, wielrennen gekeken
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Die staat ook nog op mijn lijst
Gewerktquote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen RACEMAANDquote:
Even opgezocht en dat is KSI (niet dat me dat iets helptquote:Op maandag 30 maart 2026 09:44 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik deze maandagochtend beginnen met een leuk filmpje. Want dit weekend zagen we ineens een ESF-legend verschijnen bij Britain Got Talent.
Ik heb ook geen idee wie die drukke enthousiaste jurylid is maar ik mag hem wel.
De rest doet niet mee zeker?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani 51,3% kans op winst voor mij, 48,7% kans op winst voor jou. Erg spannend.
De rest heeft nu 0% kans op winst. dus dat doen we toch goed
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest doet niet mee zeker?
Kijk eens aanquote:Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani 51,3% kans op winst voor mij, 48,7% kans op winst voor jou. Erg spannend.
De rest heeft nu 0% kans op winst. dus dat doen we toch goed
quote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.
Dank je wel!!quote:Op maandag 30 maart 2026 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
@:strani nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag + 2 extra dagen!
Echt hè? Degene die de bal nog weggeeft op die manier zal een slechte nacht hebben gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, dat is inderdaad een mooi einde. Hoe dan? Hoe geef je de bal met 10 seconden te spelen nog weg?
Kippenvel
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @H_T want die was gewoon actief. Foei!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @:H_T want die was gewoon actief. Foei!
Je bent op zoek naar ruzie met iemand ?quote:Op maandag 30 maart 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.
Nou, die zal het ook nog wel een tijdje te horen krijgen en dat is niet meer dan terecht... Hij heeft zoveel brackets kapot gemaakt, ik kan me goed voorstellen dat mensen niet blij met hem zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè? Degene die de bal nog weggeeft op die manier zal een slechte nacht hebben gehad.
Ik ben op dit moment dreigbrieven aan het sturen naar z'n hele familiequote:Op maandag 30 maart 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, die zal het ook nog wel een tijdje te horen krijgen en dat is niet meer dan terecht... Hij heeft zoveel brackets kapot gemaakt, ik kan me goed voorstellen dat mensen niet blij met hem zijn.
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deedquote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @:H_T want die was gewoon actief. Foei!
Ik neem niemand iets kwalijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deed
-Ik geef mezelf al niet eens een verjaardags-TT
Maar je bent wel teleurgesteld in ze.quote:
Dat sowieso, maar daar verandert dit eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je bent wel teleurgesteld in ze.
Nou voor die andere mods ook Foei!quote:Op maandag 30 maart 2026 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deed
-Ik geef mezelf al niet eens een verjaardags-TT
Dus Gerard Joling krijgt ook geen Verjaardags-TT?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem niemand iets kwalijk.
Behalve Gerard Joling, maar die verdient het ook.
Dat zou een érnstige provocatie zijn!quote:Op maandag 30 maart 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus Gerard Joling krijgt ook geen Verjaardags-TT?
Als de mods Strani over de zeik willen krijgen weten ze nu wat ze moeten doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een érnstige provocatie zijn!
Zelfs ik vind dit heel erg.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als de mods Strani over de zeik willen krijgen weten ze nu wat ze moeten doen.
Op 29 April een TT met Gerard Joling.
Het kan erger; een TT met Gordonquote:Op maandag 30 maart 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dit heel erg.
Die is pas in juli jarig, dat is mij te lang wachtenquote:
Goor dit.quote:
Ik stel voor dat wij onze krachten verenigen tegen dit potentiële onrecht.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dit heel erg.
Nu vrees ik echt het ergstequote:Op maandag 30 maart 2026 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is pas in juli jarig, dat is mij te lang wachten
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kijk ook naar Only Jolingquote:Op maandag 30 maart 2026 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dan kan je toch beter Ome Geer hebben? Only Joling
Ik kijk het soms, ik vind het ook leuk!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kijk ook naar Only Joling![]()
Hij heeft wel leuke mensen om zich heen. En die heeft hij ook zeker nodig.
*shotgun pakt*quote:Op maandag 30 maart 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij onze krachten verenigen tegen dit potentiële onrecht.
Wat heeft @Gerard-Joling jou misdaan?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem niemand iets kwalijk.
Behalve Gerard Joling, maar die verdient het ook.
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heeft @:Gerard-Joling jou misdaan?
Niet specifiek déze Gerard Joling, maar die andere heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaaktquote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heeft @:Gerard-Joling jou misdaan?
En @Strani heeft liever dat hij gewoon blijft zingen, ook al is het dan in Nederland?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.
Gerard Joling van Fok heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet specifiek déze Gerard Joling, maar die andere heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt
Ik heb zojuist even gebeld met Madrid om te zeggen dat de plannen voor een speciale militaire operatie in Leiden weer uit de kast mogen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gerard Joling van Fok heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt?
Die moet je wel bedoelen, want de zanger vindt je juist goed (denk ik iig uit @:usagi414's post op te maken)
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!quote:Op maandag 30 maart 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!
Gelukkig voor jullie heeft Jan Smit maar één Stylo(ooo)quote:Op maandag 30 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.
Die is pas op 31 december jarig, daar ga ik al helemaal niet op wachtenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!
Harry Vermeegen, Aad van Toor, Ria Valk….quote:Op maandag 30 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.
Om nog maar te zwijgen van die oude man met zijn geschminkte boevenbende, die altijd overal inbreken en dan wat snoep in alle schoenen proppen zodat iedereen dusdanig in de war is dat niemand merkt dat de halve juwelenkist van oma leeggeroofd is.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harry Vermeegen, Aad van Toor, Ria Valk….
Het is wel een stelletje geteisem bij elkaar zo.
Laat Madrid lekker zelf uit de kast komen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even gebeld met Madrid om te zeggen dat de plannen voor een speciale militaire operatie in Leiden weer uit de kast mogen.
Living on the edge.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van mijn telefoon had nog maar 2%.
Gelukkig heb je prioriteiten gesteld, en ben je hier aanwezig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van mijn telefoon had nog maar 2%.
Ja. Wel nadat ik eerst de telefoon aan de oplader had aangesloten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig heb je prioriteiten gesteld, en ben je hier aanwezig.
Ja, dat moet je er niet bij zeggen hèquote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Wel nadat ik eerst de telefoon aan de oplader had aangesloten.
Erg hè, ik las dat gisteren ook. En dan nog zijn er mensen die vinden dat dit geen Apartheid is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ondertussen heeft onze geliefde ESF deelnemer Israel de doodstraf weer ingesteld. Wel alleen voor Palestijnen. Echt een land om blij mee te zijn.
In mei weer 300 televote punten voor dit landquote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ondertussen heeft onze geliefde ESF deelnemer Israel de doodstraf weer ingesteld. Wel alleen voor Palestijnen. Echt een land om blij mee te zijn.
Dat had ik nog niet meegekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:56 schreef Strani het volgende:
Die wet gaat het trouwens hoogstwaarschijnlijk niet halen want het hooggerechtshof zal er een stokje voor steken. Maar het feit dat dit überhaupt door de Knesset komt en dat ook Netanyahu specifiek voor heeft gestemd is al verschrikkelijk genoeg.
Niets verbaast mij meer van dat enge land.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Dit najaar (27 okt.) krijgen de Israeli's een kans om te laten zien in hoeverre ze achter Netanyahu & Co. staan. Dan zullen we écht weten in hoeverre dit een probleem is van de politiek, of van het land als geheel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets verbaast mij meer van dat enge land.
Had 'ie erover gelogen in z'n CV?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef zorro28 het volgende:
Ondertussen stapt de topman van Air Canada op omdat hij geen Frans spreekt, misschien iets voor Belgie om dit door te voeren?
Iddquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
Wat leuk, dan kan Israël daar voortaan meedoen in plaats van bij ons!
Ik ben bang dat dat tegenvalt, als in, genoeg mensen die het wel steunen of het niets interesseert.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit najaar (27 okt.) krijgen de Israeli's een kans om te laten zien in hoeverre ze achter Netanyahu & Co. staan. Dan zullen we écht weten in hoeverre dit een probleem is van de politiek, of van het land als geheel.
En morgen roept de EBU: 1 april kikker in je bil hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
Wat leuk, dan kan Israël daar voortaan meedoen in plaats van bij ons!
Ja kan, maar zou wel heel dom zijn om een 1 april-grap al op 31 maart te publiceren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En morgen roept de EBU: 1 april kikker in je bil hahaha
Ja we zullen zien. Dat Netanyahu niet erg populair is in Israël is ook geen geheim.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat tegenvalt, als in, genoeg mensen die het wel steunen of het niets interesseert.
Dan ken je de HEMA nog niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kan, maar zou wel heel dom zijn om een 1 april-grap al op 31 maart te publiceren.
(En al helemaal over iets waar veel mensen best enthousiast van zouden worden)
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik denk aan je, hier heb je een worst."
Dit had ie beter kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit zou wel iets zien voor Marc Overmars
Klinkt geinigquote:
Op van die Russische streamingsitesquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt geinigOp welke streamingsdienst is die te vinden?
Dan is het tijd voor rum en papegaaienquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op van die Russische streamingsites
quote:
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekochtquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de olie weer lekker in de lift zit vandaag. Wat zijn we als wereld toch enorm aan het winnen hè, de hele tijd.
Ja, maar heb je ook al aluminiumf-olie in huis?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekocht
Dit soort acties kunnen er wel voor zorgen dat we wellicht toch wat meer werk gaan maken van groene stroom, of dat het alsnog makkelijker wordt voor werknemers om thuis te werken. Het advies van de overheid om dat te gaan doen is leuk, maar als een werkgever zegt 'nee' dan kan je nog zo graag willen, het komt er niet vanquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de olie weer lekker in de lift zit vandaag. Wat zijn we als wereld toch enorm aan het winnen hè, de hele tijd.
Dat is zeker een goed punt ja. Werkgevers werken pas mee als het echt pijn doet in hun portemonnee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit soort acties kunnen er wel voor zorgen dat we wellicht toch wat meer werk gaan maken van groene stroom, of dat het alsnog makkelijker wordt voor werknemers om thuis te werken. Het advies van de overheid om dat te gaan doen is leuk, maar als een werkgever zegt 'nee' dan kan je nog zo graag willen, het komt er niet van
quote:
Of nog erger: je gezicht!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:29 schreef Strani het volgende:
Enorme herrie hier in het gebouw om één of andere verbouwing die natuurlijk weer eens niet is aangekondigd.
Dus ik in het trappenhuis proberen uit te vogelen welk appartement het is. Is het die boven de mijne, waar Russen wonen.
Dus ik laat het er maar bij, voor je het weet komen ze mijn appartement ook verbouwen.
Ik vind dit maar een raar moment om Strani lelijk te noemenquote:
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive het komt dus gewoon aan op de wedstrijd tussen @:arizona en Michigan. Als Arizona wint, dan win ik. Als Michigan wint, dan win jij.
Als de gezichtsolie maar niet duurder wordt, mijn huidje heeft die nodigquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekocht
Wanneer speel ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Ja maar @Arizona verliest niet. Dat is praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Papegaaien in rum gestoofd? Klinkt wel lekker, net als coq au vin.
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
"Why is the rum always gone?"quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
quote:
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.
Dan verdelen we mooi onze takenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.
Absoluut! Ik heb net gekozen welke film ik ga kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Op het ene kanaal een nietszeggende oefenwedstrijd en op het andere kanaal vier wedstrijden op leven en dood voor de laatste WK tickets.
Moeilijke keuze hoor.
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.
Het klonk carnavalesk. Misschien omdat het orkest uit Eindhoven komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Arizona het volgende:
Ik vond het volkslied van Ecuador echt lelijk trouwens.
Je wilt me niet in jouw land?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.quote:
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.
Mooi blijft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.
Eerder 20 secondenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk twee landen die je er allebei wel bij kan hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat Tsjechië al binnen drie minuten voor tegen Denemarken, in eigen huis.
Oh ja. Dank je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.quote:
Ik zag @Redefine op de tribunequote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Dat is mijn dubbelganger.quote:
Zo'n speler die je soms wedstrijden lang niet ziet, maar als je hem hoort is het wel meteen raak.quote:
Een lucky maar wat geeft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!
Topscorer van het afgelopen EKquote:
Die keeper, heldquote:
Ook de materiaalman moet oefenen. In dit geval voor het uittenue.quote:
Nee, dit was nou niet echt een schot voor open doel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Zwaar bestraft, zo doorgebroken was dat niet.
Wat mij betreft ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Maar nog steeds te zwaar bestraft wat mij betreft.
Sowieso zou in een oefenwedstrijd de strafmaat wat lager moeten liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook!
Dus lijkt me een uitgemaakte zaak, als wij twee kenners dit vinden.
Hij kan beter ook naar NEDECU gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
Hopelijk schiet Polen er nog een paar in, want Zweden speelt al eeuwen voetbal wat niet om aan te gluren is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |