En morgen roept de EBU: 1 april kikker in je bil hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat leuk, dan kan Israël daar voortaan meedoen in plaats van bij ons!
Ja kan, maar zou wel heel dom zijn om een 1 april-grap al op 31 maart te publiceren.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En morgen roept de EBU: 1 april kikker in je bil hahaha
Ja we zullen zien. Dat Netanyahu niet erg populair is in Israël is ook geen geheim.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat tegenvalt, als in, genoeg mensen die het wel steunen of het niets interesseert.
Dan ken je de HEMA nog niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja kan, maar zou wel heel dom zijn om een 1 april-grap al op 31 maart te publiceren.
(En al helemaal over iets waar veel mensen best enthousiast van zouden worden)
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik denk aan je, hier heb je een worst."
Dit had ie beter kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 12:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit zou wel iets zien voor Marc Overmars
Klinkt geinigquote:
Op van die Russische streamingsitesquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt geinigOp welke streamingsdienst is die te vinden?
Dan is het tijd voor rum en papegaaienquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Op van die Russische streamingsites
quote:
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekochtquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de olie weer lekker in de lift zit vandaag. Wat zijn we als wereld toch enorm aan het winnen hè, de hele tijd.
Ja, maar heb je ook al aluminiumf-olie in huis?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekocht
Dit soort acties kunnen er wel voor zorgen dat we wellicht toch wat meer werk gaan maken van groene stroom, of dat het alsnog makkelijker wordt voor werknemers om thuis te werken. Het advies van de overheid om dat te gaan doen is leuk, maar als een werkgever zegt 'nee' dan kan je nog zo graag willen, het komt er niet vanquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:22 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat de olie weer lekker in de lift zit vandaag. Wat zijn we als wereld toch enorm aan het winnen hè, de hele tijd.
Dat is zeker een goed punt ja. Werkgevers werken pas mee als het echt pijn doet in hun portemonnee.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit soort acties kunnen er wel voor zorgen dat we wellicht toch wat meer werk gaan maken van groene stroom, of dat het alsnog makkelijker wordt voor werknemers om thuis te werken. Het advies van de overheid om dat te gaan doen is leuk, maar als een werkgever zegt 'nee' dan kan je nog zo graag willen, het komt er niet van
quote:
Of nog erger: je gezicht!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:29 schreef Strani het volgende:
Enorme herrie hier in het gebouw om één of andere verbouwing die natuurlijk weer eens niet is aangekondigd.
Dus ik in het trappenhuis proberen uit te vogelen welk appartement het is. Is het die boven de mijne, waar Russen wonen.
Dus ik laat het er maar bij, voor je het weet komen ze mijn appartement ook verbouwen.
Ik vind dit maar een raar moment om Strani lelijk te noemenquote:
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive het komt dus gewoon aan op de wedstrijd tussen @:arizona en Michigan. Als Arizona wint, dan win ik. Als Michigan wint, dan win jij.
Als de gezichtsolie maar niet duurder wordt, mijn huidje heeft die nodigquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekocht
Wanneer speel ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Ja maar @Arizona verliest niet. Dat is praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Papegaaien in rum gestoofd? Klinkt wel lekker, net als coq au vin.
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
"Why is the rum always gone?"quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
quote:
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.
Dan verdelen we mooi onze takenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.
Absoluut! Ik heb net gekozen welke film ik ga kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Op het ene kanaal een nietszeggende oefenwedstrijd en op het andere kanaal vier wedstrijden op leven en dood voor de laatste WK tickets.
Moeilijke keuze hoor.
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.
Het klonk carnavalesk. Misschien omdat het orkest uit Eindhoven komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Arizona het volgende:
Ik vond het volkslied van Ecuador echt lelijk trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |