Ik vind dit maar een raar moment om Strani lelijk te noemenquote:
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive het komt dus gewoon aan op de wedstrijd tussen @:arizona en Michigan. Als Arizona wint, dan win ik. Als Michigan wint, dan win jij.
Als de gezichtsolie maar niet duurder wordt, mijn huidje heeft die nodigquote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mij maken ze niets. Ik heb al oliebollen, olienoten en oliefanten gekocht
Wanneer speel ik?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Ja maar @Arizona verliest niet. Dat is praktisch onmogelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, dat is nadelig voor jou. Als @:Arizona wint, dan ben ik blij voor haar en als ze verliest, dan ben ik blij voor mezelf. win-win.
En bij jou, als Arizona verliest, dan zijn jullie allebie sip
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Papegaaien in rum gestoofd? Klinkt wel lekker, net als coq au vin.
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
"Why is the rum always gone?"quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Rum in de aanbieding kopen, scheelt een hoop.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 19:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel prijzig hoor! Daar papegaaije failliet aan!
quote:
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel vier potten! Hier staat de Ziggo Switch weer aan.
Dan verdelen we mooi onze takenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ziggo hebben we hier niet, dus ik heb ONZE jongens aangezet.
Absoluut! Ik heb net gekozen welke film ik ga kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Zijn we allemaal weer klaar voor een mooie pot voetbal?
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:44 schreef sportfreak het volgende:
Op het ene kanaal een nietszeggende oefenwedstrijd en op het andere kanaal vier wedstrijden op leven en dood voor de laatste WK tickets.
Moeilijke keuze hoor.
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je alleen maar het ene kanaal hebt (Delta, bedankt) dan is de keuze al voor je gemaakt.
Het klonk carnavalesk. Misschien omdat het orkest uit Eindhoven komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Arizona het volgende:
Ik vond het volkslied van Ecuador echt lelijk trouwens.
Je wilt me niet in jouw land?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.quote:
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.
Mooi blijft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.
Eerder 20 secondenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk twee landen die je er allebei wel bij kan hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat Tsjechië al binnen drie minuten voor tegen Denemarken, in eigen huis.
Oh ja. Dank je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.quote:
Ik zag @Redefine op de tribunequote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Dat is mijn dubbelganger.quote:
Zo'n speler die je soms wedstrijden lang niet ziet, maar als je hem hoort is het wel meteen raak.quote:
Een lucky maar wat geeft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!
Topscorer van het afgelopen EKquote:
Die keeper, heldquote:
Ook de materiaalman moet oefenen. In dit geval voor het uittenue.quote:
Nee, dit was nou niet echt een schot voor open doel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Zwaar bestraft, zo doorgebroken was dat niet.
Wat mij betreft ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Maar nog steeds te zwaar bestraft wat mij betreft.
Sowieso zou in een oefenwedstrijd de strafmaat wat lager moeten liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook!
Dus lijkt me een uitgemaakte zaak, als wij twee kenners dit vinden.
Hij kan beter ook naar NEDECU gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
Hopelijk schiet Polen er nog een paar in, want Zweden speelt al eeuwen voetbal wat niet om aan te gluren is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |