Je wilt me niet in jouw land?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje Ari, één nachtje minder op Mallorca of Gran Canaria en je kunt voor een heel jaar Ziggo Sport nemen hè.
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.quote:
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien dat we elkaar updaten is het misschien wel handig als je met zulke posts wat meer context geeft.
Mooi blijft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er was een minuut applaus voor deze beroemde overleden oud-international.
Eerder 20 secondenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk twee landen die je er allebei wel bij kan hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Strani het volgende:
Ondertussen staat Tsjechië al binnen drie minuten voor tegen Denemarken, in eigen huis.
Oh ja. Dank je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.quote:
Ik zag @Redefine op de tribunequote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie nou weet ik weer niet of Nederland of Ecuador gescoord heeft, of de oorlog voorbij is of dat je er zojuist achter bent gekomen dat je een Nigeriaanse prins als oom hebt.
Dat is mijn dubbelganger.quote:
Zo'n speler die je soms wedstrijden lang niet ziet, maar als je hem hoort is het wel meteen raak.quote:
Een lucky maar wat geeft dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Equador scoorde maar dan in hun eigen doel!
Topscorer van het afgelopen EKquote:
Die keeper, heldquote:
Ook de materiaalman moet oefenen. In dit geval voor het uittenue.quote:
Nee, dit was nou niet echt een schot voor open doel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Zwaar bestraft, zo doorgebroken was dat niet.
Wat mij betreft ook!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Maar nog steeds te zwaar bestraft wat mij betreft.
Sowieso zou in een oefenwedstrijd de strafmaat wat lager moeten liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook!
Dus lijkt me een uitgemaakte zaak, als wij twee kenners dit vinden.
Hij kan beter ook naar NEDECU gaan kijken.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
Hopelijk schiet Polen er nog een paar in, want Zweden speelt al eeuwen voetbal wat niet om aan te gluren is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Italië en Zweden staan voor. @:strani levert weer eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |