Dat sowieso, maar daar verandert dit eigenlijk weinig aan.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je bent wel teleurgesteld in ze.
Nou voor die andere mods ook Foei!quote:Op maandag 30 maart 2026 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deed
-Ik geef mezelf al niet eens een verjaardags-TT
Dus Gerard Joling krijgt ook geen Verjaardags-TT?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem niemand iets kwalijk.
Behalve Gerard Joling, maar die verdient het ook.
Dat zou een érnstige provocatie zijn!quote:Op maandag 30 maart 2026 16:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dus Gerard Joling krijgt ook geen Verjaardags-TT?
Als de mods Strani over de zeik willen krijgen weten ze nu wat ze moeten doen.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou een érnstige provocatie zijn!
Zelfs ik vind dit heel erg.quote:Op maandag 30 maart 2026 17:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als de mods Strani over de zeik willen krijgen weten ze nu wat ze moeten doen.
Op 29 April een TT met Gerard Joling.
Het kan erger; een TT met Gordonquote:Op maandag 30 maart 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dit heel erg.
Die is pas in juli jarig, dat is mij te lang wachtenquote:
Goor dit.quote:
Ik stel voor dat wij onze krachten verenigen tegen dit potentiële onrecht.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs ik vind dit heel erg.
Nu vrees ik echt het ergstequote:Op maandag 30 maart 2026 18:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is pas in juli jarig, dat is mij te lang wachten
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kijk ook naar Only Jolingquote:Op maandag 30 maart 2026 18:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dan kan je toch beter Ome Geer hebben? Only Joling
Ik kijk het soms, ik vind het ook leuk!quote:Op maandag 30 maart 2026 19:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kijk ook naar Only Joling![]()
Hij heeft wel leuke mensen om zich heen. En die heeft hij ook zeker nodig.
*shotgun pakt*quote:Op maandag 30 maart 2026 18:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stel voor dat wij onze krachten verenigen tegen dit potentiële onrecht.
Wat heeft @Gerard-Joling jou misdaan?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem niemand iets kwalijk.
Behalve Gerard Joling, maar die verdient het ook.
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heeft @:Gerard-Joling jou misdaan?
Niet specifiek déze Gerard Joling, maar die andere heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaaktquote:Op maandag 30 maart 2026 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat heeft @:Gerard-Joling jou misdaan?
En @Strani heeft liever dat hij gewoon blijft zingen, ook al is het dan in Nederland?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.
Gerard Joling van Fok heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt?quote:Op maandag 30 maart 2026 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet specifiek déze Gerard Joling, maar die andere heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt
Ik heb zojuist even gebeld met Madrid om te zeggen dat de plannen voor een speciale militaire operatie in Leiden weer uit de kast mogen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gerard Joling van Fok heeft van Nederland een moreel verwerpelijk land gemaakt?
Die moet je wel bedoelen, want de zanger vindt je juist goed (denk ik iig uit @:usagi414's post op te maken)
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!quote:Op maandag 30 maart 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hij wil naar Spanje verhuizen als hij stopt met zingen.
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!
Gelukkig voor jullie heeft Jan Smit maar één Stylo(ooo)quote:Op maandag 30 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.
Die is pas op 31 december jarig, daar ga ik al helemaal niet op wachtenquote:Op maandag 30 maart 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat doet Jan Smit toch al? Strani heeft het wel getroffen hoor!
Harry Vermeegen, Aad van Toor, Ria Valk….quote:Op maandag 30 maart 2026 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
We huisvesten hier ook al de helft van jullie criminelen. Dan kan Jan Smit er ook nog wel bij.
Om nog maar te zwijgen van die oude man met zijn geschminkte boevenbende, die altijd overal inbreken en dan wat snoep in alle schoenen proppen zodat iedereen dusdanig in de war is dat niemand merkt dat de halve juwelenkist van oma leeggeroofd is.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Harry Vermeegen, Aad van Toor, Ria Valk….
Het is wel een stelletje geteisem bij elkaar zo.
Laat Madrid lekker zelf uit de kast komen.quote:Op maandag 30 maart 2026 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even gebeld met Madrid om te zeggen dat de plannen voor een speciale militaire operatie in Leiden weer uit de kast mogen.
Living on the edge.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van mijn telefoon had nog maar 2%.
Gelukkig heb je prioriteiten gesteld, en ben je hier aanwezig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Batterij van mijn telefoon had nog maar 2%.
Ja. Wel nadat ik eerst de telefoon aan de oplader had aangesloten.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig heb je prioriteiten gesteld, en ben je hier aanwezig.
Ja, dat moet je er niet bij zeggen hèquote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Wel nadat ik eerst de telefoon aan de oplader had aangesloten.
Erg hè, ik las dat gisteren ook. En dan nog zijn er mensen die vinden dat dit geen Apartheid is.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ondertussen heeft onze geliefde ESF deelnemer Israel de doodstraf weer ingesteld. Wel alleen voor Palestijnen. Echt een land om blij mee te zijn.
In mei weer 300 televote punten voor dit landquote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ondertussen heeft onze geliefde ESF deelnemer Israel de doodstraf weer ingesteld. Wel alleen voor Palestijnen. Echt een land om blij mee te zijn.
Dat had ik nog niet meegekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:56 schreef Strani het volgende:
Die wet gaat het trouwens hoogstwaarschijnlijk niet halen want het hooggerechtshof zal er een stokje voor steken. Maar het feit dat dit überhaupt door de Knesset komt en dat ook Netanyahu specifiek voor heeft gestemd is al verschrikkelijk genoeg.
Niets verbaast mij meer van dat enge land.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:35 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Dit najaar (27 okt.) krijgen de Israeli's een kans om te laten zien in hoeverre ze achter Netanyahu & Co. staan. Dan zullen we écht weten in hoeverre dit een probleem is van de politiek, of van het land als geheel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niets verbaast mij meer van dat enge land.
Had 'ie erover gelogen in z'n CV?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef zorro28 het volgende:
Ondertussen stapt de topman van Air Canada op omdat hij geen Frans spreekt, misschien iets voor Belgie om dit door te voeren?
Iddquote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:19 schreef Strani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat leuk, dan kan Israël daar voortaan meedoen in plaats van bij ons!
Ik ben bang dat dat tegenvalt, als in, genoeg mensen die het wel steunen of het niets interesseert.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit najaar (27 okt.) krijgen de Israeli's een kans om te laten zien in hoeverre ze achter Netanyahu & Co. staan. Dan zullen we écht weten in hoeverre dit een probleem is van de politiek, of van het land als geheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |