Lekker in de cloud.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef Arizona het volgende:
Welkom op ons nieuwe stekkie!
Prachtig hè die Euromast!
Whutquote:
Ik heb je gemist schatjequote:
Ik jou ookquote:
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iedereen zijn zondag nuttig besteedt?
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.
1 kattenbak verschoond. Gestofzuigd, wasmachine en vaatwasser aangezet.
Natuurlijk gegamed.
Ik kwam laatst achter dan ik geen Playstation plus abo meer had.
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.
Wielrennen gekeken, stuk auto gereden, katje geknuffeld.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien een beetje vies?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.
De switch gaf steeds aan dat de gamecard kaduuk was, maar ik heb het spel pas gisteren gekocht.
Denk het.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien een beetje vies?
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat jammerquote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Zo erg stonk ik toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Heb je ook al een K3 date?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Feliquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede plek behaald op badminton toernooi.
Netjes!!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet dan denken aan Fallout 3 DLCquote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Gisteren begonnen aan The Pitt. Echt heel erg goed. Een aflevering vliegt voorbij.
Naar ikea geweest, een kast gekocht voor naast mijn bureau. Verder koffie gedronken bij pap en mam, boodschappen gedaan, was weggewerkt, wielrennen gekekenquote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die staat ook nog op mijn lijstquote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Gisteren begonnen aan The Pitt. Echt heel erg goed. Een aflevering vliegt voorbij.
Dankjewelquote:Op zondag 29 maart 2026 21:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naar ikea geweest, een kast gekocht voor naast mijn bureau. Verder koffie gedronken bij pap en mam, boodschappen gedaan, was weggewerkt, wielrennen gekeken
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Die staat ook nog op mijn lijst
Gewerktquote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Geen RACEMAANDquote:
Even opgezocht en dat is KSI (niet dat me dat iets helptquote:Op maandag 30 maart 2026 09:44 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik deze maandagochtend beginnen met een leuk filmpje. Want dit weekend zagen we ineens een ESF-legend verschijnen bij Britain Got Talent.
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb ook geen idee wie die drukke enthousiaste jurylid is maar ik mag hem wel.
De rest doet niet mee zeker?quote:Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani 51,3% kans op winst voor mij, 48,7% kans op winst voor jou. Erg spannend.
De rest heeft nu 0% kans op winst. dus dat doen we toch goed
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest doet niet mee zeker?
Kijk eens aanquote:Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
@:Strani 51,3% kans op winst voor mij, 48,7% kans op winst voor jou. Erg spannend.
De rest heeft nu 0% kans op winst. dus dat doen we toch goed
quote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.
Dank je wel!!quote:Op maandag 30 maart 2026 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
![]()
@:strani nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag + 2 extra dagen!
Echt hè? Degene die de bal nog weggeeft op die manier zal een slechte nacht hebben gehad.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:34 schreef BillDauterive het volgende:
Boh, dat is inderdaad een mooi einde. Hoe dan? Hoe geef je de bal met 10 seconden te spelen nog weg?
Kippenvel
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @H_T want die was gewoon actief. Foei!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Inderdaad. Gemiste kans op een zekere top 3! Als Strani wint, dan eer ik hem met een TT in zijn naam. Dat verdient hij sowieso, want hij was jarig en kreeg geen TT.
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @:H_T want die was gewoon actief. Foei!
Je bent op zoek naar ruzie met iemand ?quote:Op maandag 30 maart 2026 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach het kan altijd op een later moment nog. Als ik zelf een datum mag kiezen neem ik... ach wat zal ik eens zeggen... 6 april.
Nou, die zal het ook nog wel een tijdje te horen krijgen en dat is niet meer dan terecht... Hij heeft zoveel brackets kapot gemaakt, ik kan me goed voorstellen dat mensen niet blij met hem zijn.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè? Degene die de bal nog weggeeft op die manier zal een slechte nacht hebben gehad.
Ik ben op dit moment dreigbrieven aan het sturen naar z'n hele familiequote:Op maandag 30 maart 2026 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, die zal het ook nog wel een tijdje te horen krijgen en dat is niet meer dan terecht... Hij heeft zoveel brackets kapot gemaakt, ik kan me goed voorstellen dat mensen niet blij met hem zijn.
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deedquote:Op maandag 30 maart 2026 15:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar mogen we de mods wel even op aanspreken. Vooral @:H_T want die was gewoon actief. Foei!
Ik neem niemand iets kwalijk.quote:Op maandag 30 maart 2026 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
-Drie andere mods hadden Strani gefeliciteerd voor ik dat deed
-Ik geef mezelf al niet eens een verjaardags-TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |