Lekker in de cloud.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:50 schreef Arizona het volgende:
Welkom op ons nieuwe stekkie!
Prachtig hè die Euromast!
Whutquote:
Ik heb je gemist schatjequote:
Ik jou ookquote:
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft iedereen zijn zondag nuttig besteedt?
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker naar buiten geweest. Een vestingstadje bezocht. Grote groep motorrijders gezien. Thuis lekker gegamed.
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bordspellen in een grote opbergdoos gedaan.
1 kattenbak verschoond. Gestofzuigd, wasmachine en vaatwasser aangezet.
Natuurlijk gegamed.
Ik kwam laatst achter dan ik geen Playstation plus abo meer had.
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb STALKER 2 op Steam nu. Leuke game wel.
Wielrennen gekeken, stuk auto gereden, katje geknuffeld.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien een beetje vies?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een nintendo switch spel na een paar keer gamecard in en eruit halen aan de praat.
De switch gaf steeds aan dat de gamecard kaduuk was, maar ik heb het spel pas gisteren gekocht.
Denk het.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien een beetje vies?
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat jammerquote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Zo erg stonk ik toch niet?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had voor het eerst in maanden weer een Breeze-date. Het was best gezellig maar het komt geen tweede keer.
Heb je ook al een K3 date?quote:Op zondag 29 maart 2026 20:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Feliquote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede plek behaald op badminton toernooi.
Netjes!!quote:Op zondag 29 maart 2026 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede plek behaald op badminton toernooi.
Ik moet dan denken aan Fallout 3 DLCquote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Redefine het volgende:
Gisteren begonnen aan The Pitt. Echt heel erg goed. Een aflevering vliegt voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |