quote:
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.quote:
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.
Gaat iets langer duren als ze onderweg even bij de Mac stoppen.
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Je ligt hier naast me.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.
quote:
Zoek jezelf broeder, vind jezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even Fok overschrijven, geef me een momentje.
Boeie.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.
Of ze houden de Japanse tijden aanquote:Op zondag 29 maart 2026 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien had toch iemand het team moeten vertellen dat de zomertijd vandaag weer ingegaan was.
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.quote:
Japanse treinen rijden ook op tijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Japanse treinen rijden ook op tijd.
Waar een wil is een weg.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.
Maar treinen gaan niet over de weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |