quote:
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.quote:
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus elk moment stekker eruit, alles in een oude schoenendoos, en dan een roadtrip naar Rotterdam.
Gaat iets langer duren als ze onderweg even bij de Mac stoppen.
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan worden die servers gestolen bij de Mac.
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Je ligt hier naast me.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook nog steeds te zoeken naar mezelf.
quote:
Zoek jezelf broeder, vind jezelf.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan moeten we onszelf terug gaan vinden.
En volgens mij heb ik mezelf überhaupt nog niet gevonden.
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even Fok overschrijven, geef me een momentje.
Boeie.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Beginnen met de teltopics uiteraard. Die mogen niet verloren gaan.
Of ze houden de Japanse tijden aanquote:Op zondag 29 maart 2026 09:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien had toch iemand het team moeten vertellen dat de zomertijd vandaag weer ingegaan was.
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.quote:
Japanse treinen rijden ook op tijd.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet de Zwitserse iig, die zijn vaak vrij secuur daarin.
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Japanse treinen rijden ook op tijd.
Waar een wil is een weg.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar met de Japanse trein naar Rotterdam gaan is ietwat onpraktisch.
Maar treinen gaan niet over de weg.quote:
Ze zijn in de war met de tijden.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of er moet iets goed fout gegaan zijn.
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Of er moet iets goed fout gegaan zijn.
Die kunnen ze best ontstekkerd laten.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.
quote:Op zondag 29 maart 2026 10:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verkeerde server meegenomen. Nu.nl is even een tijdje onbeschikbaar.
ANP doorgeefluik.quote:Op zondag 29 maart 2026 10:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die kunnen ze best ontstekkerd laten.
Daarom kwam ik er niet.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:54 schreef NailQueen het volgende:
Mijn hemel wat was het druk op de discord
Neuh.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:02 schreef sportfreak het volgende:
Ik had de hele dag drukke bezigheden, nog wat gemist hier vandaag?
Ja ik ookquote:Op zondag 29 maart 2026 19:24 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb wel een like alert nu die ik niet weg krijg
Ik heb likes ontvangen die ik niet ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt erop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |