Place your bets.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Eerst maar eens 22 auto's die de start halen, misschien lukken dan die 20 finishersquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Het was na de kwalificatie, voor zover ik begrepen heb. En daar geldt een hoger minimum gewicht dan in de race.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Is dit niet de weging na de race, dus dan zal er niet veel brandstof meer inzitten.
En het kwam ineens ook naar voren in de nu.nl f1 podcast, zijn ze er toch rijkelijk laat mee.
Jos the Boss.quote:
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Snap je het echt niet, of zit je nu gewoon te trollen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.
Het zou bij mij de pijn van de nieuwe regels zeker verzachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.
En er zullen mensen zijn die kritisch zouden blijven over de regels als Max vooraan reed.
Ik denk dat het gewoon een combinatie van beiden is, het één helpt het ander in de hand.
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sterker nog: goed genoeg zijn om met de grip te kunnen spelen om het laatste beetje performance eruit te persen wordt nu afgestraft. Zie de quali van Leclerc vorige race en de opmerkingen van Piastri. Je moet nu als een natte krant rijden om de regeneratie een beetje acceptabel te houden, anders verlies je alles op de rechte stukken. Dit is 'anti-racen', niet gewoon 'niet-racen'.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
Dat is zoiets zeggen dat het eerst het gaspedaal induwen is en als je een sterkere motor hebt dan win jequote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er is echt wel wat mis met de huidige regulaties. Volgens mij, maar dat mag iemand prima corrigeren, zit de energieterugwinning niet echt bij de coureur, maar in het computersysteem geregeld door de engineers in de pit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.
Beter was geweest als het terug winnen alleen tijdens het remmen gebeurde en inzetten van energie een progressieve lijn volgt met de vermogenscurve van de motor.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Er is echt wel wat mis met de huidige regulaties. Volgens mij, maar dat mag iemand prima corrigeren, zit de energieterugwinning niet echt bij de coureur, maar in het computersysteem geregeld door de engineers in de pit.
Het inzetten zit bij de coureur (in samenspraak met de engineers).
Vooral in het begin van de regels is het nog heel erg zoeken wat het beste werkt, dus de eerste races is het nog allemaal wat onkunde en dat levert leukere races op. Helaas zal dat afzwakken gedurende de races en de jaren.
Verder is het totaal debiel dat je zo veel snelheid verliest aan het einde van rechte stukken. Juist die bochten na rechte stukken was iets waar je je als coureur kon onderscheiden. Wanneer je remt, hoe je de snelheid nog uit de bocht mee neemt was een van de meer onderscheidende factoren als coureur. Dat neem je nogal weg als je opeens 50-70 km/u afremt aan het einde van het rechte stuk. Of zoals Alonso het zegt, dan kan zijn kok nog er mee rijden.
Enige oplossing is meer vermogen en dus zeer waarschijnlijk gewoon meer brandstof vermogen. Met een anderhalf keer zo sterke brandstofmotor en dus een 60/40 verhouding los je denk ik veel op. Of juist meer energieterugwinning in de vooras zoals Audi wil.
Maar de sterkere invloed van de batterij vind ik niet zo'n probleem.
Dit is helemaal belachelijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/
En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je![]()
Wat een kutsport is het toch geworden onder de nieuwe regelementen. Dit heeft niets meer met racen te maken maar is gewoon managen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je![]()
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
eens. Het zegt genoeg dat ik nu eigenlijk bijna geen interesse meer heb in de F1 omdat er van fatsoenlijk racen geen sprake is.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.
Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Same, ik wilde het artikel wel lezen, maar moest mijn ad-blocker dan uitzetten. Nou dan maar niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.
Nou, het is nog steeds de coureur die zijn rechtervoet moet optillen, hij hoeft alleen niet zijn linkervoet naar beneden te duwen omdat de auto al vanzelf sneller zijn snelheid kwijtraakt. Daar komt nog bij dat ze gewoon met minder snelheid de esses ingaan dus dan wordt er sowieso minder geremd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
Nee man. Ik kijk sinds 1994 dit spelletje. Inclusief ins en outs. Wat Max heeft gedaan is bijzonder en mega vet, maar daarom kijk ik het niet primair. Voor mij is er toevalĺig een NLer die het fantastisch doet en zich kan melden bij de beste ooit en ik kan dat ook plaatsen. Heb Senna, Schumacher, Alonso, Vettel en Hamilton bijvoorbeeld ook gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dat is juist het probleem, dat maakt het moeilijk te begrijpen wat er precies gebeurt. Zowel voor de kijker als voor de coureur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven![]()
Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten"
Deployen wel toch lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Bijvoorbeeld met boost en overtake mode, als ze ad hoc een bepaalde hoeveelheid energie willen inzetten.quote:
Voorlopig neemt AI de wereld nog niet over.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven![]()
Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten"
quote:
Zal wel weer een glitch zijn.quote:
Zelluf.quote:
Die vliegen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:09 schreef alpeko het volgende:
Best redelijke tijd voor RB. Maar goed Mercedes komt nog
Gaat toch iets beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull zakt langzaam naar beneden.
Iets.quote:
Eens.quote:
Niet eens op de limiet rijdenquote:
quote:
quote:
Zandzakken nog aan boord.quote:
Verlofdagjequote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is onze succes supporter @:Nattekat al gesignaleerd?
Voor hun doen wel ja. Echt netjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Audi heeft echt een prima auto afgeleverd
Net als Hammie, die is ook aan het zandzakken en gaat dat de rest van het seizoen voortzetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zandzakken nog aan boord.
De opties zullen wel weer achterlijk duur zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor hun doen wel ja. Echt netjes.
Verhuizing is morgen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Enorm veel enthousiasme voor de kwalificatie wel vanochtend op fok. Gaan de servers dit trekken?
Au, die.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:22 schreef alpeko het volgende:
[..]
De opties zullen wel weer achterlijk duur zijn.
Ook daar super clipping.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Enorm veel enthousiasme voor de kwalificatie wel vanochtend op fok. Gaan de servers dit trekken?
Misschien een paar lessen nemen?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max problemen met schakelen.
De FIA? Ja die welquote:
Die zijn beyond repairquote:
Dat is wel duidelijk.quote:
Divaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Als hij het seizoen al afmaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Moet die wagen wel meewerkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.
Het is wachten op dat hij de nieuwe regels ter discussie gaat stellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijnquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?
Hadjar doet het prima idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Denk niet dat hij daarmee zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Misschien als Toto het lief vraagt gaat ie wel naar Merc.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ook maar hij heeft natuurlijk eigen team met zijn naam er aan gekoppeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijn
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die auto is rommel.quote:
Mwah, niet in de races, in de kwalificatie ook niet, maar is het wel gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?
Hij start en hij finished?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.
Max is loyaal geweest. Wilde niet overstappen naar Merc, wat ik ook kan snappen na zoveel jaren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.
Nou ja ditquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Race op een echte baan is beter dan continu in de simulator zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Maar ze zeggen het welquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.
Precies dit. Daar waar de echte toppers tot heden het verschil konden maken in de kwalificatie kan dat niet meer, omdat je de bochten waar je verschil kunt maken dit niet meer kunt doen. Je ziet toch overal dat de slechtere teamgenoten dichtbij de betere zitten of er zelfs voor staan. Dat komt echt niet omdat die over de winter ineens beter geworden zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Hadjar is beter en de auto ligt Verstappen niet, maar Verstappen is natuurlijk nooit groots geweest in kwali.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die auto is rommel.
Ontworpen door een fransoos, wat denk je?
Ja, blijft wel apart dat Max al langere tijd klaagt over de balans van de auto'squote:
Maar de auto werd toch altijd om Verstappen heen gebouwd?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hadjar is beter en de auto ligt Verstappen niet, maar Verstappen is natuurlijk nooit groots geweest in kwali.
Is ook de betere coureur natuurlijk.quote:
Mwah, je zou toch zeggen dat Russell meer pure snelheid zou moeten hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is ook de betere coureur natuurlijk
Ik gun Antonelli ook meer het kampioenschap dan Russell. Als het dan toch een Mercedes gaat worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is ook de betere coureur natuurlijk.
Ik bedoel als je geblesseerd dit kunt dan kan George zijn borst nat maken.
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djòhòòrdj op te offeren voor de Max.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, je zou toch zeggen dat Russell meer pure snelheid zou moeten hebben.
Van de Formule Equote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:07 schreef Haags het volgende:
Leuk voor Kimi. Gun hem van harte een wereldtitel.
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djòhòòrdj op te offeren voor de Max.
Jouw mening en die mag je houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.
? Leg uit, ik heb geen viaplayquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
Max mooi klaar mee met die sponsordeals, moet ie van Viaplay omdat het rustig is in april, het theater in
Pure ellende.
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
'Een avond met Max'quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Denk het.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Ja eenmalig, ik dacht al waarom zou hij dat in godsnaam doen, maar ja sponsoren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
En nog wat nuttige info opgedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.quote:
Ik laat de F1 highlights maar voor wat ze zijn. Het doet nu zelfs pijn om op Viaplay de Japan race van 2025 voorbij te zien komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.
Sow!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
Ze moeten van die Pierre Wache af. 3x achter elkaar een gedrocht waarvan de sweetspot niet of nauwelijks te vinden is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Eens. Ik ben geen F1 fan (volg het wel beetje) en al helemaal geen vlaggetjessupporter, maar het wordt er allemaal minder leuk op. Maar de minst leuke periode op zo’n forum zijn vaak de periodes als er ineens een Hollandse gekte ontstaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.
Eens. Hup Kimi.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.
maar mensen veranderen niet to nauwelijks.....
Mjah een karakter aanpassing bij een Verstappen. Dat lijkt me ijdele hoop.Op deze manier gaat hij GOAT Hamilton niet meer inhalen….. Hopelijk krijgt RB het op de rit snel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.
Die wil net als Max gewoon racen. Daarom hoop ik dat ze snel samen gaan in een andere klasse.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal wel te maken hebben met contracten en juridische gevolgen maar wat doet Alonso nog in de F1? Die man zou echt de eer aan zichzelf moeten houden nu.
Volgens mij zat opties om te racen die leuker zijn dan nu in een Aston Martin F1 te blijven zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil net als Max gewoon racen. Daarom hoop ik dat ze snel samen gaan in een andere klasse.
Dat zeg ik, deelsquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zat opties om te racen die leuker zijn dan nu in een Aston Martin F1 te blijven zitten.
Achteraf trouwens wel goed dat Verstappen daar niet heen is gegaan, weet nog wel alle verhalen in 2024 dat hij daar snel moest tekenen want Newey.quote:
Max zijn loyaliteit aan Red Bull is erg sterk. Daar maakt hij zijn carrière ook af heeft hij gezegd. Toen de neerwaartse spiraal werd ingezet was het al te laat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Achteraf trouwens wel goed dat Verstappen daar niet heen is gegaan, weet nog wel alle verhalen in 2024 dat hij daar snel moest tekenen want Newey.
AM wordt intussen met het jaar slechter.
Wordt ook steeds minder. Kijk naar eind vorig haar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Liefde voor de sport?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal wel te maken hebben met contracten en juridische gevolgen maar wat doet Alonso nog in de F1? Die man zou echt de eer aan zichzelf moeten houden nu.
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.
"nog één keertje Max kijken."quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Zandvoort heeft het wel echt briljant voor elkaar qua stoppen op het hoogtepunt
Je gaat wel lekker met dat geframe hè? Geloof je je eigen onzin nou echt dat iedereen een hersenloze vlaggetjessupporter is? Dat iedereen tegen deze regels is omdat het vlaggetje er niet mee om kan gaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"nog één keertje Max kijken."
de vrijdag is zelfs al bijna uitverkocht.
ik denk wel dat een boel mensen spijt hebben van hun dure tickets, ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker met dat geframe hè? Geloof je je eigen onzin nou echt dat iedereen een hersenloze vlaggetjessupporter is? Dat iedereen tegen deze regels is omdat het vlaggetje er niet mee om kan gaan?
Nee, ook wel redelijk woest op Leclerc, die heeft de hele race gespoilerd.quote:
Jij bent overduidelijk geen pure race liefhebber.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan nog een pole van 28.7 versus de pole van 26.9 vorig jaar
Gewon binnen de twee seconden inclusief superclipping. Onder de indruk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:42 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen pure race liefhebber.
Die hoopte met de nieuwe regels, Newey en Honda eindelijk kans te maken op die derde wereldtitel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan
Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.
Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualifiedop Japan ook nog eens. Dat is wild.
Hij krijgt vast goed betaald, ziet de hele wereld, glamour life van de f1.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.
In 130R is van alle kwali's tot nu toe wel het meest prominent in beeld geweest dat er veel snelheid werd ingeleverd aan het eind van de straight inderdaad.quote:
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.
Vroeg me al af waar blijft die onboard, wilde hem vanochtend al zien.quote:
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher'quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Al redelijk wat jaren een trouwe F1 watcher
Ik zei hier laatst ook al: als je puur racen wil heb je ook gewoon de Renault Clio Cup.
Doe eens even rustig Redquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher'![]()
Immers, blijk van echte kennis geef je allerminst.
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim
35 jaar formule 1 omdat die sport het summum van van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of een wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwaterd. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Dit heb ik precies zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1.Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Ja die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?
Moest het even uitzoeken maar dat is Baku 2024 geweest.
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Alonso heeft ook alweer stevige kritiek geuit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.
Kijk naar een Leclerc die ook ff zn gal spuwt in die interviews.
Sowieso props over hoe je je post opent.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
FIA Fédération Internationale Abominablequote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:21 schreef High-on-Fire het volgende:
F1 is één grote shitshow geworden. Klaar mee na vele decennia trouw (bijna) alles gezien te hebben.
Vrijdagavond is het allerbeste moment om te voetballen!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.
Sowieso gaat die race weer beter worden dan de kwali. Kijken of Piastri mee kan met de zilverpijlen voor hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Zin in morgenochtend, ochtendracegenot
Alleen voor de zekerheid altijd weer even een uurtje eerder dan gepland de wekker zetten, voor het geval er iets fout gaat met de telefoon/tijd etc
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan
Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.
Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualifiedop Japan ook nog eens. Dat is wild.
Je hebt het wel tegen Chevy ons balansbrengendbaken van F1.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
Suzuka*quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
Voordeeltje voor George is dat er nu maar 1 Ferrari dichtbij hem staat in plaats van 2 zoals in China.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:41 schreef tralalala het volgende:
Wij staan vanaf nu achter Antonelli JAAAAAAAAAAAA
Dat is dan ook wel zo'n beetje het enige circuit waar ze mogelijk weinig van het energie-managen zullen merken. En dat de race leuker wordt om te kijken, maakt het niet meer echt racen voor de coureurs.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Suzuka*
Het is gelukkig ook maar kwali, en niet de race. Race wordt sowieso beter zoals ik al zei.
Wel een leuk vooruitzicht als je het hebt over kwali is Monaco, bij dat circuit merken ze al minder van het energiemanagen.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel zo'n beetje het enige circuit waar ze mogelijk weinig van het energie-managen zullen merken. En dat de race leuker wordt om te kijken, maakt het niet meer echt racen voor de coureurs.
Maar goed, hopelijk wordt de race inderdaad wel leuker.
Een herhaling van 2021, dat zou leuk zijn. Ik weet niet of Kimi de Engelse pers kan handelen. Die gasten zijn ziek.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voordeeltje voor George is dat er nu maar 1 Ferrari dichtbij hem staat in plaats van 2 zoals in China.
Hoop echt op een enge battle tussen hem en Kimi, dat zou echt amazing zijn.
Denk sowieso wel dat de FIA/Liberty wel gaat inzien dat dit niet de optimale richting is voor de toekomst.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ach ja het is maar pers. Een beetje persoonlijkheid kan dat eenvoudig naast zich neerleggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een herhaling van 2021, dat zou leuk zijn. Ik weet niet of Kimi de Engelse pers kan handelen. Die gasten zijn ziek.
Zelfs als dat zo is (alles behalve een zekerheid), gaat het jaren duren voordat het echt structureel beter wordt. Ze hebben deze motoren niet ontwikkeld om ze volgend seizoen weer in de prullenbak te gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk sowieso wel dat de FIA/Liberty wel gaat inzien dat dit niet de optimale richting is voor de toekomst.
"Das war einmal"quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Vrijdagavond is het allerbeste moment om te voetballen!Kun je lekker op zondagmiddag in alle rust F1 kijken. Oh wacht..
Je gaat bijna terugverlangen naar Ecclestone.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is (alles behalve een zekerheid), gaat het jaren duren voordat het echt structureel beter wordt. Ze hebben deze motoren niet ontwikkeld om ze volgend seizoen weer in de prullenbak te gooien.
Valt op zich wel mee als je ziet hoe populair ze F1 hebben gemaakt sinds 2017, alleen ze zijn blijkbaar ook heel goed in het afbreken wat ze hebben opgebouwd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 17:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je gaat bijna terugverlangen naar Ecclestone.
Liberty en alles wat eromheen hangt is echt zo intens kut.
Misschien moeten ze naar Alonso luisteren en de koks erin zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
De old skool coureurs kunnen gewoon niets met deze Mario Kart auto's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |