Divaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Als hij het seizoen al afmaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Moet die wagen wel meewerkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.
Het is wachten op dat hij de nieuwe regels ter discussie gaat stellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijnquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |