Divaquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Als hij het seizoen al afmaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Moet die wagen wel meewerkenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.
Het is wachten op dat hij de nieuwe regels ter discussie gaat stellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is.
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijnquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?
Hadjar doet het prima idd.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Denk niet dat hij daarmee zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Misschien als Toto het lief vraagt gaat ie wel naar Merc.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ook maar hij heeft natuurlijk eigen team met zijn naam er aan gekoppeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijn
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die auto is rommel.quote:
Mwah, niet in de races, in de kwalificatie ook niet, maar is het wel gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad?
Hij start en hij finished?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.
Max is loyaal geweest. Wilde niet overstappen naar Merc, wat ik ook kan snappen na zoveel jaren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.
Nou ja ditquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Race op een echte baan is beter dan continu in de simulator zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Maar ze zeggen het welquote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.
Precies dit. Daar waar de echte toppers tot heden het verschil konden maken in de kwalificatie kan dat niet meer, omdat je de bochten waar je verschil kunt maken dit niet meer kunt doen. Je ziet toch overal dat de slechtere teamgenoten dichtbij de betere zitten of er zelfs voor staan. Dat komt echt niet omdat die over de winter ineens beter geworden zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Hadjar is beter en de auto ligt Verstappen niet, maar Verstappen is natuurlijk nooit groots geweest in kwali.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |