abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:38:07 #101
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449345
Russell ook issues.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:39:07 #102
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449353
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is. :+
Diva
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:39:30 #103
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449354
Heel matig
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:39:49 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449355
Ik kom terug op mijn voorspelling.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449356
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:40:07 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449357
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell ook issues.
PEBCASW
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220449359
Lindblad _O-
pi_220449360
Cheezus.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:40:35 #109
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449361
Ai, dit is wel een afgang.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2026 @ 07:40:40 #110
284411 crew  heywoodu
pi_220449362
Oei :D
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:40:46 #111
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449363
Max 11.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 07:40:59 #112
842 Zorro
Z
pi_220449364
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:03 #113
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449365
The fuck.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:10 #114
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449366
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220449367
Dit is pijnlijk ja
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:16 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449368
Balen wel maar netjes van Lindblad.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:25 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449369
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:40 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449370
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Zorro het volgende:
Wat maakt het uit? Als Max de Q3 haalt wordt ie daar 10e. Scheelt 1 plekje.
Zoiets ja.

Geeft meer aan wat voor schijtperiode het is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220449371
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:46 #120
284411 crew  heywoodu
pi_220449372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik denk niet dat Max dit jaar voor de 5e keer WDC wordt.
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 07:41:56 #121
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Als hij het seizoen al afmaakt
pi_220449378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad? :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:16 #123
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449379
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hij moet er gewoon voor zorgen dat hij alles op alles zet om vanaf nu alles te winnen.
Moet die wagen wel meewerken :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449380
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is. :+
Het is wachten op dat hij de nieuwe regels ter discussie gaat stellen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:30 #125
284411 crew  heywoodu
pi_220449383
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef StephanL het volgende:

[..]
Aan de ene kant hoop ik het. Gt3, lange afstandraces.
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijn :{
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:34 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:42:59 #127
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad? :P
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:43:02 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449389
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Hadjar doet het prima idd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:43:31 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, maar zijn reputatie loopt wel een flinke deuk op.
Denk niet dat hij daarmee zit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 07:43:32 #130
842 Zorro
Z
pi_220449394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ofwel, eindelijk heeft hij een teamgenoot.
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:43:51 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449397
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Dat denk ik ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449400
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk zelfs dat ie stopt na dit seizoen.
Misschien als Toto het lief vraagt gaat ie wel naar Merc.

Red Bull gaat 'm niet meer worden, auto wordt ieder jaar slechter.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_220449401
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Hopelijk wel iets leukers dan GT3 als vast programma dan, dat is leuk bij één of twee grote races maar is verder zo enorm dertien in een dozijn :{
Kan ook maar hij heeft natuurlijk eigen team met zijn naam er aan gekoppeld.

Ach ja. Leuk voor Lindblad uiteindelijk.
pi_220449402
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij verliest nu van zijn teamgenoot, dat wordt doorgaans wel zwaar aangerekend.
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:45:53 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat denk ik ook.
Die auto is rommel.
Ontworpen door een fransoos, wat denk je?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:45:57 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449408
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Mwah, niet in de races, in de kwalificatie ook niet, maar is het wel gelijkwaardig.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:45:58 #137
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je denkt dat ie vervangen wordt door Lindblad? :P
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:46:30 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zowiezo doet Hadjar het een stuk beter dit seizoen dan Max.
Hij start en hij finished?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:46:43 #139
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449416
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou het is maar goed dat dr Helmut er niet meer bij is.
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:48:17 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die heeft het zinkend schip op tijd verlaten.
Max is loyaal geweest. Wilde niet overstappen naar Merc, wat ik ook kan snappen na zoveel jaren.
In goede en slechte tijden. Maar deze zijn wel heel bar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:48:23 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449424
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220449427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hij start en hij finished?
Beter in de kwalificatie, verneukt zijn starts niet. Rijd gewoon solide.
pi_220449431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Nou ja dit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:49:35 #144
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220449432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Lindblad heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:51:02 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
Race op een echte baan is beter dan continu in de simulator zitten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:51:20 #146
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:48 schreef -XOR- het volgende:
Als hij trager is dan Hadjar heb je ook kans dat ze bij RB zeggen: concentreer je eerst maar op F1 voordat je uitstapjes naar GT gaat doen.
:D tuurlijk niet, weet je hoeveel exposure dit oplevert. Redbull wil alleen blikjes verkopen he, dus hoe vaker er een auto rijdt met die logo's hoe beter
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:51:46 #147
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449442
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Lol, nee. Verstappen laat zich niets zeggen.
Maar ze zeggen het wel
Wie dit leest is gek
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:52:17 #148
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220449445
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Precies dit. Daar waar de echte toppers tot heden het verschil konden maken in de kwalificatie kan dat niet meer, omdat je de bochten waar je verschil kunt maken dit niet meer kunt doen. Je ziet toch overal dat de slechtere teamgenoten dichtbij de betere zitten of er zelfs voor staan. Dat komt echt niet omdat die over de winter ineens beter geworden zijn.
Rini dankjewel.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:53:32 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449454
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:43 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ik vraag me af of Hadjar zoveel beter is als de anderen of dat de auto gewoon niet harder kan en het vanzelf dichter bij elkaar zit. Ik ben bang voor het laatste.
Hadjar is beter en de auto ligt Verstappen niet, maar Verstappen is natuurlijk nooit groots geweest in kwali.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:55:07 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449460
Dus Antonelli rijdt nu als het ware gehandicapt rond (sinds de crash in Melbourne) en is dik sneller dan George, bizar dat we dat mee mogen maken.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220449464
Japanse milfs!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:59:42 #152
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449483
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die auto is rommel.
Ontworpen door een fransoos, wat denk je?
Zoiets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:00:52 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zoiets.
Ja, blijft wel apart dat Max al langere tijd klaagt over de balans van de auto's
Wel weer goed gezandzakt van Mercedes.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:20 #154
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220449500
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hadjar is beter en de auto ligt Verstappen niet, maar Verstappen is natuurlijk nooit groots geweest in kwali.
Maar de auto werd toch altijd om Verstappen heen gebouwd? :{w

:+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:44 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449503
Antonelli gaat weer winnen. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 08:01:55 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449504
Ach Leclerc.

Netjes Antonelli!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:02:29 #157
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449510
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Antonelli gaat weer winnen. :P
Is ook de betere coureur natuurlijk.
Ik bedoel als je geblesseerd dit kunt dan kan George zijn borst nat maken.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:03:18 #158
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Is ook de betere coureur natuurlijk
Mwah, je zou toch zeggen dat Russell meer pure snelheid zou moeten hebben.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:03:57 #159
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449519
Het is vooral bedoeld voor die andere
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:02 #160
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Is ook de betere coureur natuurlijk.
Ik bedoel als je geblesseerd dit kunt dan kan George zijn borst nat maken.
Ik gun Antonelli ook meer het kampioenschap dan Russell. Als het dan toch een Mercedes gaat worden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:27 #161
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449528
Nou we gaan het zien over 22 uur. Ik hoop dat Kimi hem weer gaat pakken.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:35 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449531
Tot morgenochtend :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449538
Leuk voor Kimi. Gun hem van harte een wereldtitel.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:08:07 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449541
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, je zou toch zeggen dat Russell meer pure snelheid zou moeten hebben.
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djōhōōrdj op te offeren voor de Max.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 08:09:06 #165
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:07 schreef Haags het volgende:
Leuk voor Kimi. Gun hem van harte een wereldtitel.
Van de Formule E :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:10:19 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449548
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:10:24 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djōhōōrdj op te offeren voor de Max.
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:17 #168
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.
Jouw mening en die mag je houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:23 #169
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449558
Max mooi klaar mee met die sponsordeals, moet ie van Viaplay omdat het rustig is in april, het theater in :D
Pure ellende.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:13:23 #170
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
Max mooi klaar mee met die sponsordeals, moet ie van Viaplay omdat het rustig is in april, het theater in :D
Pure ellende.
? Leg uit, ik heb geen viaplay
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:14:18 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:00 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
'Een avond met Max'
17 april.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:05 #173
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
:') zininin
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:17 #174
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:10 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Denk het.
En nee, zo wordt het niet gepresenteerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:12 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Ja eenmalig, ik dacht al waarom zou hij dat in godsnaam doen, maar ja sponsoren.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:18 #177
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449585
Dat zijn eigenlijk Ziggo taferelen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:19:03 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449595
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:21:02 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:21:53 #180
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449603
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Laten we het hopen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:22:37 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449608
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220449649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:36:25 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:40:50 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449674
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
En nog wat nuttige info opgedaan :)
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:47:19 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:40 schreef pmponer het volgende:

[..]
En nog wat nuttige info opgedaan :)
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220449717
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
Ik laat de F1 highlights maar voor wat ze zijn. Het doet nu zelfs pijn om op Viaplay de Japan race van 2025 voorbij te zien komen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:09:06 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449807
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Sow!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 09:13:41 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220449839
Weinig enerverende kwalificatie weer, Mercedes weer met 2 vingers in de neus de voorste rij, Charles probeerde het nog door de auto op het randje te rijden maar alsnog niet snel genoeg. Dat P7 al op een seconde zit zegt natuurlijk ook wel genoeg.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:22:28 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220449931
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
pi_220449993
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
U MAD?
pi_220450001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:

[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.
maar mensen veranderen niet to nauwelijks.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:34:58 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220450009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.

Eerste 2 titels van Verstappen vond ik nog wel geinig maar sinds 2023 boeide dat me ook al niet echt meer.
pi_220450015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:

[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Ze moeten van die Pierre Wache af. 3x achter elkaar een gedrocht waarvan de sweetspot niet of nauwelijks te vinden is.
pi_220450017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.
Eens. Ik ben geen F1 fan (volg het wel beetje) en al helemaal geen vlaggetjessupporter, maar het wordt er allemaal minder leuk op. Maar de minst leuke periode op zo’n forum zijn vaak de periodes als er ineens een Hollandse gekte ontstaat.
U MAD?
pi_220450036
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Eens. Hup Kimi.
U MAD?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:40:34 #196
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220450040
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:33 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.
maar mensen veranderen niet to nauwelijks.....
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 09:43:24 #197
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220450054
Dat bekvechten kan ook elders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220450108
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.
Mjah een karakter aanpassing bij een Verstappen. Dat lijkt me ijdele hoop.Op deze manier gaat hij GOAT Hamilton niet meer inhalen….. Hopelijk krijgt RB het op de rit snel.
U MAD?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 09:56:29 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220450130
We gaan het zien. Voor Red Bull is dit een probleem. Max reed met een ander aeropakket las ik. Die bracht niet het gewenste resultaat. Ze weten waar sommige problemen zitten alleen zijn die niet zo snel opgelost.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:57:51 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220450140
Het zal wel te maken hebben met contracten en juridische gevolgen maar wat doet Alonso nog in de F1? Die man zou echt de eer aan zichzelf moeten houden nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')