Ja eenmalig, ik dacht al waarom zou hij dat in godsnaam doen, maar ja sponsoren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:21 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
En nog wat nuttige info opgedaanquote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.quote:
Ik laat de F1 highlights maar voor wat ze zijn. Het doet nu zelfs pijn om op Viaplay de Japan race van 2025 voorbij te zien komen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten.
Sow!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
Ze moeten van die Pierre Wache af. 3x achter elkaar een gedrocht waarvan de sweetspot niet of nauwelijks te vinden is.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Eens. Ik ben geen F1 fan (volg het wel beetje) en al helemaal geen vlaggetjessupporter, maar het wordt er allemaal minder leuk op. Maar de minst leuke periode op zo’n forum zijn vaak de periodes als er ineens een Hollandse gekte ontstaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.
Eens. Hup Kimi.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.
maar mensen veranderen niet to nauwelijks.....
Mjah een karakter aanpassing bij een Verstappen. Dat lijkt me ijdele hoop.Op deze manier gaat hij GOAT Hamilton niet meer inhalen….. Hopelijk krijgt RB het op de rit snel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen gaat inmiddels ook richting de 30, op die leeftijd gaat dat karakter echt niet meer anders worden nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |