abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:27 #161
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449528
Nou we gaan het zien over 22 uur. Ik hoop dat Kimi hem weer gaat pakken.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 08:05:35 #162
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449531
Tot morgenochtend :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449538
Leuk voor Kimi. Gun hem van harte een wereldtitel.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:08:07 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449541
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, je zou toch zeggen dat Russell meer pure snelheid zou moeten hebben.
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djòhòòrdj op te offeren voor de Max.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 08:09:06 #165
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:07 schreef Haags het volgende:
Leuk voor Kimi. Gun hem van harte een wereldtitel.
Van de Formule E :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:10:19 #166
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449548
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:10:24 #167
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Blijkbaar niet. Blijkbaar had toto gelijk toen hij bereid was zn Djòhòòrdj op te offeren voor de Max.
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:17 #168
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het Saturday-heldendom van Mr Saturday wordt nogal overschat inderdaad, maar Antonelli heeft wel flinke stappen gemaakt, die zat er vorig seizoen +0.3 seconde achter.
Jouw mening en die mag je houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:11:23 #169
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449558
Max mooi klaar mee met die sponsordeals, moet ie van Viaplay omdat het rustig is in april, het theater in :D
Pure ellende.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:13:23 #170
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:11 schreef pmponer het volgende:
Max mooi klaar mee met die sponsordeals, moet ie van Viaplay omdat het rustig is in april, het theater in :D
Pure ellende.
? Leg uit, ik heb geen viaplay
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:14:18 #171
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:00 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
? Leg uit, ik heb geen viaplay
'Een avond met Max'
17 april.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:05 #173
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449576
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
:') zininin
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:15:17 #174
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou ze maken de hele tijd reclame voor het feit dat one night only Max Verstappen in het theater.
En u kunt hem vragen wat u wilt, te zien op 17 april op Viaplay.
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:10 #175
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220449582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Denk het.
En nee, zo wordt het niet gepresenteerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:12 #176
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:15 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Is eenmalig neem ik aan? en het zou mij niets verbazen als het via een live verbinding is.
Ja eenmalig, ik dacht al waarom zou hij dat in godsnaam doen, maar ja sponsoren.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 08:16:18 #177
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220449585
Dat zijn eigenlijk Ziggo taferelen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:19:03 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449595
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:21:02 #179
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:19 schreef RamboDirk het volgende:
Het enige wat ik hoop van dit seizoen is dat Antonelli juffrouw Russell helemaal zoek gaat rijden.
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:21:53 #180
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220449603
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:21 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nou het lijkt al goed die kant op te gaan, dit noemen ze namelijk een echt rijderscircuit en als je dan zo ver voor komt terwijl je geblesseerd bent. Dan kun je eigenlijk niet om die feiten heen en moet je wel zeggen dat hij Russell al voorbij is.
Laten we het hopen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:22:37 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449608
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220449649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:22 schreef pmponer het volgende:
En Max moet niet weggaan, hij moet de bezem door RBR halen en zorgen dat het weer een topteam wordt.
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:36:25 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449661
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:10 schreef pmponer het volgende:
Ik kijk zelfs de anbeschouwingen niet meer, ik kan het niet meer aan.
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:40:50 #184
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449674
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
En nog wat nuttige info opgedaan :)
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:47:19 #185
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:40 schreef pmponer het volgende:

[..]
En nog wat nuttige info opgedaan :)
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220449717
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die keek ik eigenlijk sowieso al niet. Nu staat ie nog wel op, maar dat komt meer omdat ik te lui ben om uit bed te komen om het af te zetten. :O
Ik laat de F1 highlights maar voor wat ze zijn. Het doet nu zelfs pijn om op Viaplay de Japan race van 2025 voorbij te zien komen.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:09:06 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449807
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De auto van Max is ruk. Leclerc verwacht dat de Mercedessen op een gegeven moment in de race wegrijden.
Sow!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 09:13:41 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220449839
Weinig enerverende kwalificatie weer, Mercedes weer met 2 vingers in de neus de voorste rij, Charles probeerde het nog door de auto op het randje te rijden maar alsnog niet snel genoeg. Dat P7 al op een seconde zit zegt natuurlijk ook wel genoeg.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:22:28 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220449931
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
pi_220449993
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sterkte aan iedereen die dit nog volgt.
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
U MAD?
pi_220450001
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:

[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
telkens heb ik lichte hoop dat hij wat minder van dat onbezonnen karakter van z'n pa laat zien. Het werkt inderdaad tegen hem om zo giftig te reageren en alle kritiek af te blaffen.
maar mensen veranderen niet to nauwelijks.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 28 maart 2026 @ 09:34:58 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220450009
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 09:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Gros volgt het alleen als een ‘Nederlander’ kan winnen. Ach.
Niet echt. Hele sport gaat al een tijdje de verkeerde kant op.

Eerste 2 titels van Verstappen vond ik nog wel geinig maar sinds 2023 boeide dat me ook al niet echt meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')