abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220445393
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 16:57:12 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220445415
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Place your bets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 17:00:45 #4
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220445429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Eerst maar eens 22 auto's die de start halen, misschien lukken dan die 20 finishers
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 27 maart 2026 @ 17:17:11 #5
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220445532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Is dit niet de weging na de race, dus dan zal er niet veel brandstof meer inzitten.
En het kwam ineens ook naar voren in de nu.nl f1 podcast, zijn ze er toch rijkelijk laat mee.
Het was na de kwalificatie, voor zover ik begrepen heb. En daar geldt een hoger minimum gewicht dan in de race.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:06:50 #6
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220446121
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 18:10:23 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220446193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:06 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Jos the Boss.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 18:11:25 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220446214
"Willen ze alleen ja-knikkers"

Hey dat ken ik ergens van
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:16:05 #9
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220446259
Verstappen had weggemoeten bij Red Bull, het is inmiddels al een paar jaar duidelijk dat ze daar op de verkeerde weg zijn.
pi_220446262
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 maart 2026 @ 18:19:35 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220446287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 18:22:56 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220446321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Snap je het echt niet, of zit je nu gewoon te trollen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 18:29:11 #13
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220446365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.

En er zullen mensen zijn die kritisch zouden blijven over de regels als Max vooraan reed.

Ik denk dat het gewoon een combinatie van beiden is, het één helpt het ander in de hand.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220446399
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.

En er zullen mensen zijn die kritisch zouden blijven over de regels als Max vooraan reed.

Ik denk dat het gewoon een combinatie van beiden is, het één helpt het ander in de hand.
Het zou bij mij de pijn van de nieuwe regels zeker verzachten.
pi_220446433
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 18:55:55 #16
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220446489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
Sterker nog: goed genoeg zijn om met de grip te kunnen spelen om het laatste beetje performance eruit te persen wordt nu afgestraft. Zie de quali van Leclerc vorige race en de opmerkingen van Piastri. Je moet nu als een natte krant rijden om de regeneratie een beetje acceptabel te houden, anders verlies je alles op de rechte stukken. Dit is 'anti-racen', niet gewoon 'niet-racen'.
pi_220446511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
Dat is zoiets zeggen dat het eerst het gaspedaal induwen is en als je een sterkere motor hebt dan win je
Wat in principe ook wel zo was
  Moderator vrijdag 27 maart 2026 @ 19:13:14 #18
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220446571
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220446919
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.
Er is echt wel wat mis met de huidige regulaties. Volgens mij, maar dat mag iemand prima corrigeren, zit de energieterugwinning niet echt bij de coureur, maar in het computersysteem geregeld door de engineers in de pit.
Het inzetten zit bij de coureur (in samenspraak met de engineers).

Vooral in het begin van de regels is het nog heel erg zoeken wat het beste werkt, dus de eerste races is het nog allemaal wat onkunde en dat levert leukere races op. Helaas zal dat afzwakken gedurende de races en de jaren.

Verder is het totaal debiel dat je zo veel snelheid verliest aan het einde van rechte stukken. Juist die bochten na rechte stukken was iets waar je je als coureur kon onderscheiden. Wanneer je remt, hoe je de snelheid nog uit de bocht mee neemt was een van de meer onderscheidende factoren als coureur. Dat neem je nogal weg als je opeens 50-70 km/u afremt aan het einde van het rechte stuk. Of zoals Alonso het zegt, dan kan zijn kok nog er mee rijden.

Enige oplossing is meer vermogen en dus zeer waarschijnlijk gewoon meer brandstof vermogen. Met een anderhalf keer zo sterke brandstofmotor en dus een 60/40 verhouding los je denk ik veel op. Of juist meer energieterugwinning in de vooras zoals Audi wil.

Maar de sterkere invloed van de batterij vind ik niet zo'n probleem.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 20:04:48 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220446924
Ach Nattekrant
pi_220446943
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
pi_220447043
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:04 schreef Adames het volgende:

[..]
Er is echt wel wat mis met de huidige regulaties. Volgens mij, maar dat mag iemand prima corrigeren, zit de energieterugwinning niet echt bij de coureur, maar in het computersysteem geregeld door de engineers in de pit.
Het inzetten zit bij de coureur (in samenspraak met de engineers).

Vooral in het begin van de regels is het nog heel erg zoeken wat het beste werkt, dus de eerste races is het nog allemaal wat onkunde en dat levert leukere races op. Helaas zal dat afzwakken gedurende de races en de jaren.

Verder is het totaal debiel dat je zo veel snelheid verliest aan het einde van rechte stukken. Juist die bochten na rechte stukken was iets waar je je als coureur kon onderscheiden. Wanneer je remt, hoe je de snelheid nog uit de bocht mee neemt was een van de meer onderscheidende factoren als coureur. Dat neem je nogal weg als je opeens 50-70 km/u afremt aan het einde van het rechte stuk. Of zoals Alonso het zegt, dan kan zijn kok nog er mee rijden.

Enige oplossing is meer vermogen en dus zeer waarschijnlijk gewoon meer brandstof vermogen. Met een anderhalf keer zo sterke brandstofmotor en dus een 60/40 verhouding los je denk ik veel op. Of juist meer energieterugwinning in de vooras zoals Audi wil.

Maar de sterkere invloed van de batterij vind ik niet zo'n probleem.
Beter was geweest als het terug winnen alleen tijdens het remmen gebeurde en inzetten van energie een progressieve lijn volgt met de vermogenscurve van de motor.
Dus niet gelijk al het elektrisch vermogen los waardoor het ook langer inzetbaar blijft en we wellicht dat verval niet meer zien.
Bovendien zal het voor de coureurs veel natuurlijker zijn maar ja... wie ben ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
Dit is helemaal belachelijk!
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 20:24:15 #23
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220447047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
Wat een kutsport is het toch geworden onder de nieuwe regelementen. Dit heeft niets meer met racen te maken maar is gewoon managen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220447120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 21:35:25 #25
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220447797
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
eens. Het zegt genoeg dat ik nu eigenlijk bijna geen interesse meer heb in de F1 omdat er van fatsoenlijk racen geen sprake is.

Bij F1 moet je op de limiet van de wagen én de coureur zitten. Dat laatste is nu niet meer het geval
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 27 maart 2026 @ 21:59:44 #26
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220448041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Same, ik wilde het artikel wel lezen, maar moest mijn ad-blocker dan uitzetten. Nou dan maar niet.
Het is gewoon bagger van de bovenste plank, en iedereen die het recht lult houdt niet van strijd/racen.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 27 maart 2026 @ 22:33:56 #27
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220448361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
Nou, het is nog steeds de coureur die zijn rechtervoet moet optillen, hij hoeft alleen niet zijn linkervoet naar beneden te duwen omdat de auto al vanzelf sneller zijn snelheid kwijtraakt. Daar komt nog bij dat ze gewoon met minder snelheid de esses ingaan dus dan wordt er sowieso minder geremd.

En verder mee eens, het neemt de kunst van het racen weg want iedereen kan rechtuit hard rijden.
Wie dit leest is gek
pi_220448391
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:00:32 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220448526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Nee man. Ik kijk sinds 1994 dit spelletje. Inclusief ins en outs. Wat Max heeft gedaan is bijzonder en mega vet, maar daarom kijk ik het niet primair. Voor mij is er toevalĺig een NLer die het fantastisch doet en zich kan melden bij de beste ooit en ik kan dat ook plaatsen. Heb Senna, Schumacher, Alonso, Vettel en Hamilton bijvoorbeeld ook gezien.

Er zijn door de jaren veel veranderingen geweest, maar nog nooit is het zoals nu dat er niet meer op de limiet gereden wordt van het materiaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:16:10 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220448596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Dat is juist het probleem, dat maakt het moeilijk te begrijpen wat er precies gebeurt. Zowel voor de kijker als voor de coureur.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:21:39 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_220448618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 23:27:42 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220448644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220448681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Deployen wel toch lijkt me
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 00:43:44 #34
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220448877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:34 schreef Adames het volgende:

[..]
Deployen wel toch lijkt me
Bijvoorbeeld met boost en overtake mode, als ze ad hoc een bepaalde hoeveelheid energie willen inzetten.

Maar ze hebben waarschijnlijk ook verschillende deployment modi waaruit ze kunnen kiezen. En hebben ze die modi eenmaal ingesteld doet de software de rest. En dat is net zoals ze vanuit voorgaande jaren al kenden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220448928


[ Bericht 100% gewijzigd door Radegast op 28-03-2026 01:44:29 ]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 04:03:39 #36
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449014
9e tijd en nog niet genoeg vleugel om de RB door de bocht te krijgen...
Wie dit leest is gek
  zaterdag 28 maart 2026 @ 04:15:21 #37
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449016
Dat was een supersafe van Bearman wow
Wie dit leest is gek
  zaterdag 28 maart 2026 @ 05:39:02 #38
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220449063
mooi op tijd wakker geworden :)

GOEDE MORGEN allemaal
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:07:59 #39
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220449093
goedemorgen
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:33:30 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449140
goedemorgen
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:33:52 #41
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449142
Viaplahy zend niet eens een voorbeschouwing van de q uit? Geven ze op?

Begon wat later

[ Bericht 26% gewijzigd door pmponer op 28-03-2026 06:43:57 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_220449165
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
Voorlopig neemt AI de wereld nog niet over. _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 06:52:10 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449169
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:52:40 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449170
Goedemorgen :O :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 06:56:10 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449177
Introgenot!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449185
Voor het eerst F1tv aangeslingerd voor een Q. Ga ik spijt krijgen?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:59:34 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449190
Klaar voor antigenot
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220449193
Norris rijdt *O*
pi_220449194
Max P4 is mijn voorspelling :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220449195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:00 schreef raptorix het volgende:
Max P4 is mijn voorspelling :)
Je vergeet een 1
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:03:25 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449201
Verwacht wel dat Red Bull Q3 haalt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:03:27 #52
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449202
:O
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:03:47 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
:O
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449206
We hebben een vrouw als co-commentatoor op de Zwitser :)
Edit: Simona de Silvestro
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:05:19 #56
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:04 schreef alpeko het volgende:
We krijgen 0 tijden te zien
Zal wel weer een glitch zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:05:33 #57
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449212
Ah, nu wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:08:18 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449216
Netjes
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2026 @ 07:08:20 #59
284411 crew  heywoodu
pi_220449217
Sow wat een unit
pi_220449221
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:08 schreef heywoodu het volgende:
Sow wat een unit
Nieuwe Honda rijder!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:08:45 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449222
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:08 schreef heywoodu het volgende:
Sow wat een unit
Zelluf.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449223
Best redelijke tijd voor RB. Maar goed Mercedes komt nog
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:09:36 #63
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:09 schreef alpeko het volgende:
Best redelijke tijd voor RB. Maar goed Mercedes komt nog
Die vliegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449230
Is onze succes supporter @Nattekat al gesignaleerd?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:11:36 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449237
Red Bull zakt langzaam naar beneden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:13:54 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449243
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull zakt langzaam naar beneden.
Gaat toch iets beter dan verwacht.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:14:28 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449246
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Gaat toch iets beter dan verwacht.
Iets.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:15:08 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449248
Max gaat hier geen pole pakken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:15:56 #70
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449249
Wat een verschrikkelijk geluid :'(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:16:21 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449250
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een verschrikkelijk geluid :'(
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:16:55 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449252
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.
Niet eens op de limiet rijden :'(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:17:10 #73
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449253
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Niet eens op de limiet rijden :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Eens.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:18:38 #75
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449260
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:18 schreef alpeko het volgende:
Mercedes spaart toch zeker?
Zandzakken nog aan boord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449263
Zo die Audi’s
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 07:19:27 #77
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220449264
Bearman :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:20:10 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449266
Audi voor Red Bull.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:20:15 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220449267
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is onze succes supporter @:Nattekat al gesignaleerd?
Verlofdagje
pi_220449268
Tijd voor koffie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220449272
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Audi voor Red Bull.
Audi heeft echt een prima auto afgeleverd
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:21:25 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449274
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:21 schreef alpeko het volgende:

[..]
Audi heeft echt een prima auto afgeleverd
Voor hun doen wel ja. Echt netjes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449275
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:20 schreef Monolith het volgende:
Tijd voor koffie.
Hier ook, en Yoghurt met banaan :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:21:49 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449277
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zandzakken nog aan boord.
Net als Hammie, die is ook aan het zandzakken en gaat dat de rest van het seizoen voortzetten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220449280
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Voor hun doen wel ja. Echt netjes.
De opties zullen wel weer achterlijk duur zijn.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:25:19 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449287
Enorm veel enthousiasme voor de kwalificatie wel vanochtend op fok. Gaan de servers dit trekken?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220449288
Ik denk dat de journalisten en verslaggevers het zwaarder hebben dan de coureurs, probeer dit maar eens aan elkaar te lullen. Dat is lastiger dan batterij management.
pi_220449289
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Enorm veel enthousiasme voor de kwalificatie wel vanochtend op fok. Gaan de servers dit trekken?
Verhuizing is morgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:26:53 #89
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:22 schreef alpeko het volgende:

[..]
De opties zullen wel weer achterlijk duur zijn.
Au, die.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449297
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:25 schreef -XOR- het volgende:
Enorm veel enthousiasme voor de kwalificatie wel vanochtend op fok. Gaan de servers dit trekken?
Ook daar super clipping.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:32:03 #91
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449312
Dit wordt meh. Wel knap van Gasly en Bortoleto _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:32:08 #92
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449313
Het is nu al spannend
Wie dit leest is gek
pi_220449318
Netjes van Piastri en Antonelli
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:33:38 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449324
Max problemen met schakelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 07:34:25 #95
842 Zorro
Z
pi_220449326
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max problemen met schakelen.
Misschien een paar lessen nemen?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:35:23 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449330
Als VER niet verbetert ligt hij er wel uit, want Hulkenberg springt daar echt nog wel overheen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:35:32 #97
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449331
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:34 schreef Zorro het volgende:

[..]
Misschien een paar lessen nemen?
De FIA? Ja die wel :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf zaterdag 28 maart 2026 @ 07:35:55 #98
842 Zorro
Z
pi_220449333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De FIA? Ja die wel :+
Die zijn beyond repair
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 07:36:51 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449341
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:35 schreef Zorro het volgende:

[..]
Die zijn beyond repair
Dat is wel duidelijk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:38:06 #100
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449344
Russell niet op p1 en klaagt dat de auto niet goed is. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')