abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2026 @ 21:59:44 #26
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220448041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Same, ik wilde het artikel wel lezen, maar moest mijn ad-blocker dan uitzetten. Nou dan maar niet.
Het is gewoon bagger van de bovenste plank, en iedereen die het recht lult houdt niet van strijd/racen.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 27 maart 2026 @ 22:33:56 #27
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220448361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/

En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je :') 14.gif
Nou, het is nog steeds de coureur die zijn rechtervoet moet optillen, hij hoeft alleen niet zijn linkervoet naar beneden te duwen omdat de auto al vanzelf sneller zijn snelheid kwijtraakt. Daar komt nog bij dat ze gewoon met minder snelheid de esses ingaan dus dan wordt er sowieso minder geremd.

En verder mee eens, het neemt de kunst van het racen weg want iedereen kan rechtuit hard rijden.
Wie dit leest is gek
pi_220448391
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:00:32 #29
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220448526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Nee man. Ik kijk sinds 1994 dit spelletje. Inclusief ins en outs. Wat Max heeft gedaan is bijzonder en mega vet, maar daarom kijk ik het niet primair. Voor mij is er toevalĺig een NLer die het fantastisch doet en zich kan melden bij de beste ooit en ik kan dat ook plaatsen. Heb Senna, Schumacher, Alonso, Vettel en Hamilton bijvoorbeeld ook gezien.

Er zijn door de jaren veel veranderingen geweest, maar nog nooit is het zoals nu dat er niet meer op de limiet gereden wordt van het materiaal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:16:10 #30
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220448596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Dat is juist het probleem, dat maakt het moeilijk te begrijpen wat er precies gebeurt. Zowel voor de kijker als voor de coureur.
  vrijdag 27 maart 2026 @ 23:21:39 #31
6941 APK
Factual, I think.
pi_220448618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.

Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2026 @ 23:27:42 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220448644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220448681
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Deployen wel toch lijkt me
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 00:43:44 #34
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220448877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:34 schreef Adames het volgende:

[..]
Deployen wel toch lijkt me
Bijvoorbeeld met boost en overtake mode, als ze ad hoc een bepaalde hoeveelheid energie willen inzetten.

Maar ze hebben waarschijnlijk ook verschillende deployment modi waaruit ze kunnen kiezen. En hebben ze die modi eenmaal ingesteld doet de software de rest. En dat is net zoals ze vanuit voorgaande jaren al kenden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220448928


[ Bericht 100% gewijzigd door Radegast op 28-03-2026 01:44:29 ]
  zaterdag 28 maart 2026 @ 04:03:39 #36
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449014
9e tijd en nog niet genoeg vleugel om de RB door de bocht te krijgen...
Wie dit leest is gek
  zaterdag 28 maart 2026 @ 04:15:21 #37
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220449016
Dat was een supersafe van Bearman wow
Wie dit leest is gek
  zaterdag 28 maart 2026 @ 05:39:02 #38
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_220449063
mooi op tijd wakker geworden :)

GOEDE MORGEN allemaal
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:07:59 #39
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220449093
goedemorgen
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:33:30 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449140
goedemorgen
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:33:52 #41
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220449142
Viaplahy zend niet eens een voorbeschouwing van de q uit? Geven ze op?

Begon wat later

[ Bericht 26% gewijzigd door pmponer op 28-03-2026 06:43:57 ]
Drop you like an ill, bad habit
pi_220449165
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven :%

Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten" :')
Voorlopig neemt AI de wereld nog niet over. _O-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 06:52:10 #43
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449169
Goedemorgen :W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:52:40 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220449170
Goedemorgen :O :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 maart 2026 @ 06:56:10 #45
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220449177
Introgenot!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220449185
Voor het eerst F1tv aangeslingerd voor een Q. Ga ik spijt krijgen?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:59:34 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220449190
Klaar voor antigenot
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_220449193
Norris rijdt *O*
pi_220449194
Max P4 is mijn voorspelling :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220449195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 07:00 schreef raptorix het volgende:
Max P4 is mijn voorspelling :)
Je vergeet een 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')