Same, ik wilde het artikel wel lezen, maar moest mijn ad-blocker dan uitzetten. Nou dan maar niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.
Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
Nou, het is nog steeds de coureur die zijn rechtervoet moet optillen, hij hoeft alleen niet zijn linkervoet naar beneden te duwen omdat de auto al vanzelf sneller zijn snelheid kwijtraakt. Daar komt nog bij dat ze gewoon met minder snelheid de esses ingaan dus dan wordt er sowieso minder geremd.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:07 schreef Adames het volgende:
https://www.motorsport.co(...)ough-esses/10808669/
En je hoeft schijnbaar niet meer te remmen in het bochtige gedeelte. Dat doet je computer voor je![]()
Nee man. Ik kijk sinds 1994 dit spelletje. Inclusief ins en outs. Wat Max heeft gedaan is bijzonder en mega vet, maar daarom kijk ik het niet primair. Voor mij is er toevalĺig een NLer die het fantastisch doet en zich kan melden bij de beste ooit en ik kan dat ook plaatsen. Heb Senna, Schumacher, Alonso, Vettel en Hamilton bijvoorbeeld ook gezien.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Dat is juist het probleem, dat maakt het moeilijk te begrijpen wat er precies gebeurt. Zowel voor de kijker als voor de coureur.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 20:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dusdanig mijn interesse heb verloren dat ik dit soort verhandelingen gewoon niet eens meer wil lezen, terwijl ik toch altijd een ontzettende F1 nerd ben geweest als het op techniek aan kwam.
Dit heeft zo niks meer met racen te maken, het doet gewoon pijn.
quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven![]()
Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten"
Deployen wel toch lijkt mequote:Op vrijdag 27 maart 2026 22:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is dus niet zo dat de coureur knoppen moet indrukken voor dat opladen of deployen van de batterij. Het hybride systeem regelt dit softwarematig.
Bijvoorbeeld met boost en overtake mode, als ze ad hoc een bepaalde hoeveelheid energie willen inzetten.quote:
Voorlopig neemt AI de wereld nog niet over.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, was gewoon bijna vergeten dat ik ChatGPT getraind heb om mij de ochtend na een kuttijden-race-die-ik-uitgesteld-kijk de headlines van het nieuws zonder F1-nieuws te geven![]()
Was wel even een dingetje na Australie met z'n "Helemaal goed, doe ik voor je, hier de headlines van nos.nl", en daaronder "Max Verstappen crasht vroeg in kwalificatie heb ik voor jou weggelaten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |