Place your bets.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Eerst maar eens 22 auto's die de start halen, misschien lukken dan die 20 finishersquote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
het zou wel een keer leuk zijn als er 20 of meer auto's de finish halen.
Het was na de kwalificatie, voor zover ik begrepen heb. En daar geldt een hoger minimum gewicht dan in de race.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 16:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Is dit niet de weging na de race, dus dan zal er niet veel brandstof meer inzitten.
En het kwam ineens ook naar voren in de nu.nl f1 podcast, zijn ze er toch rijkelijk laat mee.
Jos the Boss.quote:
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Snap je het echt niet, of zit je nu gewoon te trollen?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik ga dat nooit begrijpen. Alleen maar zeiken en klagen als Max even geen race wint. Zijn die mensen echt zo dat ze alleen interesse hebben als Max wint?
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat competitie maakt het leuk. Het zijn de regelementen zelf die voor ongenoegen zorgen.
Het zou bij mij de pijn van de nieuwe regels zeker verzachten.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zullen zat Max fans zijn die de nieuwe regels gewoon prima vonden als Max vooraan reed.
En er zullen mensen zijn die kritisch zouden blijven over de regels als Max vooraan reed.
Ik denk dat het gewoon een combinatie van beiden is, het één helpt het ander in de hand.
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sterker nog: goed genoeg zijn om met de grip te kunnen spelen om het laatste beetje performance eruit te persen wordt nu afgestraft. Zie de quali van Leclerc vorige race en de opmerkingen van Piastri. Je moet nu als een natte krant rijden om de regeneratie een beetje acceptabel te houden, anders verlies je alles op de rechte stukken. Dit is 'anti-racen', niet gewoon 'niet-racen'.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
En met mij zullen er velen zijn die dit zo zien.
Dat is zoiets zeggen dat het eerst het gaspedaal induwen is en als je een sterkere motor hebt dan win jequote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk bijvoorbeeld al sinds Jos, en ben nu afgehaakt doordat dit in mijn ogen geen racen is. Dit is heel zwart wit gezien op een knopje drukken en als je een vollere batterij hebt win je. Heeft zero noppes nada met de skill van de coureur te maken.
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Er is echt wel wat mis met de huidige regulaties. Volgens mij, maar dat mag iemand prima corrigeren, zit de energieterugwinning niet echt bij de coureur, maar in het computersysteem geregeld door de engineers in de pit.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die vollere batterij komt niet uit de lucht vallen. Dan heb je bijvoorbeeld gewoon beter je energie gemanaged, of ben je sneller(/beter) dan de auto voor je. Want iedereen heeft te maken met dezelfde beperkingen van het opladen en ontladen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |