Die wil net als Max gewoon racen. Daarom hoop ik dat ze snel samen gaan in een andere klasse.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal wel te maken hebben met contracten en juridische gevolgen maar wat doet Alonso nog in de F1? Die man zou echt de eer aan zichzelf moeten houden nu.
Volgens mij zat opties om te racen die leuker zijn dan nu in een Aston Martin F1 te blijven zitten.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil net als Max gewoon racen. Daarom hoop ik dat ze snel samen gaan in een andere klasse.
Dat zeg ik, deelsquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij zat opties om te racen die leuker zijn dan nu in een Aston Martin F1 te blijven zitten.
Achteraf trouwens wel goed dat Verstappen daar niet heen is gegaan, weet nog wel alle verhalen in 2024 dat hij daar snel moest tekenen want Newey.quote:
Max zijn loyaliteit aan Red Bull is erg sterk. Daar maakt hij zijn carrière ook af heeft hij gezegd. Toen de neerwaartse spiraal werd ingezet was het al te laat.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Achteraf trouwens wel goed dat Verstappen daar niet heen is gegaan, weet nog wel alle verhalen in 2024 dat hij daar snel moest tekenen want Newey.
AM wordt intussen met het jaar slechter.
Wordt ook steeds minder. Kijk naar eind vorig haar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:33 schreef Nia het volgende:
[..]
Gewoon de negatieve spiraal waarin hij zit maar nemen zoals ie is en het positieve eruit halen. Verstappen's valkuil is helaas dat hij een heetgebakerd mannetje is die zijn frustratie snel verbaal af gaat reageren. En dat gaat zijn reputatie schaden. Het team zou in de komende periode zonder races technisch advies in kunnen huren om wellicht het tij te keren.
Liefde voor de sport?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zal wel te maken hebben met contracten en juridische gevolgen maar wat doet Alonso nog in de F1? Die man zou echt de eer aan zichzelf moeten houden nu.
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.
"nog één keertje Max kijken."quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Zandvoort heeft het wel echt briljant voor elkaar qua stoppen op het hoogtepunt
Je gaat wel lekker met dat geframe hè? Geloof je je eigen onzin nou echt dat iedereen een hersenloze vlaggetjessupporter is? Dat iedereen tegen deze regels is omdat het vlaggetje er niet mee om kan gaan?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
"nog één keertje Max kijken."
de vrijdag is zelfs al bijna uitverkocht.
ik denk wel dat een boel mensen spijt hebben van hun dure tickets, ja.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker met dat geframe hè? Geloof je je eigen onzin nou echt dat iedereen een hersenloze vlaggetjessupporter is? Dat iedereen tegen deze regels is omdat het vlaggetje er niet mee om kan gaan?
Nee, ook wel redelijk woest op Leclerc, die heeft de hele race gespoilerd.quote:
Jij bent overduidelijk geen pure race liefhebber.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dan nog een pole van 28.7 versus de pole van 26.9 vorig jaar
Gewon binnen de twee seconden inclusief superclipping. Onder de indruk.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:42 schreef High-on-Fire het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen pure race liefhebber.
Die hoopte met de nieuwe regels, Newey en Honda eindelijk kans te maken op die derde wereldtitel.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 09:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |