Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan
Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.
Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualifiedop Japan ook nog eens. Dat is wild.
Hij krijgt vast goed betaald, ziet de hele wereld, glamour life van de f1.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.
In 130R is van alle kwali's tot nu toe wel het meest prominent in beeld geweest dat er veel snelheid werd ingeleverd aan het eind van de straight inderdaad.quote:
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.
Vroeg me al af waar blijft die onboard, wilde hem vanochtend al zien.quote:
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher'quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Al redelijk wat jaren een trouwe F1 watcher
Ik zei hier laatst ook al: als je puur racen wil heb je ook gewoon de Renault Clio Cup.
Doe eens even rustig Redquote:Op zaterdag 28 maart 2026 14:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher'![]()
Immers, blijk van echte kennis geef je allerminst.
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim
35 jaar formule 1 omdat die sport het summum van van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of een wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwaterd. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Dit heb ik precies zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1.Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Ja die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?
Moest het even uitzoeken maar dat is Baku 2024 geweest.
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Alonso heeft ook alweer stevige kritiek geuit.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.
Kijk naar een Leclerc die ook ff zn gal spuwt in die interviews.
Sowieso props over hoe je je post opent.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.
Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
FIA Fédération Internationale Abominablequote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:21 schreef High-on-Fire het volgende:
F1 is één grote shitshow geworden. Klaar mee na vele decennia trouw (bijna) alles gezien te hebben.
Vrijdagavond is het allerbeste moment om te voetballen!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.
Sowieso gaat die race weer beter worden dan de kwali. Kijken of Piastri mee kan met de zilverpijlen voor hem.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Zin in morgenochtend, ochtendracegenot
Alleen voor de zekerheid altijd weer even een uurtje eerder dan gepland de wekker zetten, voor het geval er iets fout gaat met de telefoon/tijd etc
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan
Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.
Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualifiedop Japan ook nog eens. Dat is wild.
Je hebt het wel tegen Chevy ons balansbrengendbaken van F1.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
Suzuka*quote:Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |