abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220451465
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan :7

Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.

Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualified :o op Japan ook nog eens. Dat is wild.
Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.
U MAD?
pi_220451470
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als dat zo is dan is Alonso zeker de vrouw die ondanks dat ze elke dag door haar echtgenoot wordt mishandeld nog steeds blijft want 'hij heeft ook leuke kanten'.
Hij krijgt vast goed betaald, ziet de hele wereld, glamour life van de f1.

Een beetje als waarom gaat Ronaldo nog in Saudi Arabië voetballen.
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 13:47:08 #228
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220451496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
In 130R is van alle kwali's tot nu toe wel het meest prominent in beeld geweest dat er veel snelheid werd ingeleverd aan het eind van de straight inderdaad.

In FP2 durfden ze het nog wel aan kan ik me herinneren.

Na de hairpin is het gewoon flat, dan heel high speed, en dan weer heel lang flat. En om dat gedeelte door te komen verbruiken ze zoveel energie dat ze niet anders dan kunnen opladen. Als gevolg natuurlijk van die aaneensluitende ontlading van 4MJ die ze niet mogen overschrijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 13:51:54 #229
pi_220451519
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:42 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat laatste komt niet vaak voor. Wanneer laatste keer dat VER niet voor teamgenoot kwalificeerde? Even de crash niet meegerekend.
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?

Moest het even uitzoeken maar dat is Baku 2024 geweest.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2026 @ 14:13:21 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220451682

:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 14:18:42 #231
pi_220451700
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

:')
Vroeg me al af waar blijft die onboard, wilde hem vanochtend al zien.

Nou ze waren dus nog bezig met monteren.

Het ironische hieraan is is dat ze hiermee zelf ook gewoon zeggen dat het kut is. Alleen niet met zoveel woorden.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 14:23:53 #232
pi_220451773
En zelfs met een shot vanaf de buitenkant zie je hoeveel die auto vertraagt voor de chicane.

Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:57:29 #233
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220452271
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:45 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat bepaal ik zelf wel.

Al redelijk wat jaren een trouwe F1 watcher :7

Ik zei hier laatst ook al: als je puur racen wil heb je ook gewoon de Renault Clio Cup.
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher' :')

Immers, blijk van echte kennis geef je allerminst.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 28 maart 2026 @ 14:58:24 #234
485843 crew  Jippie
pi_220452294
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 14:57 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Je kijkt en volgt F1. Prima. Je bent fan, komt een beetje overdreven interessant doen op een anoniem forum, zit een beetje te neten en daar blijft het bij met je 'watcher' :')

Immers, blijk van echte kennis geef je allerminst.
Doe eens even rustig Red
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:07:08 #235
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220452341
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.

Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 28-03-2026 15:13:22 ]
Rini dankjewel.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:13:08 #236
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220452363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim
35 jaar formule 1 omdat die sport het summum van van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of een wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.

Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwaterd. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.

Kijk naar een Leclerc die ook ff zn gal spuwt in die interviews.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:15:24 #237
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220452371
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1.Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Dit heb ik precies zo.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220452393
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 13:51 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De laatste keer Verstappen outqualified door zijn teamaat op pure pace?

Moest het even uitzoeken maar dat is Baku 2024 geweest.
Ja die bedoelde ik.
Wtf :D
U MAD?
pi_220452400
quote:
Ik wil even af van het ‘wel of niet liefhebber’-gedoe. Maar persoonlijk kijk ik ruim 35 jaar formule 1 omdat die sport het summum is van de autosport. Altijd op een randje van machine én mens. Dat is het gewoon niet meer. De mens maakt het verschil niet meer, de auto’s rijden niet meer op het randje. En ja, ik weet dat ze in het verleden ook brandstof en banden moesten sparen, maar dit is anders. Waar de formule 1 de laatste 15 jaar procentjes weg bewoog van de essentie gaat het nu ineens met een stap van tientallen procenten. Dat trek ik niet en wil ik ook niet trekken. Of er wel of niet ingehaald wordt boeit me geen ene moer. Voor mij is de kwaliteit van een race niet af te meten aan het aantal inhaalacties. Het gaat om de kwaliteit van de inhaalactie. En dat de rijder die inhaalt grote ballen moet hebben gehad, daar gaat het om.

Ik heb vanmorgen voor het eerst de kwalificatie helemaal niet gekeken en ik heb totaal niet het gevoel iets gemist te hebben. Ik volg het nog op een afstandje, maar heb het idee dat ook dat verwatert. Wat doe je hier dan nog, zou je je kunnen afvragen? Dat komt omdat het wel pijn doet. Ik heb veel plezier beleefd aan de formule 1. Het heeft talloze mooie reisjes met zich meegebracht, razend spannende zondagmiddagen. Dat mis ik, maar hiernaar blijven kijken is toch geen optie.
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.
U MAD?
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:28:58 #240
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220452421
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat is het ook ja wat nu totaal mist.

Kijk naar een Leclerc die ook ff zn gal spuwt in die interviews.
Alonso heeft ook alweer stevige kritiek geuit.
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 15:30:26 #241
pi_220452431
quote:

Sowieso props over hoe je je post opent.

En ook de rest van je post respecteer ik helemaal. Prima argumenten.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 16:11:42 #242
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220452873
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:21 schreef High-on-Fire het volgende:
F1 is één grote shitshow geworden. Klaar mee na vele decennia trouw (bijna) alles gezien te hebben.
FIA Fédération Internationale Abominable
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 maart 2026 @ 16:13:08 #243
284411 crew  heywoodu
pi_220452880
Zin in morgenochtend, ochtendracegenot _O_

Alleen voor de zekerheid altijd weer even een uurtje eerder dan gepland de wekker zetten, voor het geval er iets fout gaat met de telefoon/tijd etc :+
  zaterdag 28 maart 2026 @ 16:18:03 #244
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220452903
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 15:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Lekker weer naar Roda op zondagmiddag maat. Oh wacht.
Vrijdagavond is het allerbeste moment om te voetballen! ^O^ Kun je lekker op zondagmiddag in alle rust F1 kijken. Oh wacht..
Rini dankjewel.
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 16:27:37 #245
pi_220452969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Zin in morgenochtend, ochtendracegenot _O_

Alleen voor de zekerheid altijd weer even een uurtje eerder dan gepland de wekker zetten, voor het geval er iets fout gaat met de telefoon/tijd etc :+
Sowieso gaat die race weer beter worden dan de kwali. Kijken of Piastri mee kan met de zilverpijlen voor hem.

Dus die race wil ik sowieso wel live kijken, kwali kan mij echt gestolen worden als het zo bloed vroeg is.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220452973
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Antonelli gefeliciteerd met je derde pole, knap gedaan :7

Piastri ook knap. Echt een prachtige prestatie, voor de Ferrari’s.

Hadjar heeft zijn teamgenoot out qualified :o op Japan ook nog eens. Dat is wild.
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
pi_220452988
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Skukuza is Skukuza niet met deze autos. Ik vond de quote van Leclerc wel veelzeggend. Die zei als je harder door de bochten gaat, en eerder op het gas gaat, ben je uiteindelijk langzamer omdat je daar de prijs voor betaald op het rechte stuk. Dus als coureur moet je voorzichtiger en langzamer door de bochten, zodat je harder rechtdoor kunt uiteindelijk. Dat heeft niks met racen te maken.
Je hebt het wel tegen Chevy ons balansbrengendbaken van F1.
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 16:33:17 #248
pi_220453017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Suzuka*

Het is gelukkig ook maar kwali, en niet de race. Race wordt sowieso beter zoals ik al zei.

Wel een leuk vooruitzicht als je het hebt over kwali is Monaco, bij dat circuit merken ze al minder van het energiemanagen.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 16:34:38 #249
pi_220453022
"Skukuza is het belangrijkste rustkamp van het Nationaal park Kruger, in het noordoosten van Zuid-Afrika."

In elk geval weer wat anders geleerd
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220453050
Wij staan vanaf nu achter Antonelli JAAAAAAAAAAAA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')