😂😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
de doorsmeerbeurt was niet doorgegaan?
Hij zat een gebraden kip uit elkaar te plukken.
Met zijn afgekloven kluiven 🤢quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:39 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
😂😂
That makes sense 😅 Ik doe dat meestal met 2 vorken.. 🫣
Wat ik bij haar niet begrijp zijn al die vakanties maar dan wel steeds klagen over haar gezondheid. Lekker voor je collega’s. En het geld harkt ze prima binnen zonder haar echte baan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken ook bijzonder 11.000 euro bijverdienen met een account vol herhaling en dingen die je zelf ook wel kunt bedenken. Met al het geld dat ze verdient aan haar volgers en alle klikjes, is ze opzoek naar een woning in een hoger segment en kan ze nog vaker op vakantie. Bizar en haast onrealistisch zo’n leven.
Ze krijgt zoveel gesponsord dat zelfs haar kleding budget 0 kan zijn. 😂
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:44 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik heb evenveel hoop voor Sanneke, als zij voor die boom
Ze hoopt vast dat het een geldboom isquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:44 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik heb evenveel hoop voor Sanneke, als zij voor die boom
Ja dat was ik, dat ging over DBM maar het is hier ook wel toepasselijkquote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’
Zij zijn dat.
Krijg je straf dan voor linkjes delen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zeikt op haar geldaccount ook weer dat ze instastraf heeft voor het delen van linkjes.
En die witte trui heeft ze inmiddels ook alweer een dag of 6 aan
Denk dat het vele klagen meer een excuus van haar weinige aanwezigheid op IG 😉quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik bij haar niet begrijp zijn al die vakanties maar dan wel steeds klagen over haar gezondheid. Lekker voor je collega’s. En het geld harkt ze prima binnen zonder haar echte baan.
Dan heb ik dat niet goed meegekregen, ik kijk ook niet bij DBM. Vond het toen ook al op Sanneke en Dion slaan. Ik vergelijk ze ook wel met mijn LVB broer maar dat is eigenlijk een belediging naar mijn broer.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat was ik, dat ging over DBM maar het is hier ook wel toepasselijk
Ik vind het gewoon raar om zo te klagen over je lage energie maar wel steeds die vakanties zo op insta te laten zien. En insta is gewoon haar eigen bedrijf maar ze heeft wel een gegarandeerd inkomen uit loondienst en dus verantwoordelijkheden die verder reiken dan haar bedrijf.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:06 schreef Blossemtje_twente het volgende:
[..]
Denk dat het vele klagen meer een excuus van haar weinige aanwezigheid op IG 😉
😂quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ze hoopt vast dat het een geldboom is
Ze mag van mij straf krijgen voor dat gepulk in haar ogen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith zeikt op haar geldaccount ook weer dat ze instastraf heeft voor het delen van linkjes.
Tja als Juud dingen doet die volgens Insta niet mogen dan moet ze niet miepen over op het strafbankje zitten. En dan klagen over een partij die een jaaroverzicht pas laat aanlevert en die heeft ze nodig voor de belastingaangifte. Vervelend hè als je op anderen moet wachten. Dat moeten anderen ook vaak op haar als ze geen nut ziet in het zetten van haar wekker.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
En die kinderen hebben er niets aan dat ze dat op insta deelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
De kinderen van Tamara hebben volgens mij ook veel meegemaakt… lijkt mij pittig zo
Viezig is ze 🤢quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze mag van mij straf krijgen voor dat gepulk in haar ogen.
Niet perse, maar zij deelt financiële producten (en heeft daar al vaker ‘straf’ voor gehad) en dan mag nietquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Krijg je straf dan voor linkjes delen?
Geen idee wat hij voor taken in het groen heeft, maar hij weet kennelijk niet hoe hij een boompje kan checken of er nog leven in zit en bedenken dat die pot wel erg klein is en de grond compleet droog is ook te moeilijk. Wat een slome duikelaars samen daar in die keet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat infantiele gelul ook over die boom. Man man man. Iemand noemde hier laatst het programma ‘Knoop in je zakdoek.’
Zij zijn dat.
Die grond is zo droog en hard dat het water er niet intrekt🙄.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:14 schreef papierentas het volgende:
[..]
Geen idee wat hij voor taken in het groen heeft, maar hij weet kennelijk niet hoe hij een boompje kan checken of er nog leven in zit en bedenken dat die pot wel erg klein is en de grond compleet droog is ook te moeilijk. Wat een slome duikelaars samen daar in die keet.
Heeft haar vader niet een kledingzaak?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:11 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mijn geldzaken ook bijzonder 11.000 euro bijverdienen met een account vol herhaling en dingen die je zelf ook wel kunt bedenken. Met al het geld dat ze verdient aan haar volgers en alle klikjes, is ze opzoek naar een woning in een hoger segment en kan ze nog vaker op vakantie. Bizar en haast onrealistisch zo’n leven.
Ze krijgt zoveel gesponsord dat zelfs haar kleding budget 0 kan zijn. 😂
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:35 schreef brilduiker1973 het volgende:
Geneuzel over die boom. Ga inpakken, jullie hebben nog 3 dagen!
Is dat die trui met de bloedvlekken die ze bij de atletiek aan had?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
En Timmie zal best lief voor haar zijn maar je ziet aan alles dat hij niet op z’n gemak is. En wat fijn dat BB hun gezamenlijke favoriet is. Nog niet zo heel lang geleden deelde ze die liefde voor BB met twee anderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Hebben we de Bjorn borg ad van ons Mies al gezien? Lekker Tim bespringen de hele tijd. Natuurlijk weer allemaal hartjes en lovende ‘wat straal je’ reacties. Ik vind het echt awkward, en ze ziet er vermoeid en dof uit juist
Wat een puberaal promofilmpje. Had dat bespringen en geklef eruit gehaald, dan was het oprecht een mooie promo geweest. Vind het zo voor Bjorn Borg in ieder geval geen reclame.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Hebben we de Bjorn borg ad van ons Mies al gezien? Lekker Tim bespringen de hele tijd. Natuurlijk weer allemaal hartjes en lovende ‘wat straal je’ reacties. Ik vind het echt awkward, en ze ziet er vermoeid en dof uit juist
Die 'wat straal je' reacties slaan echt als een l*l op een drumstel.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:45 schreef Tweetheelepels het volgende:
Ik kwam hier voor deze post.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:03 schreef Hope88 het volgende:
Zegt MCW nu werkelijk dat ze zo onafhankelijke vrouw is?! Hahaha, als er iemand afhankelijk is van andere mensen, is zij het wel.
Ik heb alleen maar nepplanten en die kan ik zelfs nog laten doodgaan volgens kindliefquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.
Geen oordeel verder, mijn 'groene' vingers zijn net zo bruin als de bladeren aan mijn verdorde planten.
Ik mag de planten niet meer aanraken van mijn man. Als hij ooit doodgaat moet ik over op nepplanten, die houd ik denk ik wel in leven😂
En ze geeft het gewoon toe: vandaag heeft ze maar een half uurtje gewerkt. En dan doen je kinderen beneden een spelletje, en in plaats dat je daar gezellig bij zit, ga je dat vanaf je 'werk' plek op de vide fotograferen. En dat symboliseert precies hoe ver zij van haar kinderen verwijderd staat. Zeker als Jan er niet bij is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:24 schreef FluVo67 het volgende:
Nog geen week terug uit Oeganda. Binnen paar dagen vertrekken naar Spanje. Daags na Koningsdag vertrekken naar Amerika. En dan nu al weer bij bekenden voor oriënteren voor een reis voor jun 25 jarig huwelijk volgend jaar. Sofie gaat blijkbaar wel haar zin krijgen met een cruise. Die ook weer volledig georganiseerd is. Kan ze zelf nou echt niets zelf bedenken en boeken? Ze lijkt overal als een kleuter bij het handje genomen te moeten worden. Wat een onzelfstandige vrouw. Of te lui om ook maar ergens je in te verdiepen? Alhoewel de Temu leegshoppen lukt haar prima.
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:28 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En ze geeft het gewoon toe: vandaag heeft ze maar een half uurtje gewerkt. En dan doen je kinderen beneden een spelletje, en in plaats dat je daar gezellig bij zit, ga je dat vanaf je 'werk' plek op de vide fotograferen. En dat symboliseert precies hoe ver zij van haar kinderen verwijderd staat. Zeker als Jan er niet bij is.
Benieuwd of Madelief voor een Nederlandse of toch Belgische middelbare school gaat kiezen. Bij dat laatste zou het ze nog wel eens tegen kunnen vallen met verlof buiten de vakanties om krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:33 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.
Hahahaha ik ga stuk 😂😂 Hier overleeft ook geen enkele plant helaas. Zelfs mijn schoonvader is gestopt met het geven van nieuwe planten (hij zit in de planten business 😉), dat zegt wel wat dat zelfs hij het opgegeven heeft 🤣 Ik hoop trouwens niet dat je een terror kat thuis hebt als je aan nepplanten begint, die van ons knaagt ze vakkundig kapot 😒 Uiteindelijk geven dus zelfs de nepplanten het hier van ellende maar op 😆quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.
Geen oordeel verder, mijn 'groene' vingers zijn net zo bruin als de bladeren aan mijn verdorde planten.
Ik mag de planten niet meer aanraken van mijn man. Als hij ooit doodgaat moet ik over op nepplanten, die houd ik denk ik wel in leven😂
Naar de koelkast en terug naar de bank (en af en toe naar de magnetron).quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤯 werkt Sanneke haar horloge wel? Om 10 uur staat hij op 0431 stappen... ik had een tijd terug griep en lag hele dag op bed en enige stappen die ik zette waren van bed naar wc en terug... en zelfs toen had ik meer stappen
Heeft ze hem niet om dan? Dit kan toch niet
En dat na een dag KNALLEN.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤯 werkt Sanneke haar horloge wel? Om 10 uur staat hij op 0431 stappen... ik had een tijd terug griep en lag hele dag op bed en enige stappen die ik zette waren van bed naar wc en terug... en zelfs toen had ik meer stappen
Echt niet mooi die enorme mattenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:03 schreef Clavis het volgende:
Ohh wat lelijk dat haar van Michelle in die campagne.
Bizar he. Ik schrik ervan hoe weinig zij beweegt. Hier een garmin en vandaag een rotdag met PEM. Ik zit alsnog op bijna 3000 stappen. Zondag met een goede dag zat ik binnenshuis op rond de 5500 stappen. Ik probeer namelijk altijd binnen mijn kunnen te blijven bewegen. Al is het lopen - rust.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die halve kuif snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:03 schreef Clavis het volgende:
Ohh wat lelijk dat haar van Michelle in die campagne.
Ik heb een 5jarige en die zou op dinsdag zijn bed niet uitkomen als ie op maandag zo laat in bed zou liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 05:44 schreef IlseMarije het volgende:
De 5 jarige dochter van DBM heeft die vechtsport (pentak nog iets) op maandagavond tot 8u. Geen wonder dat het pakkie haar veel te groot is,ze is vast veel jonger dan de rest. Ik heb jongens die werken vast anders 😉 maar die lagen met 5 jaar rond 19u 19.30 in bed. Sporten tot 8u, dan nog naar huis,voordat zo'n meisje in bed ligt is het half 9 kwart voor 9. Zou ik veel te laat vinden.
Het is dbm... ik kan zo een lijst geven met dingen die zij zegt die een normale volwassene niet zou zeggen 😂 beginnend bij fokking en daarna 2000 verklein woordjesquote:Op woensdag 11 maart 2026 06:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik heb een 5jarige en die zou op dinsdag zijn bed niet uitkomen als ie op maandag zo laat in bed zou liggen.
En incidenteel kan het voorkomen, maar over het algemeen is 19.30u idd echt wel de max.
Achja, dan heeft ze weer een reden om.'Sjeempie, ze is f*cking moe' eruit te gooien.
(En even; welke volwassen vrouw gebruikt nou het woord 'sjeempie'?)
Ik snap het hele kapsel niet. Die matten die zo gezakt zijn, die rare toef bovenop haar hoofd. Ontzettend onverzorgd.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 23:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Die halve kuif snap ik echt niet.
Ik vind AM echt om te kotsen, wat een misselijk, koud, gemeen wijf.quote:Op woensdag 11 maart 2026 06:36 schreef AnnArt het volgende:
Na het zoveelste zichtbaarheidsfilmpje van AM, kan ik het niet meer horen. Jahaa, je hebt 8 kinderen, dat is ook je enige "prestatie" ... en verdienmodel.
Ze communiceert zo duidelijk dat ze regelmatig moet uitleggen waarom haar verhalen niet kloppen want door haar adhd/autisme legt ze dingen soms wat rommelig uit maar je mag altijd vragen als het niet helemaal duidelijk isquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Cato99 het volgende:
Op IG las ik dat DBM in de 2 weken na haar autisme diagnose al het nodige heeft geleerd. Dat de miscommunicatie niet haar ligt omdat zij duidelijk en direct communiceert.
En dat ze het maskeren in de privé kring al wat los kan laten. Moet je nagaan zonder therapie dit al te kunnen bewerkstelligen. Die meid heeft een gave! Zonder therapie in een uitzonderlijke korte tijd dit bewerkstelligen. *sarcasme uit*
Echt dat stomme uitlachen omdat hij zo moe is dat hij fouten maakt.. en hem ook nog dom noemen... enige echte domme is dat hij die plant op de bank ook in leven probeert te houden.. hij kan die beter ook gewoon bij het grof vuil zetten...quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja Sanneke, natuurlijk is Dion heel moe. Hij werkt namelijk overdag en moet daarna in het huis aan de gang om het af te krijgen voor de verhuizing over 3 dagen. En wat heb jij bijgedragen? Draag je bij? Er is nog heel veel in te pakken en schoon te maken. Of laat je de hut zo achter en ga je straks weer klagen dat je je borg niet terug krijgt omdat het vies is en de tuin niet onderhouden?
Ik weet het antwoord al..
Kijk je uit zometeen zit Sanneke weer in pannetje 5 met haar zuignap op de bank, jou te shamen op haar insta 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja Sanneke, natuurlijk is Dion heel moe. Hij werkt namelijk overdag en moet daarna in het huis aan de gang om het af te krijgen voor de verhuizing over 3 dagen. En wat heb jij bijgedragen? Draag je bij? Er is nog heel veel in te pakken en schoon te maken. Of laat je de hut zo achter en ga je straks weer klagen dat je je borg niet terug krijgt omdat het vies is en de tuin niet onderhouden?
Ik weet het antwoord al..
Echt hoor, geen woorden voor Sanneke. Onbegrijpelijk dat Dion dit over zich heen laat komenquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt dat stomme uitlachen omdat hij zo moe is dat hij fouten maakt.. en hem ook nog dom noemen... enige echte domme is dat hij die plant op de bank ook in leven probeert te houden.. hij kan die beter ook gewoon bij het grof vuil zetten...
Die man werkt 2 fulltime banen momenteel (werk en huis) en moet straks ook de keet poetsen en zorgen dat die dooie varen met/op de bank mee verhuisd en in het nieuwe huis verder kan vegeteren..
Ze doet werkelijk helemaal niets!
Ik kijk niet bij haar maar ik zou zeggen dat zij Sanneke een hoop kan leren.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Cato99 het volgende:
Op IG las ik dat DBM in de 2 weken na haar autisme diagnose al het nodige heeft geleerd. Dat de miscommunicatie niet haar ligt omdat zij duidelijk en direct communiceert.
En dat ze het maskeren in de privé kring al wat los kan laten. Moet je nagaan zonder therapie dit al te kunnen bewerkstelligen. Die meid heeft een gave! Zonder therapie in een uitzonderlijke korte tijd dit bewerkstelligen. *sarcasme uit*
Ja en mijzelf dan ook hahahaquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kijk niet bij haar maar ik zou zeggen dat zij Sanneke een hoop kan leren.
Ze heeft laatst haar inkomsten over 2025 gedeeld. Ik weet het niet meer exact maar volgens mij was het een krappe 5000 euro in totaal. Nou weet ik niet waar zij in het verleden 20 uur heeft gewerkt en hoe oud ze toen was maar voor 20 uur p/w werken verdien je echt veel meer dan 5000 p/j. Zij kletst maar wat om voor zichzelf excuses te bedenken om op de bank te blijven plakken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke schrijft op threads een paar dagen geleden dat ze nog nooit inkomstenbelasting heeft moeten betalen voor haar fluflu baan. Maar ze verdiende toch net zoveel als iemand die 20 uur (ofzo) werkt?
Dat zal dan wel per jaar zijn. Of ze geeft haar inkomsten niet op, kan ook nog.
Dan zou het inderdaad een stuk geloofwaardiger maken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze communiceert zo duidelijk dat ze regelmatig moet uitleggen waarom haar verhalen niet kloppen want door haar adhd/autisme legt ze dingen soms wat rommelig uit maar je mag altijd vragen als het niet helemaal duidelijk is
Als die griet nou eens bij 1 verhaal zou blijven zou het al een stuk geloofwaardiger worden
Staat toch wel een stoel of een bank hè, wil dat content vanuit haar kruis of neus niet missenquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft laatst haar inkomsten over 2025 gedeeld. Ik weet het niet meer exact maar volgens mij was het een krappe 5000 euro in totaal. Nou weet ik niet waar zij in het verleden 20 uur heeft gewerkt en hoe oud ze toen was maar voor 20 uur p/w werken verdien je echt veel meer dan 5000 p/j. Zij kletst maar wat om voor zichzelf excuses te bedenken om op de bank te blijven plakken.
In het nieuwe huis zullen haar inkomsten vast omhoog schieten. Daar heeft ze een speciale, mooie kamer voor het maken van content. Gaat dus helemaal goed komen met gelikte filmpjes en hopelijk neemt ze afscheid van haar kruis en neusgaten shots.
Hoewel ik eigenlijk verwacht dat die kamer de stortplaats gaat worden voor alles wat nog een keer uitgepakt moet worden en voor alles wat ooit op Vinted moet.
Oh ja, goeie! Mijn dochter leert, na 14 jaar, ook nog steeds.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Ja en mijzelf dan ook hahaha
Inmiddels al 10 jaar gediagnosticeerd maar dit is een levenslang traject van leren zullen we maar zeggen. En het gaat met vallen en opstaan
Nu leest ze dit en moet er weer een stoel gekocht worden. Kan ze weer niets inpakken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Staat toch wel een stoel of een bank hè, wil dat content vanuit haar kruis of neus niet missen
Zou ze dan in haar pyjama, zo vanuit haar bed, naar die kamer gaan? Want eerst naar beneden en dan weer de trap op moeten, dan maakt ze te veel stappen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft laatst haar inkomsten over 2025 gedeeld. Ik weet het niet meer exact maar volgens mij was het een krappe 5000 euro in totaal. Nou weet ik niet waar zij in het verleden 20 uur heeft gewerkt en hoe oud ze toen was maar voor 20 uur p/w werken verdien je echt veel meer dan 5000 p/j. Zij kletst maar wat om voor zichzelf excuses te bedenken om op de bank te blijven plakken.
In het nieuwe huis zullen haar inkomsten vast omhoog schieten. Daar heeft ze een speciale, mooie kamer voor het maken van content. Gaat dus helemaal goed komen met gelikte filmpjes en hopelijk neemt ze afscheid van haar kruis en neusgaten shots.
Hoewel ik eigenlijk verwacht dat die kamer de stortplaats gaat worden voor alles wat nog een keer uitgepakt moet worden en voor alles wat ooit op Vinted moet.
Puberaal zeker. Je zou niet zeggen dat het dertigers zijn, TW eind dertig zelfs. Maar MCW vind ik er juist qua gewicht wat beter uitziend dan een tijd geleden. Nog lang niet op haar oude gewicht, dat zeker niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef Applepony het volgende:
Wat een verschrikkelijk puberaal filmpje van MCW voor Bjorn Borg. Daar staat tegenover het ouwelijke uiterlijk en dan die matten... daarnaast ziet ze er zo verschrikkelijk moe en uitgemergeld uit. Ik zie een vrouw in overlevingsmodus ipv een vrouw die, zoals ze probeert over te brengen, gelukkig is.
Ik zag in de keet twee opgerolde matrassen staan (logeerbed?) dus die kan ze daar mooi neerleggen zodat ze daar op kan zitten/liggen/hangen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Staat toch wel een stoel of een bank hè, wil dat content vanuit haar kruis of neus niet missen
Maak me vooral zorgen over dat ze ook nog een trap op moet... dus gewoon echt een hele klim moet maken om content op te nemen... hoop dat dion de pakketten omhoog sleept en er een traplift besteld isquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:10 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Bedoel je dan haar benen? Die vond ik in verhouding tot de rest altijd al wat steviger. Ik vind haar bovenlijf en gezicht nog steeds heel erg fijntjes.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:30 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Puberaal zeker. Je zou niet zeggen dat het dertigers zijn, TW eind dertig zelfs. Maar MCW vind ik er juist qua gewicht wat beter uitziend dan een tijd geleden. Nog lang niet op haar oude gewicht, dat zeker niet.
Ik denk dat dit filmpje minder/niet bewerkt is in tegenstelling tot haar andere 765 filmpjes.
Ze hebben het inderdaad heel zwaar. Ik volgde hem voor zijn F1 kijk, die ik ook al “how can I make it about me” maakte. Nu hun “angst” voor de oorlog inclusief luxe leven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:12 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, Chantal Bles en Robert Doornbos zitten wel First Class in het vliegtuig voor hun droomreis naar Zuid-Afrika....wat hebben ze het zwaar🙈
Ja onder andere. Maar haar bovenlijf was ook een en al bot een tijdje geleden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bedoel je dan haar benen? Die vond ik in verhouding tot de rest altijd al wat steviger. Ik vind haar bovenlijf en gezicht nog steeds heel erg fijntjes.
Dat klopt inderdaad. Toen ze vorige maand in bikini bij het zwembad stond vond ik dat nog steeds. Maar goed, in een paar weken kan er best veel veranderen. Misschien vind ik haar gezicht ook wel zo klein en smal door die gigantische pruik die ze heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:39 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ja onder andere. Maar haar bovenlijf was ook een en al bot een tijdje geleden.
Die dozen blijven ongetwijfeld in de woonkamer staan. Want te veel moeite om naar boven te lopen, laat staan met doos.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Maak me vooral zorgen over dat ze ook nog een trap op moet... dus gewoon echt een hele klim moet maken om content op te nemen... hoop dat dion de pakketten omhoog sleept en er een traplift besteld is
Het was een industriële zei ze, misschien dat die niet bij coolblue te koop zijn? Maar een nieuwe afhalen in HHW in de avond is dan wel wat bijzonder.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
Fam. Geerts heeft volgens mij weer een tweedehands droger van marktplaats gekocht. MG ging hem halen in Heerhugowaard. Coolblue zit ook in Den Haag. Maar ja, bij een nieuwe heeft hij de eerste jaren niks te klussen.
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
Fam. Geerts heeft volgens mij weer een tweedehands droger van marktplaats gekocht. MG ging hem halen in Heerhugowaard. Coolblue zit ook in Den Haag. Maar ja, bij een nieuwe heeft hij de eerste jaren niks te klussen.
Om aandacht te krijgen en uit de wind te worden gehouden tijdens de zwangerschap, plus er zijn weinig tot geen verwachtingen vwb werk of ambities want zwanger/jonge baby. Om haar eigen personeel te baren. Tot slot de meest belangrijke reden: om ervoor te zorgen dat Jan nooit meer van haar af komt.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:33 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.
Misschien is dat het wel, de verhouding is daardoor wat weg.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:40 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Toen ze vorige maand in bikini bij het zwembad stond vond ik dat nog steeds. Maar goed, in een paar weken kan er best veel veranderen. Misschien vind ik haar gezicht ook wel zo klein en smal door die gigantische pruik die ze heeft.
Bij Janneke heb ik vaak het idee dat zij graag onnozel overkomt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke ging zonder jas naar haar opleiding want ze parkeert vlak bij de entree. En nu regent het.
Maar ze had ook al de bak buiten gezet in de regen even daar voor.
Dan weet je dus dat het regent. Dan trek je dus óf een jas aan, óf je neemt een plu mee voor je het huis uit stapt?
Ik heb er ook standaard een in mijn auto liggen, voor het geval dat.
Maar ben dan ook geen fluflu.
Helemaal mee eens. Ze gedraagt zich als een jong kind met dat geforceerde ‘speelse’ gedrag. Die neppe schaterlach en het in de armen springen van die slaafse vriend. Mijn nekharen gaan overeind staan. Ze heeft serieus mentale problemen lijkt het als je haar gedrag bekijkt en man, ze ziet er slecht uit. Ze blijft investeren in een nep online persoonlijkheid die zichzelf zou hebben teruggevonden. Ook al zegt ze hier en daar ook wel dat ze aan zichzelf moet werken, het totaalplaatje is een neergezet karakter van hoe ze wil zijn. Waarschijnlijk draagt ze irl ook een masker. Dit kan een mens niet volhouden, dit gaat een keer escaleren lijkt mij.quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef Applepony het volgende:
Wat een verschrikkelijk puberaal filmpje van MCW voor Bjorn Borg. Daar staat tegenover het ouwelijke uiterlijk en dan die matten... daarnaast ziet ze er zo verschrikkelijk moe en uitgemergeld uit. Ik zie een vrouw in overlevingsmodus ipv een vrouw die, zoals ze probeert over te brengen, gelukkig is.
Ach M moet dat ding toch volgens planning naar de tuin sjouwen, open maken en schoonmaken en dan weer naar boven. Ik ben benieuwd of de nieuwe badkamerspiegel ook steeds van de muur af moet om de tegels er achter schoon te maken 🤣🤣quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.
Tuurlijk valt er wat van te zeggen als ze hem 2e hands kopen, maar dat begrijp ik in dit geval dan weer niet helemaal 😅
Het zijn geen consumenten machines, maar machines voor vakantieparken, sauna's etc.. of grote gezinnen. Meestal niet te koop via coolbue, MediaM. Maarten kan waarschijnlijk eerst nog aan de gang met de stroomaansluiting, tenzij zij dat gewoon op zolder hebben liggen natuurlijk. Ik zou dit lekker nieuw kopen, maarja, als iets daar geen samenwerking is, dan mag het niks kosten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Het was een industriële zei ze, misschien dat die niet bij coolblue te koop zijn? Maar een nieuwe afhalen in HHW in de avond is dan wel wat bijzonder.
Als je het niet heel ruim hebt, zou ik beter de keuze snappen voor een tweedehands machine. Echter zoals ze overal verspreid komt er dan 25k per maand binnen, dus waarom niet een nieuwe machine.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.
Tuurlijk valt er wat van te zeggen als ze hem 2e hands kopen, maar dat begrijp ik in dit geval dan weer niet helemaal 😅
Ik vind het nogal overdreven. Koop een nieuwe droger van een goed merk. En laat dat ding niet de godganse dag draaien. Dan heb je echt geen professionele droger nodig. Ook niet met 6 kinderen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:17 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het zijn geen consumenten machines, maar machines voor vakantieparken, sauna's etc.. of grote gezinnen. Meestal niet te koop via coolbue, MediaM. Maarten kan waarschijnlijk eerst nog aan de gang met de stroomaansluiting, tenzij zij dat gewoon op zolder hebben liggen natuurlijk. Ik zou dit lekker nieuw kopen, maarja, als iets daar geen samenwerking is, dan mag het niks kosten.
Lot gaat straks gezellig naar haar eerste kinderfeestje met AM en Jet er achteraan bungelend. Ik zag in de planner al de naam van het kindje en locatie van dat feestje staan van de week. De kinderen van AM hebben geen privacy maar als vriendinnetje ben je ook niet veilig.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
We krijgen straks heel veel story’s vanuit een ballenbak, met hoe goed ze is en hoe ze het op haar eigen manier doet 🫶🏼
Ja die kwam bij mij ook voorbij. Heb het ook gekeken en wat posts terug van hun.quote:Op woensdag 11 maart 2026 06:27 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kwam net viavia op het account amberenbart. Jong stel met newborn dat een bus heeft omgebouwd en daarmee gaan reizen door Europa. Lijkt mij vreselijk (ben licht claustrofobisch) maar ik vind het wel heel leuk om te zien hoe ze het allemaal doen! Ze komen eerlijk en positief over én -voor zover ik zo snel heb kunnen zien- geen reclame!
Nee anders wordt ze ziek en vriendinnie!quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:33 schreef rebel-angel het volgende:
Hoezo wacht DBM in de auto als ze naar de dokter gaat?
Komt de assistente dan naar buiten, klopt op het autoraam en zegt dat ze naar binnen mag
Alsof je alleen bij de huisarts virussen oploopt🤪quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:33 schreef rebel-angel het volgende:
Komt de assistente dan naar buiten, klopt op het autoraam en zegt dat ze naar binnen mag
Ongelofelijk hoe vaak zij bij de huisarts zit. Ze zou een strippenkaart moeten krijgen oid, zo van je mag max 1x per week ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:35 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee anders wordt ze ziek en vriendinnie!
Sportschool ook bacillen of de supermarkt
Pff
Omdat het bij de HA, ziekenhuis en op de HAP broeit van de ziektekiemen waar jij en je kinderen ziek van worden! Da’s toch logisch? Die 100.000 andere contacten op een dag vergeten we maar evenquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:33 schreef rebel-angel het volgende:
Maar kleed ze zich voor ze naar binnen gaat eerst om in zo een wit pak met masker enzo? Of zijn het brave virussen die enkel in de wachtkamer blijven?quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:36 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Alsof je alleen bij de huisarts virussen oploopt🤪
Vandaar die moeheid misschien 🤣quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt hoor, geen woorden voor Sanneke. Onbegrijpelijk dat Dion dit over zich heen laat komen
Pfoe lijkt me ook echt een uitdaging!! Ben ze wel gaan volgen, ben wel toe aan positiviteit merk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja die kwam bij mij ook voorbij. Heb het ook gekeken en wat posts terug van hun.
Leuk positief stel maar wel n uitdaging hoor en al helemaal met zo’n baby. Maar zij genieten volop, leuk om te zien inderdaad
Dat laatste denk ik ook zeker. Met zoveel kinderen ben je verzekerd van een fijn inkomen mocht je ooit gaan scheiden. Alhoewel ik dat niet zie gebeuren, ze zijn zo aan elkaar verkleefd. Gewoon ongezond. Ik denk dat als Jan een andere vrouw had getroffen zijn leven er heel wat leuker had uitgezien. Hij moet nu steeds haar maar pleasen, het lijkt een verwende kleuter die steeds nieuwe projectjes bedenkt die Jan vervolgens maar vervuld om haar tevreden te houden. Haar kaasprojectje is ze ook al weer zat van lijkt het. Ze zijn denk ik zelf de grootste afnemer van hun kaas en champagne. Benieuwd waar hun cruisevakantie naar toe gaat volgend jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Giddie het volgende:
[..]
Om aandacht te krijgen en uit de wind te worden gehouden tijdens de zwangerschap, plus er zijn weinig tot geen verwachtingen vwb werk of ambities want zwanger/jonge baby. Om haar eigen personeel te baren. Tot slot de meest belangrijke reden: om ervoor te zorgen dat Jan nooit meer van haar af komt.
Simpel, dat is inderdaad het juiste woord om de fluflu’s te omschrijven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:55 schreef Weerikier het volgende:
Judith wil graag dit horen; Oooh mijn god, wat ontzettend fantastisch dat jouw zoon al alleen naar school wil gaan! Dat moet wel een heel intelligente, interessante en stoere jongen zijn! En pas net 7 jaar?? Niet te geloven, hoe is het mogelijk, wat ontzettend speciaal en bijzonder! En dan ook nog zelf regelen dat zijn gymshirt weer thuis komt? Nee toch, wat enorm knap!
Al die influencers willen zo graag dat zij en hun kinderen bijzonder en beter dan de rest zijn. Maar eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde en allemaal even simpel.
Echt hoor. En "met de hele wereld delen". 95k volgers bedoelt ze.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe reel van AM. Zij heeft wel een heel ander beeld van zichzelf en haar leven dan ik zie.
"Getrouwd zijn met een influencer lijkt leuk" Nou nee, niet bepaald, het lijkt me in één woord verschrikkelijk.
En "de buitenwereld ziet een droomleven" Huh, serieus vrouw, ik zie één grote nachtmerrie van cameras continue gericht op minderjarige kinderen en een vrouw die verkleefd is met haar telefoon en compleet delusional door het leven gaat.
Droomleven, hoe komt ze erop?
En ze wordt ook zó vaak herkend als ze op date night zijn en dan moet Maarten daar weer op wachten. Hij heeft haar nooit voor zich alleen want ze is zo bekend, iedereen wil natuurlijk met haar praten en op de foto. Wat een held die Maarten dat hij zo goed met de enorme beroemdheid van zijn vrouw om kan gaan. AM heeft echt last van grootheidswaanzin hoor, wat braakt ze nou weer een nonsens uit.
Ze moet wel, want door haar Insta-straf is haar zichtbaarheid gezakt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:17 schreef Cato99 het volgende:
Kan overigens goed merken dat AM een andere inslag neemt qua zichtbaarheid. Nu vooral veel AI teksten met filmpjes en foto’s. Als ze nu ook nog eens wat minder story’s maakt maar nee hoor, dit komt er gewoon bij.
Oh maar pokodia is wel echt gaaf (en verslavend)quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:05 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM heeft t over pokodinges....even opgezocht, spel geschikt vanaf 3 jaar. Ja! Dat past precies bij haar 🤣
quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:34 schreef Lodelie het volgende:
Ik heb echt gelachen van het stukje van Am over Maarten.
Hij heeft haar nooit alleen omdat hij getrouwd is met een influencer, tijdens datenight moet hij dan wachten omdat een praatje maakt met een volger.
Dat lijkt mij nou de kleinste issue in het samenzijn met Am.
"en hij kent mij zonder make up en met wallen." Zo kennen wij jou allemaal 🤣🤣
Ja dat zal het zijn!quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:28 schreef Harper het volgende:
[..]
Ze moet wel, want door haar Insta-straf is haar zichtbaarheid gezakt.
No worries, hier ook een avondje werk maximaal. Normaal kwestie van even zelf nalopen en dan doorzetten, dit jaar een huis gekocht dus iets meer werk en voor de extra check door naar de financieel adviseur. Judith doet gewoon interresant denk ik.....quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even... ik heb echt geen idee verder voorheen deed mijn man het en nu hebben we een boekhouder.. maar hoezo is Judith al bijna 2 weken bezig met de belastingaangifte? Dat is toch een avondje zitten max. 2? Of mis ik nu iets??
Zoals ik zeg ik doe het niet zelf maar zowel mijn man (die het voor zichzelf en mij deed in 1 avond) als de boekhouder deden het sneller?
Is onze budget goeroe stiekem een financieel chaot?
Zeker, niks mis met 2e hands. Maar in hun geval zou ik dat echt niet snappen. Hij staat daar dagelijks meerdere keren aan en ze hebben het geld ervoor.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:20 schreef J-net het volgende:
[..]
Als je het niet heel ruim hebt, zou ik beter de keuze snappen voor een tweedehands machine. Echter zoals ze overal verspreid komt er dan 25k per maand binnen, dus waarom niet een nieuwe machine.
maar ja ik snap wel meer keuzes niet daar.
Mijn man doet t ook in een paar uurtjes.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even... ik heb echt geen idee verder voorheen deed mijn man het en nu hebben we een boekhouder.. maar hoezo is Judith al bijna 2 weken bezig met de belastingaangifte? Dat is toch een avondje zitten max. 2? Of mis ik nu iets??
Zoals ik zeg ik doe het niet zelf maar zowel mijn man (die het voor zichzelf en mij deed in 1 avond) als de boekhouder deden het sneller?
Anders is er niets meer om te draaien en weg te brengen en moet ze zelf het eten afmakenquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:40 schreef Harper het volgende:
Toch een nieuwe droger voor het Grote Gezin Geerts.
Volgens Google vanaf 2500 euro. Dan moet je wel echt heel erg graag wassen en drogen zeg!
MG is haar team in dat fantastische droomleven als influencer. Wat een heerlijk vermaak in mijn lunchpauze. Ik zie heel veel bij de Geertsen, maar bij werkelijk niet één van de stories heb ik het idee dat ik naar een droomleven kijk. Ik zie geen hardwerkende moeder die midden in haar gezin staat, maar een controlerende, sikkeneurige vrouw die tussendoor taakjes tot 'werk' verheven heeft. Die haar leven door de lens van een mobieltje beleeft. Die haar kinderen, ook als ze niet willen, exposed. En haar leven tot een verdienmodel heeft gemaakt. Koud, kil en bitter zijn niet de definities die in mijn droomleven horen. Ongelofelijk hoe zij negatief is veranderd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe reel van AM. Zij heeft wel een heel ander beeld van zichzelf en haar leven dan ik zie.
"Getrouwd zijn met een influencer lijkt leuk" Nou nee, niet bepaald, het lijkt me in één woord verschrikkelijk.
En "de buitenwereld ziet een droomleven" Huh, serieus vrouw, ik zie één grote nachtmerrie van cameras continue gericht op minderjarige kinderen en een vrouw die verkleefd is met haar telefoon en compleet delusional door het leven gaat.
En ze wordt ook zó vaak herkend als ze op date night zijn en dan moet Maarten daar weer op wachten. Hij heeft haar nooit voor zich alleen want ze is zo bekend, iedereen wil natuurlijk met haar praten en op de foto. Wat een held die Maarten dat hij zo goed met de enorme beroemdheid van zijn vrouw om kan gaan. AM heeft echt last van grootheidswaanzin hoor, wat braakt ze nou weer een nonsens uit.
Het moet uit de lengte of de breedte hè na die inkomstenderving door haar Insta-straf 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
Nieuw is hij zeker niet, gezien het simpele verpakkingsmateriaal. Ik zou toch echt een nieuwe gekocht hebben.quote:Op woensdag 11 maart 2026 11:40 schreef Harper het volgende:
Toch een nieuwe droger voor het Grote Gezin Geerts.
Volgens Google vanaf 2500 euro. Dan moet je wel echt heel erg graag wassen en drogen zeg!
Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Blijft AM nou in de monkey town tijdens het feestje?!
Ja, samen met Jetquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Blijft AM nou in de monkey town tijdens het feestje?!
Nee echt wild zo'n kinderfeestje in Monkey Town.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.
Die moeder is natuurlijk niet te vertrouwen he
Dat heb ik ff gemist, had er hier wel wat over gelezen. Maar ze doet t dus echt. Wat een vrouw (en dat is niet per se positief bedoeld 😅)quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.
Die moeder is natuurlijk niet te vertrouwen he
Maar dat is haar vast niet verteld.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:47 schreef Post-its het volgende:
Nog even over sanneke en haar inkomsten. Ik dacht dat ze tijd geleden had aangegeven geen belastingaangifte te doen omdat ze toch onder een bedrag aan verdiensten zat. Echter ze is door de geboorte van mijan fiscaal partner geworden met haar partner, dus moet ze haar inkomsten ook opgeven toch?
Ik vind een (scouting)kamp dus ook een hele lastige, op elke leeftijd trouwens. Ongeacht of ik de leiding denk te kennen. Want zoals ik al eerder zei en iedereen hier ook wel weet; verreweg het meeste misbruik gebeurt door vertrouwde en bekende mensen uit de nabije omgeving van het kind waarvan 'niemand het ooit had verwacht'quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:34 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee echt wild zo'n kinderfeestje in Monkey Town.
Prima als je zelf de controle wil over je kinderen en tot op zekere hoogte begrijp ik dat ook, maar scoutingkamp mag dan weer wel en daar maakte ik me als ouder meer zorgen over dan een kinderfeestje. (En dan in de zin van of mijn kind dat aankon, dat ging niet over vertrouwen, als je dat niet hebt moet je het sowieso niet doen.)
Vragen stellen mag hij gelukkig nog wel. Weerwoord geven niet, dan blokkert ze hem een paar dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:40 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ze maakt nu ook duidelijk dat zij bepaald op basis van gevoel. En Maarten mag wel vragen stellen maar soms weet ze het antwoord niet en dat is oké… want zij staat boven alles en iedereen.
En waarom die reservekleren voor Lot????quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:34 schreef Missinglink24 het volgende:
AM heeft Lot de wc laten zien.
Want de ouders van de jarige snappen natuurlijk niet dat een kind wel eens moet plassen.
Edit: en iedereen weet dat er massaal kinderen ontvoerd worden uit monkey towns en die ouders zullen wel helemaal niet opletten
Echt heel sneu, dat ze gewoon de grenzen van haar kinderen niet respecteertquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:07 schreef Weerikier het volgende:
Bij Minibelle krijgt de jongste dochter een woede aanval. Kind zit rustig te tekenen maar moeder moet dat filmen, kind ziet dat en begint te krijsen dat ze moet stoppen , krast het hele papier onder en verscheurd het vervolgens. Dat gaat weer lekker en leuk om online te zetten ook. Zielig ook voor die oudste dochter dat school niet gaat zoals moeder dat wil. Moeder zal wel enorm teleurgesteld zijn dat top tennis spelen in combinatie met VWO+ niet lukt en meisje waarschijnlijk naar de havo moet. Weet nog dat ze na de cito toets zo triomfantelijk liep te pochen dat dochter wetenschapper (vwo) zou worden geen loodgieter (alles lager dan vwo). Maar goed, allemaal de schuld van de scholen en begeleiding natuurlijk.
Gelukkig heeft ze de middelste nog, die kan nu het paradepaardje worden want die speelt in een toneelstuk want is creatief hoogbegaafd. 🙄
Heel nare vrouw vind ik haar.
Nee hoor, ik ben niet aangifteplichtig terwijl mijn man dat wel is. Onze boekhouder doet wel voor ons beiden aangifte.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:47 schreef Post-its het volgende:
Nog even over sanneke en haar inkomsten. Ik dacht dat ze tijd geleden had aangegeven geen belastingaangifte te doen omdat ze toch onder een bedrag aan verdiensten zat. Echter ze is door de geboorte van mijan fiscaal partner geworden met haar partner, dus moet ze haar inkomsten ook opgeven toch?
En op haar geld account zeurt ze weer dat ze door hoge prijzen niet uitkomt met haar geld. Ze doet net of ze in de bijstand zit! Ze kan gewoon elke maand flink sparen en beleggenquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah Judith wilde geen advies over of het wel of niet kon al.. ze wilde vooral weten of haar bob weer helemaal geweldig was dat hij al 2x per week alleen gaat.. 🤦♂️ nou mijn kind zit in groep 6 en wilt ook alleen naar school maar moet een half uur fietsen dus jammer voor hem hij is 8 dus moet dit jaar nog lekker met zijn ouders heen en weer 😂 maar als hij 400 meter verder naar school had gegaan was het verhaal natuurlijk helemaal anders dan was hij in groep 4 (want 123 is 1 klas en moesten door ouders/verzorgers opgehaald worden) al alleen gegaan
Toen ik dit las dacht ik echt: wat?!quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:40 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ze maakt nu ook duidelijk dat zij bepaald op basis van gevoel. En Maarten mag wel vragen stellen maar soms weet ze het antwoord niet en dat is oké… want zij staat boven alles en iedereen.
Ook wel fijn dat moeders een dag later past app dat het allemaal goed komt. Terwijl haar telefoon de hele dag vastgeplakt aan haar hand zit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef poohenzo het volgende:
waarom kan Suus google maps niet gebruiken? Is dat omdat ze het niet heeft op haar telefoon bijv of omdat nog niemand heeft uitgelegd hoe dat werkt? En zo ja waarom in hemelsnaam niet?
Waar is Jet nu eigenlijk? Alleen aan het spelen of zo in het krijspaleis? Arm kind.
Dat mens heeft echt een bord voor haar kop als ze dit allemaal denkt 🤦♀quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
De rest heeft vast al geen zin meer om mee te gaanquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Ze heeft de filmpjes toch al liggen kan ze ze net zo goed recyclen. Nieuwe mensen valt dit misschien niet zo op, maar wie haar al langer volgt zag het meeste al vaker langs komen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:17 schreef Cato99 het volgende:
Kan overigens goed merken dat AM een andere inslag neemt qua zichtbaarheid. Nu vooral veel AI teksten met filmpjes en foto’s. Als ze nu ook nog eens wat minder story’s maakt maar nee hoor, dit komt er gewoon bij.
En weer dezelfde trui aan 🤢quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Die foto van Judith bij de vraag of B. alleen naar school kan... Waar kijk ik naar???
Ik heb echt een error. Is het rauwe kip met chocoladepoeder? Gesmolten kaas met iets bruinigs? Wat? 😆
Haar placenta die ze eindelijk uit de vriezer heeft gehaald!quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Die foto van Judith bij de vraag of B. alleen naar school kan... Waar kijk ik naar???
Ik heb echt een error. Is het rauwe kip met chocoladepoeder? Gesmolten kaas met iets bruinigs? Wat? 😆
Dat heb ik zelf ook idd. En dan kan je dus ook niet echt op je eigen gevoel vertrouwen in de zin van of iemand een rare "vibe" heeft of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind een (scouting)kamp dus ook een hele lastige, op elke leeftijd trouwens. Ongeacht of ik de leiding denk te kennen. Want zoals ik al eerder zei en iedereen hier ook wel weet; verreweg het meeste misbruik gebeurt door vertrouwde en bekende mensen uit de nabije omgeving van het kind waarvan 'niemand het ooit had verwacht'
🤢🤢quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Haar placenta die ze eindelijk uit de vriezer heeft gehaald!
Het is een ontbijtje van broodje dunner. Kwark met cacaopoederquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Whahahaquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
🤮 hou op 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ze heeft er meer werk aan omdat ze meerdere bronnen van inkomsten heeft. En ze wil zo voordelig mogelijk uitkomen dus is ze aan het puzzelenquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dat snap ik dan weer wel, bij mij hadden met ze 5 nog wel ongelukjes (ook bijvoorbeeld een hele beker drinken over hunzelf knoeien). Met feestjes nam ik op die leeftijd voor de zekerheid een paar leggings en shirts mee (voor alle kinderen die mee waren) nadat ik foto's had gezien van een feestje waarbij 1 van de kinderen op alle foto's een hele duidelijke donkere piesplek op haar broek had 😅quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:45 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En waarom die reservekleren voor Lot????
AM is allang de schaamte voorbijquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:25 schreef Shuri het volgende:
Het feestje van L. is tot 16:30. Ze gaat daar werkelijk de hele middag zitten? Ik zou me rot schamen. En het is zó bevreemdend. Ik zou veel meer moeite hebben met mijn 5-jarige op kamp, al is het maar 1 nacht. Ik denk niet dat dát van mij gemogen zou hebben (tis 20 jaar geleden). Middagje Monkey Town zeker wel. En lekker spelen bij iemand thuis ook.
De jongsten horen op school, het is geen schoolvakantie. Maar blijkbaar is dat de kinderen mee moeten naar Spanje omdat de ouders daar content gaan opnemen voor een samenwerking van zonnepanelen een reden voor een school om bijzonder verlof te verlenen. Wat ik zeer apart en niet uit te leggen vind naar andere ouders. Dacht altijd dat de regels nogal streng waren. En terecht. Het moest niet de school van mijn kinderen zijn waar dit gebeurde want dan kwam ik wel op hoge poten uitleg vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De rest heeft vast al geen zin meer om mee te gaan
Wij hadden een bruiloft van een direct familie lid in het buitenland en dan krijg je bijzonder verlof. Anders doet onze school daar echt niet aan mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:16 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De jongsten horen op school, het is geen schoolvakantie. Maar blijkbaar is dat de kinderen mee moeten naar Spanje omdat de ouders daar content gaan opnemen voor een samenwerking van zonnepanelen een reden voor een school om bijzonder verlof te verlenen. Wat ik zeer apart en niet uit te leggen vind naar andere ouders. Dacht altijd dat de regels nogal streng waren. En terecht. Het moest niet de school van mijn kinderen zijn waar dit gebeurde want dan kwam ik wel op hoge poten uitleg vragen.
En opa en oma mogen de pubers weer in het gareel houden. Opa en oma zullen ook 70ers zijn en dan nog zoveel oppassen (dag en nacht!) vind ik best een klus.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Ja dat is heel wat ‘gevaarlijker’ dan een kinderfeestjequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het best eng, dat je deelt dat je dochter alleen fiets door Den Haag voor 100.000 volgers
Zou maar 1 gekkie tussen zitten
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het druk vandaag. Denk ik tenminste want er is nog geen linkje gedeeld, er is nog niet geklaagd of gezeurd. Die moet wel aan het knallen zijn! 💥
Ik wens iedereen die zaterdag gaat helpen met de verhuizing een prettige wedstrijd. Het zal niet meevallen om een hele dag naar haar pijpen te dansen. Hopelijk heeft ze wel het fatsoen om voor eten en drinken te zorgen.
Ik denk eerlijk gezegd dat opa en oma niet kunnen/willen oppassen en dat de pubers zich alleen moeten redden. Anders hadden ze echt niet de 2 jongsten meegenomen naar Spanje.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En opa en oma mogen de pubers weer in het gareel houden. Opa en oma zullen ook 70ers zijn en dan nog zoveel oppassen (dag en nacht!) vind ik best een klus.
Zou ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:47 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat opa en oma niet kunnen/willen oppassen en dat de pubers zich alleen moeten redden. Anders hadden ze echt niet de 2 jongsten meegenomen naar Spanje.
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:07 schreef Weerikier het volgende:
Bij Minibelle krijgt de jongste dochter een woede aanval. Kind zit rustig te tekenen maar moeder moet dat filmen, kind ziet dat en begint te krijsen dat ze moet stoppen , krast het hele papier onder en verscheurd het vervolgens. Dat gaat weer lekker en leuk om online te zetten ook. Zielig ook voor die oudste dochter dat school niet gaat zoals moeder dat wil. Moeder zal wel enorm teleurgesteld zijn dat top tennis spelen in combinatie met VWO+ niet lukt en meisje waarschijnlijk naar de havo moet. Weet nog dat ze na de cito toets zo triomfantelijk liep te pochen dat dochter wetenschapper (vwo) zou worden geen loodgieter (alles lager dan vwo). Maar goed, allemaal de schuld van de scholen en begeleiding natuurlijk.
Gelukkig heeft ze de middelste nog, die kan nu het paradepaardje worden want die speelt in een toneelstuk want is creatief hoogbegaafd. 🙄
Heel nare vrouw vind ik haar.
Precies, zou maar een gek zijn die meekijkt op haar profiel, waar ik zelf van overtuigd benquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat ‘gevaarlijker’ dan een kinderfeestje
Die haar ook niet mag storen blijkbaar want ze heeft oordoppen en twee boeken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja, samen met Jet
Want ja, vertrouwen heeft ze niet in die ouders zo te lezen
Ik had ze afgezegd als ik die ouder was
Dat zou kunnen. Net als haar dagelijkse wandelingen met haar kind. Die doet ze wel maar laat ze niet zien. Dream on Sanneke, dream on.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het druk vandaag. Denk ik tenminste want er is nog geen linkje gedeeld, er is nog niet geklaagd of gezeurd. Die moet wel aan het knallen zijn! 💥
Ik wens iedereen die zaterdag gaat helpen met de verhuizing een prettige wedstrijd. Het zal niet meevallen om een hele dag naar haar pijpen te dansen. Hopelijk heeft ze wel het fatsoen om voor eten en drinken te zorgen.
“Ach meissie toch”.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:44 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.
Ik heb een goede dag! Sanneke hopelijk ook!quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:03 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Knap dat je zo positief erin staat betreft Sanneke 😂
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:41 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik volg AM niet maar kijk soms nav wat hier wordt gepost 😆
Maar dat ze zegt dat zij bepaalt en dat niet hoeft te verantwoorden aan Maarten… euhh ok.
Maar wat ik hier wel vaker begrijp heeft hij niet zoveel in te brengen 🤣
Bij ons (en bij vrijwel ieder gezin denk ik) gaat dat toch iets anders.
Je vergeet (vliegen voor) de cruise nog. Slechter voor het milieu kan bijna niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onder de reel van de baarschaamte staat deze comment:
SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.
Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.
En dat + de 8 kinderen.
Vergeet de cruise nietquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Onder de reel van de baarschaamte staat deze comment:
SPOT ON! Zou ik zeggen. Ik vind het persoonlijk te hypocriet voor woorden dat je met een beschuldigend vingertje naar een gezin van acht kinderen wijst terwijl je er zelf met één of twee of drie (of geen) kinderen een hee decadente levensstijl op nahoudt. Tig keer per jaar op vliegvakantie en elke maand de fast fashion industrie sponsoren is echt veeeeeeel slechter dan acht kinderen op de wereld zetten.
Tig keer op vliegvakantie: check (bij AM: vliegen naar Londen, vliegen naar Noorwegen), elke maand fast fashion industrie a la de drukke Belgen en Ot&Tot.
En dat + de 8 kinderen.
Jet mag zichzelf vermaken in het krijspaleis omdat AM de moeder van de jarige job niet vertrouwd. Had dan een vriendinnetje voor Jet meegenomen. Maar nee, Lot mag een feestje vieren en Jet moet maar weer zien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef poohenzo het volgende:
waarom kan Suus google maps niet gebruiken? Is dat omdat ze het niet heeft op haar telefoon bijv of omdat nog niemand heeft uitgelegd hoe dat werkt? En zo ja waarom in hemelsnaam niet?
Waar is Jet nu eigenlijk? Alleen aan het spelen of zo in het krijspaleis? Arm kind.
Het kon niet wachten hè, de zonnepanelen of wat dan ook, daarvoor moeten ze echt naar Spanje. Jan had ook alleen kunnen gaan toch? Maar nee, ook deze keer maken we er weer een vakantie van. En ze komen er nog mee weg ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Wat dat aangaat had Parkertje beter bij thehomeandthekid gepast😜quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Kind van MaaikeKD loopt in kleding wat zeker 2 maten te groot is. Why??
+ de reisjes naar Ijsland. Degene die dit heeft geschreven is een bekende, of heeft zijn/ haar ogen dicht.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vergeet de cruise niet
En de stille milieuramp onder hun oprit met al die lekkende oliebarrels 😆
Het lijkt Frank Visser wel: dit is mijn gevoel en daar zult u het mee moeten doenquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze hoeft het niet aan Maarten te verantwoorden en ook niet aan de kinderen. Het is haar gevoel en daar doen ze het maar mee.
Altijd, en zij zelf ookquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Kind van MaaikeKD loopt in kleding wat zeker 2 maten te groot is. Why??
Die vader is net zo'n natte tosti als Maarten Geerts. Wat mij betreft net zo schuldig als de moeders die het allemaal maar online gooien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥
Zeker weten. Anders tag je ze niet een paar keer. Stiekem wil die ook influencer wordenquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:46 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm hoopt op een samenwerking met more?
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:18 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Volgens mij waar hun wonen is alleen een CP..
Klopt, heb verder ook geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?
Ja zeker dat ze weer heeft zitten photoshoppen. Als mijn bed zo'n rare golf had kocht ik een nieuwe.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou heeft zichzelf ook weer slanker gemaakt volgens mij, bed achter haar lijkt vervormd
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.
Denk even aan die kinderen, hoe het voor hun is.
Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
Ik vind dat laatste niet gek. Hier 25 minuten rijden naar dichtstbijzijnde zwemles..quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.
Ik associeer het nu met Sanneke😖quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef RipCity het volgende:
Kan het woord 'knallen' niet meer zien of horen/lezen
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen uurtjes knallen!
Als ze maar niet overbelast raakt.
Misschien kan ze bij Bob in de leerquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.
Denk even aan die kinderen, hoe het voor hun is.
Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de cameraquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.
Zeker. Maar de rustige dagen bij hun vader worden meteen weer onrustig als hun fomo-moeder en haar camera weer komen opdraven terwijl het haar dag niet is 🫣quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de camera
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen knallen!
Vergeet niet de dag (paar uur) dat Sanneke de muur aan het rollen was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:00 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?
Wat er ook gebeurt, ze kan liggen!quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het bed staat bij Sanneke, nu de bank nog 🫣
Ze gaan samen knallen en het bed staat al... Dat wordt vuurwerk daar in Hellevoet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
We weten allemaal dat voor Sanneke een werkdag bestaat uit Max 4 uur of 500 stappen ligt eraan wat eerder is.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Dit kan deze beelddenker niet aan😫quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:17 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Ze gaan samen knallen en het bed staat al... Dat wordt vuurwerk daar in Hellevoet.
Zij is niet goed hoor! Droomlevenquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Ik zie het voor me: steeds dat horloge checken en zodra de 500 stappen zijn behaald mag ze neerploffen. Dat zou bij mij binnen een uur na het opstaan zijn😛quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat voor Sanneke een werkdag bestaat uit Max 4 uur of 500 stappen ligt eraan wat eerder is.
Dat EO-blad is blij dat ze regelmatig De Moeder van Een Groot Gezin kan interviewen en schrijven dat er een bozige, niet flexibele moeder met issues aan het roer staat: dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:42 schreef Lynnyl het volgende:
AM houdt het kijk-mij-eens-niveau hoog vandaag. Een journalist die haar ooit omschreef als 'een sprankelende moeder waar je graag eens bij aanschuift voor een wijntje'. Dat was in haar begintijd (en dus nog geen influ-moeder) best zo, maar nu... Ik zie de sprankeling echt nergens meer.
Ze voelde zich toch alweer ZOVEEL beter met haar aangepaste medicatie voor de schildklier.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM kan niet wachten tot ze naar de endocrinoloog kan, want ‘ze wil heel graag aan een onderzoek meedoen’
Heeft iemand haar al verteld dat het niet is ‘u vraagt, wij draaien’? Dat er heel veel in- en exclusiecriteria zijn, er slots bij dat ziekenhuis/in dit land beschikbaar moeten zijn?*
Ik ben bang dat ze er te makkelijk over denkt.
*Ik heb jaren geleden in die branche gewerkt, er zal wat dat betreft niets veranderd zijn.
Maar echt 🤦♀quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:16 schreef Maremare het volgende:
Om 08.40 uur schrijft DBM dat ze zich een beetje "meh" voelt, beetje depri ofzo.
Ergens halverwege de middag was haar brein moe.
17.53 uur: DBM heeft echt een mega goede dag.
Wat is het nou vriendinnie? 🤯
Retteketet Sanneke gaat wat anders dan wat ze normaal doet in bedquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit kan deze beelddenker niet aan😫
Het waaide zeker ook flink?quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik zou echt een goede Sanneke zijn, heb vandaag 814 stappen gezet![]()
(Geen kinderen, wel een kantoorbaanEn ik bedacht me nog een erg passend excuus: het regende, anders was ik wel even naar buiten gegaan
)
Misschien een beetje late reactie maar dit! Mama stop, niet filmen, mama doet gemeen! Waarom zet je dit in vredesnaam online!! Dit gaat echt alle grenzen van je kind over en heeft echt niks maar dan ook niks met HB te maken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥
Oprecht geïnteresseerd: hoe dan? Of was het een thuiswerkdag?quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:35 schreef Meke het volgende:
Ik zou echt een goede Sanneke zijn, heb vandaag 814 stappen gezet![]()
(Geen kinderen, wel een kantoorbaanEn ik bedacht me nog een erg passend excuus: het regende, anders was ik wel even naar buiten gegaan
)
Ik heb het risico maar niet genomen om dat te voelenquote:
Ja, thuiswerkenquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Oprecht geïnteresseerd: hoe dan? Of was het een thuiswerkdag?
Dit stuk kwam uit haar boek.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Ik ook. Ik kan ook thuis bij een chilldag onder de 2000 stappen blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, thuiswerkenEn verder alles binnen handbereik (of een stap of twintig, dertig lopen denk ik?) wat ik nodig had
Op een kantoordag waarbij ik verder niets doe zit ik meestal ergens tussen de 2000 en 3000 als ik thuis kom
Helder🙂quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, thuiswerkenEn verder alles binnen handbereik (of een stap of twintig, dertig lopen denk ik?) wat ik nodig had
Op een kantoordag waarbij ik verder niets doe zit ik meestal ergens tussen de 2000 en 3000 als ik thuis kom
😆quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb het risico maar niet genomen om dat te voelen
Ik vind dat echt knap. Hoewel, op een chilldag chillt mijn hond natuurlijk niet. Vandaar dat ik standaard hoger zit denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:24 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kan ook thuis bij een chilldag onder de 2000 stappen blijven.
Wie gelooft dit nou? Ze doet alsof ze Beyonce is 🤣quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dit stuk kwam uit haar boek.
Daar zou 'iedereen' wel mee op de foto willen, maar mocht ik AM ergens in het wild spotten, zou ik er juist alles aan doen om uit beeld te blijven van haar camera. Dus zeker niet met haar op de foto.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:41 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Wie gelooft dit nou? Ze doet alsof ze Beyonce is 🤣
Zoals heel vaak zal ze ook dit wel weer overdrijven denk ik. Een keer hoofdpijn is bij haar dan uiteraard ‘extreme migraine’. Effing pijn dinnie!quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:57 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Op Threads moet ze bij de Vragendokter even reageren dat zij OOK migraine heeft...ze heeft daar niet eens onderhouds-en aanvalsmedicatie voor..of onder behandeling bij een neuroloog...
Ja, ik had het eerder/gisteren ook al ergens gelezen. Hoe ze ‘verplicht’ worden om (allemaal hetzelfde) te zeggen dat alles koek en ei is daar, nog steeds fantastisch om te wonen, de overheid beschermt je blabla.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:18 schreef Maretakje het volgende:
Goed artikel op de nos over influencers in Dubai. Ik heb het geo dat Robert en Chantal en een aantal anderen daar onder vallen.
https://nos.nl/l/2605949
Nee hoor was ik en ging idd over de communicatie en planning bij Sanneke. Al hadden ze ook bij Man Bijt Hond niet misstaan. Ik kijk echt vol verwondering naar die twee 😅quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan heb ik dat niet goed meegekregen, ik kijk ook niet bij DBM. Vond het toen ook al op Sanneke en Dion slaan. Ik vergelijk ze ook wel met mijn LVB broer maar dat is eigenlijk een belediging naar mijn broer.
Dat dacht ik dus ook. Ze heeft nog nooit interesse getoond dus het zal wel in haar doos komen.quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:17 schreef Latteanais het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom AM altijd de boeken die ze leest zo uitgebreid laat zien. Komt op mij over alsof het een samenwerking is en ze die boeken moet promoten.
Ik geloof er echt niets van bijvoorbeeld dat zij dat boek Chai over Joden en de 2e wereldoorlog zelf heeft gekocht.
Wat een droomleven hebben ze hè? 🥰quote:Op donderdag 12 maart 2026 00:26 schreef Johanna38 het volgende:
Natuurlijk is het een samenwerking. Of mag ze pas naar het hoekenbal als ze 10 boeken heeft gepromoot. Wat een top-influencer is zij toch. MG mag wel in zijn handjes knijpen🥰
Ja ik duik altijd heel snel weg en neem een omweg als ik haar zie. Met de jaren is de verslaving tig keer verergert, vroeger liep ze nog wel eens zonder telefoon in haar knuist.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Daar zou 'iedereen' wel mee op de foto willen, maar mocht ik AM ergens in het wild spotten, zou ik er juist alles aan doen om uit beeld te blijven van haar camera. Dus zeker niet met haar op de foto.
😂😂😂 en Sanneke ziet de ironie hiervan natuurlijk absoluut niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’
Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.
En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.
Prima promotie joh!
Wat hebben sommigen toch echt een vertekend beeld van zichzelf. Alhoewel, bij gevallen zoals Sanneke vraag ik me af of "vertekend" de lading wel dekt 🫣quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke die in verband met promotie van de boekenweek een post doet met wat boeken. Waaronder ‘smartphone vrij opgroeien voor je kind’
Vanaf dag 1 DOUWT ZE DIE SMARTHONE in M’s gezicht en WORDEN ER FILMPJES GEMAAKT waarbij hij zichzelf ziet. Zo’n beetje het enige kind wat hij ziet.
En ik zie er ook nog wel van komen dat hij straks filmpjes mag gaan kijken/spelletjes op haar telefoon zodat zij eindelijk even *kuch* kan rusten op de bank na het harde werken in het huis.
Prima promotie joh!
En Bosnië/ Servië staan ook nog op de planning.quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
Sofietje geeft maar weer eens een positieve draai aan het Spanje verhaal.
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
Eerder hadden de kinderen toch vrij gekregen en nu ineens is het studiedag, de kinderen hadden eerder ook zoveel studiedagen zo toevallig. En zijn die lieve vrienden speciaal naar Spanje gekomen om met J en S uit eten te kunnen, wat toch een lieve vrienden. (Zo ongeloofwaardig!)quote:Op donderdag 12 maart 2026 07:14 schreef Snaky het volgende:
Sofietje geeft maar weer eens een positieve draai aan het Spanje verhaal.
De kinderen hadden een studie-spatie-dag en social media is echt werken dus gelukkig mochten de kinderen mee. Leuk voor de kinderen ook om met pa en ma en lieve vrienden in de kroeg te zitten en zonnepanelen promoten.
Ik geloof er echt helemaal geen ene van. Ze wilde er weer eens tussenuit met Janneman en kreeg de kinderen en de hond nergens ondergebracht.
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:04 schreef Mirp het volgende:
Ik denk dat Judith haar haar deze keer wel gewassen heeft. Maar als je doucht en vervolgens wel weer je vieze trui aantrekt...
Ja ik snap het hoor, maar als dit vet is dan is het wel heel ergquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣
Ik ook en ben er nog niet over uit wat het is maar ik denk vetquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:06 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik twijfelde dus echt of het nat of vet was 🫣
Misschien wil dé Sanneke tips hoe ze ook een fluflu-droomleven kan krijgen met maar 1 taakje per dag 😂quote:Op donderdag 12 maart 2026 09:12 schreef Mirp het volgende:
Maar, heeft Annemarie nou een gesprek met dé Sanneke of is het iemand anders?
Als ik geld in moet zetten zou ik het ook op vet zettenquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:16 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Ik ook en ben er nog niet over uit wat het is maar ik denk vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |