abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220317427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?
Klopt, heb verder ook geen idee
Misschien lange wachtlijsten
pi_220317428
Dat eten bij am🙈🙈🙈 ohh meine
pi_220317438
Oh zie het al, wat een onzin dat meekijken
pi_220317500
CP biedt ook zwemlessen aan, korte wachtlijst voor A diploma.
Maar misschien zwom kind daar al voordat ze gingen verhuizen? En wilden ze niet overstappen?

In regio Haarlem zijn er best wat zwembaden met wachtlijsten en een ritje vanuit Zandvoort naar Haarlem kost stiekem best wat tijd. Haarlem is echt een ellendige stad om auto te rijden. Veel opgebroken, eenrichtingsverkeer en gewoon veel auto's.
pi_220317510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou heeft zichzelf ook weer slanker gemaakt volgens mij, bed achter haar lijkt vervormd
Ja zeker dat ze weer heeft zitten photoshoppen. Als mijn bed zo'n rare golf had kocht ik een nieuwe.
pi_220317587
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:23 schreef Overrozen14 het volgende:
Dat eten bij am🙈🙈🙈 ohh meine
Gelukkig hebben ze een groot toetje
pi_220317657
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.

Denk even aan die kinderen, hoe het voor hun is.

Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
pi_220317744
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.

Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.
pi_220317792
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Ik vind dat laatste niet gek. Hier 25 minuten rijden naar dichtstbijzijnde zwemles..
pi_220317798
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:15 schreef Maremare het volgende:

[..]
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.
pi_220317882
Kan het woord 'knallen' niet meer zien of horen/lezen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220317901
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen knallen!
Als ze maar niet overbelast raakt.
pi_220318117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef RipCity het volgende:
Kan het woord 'knallen' niet meer zien of horen/lezen
Ik associeer het nu met Sanneke😖
pi_220318132
Het bed staat bij Sanneke, nu de bank nog 🫣
pi_220318137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen uurtjes knallen!
pi_220318140
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:

Misschien kan ze bij Bob in de leer
pi_220318154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:23 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de camera
pi_220318208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de camera
Zeker. Maar de rustige dagen bij hun vader worden meteen weer onrustig als hun fomo-moeder en haar camera weer komen opdraven terwijl het haar dag niet is 🫣
pi_220318223
quote:
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?
pi_220318254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:00 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?
Vergeet niet de dag (paar uur) dat Sanneke de muur aan het rollen was.
pi_220318265
De ADD labels zijn ook in de mode volgens mij. Patricia Baudewijns zat bij de dokter die daaraan denkt bij haar en ook Bo Wilkes schreef het in een story terwijl ze AirUp promoot.
pi_220318295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het bed staat bij Sanneke, nu de bank nog 🫣
Wat er ook gebeurt, ze kan liggen!
pi_220318337
Topsporter Belle heeft al tijden last van haar knie, moet gewoon blijven sporten en na alle onderzoeken is er niets te zien. Mijn gok; de last van de knie staat voor iets anders, iets systemisch. Druk van haar moeder dat ze perfect moet zijn. Benieuwd of het blijft bij gewoon last of dat dit straks gaat oplopen en ze daardoor niet meer kan spelen.

Arme kinderen daar, zoveel pushen, zoveel druk.
pi_220318436
Om 08.40 uur schrijft DBM dat ze zich een beetje "meh" voelt, beetje depri ofzo.

Ergens halverwege de middag was haar brein moe.

17.53 uur: DBM heeft echt een mega goede dag.

Wat is het nou vriendinnie? 🤯
pi_220318447
quote:
Ze gaan samen knallen en het bed staat al... Dat wordt vuurwerk daar in Hellevoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')