Klopt, heb verder ook geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2026 18:21 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zandvoort ligt naast Haarlem. Daar zitten toch ook zwembaden?
Ja zeker dat ze weer heeft zitten photoshoppen. Als mijn bed zo'n rare golf had kocht ik een nieuwe.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
Milou heeft zichzelf ook weer slanker gemaakt volgens mij, bed achter haar lijkt vervormd
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.
Denk even aan die kinderen, hoe het voor hun is.
Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
Ik vind dat laatste niet gek. Hier 25 minuten rijden naar dichtstbijzijnde zwemles..quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:15 schreef Lalaland79 het volgende:
Die hoeveelheid kleding die rijnekerrebels opnoemt voor dr kinderen. Bizar. Die heeft ook geld teveel/ is koopziek.
En nu elke week 30 minuten rijden om naar een zwemles te gaan. Zijn er echt geen zwembaden dichterbij waar je ook naar de les kan kijken? Je moet toch nog 2 kinderen extra meenemen. De oudste 2 kunnen wel even thuisblijven. Maar volgens mij ben je zo totaal 2 uur kwijt met 1 zwemles
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:15 schreef Maremare het volgende:
[..]
Lijkt me echt verwarrend voor die kinderen. Vet onduidelijk iedere keer. Maar Michelle denkt echt alleen maar aan zichzelf. Belang van de kinderen is zoals zo vaak bij die fluflus's ondergeschikt.
Ik associeer het nu met Sanneke😖quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef RipCity het volgende:
Kan het woord 'knallen' niet meer zien of horen/lezen
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen uurtjes knallen!
Als ze maar niet overbelast raakt.
Misschien kan ze bij Bob in de leerquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:56 schreef Lodelie het volgende:
Die Michelle is zo emotioneel onvolwassen. Gaat ze op maandag naar school om de kinderen voor schooltijd een kus te geven omdat ZIJ ze zo gemist heeft.
Denk even aan die kinderen, hoe het voor hun is.
Raap jezelf bij elkaar en wacht tot je ze die middag ziet. Ze had ze zaterdag nog gezien, het is niet zo dat ze elkaar weken niet gezien hebben en ze niet meer kan wachten.
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de cameraquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:23 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze schrijft vooral heel veel IK in haar tekst: ik kan ze niet op bed leggen, ik ben er niet bij, ik ben altijd een onderdeel van hun leven. IK IK IK... in plaats van te kijken wat de kinderen nodig hebben. Hadden die maandagmorgen die knuffel nodig terwijl ze 's middags weer bij haar waren? Alleen maar verwarrend inderdaad.
Zeker. Maar de rustige dagen bij hun vader worden meteen weer onrustig als hun fomo-moeder en haar camera weer komen opdraven terwijl het haar dag niet is 🫣quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor de kinderen lijkt het me stiekem best fijn, in elk geval op de dagen bij papa rust van de camera
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen knallen!
Vergeet niet de dag (paar uur) dat Sanneke de muur aan het rollen was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:00 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En ze is blij met het vangnet aan grootouders deze weken. Volgens mij is Mijan er maar een halve dag geweest. Of heb ik iets gemist?
Wat er ook gebeurt, ze kan liggen!quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het bed staat bij Sanneke, nu de bank nog 🫣
Ze gaan samen knallen en het bed staat al... Dat wordt vuurwerk daar in Hellevoet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:35 schreef JaNeeDan het volgende:
Stop de persen! Sanneke gaat 2 dagen knallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |