En weer dezelfde trui aan 🤢quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Die foto van Judith bij de vraag of B. alleen naar school kan... Waar kijk ik naar???
Ik heb echt een error. Is het rauwe kip met chocoladepoeder? Gesmolten kaas met iets bruinigs? Wat? 😆
Haar placenta die ze eindelijk uit de vriezer heeft gehaald!quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Die foto van Judith bij de vraag of B. alleen naar school kan... Waar kijk ik naar???
Ik heb echt een error. Is het rauwe kip met chocoladepoeder? Gesmolten kaas met iets bruinigs? Wat? 😆
Dat heb ik zelf ook idd. En dan kan je dus ook niet echt op je eigen gevoel vertrouwen in de zin van of iemand een rare "vibe" heeft of zo.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:39 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik vind een (scouting)kamp dus ook een hele lastige, op elke leeftijd trouwens. Ongeacht of ik de leiding denk te kennen. Want zoals ik al eerder zei en iedereen hier ook wel weet; verreweg het meeste misbruik gebeurt door vertrouwde en bekende mensen uit de nabije omgeving van het kind waarvan 'niemand het ooit had verwacht'
🤢🤢quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Haar placenta die ze eindelijk uit de vriezer heeft gehaald!
Het is een ontbijtje van broodje dunner. Kwark met cacaopoederquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:19 schreef Shuri het volgende:
Whahahaquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
🤮 hou op 😂quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:40 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Ze heeft er meer werk aan omdat ze meerdere bronnen van inkomsten heeft. En ze wil zo voordelig mogelijk uitkomen dus is ze aan het puzzelenquote:Op woensdag 11 maart 2026 11:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Maar even... ik heb echt geen idee verder voorheen deed mijn man het en nu hebben we een boekhouder.. maar hoezo is Judith al bijna 2 weken bezig met de belastingaangifte? Dat is toch een avondje zitten max. 2? Of mis ik nu iets??
Zoals ik zeg ik doe het niet zelf maar zowel mijn man (die het voor zichzelf en mij deed in 1 avond) als de boekhouder deden het sneller?
Is onze budget goeroe stiekem een financieel chaot?
Dat snap ik dan weer wel, bij mij hadden met ze 5 nog wel ongelukjes (ook bijvoorbeeld een hele beker drinken over hunzelf knoeien). Met feestjes nam ik op die leeftijd voor de zekerheid een paar leggings en shirts mee (voor alle kinderen die mee waren) nadat ik foto's had gezien van een feestje waarbij 1 van de kinderen op alle foto's een hele duidelijke donkere piesplek op haar broek had 😅quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:45 schreef MissBaksel het volgende:
[..]
En waarom die reservekleren voor Lot????
AM is allang de schaamte voorbijquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:25 schreef Shuri het volgende:
Het feestje van L. is tot 16:30. Ze gaat daar werkelijk de hele middag zitten? Ik zou me rot schamen. En het is zó bevreemdend. Ik zou veel meer moeite hebben met mijn 5-jarige op kamp, al is het maar 1 nacht. Ik denk niet dat dát van mij gemogen zou hebben (tis 20 jaar geleden). Middagje Monkey Town zeker wel. En lekker spelen bij iemand thuis ook.
De jongsten horen op school, het is geen schoolvakantie. Maar blijkbaar is dat de kinderen mee moeten naar Spanje omdat de ouders daar content gaan opnemen voor een samenwerking van zonnepanelen een reden voor een school om bijzonder verlof te verlenen. Wat ik zeer apart en niet uit te leggen vind naar andere ouders. Dacht altijd dat de regels nogal streng waren. En terecht. Het moest niet de school van mijn kinderen zijn waar dit gebeurde want dan kwam ik wel op hoge poten uitleg vragen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De rest heeft vast al geen zin meer om mee te gaan
Wij hadden een bruiloft van een direct familie lid in het buitenland en dan krijg je bijzonder verlof. Anders doet onze school daar echt niet aan mee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:16 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
De jongsten horen op school, het is geen schoolvakantie. Maar blijkbaar is dat de kinderen mee moeten naar Spanje omdat de ouders daar content gaan opnemen voor een samenwerking van zonnepanelen een reden voor een school om bijzonder verlof te verlenen. Wat ik zeer apart en niet uit te leggen vind naar andere ouders. Dacht altijd dat de regels nogal streng waren. En terecht. Het moest niet de school van mijn kinderen zijn waar dit gebeurde want dan kwam ik wel op hoge poten uitleg vragen.
En opa en oma mogen de pubers weer in het gareel houden. Opa en oma zullen ook 70ers zijn en dan nog zoveel oppassen (dag en nacht!) vind ik best een klus.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Ja dat is heel wat ‘gevaarlijker’ dan een kinderfeestjequote:Op woensdag 11 maart 2026 15:02 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het best eng, dat je deelt dat je dochter alleen fiets door Den Haag voor 100.000 volgers
Zou maar 1 gekkie tussen zitten
Ik denk eerder dat ze zit te huilen omdat mensen op een forum haar lui noemen. Dan komen er straks weer 10 passief agressieve stories waar ze gaat vertellen dat ze juist heel veel doet maar dat ze dat toevallig nooit laat zien.quote:Op woensdag 11 maart 2026 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft het druk vandaag. Denk ik tenminste want er is nog geen linkje gedeeld, er is nog niet geklaagd of gezeurd. Die moet wel aan het knallen zijn! 💥
Ik wens iedereen die zaterdag gaat helpen met de verhuizing een prettige wedstrijd. Het zal niet meevallen om een hele dag naar haar pijpen te dansen. Hopelijk heeft ze wel het fatsoen om voor eten en drinken te zorgen.
Ik denk eerlijk gezegd dat opa en oma niet kunnen/willen oppassen en dat de pubers zich alleen moeten redden. Anders hadden ze echt niet de 2 jongsten meegenomen naar Spanje.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:35 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
En opa en oma mogen de pubers weer in het gareel houden. Opa en oma zullen ook 70ers zijn en dan nog zoveel oppassen (dag en nacht!) vind ik best een klus.
Zou ook heel goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:47 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat opa en oma niet kunnen/willen oppassen en dat de pubers zich alleen moeten redden. Anders hadden ze echt niet de 2 jongsten meegenomen naar Spanje.
Maen geeft duidelijk aan dat ze moet stoppen. Maar toch door filmen en online gooien.WAAROM???? En dr vader zit naast dr. Die beschermt haar dus ook niet😥quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:07 schreef Weerikier het volgende:
Bij Minibelle krijgt de jongste dochter een woede aanval. Kind zit rustig te tekenen maar moeder moet dat filmen, kind ziet dat en begint te krijsen dat ze moet stoppen , krast het hele papier onder en verscheurd het vervolgens. Dat gaat weer lekker en leuk om online te zetten ook. Zielig ook voor die oudste dochter dat school niet gaat zoals moeder dat wil. Moeder zal wel enorm teleurgesteld zijn dat top tennis spelen in combinatie met VWO+ niet lukt en meisje waarschijnlijk naar de havo moet. Weet nog dat ze na de cito toets zo triomfantelijk liep te pochen dat dochter wetenschapper (vwo) zou worden geen loodgieter (alles lager dan vwo). Maar goed, allemaal de schuld van de scholen en begeleiding natuurlijk.
Gelukkig heeft ze de middelste nog, die kan nu het paradepaardje worden want die speelt in een toneelstuk want is creatief hoogbegaafd. 🙄
Heel nare vrouw vind ik haar.
Precies, zou maar een gek zijn die meekijkt op haar profiel, waar ik zelf van overtuigd benquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat is heel wat ‘gevaarlijker’ dan een kinderfeestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |