abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220312836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad. Toen ze vorige maand in bikini bij het zwembad stond vond ik dat nog steeds. Maar goed, in een paar weken kan er best veel veranderen. Misschien vind ik haar gezicht ook wel zo klein en smal door die gigantische pruik die ze heeft.
Misschien is dat het wel, de verhouding is daardoor wat weg.
pi_220312841
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke ging zonder jas naar haar opleiding want ze parkeert vlak bij de entree. En nu regent het.
Maar ze had ook al de bak buiten gezet in de regen even daar voor.

Dan weet je dus dat het regent. Dan trek je dus óf een jas aan, óf je neemt een plu mee voor je het huis uit stapt?

Ik heb er ook standaard een in mijn auto liggen, voor het geval dat.
Maar ben dan ook geen fluflu.
Bij Janneke heb ik vaak het idee dat zij graag onnozel overkomt.

Ik ben ook verbaasd over de keuze voor de Quooker die ze vooralsnog lijken te nemen en dan voor een minder mooi werkblad gaan. Een Quooker kan je altijd nog plaatsen. Dat werkblad vervang je niet zomaar even.
pi_220312846
Judith: autonome Bob wil alleen naar school gaan. Last hem lekker, ze laat hem met buiten spelen ook uren lang rond banjeren zonder dat ze er zicht op heeft, dan is naar school gaan geen probleem neem ik aan?

DBM heeft in 2weken al zoveel geleerd over zichzelf. Het ligt vooral allemaal niet aan haar 🙌

Ik dacht bij MW eigenlijk dat alleen haar 'dikke' been(van/door de maximale kapotte knie) in beeld was 😅
pi_220312858
Bij Minibelle krijgt de jongste dochter een woede aanval. Kind zit rustig te tekenen maar moeder moet dat filmen, kind ziet dat en begint te krijsen dat ze moet stoppen , krast het hele papier onder en verscheurd het vervolgens. Dat gaat weer lekker en leuk om online te zetten ook. Zielig ook voor die oudste dochter dat school niet gaat zoals moeder dat wil. Moeder zal wel enorm teleurgesteld zijn dat top tennis spelen in combinatie met VWO+ niet lukt en meisje waarschijnlijk naar de havo moet. Weet nog dat ze na de cito toets zo triomfantelijk liep te pochen dat dochter wetenschapper (vwo) zou worden geen loodgieter (alles lager dan vwo). Maar goed, allemaal de schuld van de scholen en begeleiding natuurlijk.
Gelukkig heeft ze de middelste nog, die kan nu het paradepaardje worden want die speelt in een toneelstuk want is creatief hoogbegaafd. 🙄
Heel nare vrouw vind ik haar.
pi_220312907
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef Applepony het volgende:
Wat een verschrikkelijk puberaal filmpje van MCW voor Bjorn Borg. Daar staat tegenover het ouwelijke uiterlijk en dan die matten... daarnaast ziet ze er zo verschrikkelijk moe en uitgemergeld uit. Ik zie een vrouw in overlevingsmodus ipv een vrouw die, zoals ze probeert over te brengen, gelukkig is.
Helemaal mee eens. Ze gedraagt zich als een jong kind met dat geforceerde ‘speelse’ gedrag. Die neppe schaterlach en het in de armen springen van die slaafse vriend. Mijn nekharen gaan overeind staan. Ze heeft serieus mentale problemen lijkt het als je haar gedrag bekijkt en man, ze ziet er slecht uit. Ze blijft investeren in een nep online persoonlijkheid die zichzelf zou hebben teruggevonden. Ook al zegt ze hier en daar ook wel dat ze aan zichzelf moet werken, het totaalplaatje is een neergezet karakter van hoe ze wil zijn. Waarschijnlijk draagt ze irl ook een masker. Dit kan een mens niet volhouden, dit gaat een keer escaleren lijkt mij.
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:16:49 #106
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220312908
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.
Tuurlijk valt er wat van te zeggen als ze hem 2e hands kopen, maar dat begrijp ik in dit geval dan weer niet helemaal 😅
Ach M moet dat ding toch volgens planning naar de tuin sjouwen, open maken en schoonmaken en dan weer naar boven. Ik ben benieuwd of de nieuwe badkamerspiegel ook steeds van de muur af moet om de tegels er achter schoon te maken 🤣🤣
Ik snap trouwens niet waar ze al die was vandaan blijft halen al die jaren of komt het door al die halve trommels?
pi_220312912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het was een industriële zei ze, misschien dat die niet bij coolblue te koop zijn? Maar een nieuwe afhalen in HHW in de avond is dan wel wat bijzonder.
Het zijn geen consumenten machines, maar machines voor vakantieparken, sauna's etc.. of grote gezinnen. Meestal niet te koop via coolbue, MediaM. Maarten kan waarschijnlijk eerst nog aan de gang met de stroomaansluiting, tenzij zij dat gewoon op zolder hebben liggen natuurlijk. Ik zou dit lekker nieuw kopen, maarja, als iets daar geen samenwerking is, dan mag het niks kosten.
pi_220312920
We krijgen straks heel veel story’s vanuit een ballenbak, met hoe goed ze is en hoe ze het op haar eigen manier doet 🫶🏼
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:20:24 #109
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_220312927
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.
Tuurlijk valt er wat van te zeggen als ze hem 2e hands kopen, maar dat begrijp ik in dit geval dan weer niet helemaal 😅
Als je het niet heel ruim hebt, zou ik beter de keuze snappen voor een tweedehands machine. Echter zoals ze overal verspreid komt er dan 25k per maand binnen, dus waarom niet een nieuwe machine.
maar ja ik snap wel meer keuzes niet daar.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_220312952
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:17 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het zijn geen consumenten machines, maar machines voor vakantieparken, sauna's etc.. of grote gezinnen. Meestal niet te koop via coolbue, MediaM. Maarten kan waarschijnlijk eerst nog aan de gang met de stroomaansluiting, tenzij zij dat gewoon op zolder hebben liggen natuurlijk. Ik zou dit lekker nieuw kopen, maarja, als iets daar geen samenwerking is, dan mag het niks kosten.
Ik vind het nogal overdreven. Koop een nieuwe droger van een goed merk. En laat dat ding niet de godganse dag draaien. Dan heb je echt geen professionele droger nodig. Ook niet met 6 kinderen.
pi_220312970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:19 schreef Moppie1982 het volgende:
We krijgen straks heel veel story’s vanuit een ballenbak, met hoe goed ze is en hoe ze het op haar eigen manier doet 🫶🏼
Lot gaat straks gezellig naar haar eerste kinderfeestje met AM en Jet er achteraan bungelend. Ik zag in de planner al de naam van het kindje en locatie van dat feestje staan van de week. De kinderen van AM hebben geen privacy maar als vriendinnetje ben je ook niet veilig.
Ik zou echt not amused zijn als ouders.
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:33:06 #112
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220312993
Hoezo wacht DBM in de auto als ze naar de dokter gaat?
Komt de assistente dan naar buiten, klopt op het autoraam en zegt dat ze naar binnen mag :?
W
Z
E
pi_220313014
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 06:27 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik kwam net viavia op het account amberenbart. Jong stel met newborn dat een bus heeft omgebouwd en daarmee gaan reizen door Europa. Lijkt mij vreselijk (ben licht claustrofobisch) maar ik vind het wel heel leuk om te zien hoe ze het allemaal doen! Ze komen eerlijk en positief over én -voor zover ik zo snel heb kunnen zien- geen reclame!
Ja die kwam bij mij ook voorbij. Heb het ook gekeken en wat posts terug van hun.
Leuk positief stel maar wel n uitdaging hoor en al helemaal met zo’n baby. Maar zij genieten volop, leuk om te zien inderdaad
pi_220313015
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:33 schreef rebel-angel het volgende:
Komt de assistente dan naar buiten, klopt op het autoraam en zegt dat ze naar binnen mag :?
Nee anders wordt ze ziek en vriendinnie!

Sportschool ook bacillen of de supermarkt
Pff
pi_220313024
quote:
Alsof je alleen bij de huisarts virussen oploopt🤪
pi_220313050
Ah Judith wilde geen advies over of het wel of niet kon al.. ze wilde vooral weten of haar bob weer helemaal geweldig was dat hij al 2x per week alleen gaat.. 🤦‍♂️ nou mijn kind zit in groep 6 en wilt ook alleen naar school maar moet een half uur fietsen dus jammer voor hem hij is 8 dus moet dit jaar nog lekker met zijn ouders heen en weer 😂 maar als hij 400 meter verder naar school had gegaan was het verhaal natuurlijk helemaal anders dan was hij in groep 4 (want 123 is 1 klas en moesten door ouders/verzorgers opgehaald worden) al alleen gegaan
  woensdag 11 maart 2026 @ 09:38:20 #117
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220313054
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:35 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee anders wordt ze ziek en vriendinnie!

Sportschool ook bacillen of de supermarkt
Pff
Ongelofelijk hoe vaak zij bij de huisarts zit. Ze zou een strippenkaart moeten krijgen oid, zo van je mag max 1x per week ofzo.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220313087
quote:
Omdat het bij de HA, ziekenhuis en op de HAP broeit van de ziektekiemen waar jij en je kinderen ziek van worden! Da’s toch logisch? Die 100.000 andere contacten op een dag vergeten we maar even
pi_220313137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:36 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Alsof je alleen bij de huisarts virussen oploopt🤪
Maar kleed ze zich voor ze naar binnen gaat eerst om in zo een wit pak met masker enzo? Of zijn het brave virussen die enkel in de wachtkamer blijven?

Zo blij dat ze duidelijk en direct communiceert.. scheelt zoveel vragen 🤦‍♂️🤔
pi_220313176
Ik heb me door de seks podcast heen geworsteld. Wat een hoop neppigheid...

Lijkt me voor Koen best vervelend dat je seksleven besproken wordt door je ex in een podcast.
pi_220313181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt hoor, geen woorden voor Sanneke. Onbegrijpelijk dat Dion dit over zich heen laat komen
Vandaar die moeheid misschien 🤣
pi_220313192
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja die kwam bij mij ook voorbij. Heb het ook gekeken en wat posts terug van hun.
Leuk positief stel maar wel n uitdaging hoor en al helemaal met zo’n baby. Maar zij genieten volop, leuk om te zien inderdaad
Pfoe lijkt me ook echt een uitdaging!! Ben ze wel gaan volgen, ben wel toe aan positiviteit merk ik.
pi_220313195
En Judith kwam er vandaag achter dat er een shirt mist? Vorige week al verdwenen. Conclusie: gymkleding wordt niet gewassen.

En nee Judith, jouw autonome kind is niet heel vroeg met alleen naar school willen gaan. En we weten allemaal dat er auto’s rijden op de weg naar school. Ik denk dat wij ons allemaal het moment kunnen herinneren waarop jouw autonome kind lekker midden op de weg rende en jij acuut stopte met filmen toen er een auto om de hoek kwam.
pi_220313230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:04 schreef Giddie het volgende:

[..]
Om aandacht te krijgen en uit de wind te worden gehouden tijdens de zwangerschap, plus er zijn weinig tot geen verwachtingen vwb werk of ambities want zwanger/jonge baby. Om haar eigen personeel te baren. Tot slot de meest belangrijke reden: om ervoor te zorgen dat Jan nooit meer van haar af komt.
Dat laatste denk ik ook zeker. Met zoveel kinderen ben je verzekerd van een fijn inkomen mocht je ooit gaan scheiden. Alhoewel ik dat niet zie gebeuren, ze zijn zo aan elkaar verkleefd. Gewoon ongezond. Ik denk dat als Jan een andere vrouw had getroffen zijn leven er heel wat leuker had uitgezien. Hij moet nu steeds haar maar pleasen, het lijkt een verwende kleuter die steeds nieuwe projectjes bedenkt die Jan vervolgens maar vervuld om haar tevreden te houden. Haar kaasprojectje is ze ook al weer zat van lijkt het. Ze zijn denk ik zelf de grootste afnemer van hun kaas en champagne. Benieuwd waar hun cruisevakantie naar toe gaat volgend jaar.
pi_220313363
Judith wil graag dit horen; Oooh mijn god, wat ontzettend fantastisch dat jouw zoon al alleen naar school wil gaan! Dat moet wel een heel intelligente, interessante en stoere jongen zijn! En pas net 7 jaar?? Niet te geloven, hoe is het mogelijk, wat ontzettend speciaal en bijzonder! En dan ook nog zelf regelen dat zijn gymshirt weer thuis komt? Nee toch, wat enorm knap!
Al die influencers willen zo graag dat zij en hun kinderen bijzonder en beter dan de rest zijn. Maar eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde en allemaal even simpel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')