abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220311424
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 20:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De boom hoeven ze iig niet in te pakken 🙈.

Geen oordeel verder, mijn 'groene' vingers zijn net zo bruin als de bladeren aan mijn verdorde planten.
Ik mag de planten niet meer aanraken van mijn man. Als hij ooit doodgaat moet ik over op nepplanten, die houd ik denk ik wel in leven😂
Hahahaha ik ga stuk 😂😂 Hier overleeft ook geen enkele plant helaas. Zelfs mijn schoonvader is gestopt met het geven van nieuwe planten (hij zit in de planten business 😉), dat zegt wel wat dat zelfs hij het opgegeven heeft 🤣 Ik hoop trouwens niet dat je een terror kat thuis hebt als je aan nepplanten begint, die van ons knaagt ze vakkundig kapot 😒 Uiteindelijk geven dus zelfs de nepplanten het hier van ellende maar op 😆
pi_220311524
Mies die zichzelf onafhankelijk noemt. Irony is dead.
pi_220311530
🤯 werkt Sanneke haar horloge wel? Om 10 uur staat hij op 0431 stappen... ik had een tijd terug griep en lag hele dag op bed en enige stappen die ik zette waren van bed naar wc en terug... en zelfs toen had ik meer stappen
Heeft ze hem niet om dan? Dit kan toch niet
pi_220311649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 22:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤯 werkt Sanneke haar horloge wel? Om 10 uur staat hij op 0431 stappen... ik had een tijd terug griep en lag hele dag op bed en enige stappen die ik zette waren van bed naar wc en terug... en zelfs toen had ik meer stappen
Naar de koelkast en terug naar de bank (en af en toe naar de magnetron).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220311751
quote:
En dat na een dag KNALLEN. ;(
Het is nog erger daar dan we met z'n allen dachten...
pi_220311767
Ohh wat lelijk dat haar van Michelle in die campagne.
pi_220311770
Moet ook zeggen dat la MCW er echt 10 jaar ouder uit is gaan zien. Of is ze gestopt met bewerken?
pi_220311829
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:03 schreef Clavis het volgende:
Echt niet mooi die enorme matten
pi_220311857
quote:
Bizar he. Ik schrik ervan hoe weinig zij beweegt. Hier een garmin en vandaag een rotdag met PEM. Ik zit alsnog op bijna 3000 stappen. Zondag met een goede dag zat ik binnenshuis op rond de 5500 stappen. Ik probeer namelijk altijd binnen mijn kunnen te blijven bewegen. Al is het lopen - rust.

Krijg bij Sanneke het gevoel dat zij bedgebonden of bankgebonden is als ik naar haar horloge kijk. ( Ik weet het. Eigenlijk is dit gewoon zo. Triest genoeg. )
Dit is hoe dan ook echt ongezond... ik snap niet hoe je zo kunt leven als je een kind op de wereld hebt gezet. Zo ontzettend onverschillig.
pi_220311864
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:03 schreef Clavis het volgende:
Die halve kuif snap ik echt niet.
pi_220312119
De 5 jarige dochter van DBM heeft die vechtsport (pentak nog iets) op maandagavond tot 8u. Geen wonder dat het pakkie haar veel te groot is,ze is vast veel jonger dan de rest. Ik heb jongens die werken vast anders 😉 maar die lagen met 5 jaar rond 19u 19.30 in bed. Sporten tot 8u, dan nog naar huis,voordat zo'n meisje in bed ligt is het half 9 kwart voor 9. Zou ik veel te laat vinden.
pi_220312128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 05:44 schreef IlseMarije het volgende:
De 5 jarige dochter van DBM heeft die vechtsport (pentak nog iets) op maandagavond tot 8u. Geen wonder dat het pakkie haar veel te groot is,ze is vast veel jonger dan de rest. Ik heb jongens die werken vast anders 😉 maar die lagen met 5 jaar rond 19u 19.30 in bed. Sporten tot 8u, dan nog naar huis,voordat zo'n meisje in bed ligt is het half 9 kwart voor 9. Zou ik veel te laat vinden.
Ik heb een 5jarige en die zou op dinsdag zijn bed niet uitkomen als ie op maandag zo laat in bed zou liggen.
En incidenteel kan het voorkomen, maar over het algemeen is 19.30u idd echt wel de max.
Achja, dan heeft ze weer een reden om.'Sjeempie, ze is f*cking moe' eruit te gooien.

(En even; welke volwassen vrouw gebruikt nou het woord 'sjeempie'?)
pi_220312146
Ik kwam net viavia op het account amberenbart. Jong stel met newborn dat een bus heeft omgebouwd en daarmee gaan reizen door Europa. Lijkt mij vreselijk (ben licht claustrofobisch) maar ik vind het wel heel leuk om te zien hoe ze het allemaal doen! Ze komen eerlijk en positief over én -voor zover ik zo snel heb kunnen zien- geen reclame!
pi_220312152
Na het zoveelste zichtbaarheidsfilmpje van AM, kan ik het niet meer horen. Jahaa, je hebt 8 kinderen, dat is ook je enige "prestatie" ... en verdienmodel.
pi_220312265
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 06:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb een 5jarige en die zou op dinsdag zijn bed niet uitkomen als ie op maandag zo laat in bed zou liggen.
En incidenteel kan het voorkomen, maar over het algemeen is 19.30u idd echt wel de max.
Achja, dan heeft ze weer een reden om.'Sjeempie, ze is f*cking moe' eruit te gooien.

(En even; welke volwassen vrouw gebruikt nou het woord 'sjeempie'?)

Het is dbm... ik kan zo een lijst geven met dingen die zij zegt die een normale volwassene niet zou zeggen 😂 beginnend bij fokking en daarna 2000 verklein woordjes
Vriendinnie? Wie?? Wie zegt dit??
pi_220312290
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 23:48 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Die halve kuif snap ik echt niet.
Ik snap het hele kapsel niet. Die matten die zo gezakt zijn, die rare toef bovenop haar hoofd. Ontzettend onverzorgd.
pi_220312300
Ja Sanneke, natuurlijk is Dion heel moe. Hij werkt namelijk overdag en moet daarna in het huis aan de gang om het af te krijgen voor de verhuizing over 3 dagen. En wat heb jij bijgedragen? Draag je bij? Er is nog heel veel in te pakken en schoon te maken. Of laat je de hut zo achter en ga je straks weer klagen dat je je borg niet terug krijgt omdat het vies is en de tuin niet onderhouden?

Ik weet het antwoord al..
pi_220312320
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 06:36 schreef AnnArt het volgende:
Na het zoveelste zichtbaarheidsfilmpje van AM, kan ik het niet meer horen. Jahaa, je hebt 8 kinderen, dat is ook je enige "prestatie" ... en verdienmodel.
Ik vind AM echt om te kotsen, wat een misselijk, koud, gemeen wijf.
Waar ik bij de anderen nog een soort van vermaak ervaar, naast irritatie, heb ik dat bij AM niet. Zij is heel berekend denk ik, heel vals. En dan ook nog zo betweterig.
pi_220312323
Op IG las ik dat DBM in de 2 weken na haar autisme diagnose al het nodige heeft geleerd. Dat de miscommunicatie niet haar ligt omdat zij duidelijk en direct communiceert.
En dat ze het maskeren in de privé kring al wat los kan laten. Moet je nagaan zonder therapie dit al te kunnen bewerkstelligen. Die meid heeft een gave! Zonder therapie in een uitzonderlijke korte tijd dit bewerkstelligen. *sarcasme uit*
pi_220312329
DBM gaat vandaag maar weer eens naar de huisarts, sporten en de rest van de dag alleen maar dr nieuwe videospelletje spelen...

Verder zet ze dr zoon te kakken op Threads door hem etterbak te noemen...
pi_220312345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Cato99 het volgende:
Op IG las ik dat DBM in de 2 weken na haar autisme diagnose al het nodige heeft geleerd. Dat de miscommunicatie niet haar ligt omdat zij duidelijk en direct communiceert.
En dat ze het maskeren in de privé kring al wat los kan laten. Moet je nagaan zonder therapie dit al te kunnen bewerkstelligen. Die meid heeft een gave! Zonder therapie in een uitzonderlijke korte tijd dit bewerkstelligen. *sarcasme uit*
Ze communiceert zo duidelijk dat ze regelmatig moet uitleggen waarom haar verhalen niet kloppen want door haar adhd/autisme legt ze dingen soms wat rommelig uit maar je mag altijd vragen als het niet helemaal duidelijk is

Als die griet nou eens bij 1 verhaal zou blijven zou het al een stuk geloofwaardiger worden
pi_220312366
Sanneke schrijft op threads een paar dagen geleden dat ze nog nooit inkomstenbelasting heeft moeten betalen voor haar fluflu baan. Maar ze verdiende toch net zoveel als iemand die 20 uur (ofzo) werkt?
Dat zal dan wel per jaar zijn. Of ze geeft haar inkomsten niet op, kan ook nog.
pi_220312378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ja Sanneke, natuurlijk is Dion heel moe. Hij werkt namelijk overdag en moet daarna in het huis aan de gang om het af te krijgen voor de verhuizing over 3 dagen. En wat heb jij bijgedragen? Draag je bij? Er is nog heel veel in te pakken en schoon te maken. Of laat je de hut zo achter en ga je straks weer klagen dat je je borg niet terug krijgt omdat het vies is en de tuin niet onderhouden?

Echt dat stomme uitlachen omdat hij zo moe is dat hij fouten maakt.. en hem ook nog dom noemen... enige echte domme is dat hij die plant op de bank ook in leven probeert te houden.. hij kan die beter ook gewoon bij het grof vuil zetten...
Die man werkt 2 fulltime banen momenteel (werk en huis) en moet straks ook de keet poetsen en zorgen dat die dooie varen met/op de bank mee verhuisd en in het nieuwe huis verder kan vegeteren..
Ze doet werkelijk helemaal niets!
pi_220312389
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

Kijk je uit zometeen zit Sanneke weer in pannetje 5 met haar zuignap op de bank, jou te shamen op haar insta 😂
pi_220312408
Wat een verschrikkelijk puberaal filmpje van MCW voor Bjorn Borg. Daar staat tegenover het ouwelijke uiterlijk en dan die matten... daarnaast ziet ze er zo verschrikkelijk moe en uitgemergeld uit. Ik zie een vrouw in overlevingsmodus ipv een vrouw die, zoals ze probeert over te brengen, gelukkig is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Applepony op 11-03-2026 07:51:20 (Aanvulling) ]
pi_220312417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Echt dat stomme uitlachen omdat hij zo moe is dat hij fouten maakt.. en hem ook nog dom noemen... enige echte domme is dat hij die plant op de bank ook in leven probeert te houden.. hij kan die beter ook gewoon bij het grof vuil zetten...
Die man werkt 2 fulltime banen momenteel (werk en huis) en moet straks ook de keet poetsen en zorgen dat die dooie varen met/op de bank mee verhuisd en in het nieuwe huis verder kan vegeteren..
Ze doet werkelijk helemaal niets!
Echt hoor, geen woorden voor Sanneke. Onbegrijpelijk dat Dion dit over zich heen laat komen
pi_220312454
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:29 schreef Cato99 het volgende:
Ik kijk niet bij haar maar ik zou zeggen dat zij Sanneke een hoop kan leren.
pi_220312494
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kijk niet bij haar maar ik zou zeggen dat zij Sanneke een hoop kan leren.
Ja en mijzelf dan ook hahaha
Inmiddels al 10 jaar gediagnosticeerd maar dit is een levenslang traject van leren zullen we maar zeggen. En het gaat met vallen en opstaan
pi_220312499
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke schrijft op threads een paar dagen geleden dat ze nog nooit inkomstenbelasting heeft moeten betalen voor haar fluflu baan. Maar ze verdiende toch net zoveel als iemand die 20 uur (ofzo) werkt?
Dat zal dan wel per jaar zijn. Of ze geeft haar inkomsten niet op, kan ook nog.
Ze heeft laatst haar inkomsten over 2025 gedeeld. Ik weet het niet meer exact maar volgens mij was het een krappe 5000 euro in totaal. Nou weet ik niet waar zij in het verleden 20 uur heeft gewerkt en hoe oud ze toen was maar voor 20 uur p/w werken verdien je echt veel meer dan 5000 p/j. Zij kletst maar wat om voor zichzelf excuses te bedenken om op de bank te blijven plakken.

In het nieuwe huis zullen haar inkomsten vast omhoog schieten. Daar heeft ze een speciale, mooie kamer voor het maken van content. Gaat dus helemaal goed komen met gelikte filmpjes en hopelijk neemt ze afscheid van haar kruis en neusgaten shots.

Hoewel ik eigenlijk verwacht dat die kamer de stortplaats gaat worden voor alles wat nog een keer uitgepakt moet worden en voor alles wat ooit op Vinted moet.
pi_220312505
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze communiceert zo duidelijk dat ze regelmatig moet uitleggen waarom haar verhalen niet kloppen want door haar adhd/autisme legt ze dingen soms wat rommelig uit maar je mag altijd vragen als het niet helemaal duidelijk is

Als die griet nou eens bij 1 verhaal zou blijven zou het al een stuk geloofwaardiger worden
Dan zou het inderdaad een stuk geloofwaardiger maken.
pi_220312507
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft laatst haar inkomsten over 2025 gedeeld. Ik weet het niet meer exact maar volgens mij was het een krappe 5000 euro in totaal. Nou weet ik niet waar zij in het verleden 20 uur heeft gewerkt en hoe oud ze toen was maar voor 20 uur p/w werken verdien je echt veel meer dan 5000 p/j. Zij kletst maar wat om voor zichzelf excuses te bedenken om op de bank te blijven plakken.

In het nieuwe huis zullen haar inkomsten vast omhoog schieten. Daar heeft ze een speciale, mooie kamer voor het maken van content. Gaat dus helemaal goed komen met gelikte filmpjes en hopelijk neemt ze afscheid van haar kruis en neusgaten shots.

Hoewel ik eigenlijk verwacht dat die kamer de stortplaats gaat worden voor alles wat nog een keer uitgepakt moet worden en voor alles wat ooit op Vinted moet.
Staat toch wel een stoel of een bank hè, wil dat content vanuit haar kruis of neus niet missen
pi_220312513
Nou, Chantal Bles en Robert Doornbos zitten wel First Class in het vliegtuig voor hun droomreis naar Zuid-Afrika....wat hebben ze het zwaar🙈
pi_220312546
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Ja en mijzelf dan ook hahaha
Inmiddels al 10 jaar gediagnosticeerd maar dit is een levenslang traject van leren zullen we maar zeggen. En het gaat met vallen en opstaan
Oh ja, goeie! Mijn dochter leert, na 14 jaar, ook nog steeds.
pi_220312551
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:10 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Staat toch wel een stoel of een bank hè, wil dat content vanuit haar kruis of neus niet missen
Nu leest ze dit en moet er weer een stoel gekocht worden. Kan ze weer niets inpakken.
pi_220312569
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Zou ze dan in haar pyjama, zo vanuit haar bed, naar die kamer gaan? Want eerst naar beneden en dan weer de trap op moeten, dan maakt ze te veel stappen.
pi_220312620
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 07:50 schreef Applepony het volgende:
Wat een verschrikkelijk puberaal filmpje van MCW voor Bjorn Borg. Daar staat tegenover het ouwelijke uiterlijk en dan die matten... daarnaast ziet ze er zo verschrikkelijk moe en uitgemergeld uit. Ik zie een vrouw in overlevingsmodus ipv een vrouw die, zoals ze probeert over te brengen, gelukkig is.
Puberaal zeker. Je zou niet zeggen dat het dertigers zijn, TW eind dertig zelfs. Maar MCW vind ik er juist qua gewicht wat beter uitziend dan een tijd geleden. Nog lang niet op haar oude gewicht, dat zeker niet.
Ik denk dat dit filmpje minder/niet bewerkt is in tegenstelling tot haar andere 765 filmpjes.
pi_220312640
quote:

[..]
Ik zag in de keet twee opgerolde matrassen staan (logeerbed?) dus die kan ze daar mooi neerleggen zodat ze daar op kan zitten/liggen/hangen.
pi_220312643
quote:

[..]
Maak me vooral zorgen over dat ze ook nog een trap op moet... dus gewoon echt een hele klim moet maken om content op te nemen... hoop dat dion de pakketten omhoog sleept en er een traplift besteld is
pi_220312658
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:30 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Puberaal zeker. Je zou niet zeggen dat het dertigers zijn, TW eind dertig zelfs. Maar MCW vind ik er juist qua gewicht wat beter uitziend dan een tijd geleden. Nog lang niet op haar oude gewicht, dat zeker niet.
Ik denk dat dit filmpje minder/niet bewerkt is in tegenstelling tot haar andere 765 filmpjes.
Bedoel je dan haar benen? Die vond ik in verhouding tot de rest altijd al wat steviger. Ik vind haar bovenlijf en gezicht nog steeds heel erg fijntjes.
pi_220312667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:12 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, Chantal Bles en Robert Doornbos zitten wel First Class in het vliegtuig voor hun droomreis naar Zuid-Afrika....wat hebben ze het zwaar🙈
Ze hebben het inderdaad heel zwaar. Ik volgde hem voor zijn F1 kijk, die ik ook al “how can I make it about me” maakte. Nu hun “angst” voor de oorlog inclusief luxe leven.
Ik heb hem ontvolgt, dit soort mensen die zichzelf geweldig vinden en niet verder kunnen/ willen kijken ben ik wel klaar mee.
pi_220312702
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bedoel je dan haar benen? Die vond ik in verhouding tot de rest altijd al wat steviger. Ik vind haar bovenlijf en gezicht nog steeds heel erg fijntjes.
Ja onder andere. Maar haar bovenlijf was ook een en al bot een tijdje geleden.
pi_220312719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:39 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ja onder andere. Maar haar bovenlijf was ook een en al bot een tijdje geleden.
Dat klopt inderdaad. Toen ze vorige maand in bikini bij het zwembad stond vond ik dat nog steeds. Maar goed, in een paar weken kan er best veel veranderen. Misschien vind ik haar gezicht ook wel zo klein en smal door die gigantische pruik die ze heeft.
pi_220312776
Janneke ging zonder jas naar haar opleiding want ze parkeert vlak bij de entree. En nu regent het.
Maar ze had ook al de bak buiten gezet in de regen even daar voor.

Dan weet je dus dat het regent. Dan trek je dus óf een jas aan, óf je neemt een plu mee voor je het huis uit stapt?

Ik heb er ook standaard een in mijn auto liggen, voor het geval dat.
Maar ben dan ook geen fluflu.
pi_220312786
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maak me vooral zorgen over dat ze ook nog een trap op moet... dus gewoon echt een hele klim moet maken om content op te nemen... hoop dat dion de pakketten omhoog sleept en er een traplift besteld is
Die dozen blijven ongetwijfeld in de woonkamer staan. Want te veel moeite om naar boven te lopen, laat staan met doos.
pi_220312791
Fam. Geerts heeft volgens mij weer een tweedehands droger van marktplaats gekocht. MG ging hem halen in Heerhugowaard. Coolblue zit ook in Den Haag. Maar ja, bij een nieuwe heeft hij de eerste jaren niks te klussen.
pi_220312802
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
Fam. Geerts heeft volgens mij weer een tweedehands droger van marktplaats gekocht. MG ging hem halen in Heerhugowaard. Coolblue zit ook in Den Haag. Maar ja, bij een nieuwe heeft hij de eerste jaren niks te klussen.
Het was een industriële zei ze, misschien dat die niet bij coolblue te koop zijn? Maar een nieuwe afhalen in HHW in de avond is dan wel wat bijzonder.
pi_220312819
Jammer voor AM dat ze geen samenwerking kon vinden 🫣
pi_220312828
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 08:53 schreef MissBaksel het volgende:
En coolblue bezorgd gewoon en zet hem ook nog voor ze op zolder.
Tuurlijk valt er wat van te zeggen als ze hem 2e hands kopen, maar dat begrijp ik in dit geval dan weer niet helemaal 😅
pi_220312833
Bijzonder skeer, idd.
pi_220312834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 21:33 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Waarom die vrouw 8 kinderen op de wereld heeft gezet vraag ik me ook af. Ze heeft er echt helemaal niets mee. Zullen de kinderen volgend jaar weer van school vrij moeten omdat de ouders niet tijdens schoolvakanties weg kunnen? Dat zo'n school in hun leugens trapt vind ik onbegrijpelijk.
Om aandacht te krijgen en uit de wind te worden gehouden tijdens de zwangerschap, plus er zijn weinig tot geen verwachtingen vwb werk of ambities want zwanger/jonge baby. Om haar eigen personeel te baren. Tot slot de meest belangrijke reden: om ervoor te zorgen dat Jan nooit meer van haar af komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')