Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Blijft AM nou in de monkey town tijdens het feestje?!
Ja, samen met Jetquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Blijft AM nou in de monkey town tijdens het feestje?!
Nee echt wild zo'n kinderfeestje in Monkey Town.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.
Die moeder is natuurlijk niet te vertrouwen he
Dat heb ik ff gemist, had er hier wel wat over gelezen. Maar ze doet t dus echt. Wat een vrouw (en dat is niet per se positief bedoeld 😅)quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:32 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze al uitgebreid toegelicht.
Die moeder is natuurlijk niet te vertrouwen he
Maar dat is haar vast niet verteld.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:47 schreef Post-its het volgende:
Nog even over sanneke en haar inkomsten. Ik dacht dat ze tijd geleden had aangegeven geen belastingaangifte te doen omdat ze toch onder een bedrag aan verdiensten zat. Echter ze is door de geboorte van mijan fiscaal partner geworden met haar partner, dus moet ze haar inkomsten ook opgeven toch?
Ik vind een (scouting)kamp dus ook een hele lastige, op elke leeftijd trouwens. Ongeacht of ik de leiding denk te kennen. Want zoals ik al eerder zei en iedereen hier ook wel weet; verreweg het meeste misbruik gebeurt door vertrouwde en bekende mensen uit de nabije omgeving van het kind waarvan 'niemand het ooit had verwacht'quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:34 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nee echt wild zo'n kinderfeestje in Monkey Town.
Prima als je zelf de controle wil over je kinderen en tot op zekere hoogte begrijp ik dat ook, maar scoutingkamp mag dan weer wel en daar maakte ik me als ouder meer zorgen over dan een kinderfeestje. (En dan in de zin van of mijn kind dat aankon, dat ging niet over vertrouwen, als je dat niet hebt moet je het sowieso niet doen.)
Vragen stellen mag hij gelukkig nog wel. Weerwoord geven niet, dan blokkert ze hem een paar dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:40 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ze maakt nu ook duidelijk dat zij bepaald op basis van gevoel. En Maarten mag wel vragen stellen maar soms weet ze het antwoord niet en dat is oké… want zij staat boven alles en iedereen.
En waarom die reservekleren voor Lot????quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:34 schreef Missinglink24 het volgende:
AM heeft Lot de wc laten zien.
Want de ouders van de jarige snappen natuurlijk niet dat een kind wel eens moet plassen.
Edit: en iedereen weet dat er massaal kinderen ontvoerd worden uit monkey towns en die ouders zullen wel helemaal niet opletten
Echt heel sneu, dat ze gewoon de grenzen van haar kinderen niet respecteertquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:07 schreef Weerikier het volgende:
Bij Minibelle krijgt de jongste dochter een woede aanval. Kind zit rustig te tekenen maar moeder moet dat filmen, kind ziet dat en begint te krijsen dat ze moet stoppen , krast het hele papier onder en verscheurd het vervolgens. Dat gaat weer lekker en leuk om online te zetten ook. Zielig ook voor die oudste dochter dat school niet gaat zoals moeder dat wil. Moeder zal wel enorm teleurgesteld zijn dat top tennis spelen in combinatie met VWO+ niet lukt en meisje waarschijnlijk naar de havo moet. Weet nog dat ze na de cito toets zo triomfantelijk liep te pochen dat dochter wetenschapper (vwo) zou worden geen loodgieter (alles lager dan vwo). Maar goed, allemaal de schuld van de scholen en begeleiding natuurlijk.
Gelukkig heeft ze de middelste nog, die kan nu het paradepaardje worden want die speelt in een toneelstuk want is creatief hoogbegaafd. 🙄
Heel nare vrouw vind ik haar.
Nee hoor, ik ben niet aangifteplichtig terwijl mijn man dat wel is. Onze boekhouder doet wel voor ons beiden aangifte.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:47 schreef Post-its het volgende:
Nog even over sanneke en haar inkomsten. Ik dacht dat ze tijd geleden had aangegeven geen belastingaangifte te doen omdat ze toch onder een bedrag aan verdiensten zat. Echter ze is door de geboorte van mijan fiscaal partner geworden met haar partner, dus moet ze haar inkomsten ook opgeven toch?
En op haar geld account zeurt ze weer dat ze door hoge prijzen niet uitkomt met haar geld. Ze doet net of ze in de bijstand zit! Ze kan gewoon elke maand flink sparen en beleggenquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah Judith wilde geen advies over of het wel of niet kon al.. ze wilde vooral weten of haar bob weer helemaal geweldig was dat hij al 2x per week alleen gaat.. 🤦♂️ nou mijn kind zit in groep 6 en wilt ook alleen naar school maar moet een half uur fietsen dus jammer voor hem hij is 8 dus moet dit jaar nog lekker met zijn ouders heen en weer 😂 maar als hij 400 meter verder naar school had gegaan was het verhaal natuurlijk helemaal anders dan was hij in groep 4 (want 123 is 1 klas en moesten door ouders/verzorgers opgehaald worden) al alleen gegaan
Toen ik dit las dacht ik echt: wat?!quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:40 schreef Karenwalker het volgende:
Maar ze maakt nu ook duidelijk dat zij bepaald op basis van gevoel. En Maarten mag wel vragen stellen maar soms weet ze het antwoord niet en dat is oké… want zij staat boven alles en iedereen.
Ook wel fijn dat moeders een dag later past app dat het allemaal goed komt. Terwijl haar telefoon de hele dag vastgeplakt aan haar hand zit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 13:54 schreef poohenzo het volgende:
waarom kan Suus google maps niet gebruiken? Is dat omdat ze het niet heeft op haar telefoon bijv of omdat nog niemand heeft uitgelegd hoe dat werkt? En zo ja waarom in hemelsnaam niet?
Waar is Jet nu eigenlijk? Alleen aan het spelen of zo in het krijspaleis? Arm kind.
Dat mens heeft echt een bord voor haar kop als ze dit allemaal denkt 🤦♀quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:06 schreef Weerikier het volgende:
Die nieuwe reel van AM. Zij heeft wel een heel ander beeld van zichzelf en haar leven dan ik zie.
"Getrouwd zijn met een influencer lijkt leuk" Nou nee, niet bepaald, het lijkt me in één woord verschrikkelijk.
En "de buitenwereld ziet een droomleven" Huh, serieus vrouw, ik zie één grote nachtmerrie van cameras continue gericht op minderjarige kinderen en een vrouw die verkleefd is met haar telefoon en compleet delusional door het leven gaat.
Droomleven, hoe komt ze erop?
En ze wordt ook zó vaak herkend als ze op date night zijn en dan moet Maarten daar weer op wachten. Hij heeft haar nooit voor zich alleen want ze is zo bekend, iedereen wil natuurlijk met haar praten en op de foto. Wat een held die Maarten dat hij zo goed met de enorme beroemdheid van zijn vrouw om kan gaan. AM heeft echt last van grootheidswaanzin hoor, wat braakt ze nou weer een nonsens uit.
De rest heeft vast al geen zin meer om mee te gaanquote:Op woensdag 11 maart 2026 14:09 schreef FluVo67 het volgende:
Jan en Sofie zijn met de 2 jongsten al weer onderweg naar Spanje. Sorry maar deze mensen sporen echt niet.
Ze heeft de filmpjes toch al liggen kan ze ze net zo goed recyclen. Nieuwe mensen valt dit misschien niet zo op, maar wie haar al langer volgt zag het meeste al vaker langs komen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:17 schreef Cato99 het volgende:
Kan overigens goed merken dat AM een andere inslag neemt qua zichtbaarheid. Nu vooral veel AI teksten met filmpjes en foto’s. Als ze nu ook nog eens wat minder story’s maakt maar nee hoor, dit komt er gewoon bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |